loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 63 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه اینکه مسئولان باشگاه سپاهان دروغ محض می گویند، در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به پروند تبانی در فوتسال و همچنین زمان صدور رای توضیحاتی ارائه کرد. اسماعیل حسن زاده در گفتگو با خبرنگار مهر،  در خصوص ادعای مسئولان باشگاه سپاهان مبنی بر اینکه با وی در خصوص پرونده بخشش بازیکن تراکتور سازی به طور مستقیم صحبت کرده اند ضمن بیان مطلب فوق گفت: ادعای خوروش سرپرست تیم سپاهان در خصوص اینکه با من در مورد بخشش محرومیت بازیکن تیم تراکتورسازی صحبت کرده اند دروغ محض است.

وی در همین خصوص افزود: هیچ یک از مسئولان و مدیران باشگاه سپاهان چه قبل از دیدار تیمهای فوتبال تراکتورسازی و سپاهان و چه بعد از آن در خصوص این پرونده با من صحبت نکرده اند و هر مطلبی که ایشان از من نقل قول می کنند دروغ محض است. در این مورد پیش از بازی دو تیم تراکتورسازی و سپاهان فقط مدیرعامل باشگاه سپاهان با عبداللهی، دبیر کمیته انضباطی تماس گرفت که متاسفانه در این تماس تلفنی رحیمی الفاظ اهانت آمیزی به کار برد.

رئیس کمیته انضباطی در این مورد همچنین اظهار داشت: فقط در برنامه نودی که پس از دیدار تیمهای تراکتورسازی و سپاهان به این موضوع پرداخت، رحیمی همزمان با من روی خط برنامه آمد که متاسفانه صحبت خود را با تمسخر و اهانت نسبت به برخی از مقامات فدراسیون فوتبال و از جمله اعضای کمیته انضباطی آغاز کرد. همین موضوع باعث شد که من در آن برنامه فقط فردوسی پور را مخاطب خود قرار داده و جواب وی را ندهم.

وی افزود: متاسفانه رحیمی پس از آنکه به عضویت هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در آمد سرمایه بزرگی مانند اعتماد اعضای مجمع به خود را صرف اهانت به اعضای کمیته انضباطی کرد. اگر به مکالمه تلفنی وی در برنامه 90 دقت کنید متوجه خواهید شد که وی بدون آنکه از شخصیت و جایگاه علمی و تجربی اعضای  کمیته انضباطی اطلاع داشته باشد به آنها اهانت کرد.

حسن زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضرمسئولان باشگاه سپاهان در این خصوص مکاتباتی را با مسئولان فدراسیون فوتبال انجام داده اند که در اختیار ما قرار گرفته و بزودی بر اساس آیین نامه انضباطی پاسخ آنها را خواهیم داد.

وی درهمین خصوص تصریح کرد: متاسفانه ما در پرونده های انضباطی مشکل بزرگی داریم مبنی بر اینکه حتی منصف ترین مدیران فوتبالی رای را در یک پرونده به نفع خود نمی بینند به زمین و زمان متوسل شده و با اهانت و تخریب شخصیت افراد می خواهند به خواسته خود برسند، مخصوصا در هنگام آرای مربوط به بخششها توسط کمیته انضباطی. با این رویه ای که ایشان پیش گرفته اند دیگر باید بحث عفو و بخشش را ازآیین نامه انضباطی حذف کنیم چون بعضی ها خوششان نمی آید.

رئیس کمیته انضباطی در خصوص پرونده تبانی درهفته آخر رقابتهای لیگ برتر فوتسال نیز تاکید کرد: برای احراز موضوع مهمی مانند تبانی نیاز به دلایل و مستندات قوی داریم که متاسفانه این دلایل و مستندات هنوز به دست ما نرسیده است. از افرادی که درگیر این پرونده هستند خصوصا مسئولان باشگاه پرسپولیس تقاضا داریم با توجه به اینکه بحث تبانی توسط ایشان مطرح شده، هرچه سریع تر گزارشات و مستندات خود را در اختیار کمیته انضباطی قرار دهند چون با توجه به فرصت کمی که برای معرفی نماینده فوتسال ایران در جام باشگاههای آسیا داریم، قطعا شنبه یا یکشنبه هفته آینده رای خود را در خصوص این پرونده اعلام خواهیم کرد. 

تراخـــتوردوســتی بازدید : 69 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

امیر قلعه‌نوعی‌ دوباره در صدر اخبار فوتبال ایران قرار گرفته. این بار هم البته گره خوردن نام او با استقلال سبب‌ساز این صدرنشینی است.

90: امیر قلعه‌نوعی‌ دوباره در صدر اخبار فوتبال ایران قرار گرفته. این بار هم البته گره خوردن نام او با استقلال سبب‌ساز این صدرنشینی است. مردی كه نیازی به بازارگرمی ندارد و كارنامه‌اش به خوبی بازارش را «داغ» نگه داشته است. شائبه دامن زدن او به شایعات پیوستنش به استقلال هم از اساس غیرقابل پذیرش است. مردود بودن این شائبه بیش از آنكه به پای بندی امیر به اخلاقیات حرفه‌ای مربوط باشد از «رندی تمام نشدنی» او سرچشمه می‌گیرد. به راستی قلعه‌نوعی‌ امروز در این شرایط از خبر حضورش در استقلال چه نفعی می‌برد و اساسا سود می‌كند یا ضرر؟
* * *
قلعه‌نوعی‌ تا به امروز همیشه و در همه حال پای قراردادش ایستاده است. اوج این تعهد به زمان حضورش در استقلال با مدیریت واعظ آشتیانی بازمی‌گردد. پس قلعه‌نوعی‌ ثابت كرده اگر حرفی بزند می‌توان به آن استناد كرد و باورش داشت. از سوی دیگر قلعه‌نوعی‌ آنقدر «مرد» هست كه تیمی را كه تا اینجا بالا كشانده و در جمع مدعیان قهرمان نگاه داشته قربانی یك «وسوسه» نكند. به‌ویژه آنكه او به خوبی می‌داند قلعه‌نوعی‌ با یك تراكتور قهرمان و یا حتی صاحب جواز آسیایی در پایان فصل هم كارنامه درخشان‌تری خواهد داشت و هم هواخواه بیشتری. طرف دیگر قضیه به معادله قهرمانی بازمی‌گردد. آیا به راستی قلعه‌نوعی‌ نمی‌داند كه حریف اصلی امروز او برای قهرمانی نه استقلال مظلومی كه سپاهان كرانچار؟
تیم مظلومی هنر كند با شرایط متزلزل كنونی گلیم خود را در لیگ آسیا و لیگ‌برتر از آب بیرون بكشد و به اندازه كافی مصائب ریز و درشت دارد. به‌ویژه آنكه چنین شائبه‌ای یعنی حضور قلعه‌نوعی‌ در استقلال یك شمشیر دودم است و همانقدر كه برای استقلال مظلومی حاشیه می‌سازد برای تراكتور امیر هم مسئله‌ ایجاد می‌كند. پس عقل سلیم می‌گوید چنین خبری حتی اگر یك بازی رسانه‌ای باشد – در برآیند سود – زیان چندان مفید فایده نیست. دیگر اینكه امیر قلعه‌نوعی‌ چه نیازی دارد امروز در این مقطع به استقلال فكر كند؟ آن هم در شرایطی كه او تا زمان حیات یك نامزد همیشگی برای نیمكت استقلال است و در هر شرایطی در این باشگاه خواهان دارد. و آخرین دلیل برای دوری قلعه‌نوعی‌ از چنین بازی پردردسری «پرشورها» هستند. امیرپاشا آنقدر حواس جمع هست كه كاری نكند هواداران پرشمار، عاشق و متعصب تراكتور از او دلگیر شوند...
* * *
قلعه‌نوعی‌ می‌خواهد با تراكتور پنجمین جام را هم به ویترین بی‌نظیرش اضافه كند. هر خبر و شایعه و تماس و تحركی كه این هدف بزرگ را به مخاطره بیندازد از نظر او مردود است. سپس تا سوت پایان لیگ یازدهم امیرپاشا یك تراكتوری متعصب است. بی‌آنكه در خیالش هم به نام و رنگ دیگری فكر كند... استقلال بی بماند برای بعد از فتح این جام...

تراخـــتوردوســتی بازدید : 58 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

تراکتورسازان توانسته اند با کسب 52 امتیاز رده دوم جدول را به خود اختصاص دهند این در حالی است که با تیم صدرجدولی سپاهان اصفهان فقط 3 امتیاز فاصله دارند و هریک از بازیهای باقی مانده برای تیم سرنوشت ساز می باشد و کسب امتیاز در بازی با فجر سپاسی برای تراکتورسازان از اهمیت ویژه ای برخوردار است .
آقای قلعه نویی در این خصوص می گوید تیم فجر چند شاخصه بسیار خوب دارد و از همه مهمتر وجود آقای یاوری است که پدر فوتبال ایران هستند و همچنین فجر تیمی جوان و دونده است ولی ما هم تراکتور هستیم و در بازیهای خانگی در نیم فصل دوم به غیر از بازی استقلال که آن شرایط را برای ما درست کردند خوب نتیجه گرفته ایم . او در ادامه در خصوص حضور هواداران گفت : من یقین دارم که انشاالله جمعه ورزشگاه مملو از تماشاگر شود و حضور هواداران تراکتور انرژی مضاعفی به ما خواهد داد و ماهم تمام تلاش خود را برای کسب امتیاز بکار خواهیم گرفت . امیدوارم که در درجه اول یک بازی خوب انجام شود و نتیجه هم دست خداست .  

تراخـــتوردوســتی بازدید : 63 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
هفته بیست و نهم رقابتهای لیگ برتر کشور پس از تعطیلی بیست روزه در سال جدید آغاز خواهد شد و در یکی از مهمترین بازیهای این هفته تیم محبوب تیراختور آذربایجان در استادیوم سهند تبریز میزبان طلایی پوشان فجرسپاسی شیراز خواهد بود.

 می شود گفت تقابل دو تیم نظامی لیگ برتر کشور آن هم در یک روز تعطیل و در یک هوای بهاری که انتظار می رود با حضور گسترده و بیش از یکصدهزار نفری هواداران تیراختور همراه شود, از جهات مختلفی جذاب و دیدنی خواهد بود.

تلاش تیراختور برای رسیدن به صدر جدول و پیشی گرفتن از صدرنشین کنونی از یک سو و از سوی دیگر تلاش شاگردان سرهنگ برای جبران شکست بازی رفت و حفظ جایگاه خود درمیانه جدول, دست به دست هم خواهند داد تا روز جمعه شاهد یک بازی حساس و نفسگیر از سوی هردو تیم محبوب باشیم.

برهمین اساس نگاهی داریم به عملکرد دو تیم تا قبل از این رویاروئی حساس:

تیراختور آذربایجان:

محروم : ندارد

مصدوم: فرزاد آشوبی

جایگاه فعلی در جدول رده بندی: رده دوم با 52 امتیاز

جایگاه تیم در خوشبینانه ترین حالت: صدر جدول

جایگاه تیم در بدبینانه ترین حالت: رده سوم

تعداد بازی خانگی: 13 بازی

برد:7 برد

مساوی: 3

باخت: 3 باخت

گل زده داخل خانه: 26 گل

گل خورده ی داخل خانه: 15 گل

تفاضل: 11+

امتیاز کسب شده در داخل خانه: 24 امتیاز

تیراختور یکی از امیدهای اول قهرمانی در لیگ یازدهم است و برای اینکه به این مهم دست یابد تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا ادامه راه را نیز با موفقیت پشت سر بگذارد.

سرخپوشان محبوب آذربایجان عملکرد مناسبی مخصوصا در دور برگشت لیگ داشته اند و بجز آن شکست تلخ تحمیلی که مقابل استقلال متحمل شدند, در 4 بازی خانگی دیگر خود پیروز میدان بوده اند.

تیراختور در این بازی محروم و مصدومی ندارد و با توجه به اینکه از امتیاز میزبانی هم برخوردار است و پیش بینی هم می شود که این بازی به لحاظ برگزاری در روز جمعه و رایگان بودن تماشای آن, با استقبال پرشور و پرتعداد تیراختوریها مواجه شود, لذا به نظر خیلی راحت می تواند حریف شیرازی خود را شکست دهد و همچنان برای رسیدن به صدر جدول امیدوار باقی بماند.

تیراختور تابحال در رویاروئیهای خود با این تیم شیرازی شکست نخورده و از مجموع سه مسابقه ای که با این تیم انجام داده دو بازی که در لیگ نهم برگزار شد,به تساوی انجامیده و بازی رفت لیگ جاری نیز با برد سرخپوشان آذربایجان به پایان رسید

حال باید دید تیراختور میتواند روند شکست ناپذیری اش را در مقابل این تیم حفظ نماید یا خیر!!؟

فجرسپاسی شیراز:

محروم:

مصدوم:

جایگاه فعلی در جدول رده بندی: رده دوازده با 34 امتیاز

جایگاه تیم در خوشبینانه ترین حالت: رده نهم با سه پله صعود

جایگاه تیم در بدبینانه ترین حالت: رده چهارده با دوپله سقوط

تعداد بازی خارج از خانه: 14 بازی

برد: 2

مساوی: 4 مساوی

باخت: 8 باخت

گل زده خارج از خانه: 9 گل

گل خورده ی خارج از خانه: 21 گل

تفاضل: 12-
امتیاز کسب شده در خارج از خانه: 10 امتیاز

طلایی پوشان شیرازی هر چقدر که در بازیهای خانگی نسبتا خوب ظاهر شده اند در بازیهای خارج از خانه اصلا عملکرد قابل قبولی نداشته اند؛

آمار بازیهای خارج از خانه این تیم در دور برگشت لیگ جاری:

فجرسپاسی در دور برگشت لیگ برتر مجموعآ 5 بازی در بیرون از شیراز انجام داده که ماحصل آن 4 شکست و تنها یک پیروزی بوده است (تیراختور از 5 بازی خانگی خود در دور برگشت 4 پیروزی و یک شکست مصلحتی بدست آورده است).

تنها پیروزی این تیم در دور برگشت که بهترین پیروزی این تیم نیز در کل لیگ یازدهم می باشد مربوط به پیروزی سه بر دو برابر پرسپولیس تهران در آزادی میباشد؛

سنگین ترین شکست این تیم هم مربوط به هفته بیست و هفتم می شود که برابر سایپا در کرج با 5 گل متوقف شد.

آمار فوق نشان از نابسامان بودن وضعیت این تیم شیرازی خصوصا در بازیهای خارج از خانه دارد و شاید هم به همین خاطر است که محمود یاوری برای فرار از زیر بار انتقادات شدید هواداران شیرازی و شکست احتمالی اش در تبریز از هم اکنون دست بکار شده و با مصاحبه های مغرضانه اش سعی در تشویش اذهان عمومی را دارد.

آنچه تاکنون بارها و بارها اتفاق افتاده و همگان نیز شاهدش بوده ایم, نامروتی مسئولین لیگ که در راس آنها کمیته انضباطی و کمیته داوران قرار دارد, با تیراختور و هواداران پرشورش بوده است که نمونه بارزش را هم در بازی با استقلال در تبریز شاهدش بودیم؛ آنچه در آن بازی تلخ در تبریز رخ داد, بریده شدن سر تیراختور آنهم در مقابل چشم بیش از 80 هزار هوادار حاضر در استادیوم و میلیونها هوادار این تیم در سراسر جهان, بود؛حال ایشان چگونه نگرانی خود را تاثیر اشتباهات داوری در نتیجه این بازی آنهم بسود سرخپوشان و بضرر تیم خود ابراز میدارند, خود جای بسی تامل و درنگ دارد.

مسئولین تیمها بهتر است بجای دست به دامن حواشی شدن برای توجیه شکست حتمی خود در تبریز, دنبال روشهای دیگری باشند؛ چون برای حل مسائل و مشکلات پیش رو همیشه یک راه حل مناسبتری هم وجود دارد.

تیم محبوب تیراختور آذربایجان روز جمعه در حضور بی شمار هواداران خود و با قدرت و زیرکی یازده شیرمردش, فجرسپاسی را از پیش رو بر خواهد داشت؛ برای اینکار هیچ نیازی به لطف هیچ ارگان یا سازمانی ندارد.

به امید موفقیت نمایندگان محبوب فوتبال آذربایجان در عرصه رقابتهای لیگ برتر و دسته یک کشور و به امید قهرمانی تیراختور آذربایجان در لیگ یازدهم
تراخـــتوردوســتی بازدید : 79 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
امروز وقتی بازیکنان از خواب بیدار شدند درصدی از قرار دادهایشان هم بحسابشان واریز شده بود

آخرین تمرین اصلی تراکتور سازی قبل از رویا روی با فجر سپاسی شیراز از هفته بیست نهم لیگ برتر امروز از ساعت 16/30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد ، حضور در ورزشگاه یادگار و انجام تمرین بعد از ماه ها میسر شد چرا که بدلیل شرایط بحرانی چمن این مجموعه تنها برای مسابقات رسمی مورد استفاده قرار می گرفت وتیم میزبان مثل تیم میهمان فقط در روز بازی در این میدان حاضر می شد .

بازیکنان تراکتور سازی بلطف هوایی بهاری دیروز وامروز تبریز تمرینات  شادابی را برگزار کردند که در ماه های اخیر بدلیل سرمای شدید کم سابقه بود ، امروز وقتی بازیکنان از خواب بیدار شدند درصدی از قرار دادهایشان هم بحسابشان واریز شده بود .که اینهم عامل دیگری شد تا با نشاط وروحیه بهتری تمرین را برگزار کنند .

محسن فروزان دروازه بان شماره یک تراکتور سازان دراجرای برنامه های تاکتیکی درارسال از کنارین در دو سه صحنه چنان واکنشی از خود نشان داد که تحسین همبازیان خود وتماشاگران حاضر را برانگیخت که در سومین بار با برخورد با یکی از بازیکنان از ناحیه پای راست دچار مصدومیت شد که بلا فاصله مداوای اولیه انجام واز ادامه کارش جلوگیری شد تا موجب تشدید مصدومیت نگردد .

امیر قلعه نویی که از دیروز حد بند مخصوص خود را بعد مدت ها از سر برداشته در حاشیه تمرین امروز در مورد وضعیت چمن یادگار وآب هوای تبریز گفت : بلخره بعد مدت ها از دیروز نسیم بهاری را احساس کردیم وبارش باران وهوایی آفتابی بعد بارش حال وهوایی دیگری به تمرینات داد وطی این دو روز تمرینات با کیفیتی را برگزار کردیم ، فلعه نویی ادامه داد وضعیت چمن یادگار هم نسبت به قبل خیلی خوب شده امید وارم شرایط جوی همینطوری ادامه داشته باشد تا شرایط چمن از این هم بهتر شود .

در مورد پرداختی به بازیکنان هم سرمربی تراکتور سازی اعتقاد دارد هر چند اینکار دیر انجام گرفت ولی خوشبختانه قبل بازی عملی شد تا بچه ها با امیدواری بیشتری بکارشان ادامه دهند .  

کاروان تیم فجر سپاسی شیراز فردا پنجشنبه ساعت 11 صبح با پرواز مستقیم شیراز، تبریز خود را به این شهر خواهند رساند تا بلا فاصله با انجام یک جلسه تمرین در محل هتل گسترش اسکان یابند .

تراخـــتوردوســتی بازدید : 73 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
سرمربی تیم فجرسپاسی شیراز گفت: من نگران داوری بازی با تراکتور هستم و امیدوارم قضاوت داور تعیین کننده نتیجه این بازی نباشد.

محمود یاوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در خصوص وضعیت تیم فجرسپاسی اظهار داشت: بچه ها بعد از بازی با سایپا زحمت کشیدند و از تعطیلات عید گذشتند تا تیم را برگردانند. آن ها در این مدت تمرینات سخت و پرفشاری انجام دادند و مزدش را در بازی با شاهین گرفتند.

وی افزود: بازی با شاهین برای ما خیلی خوب بود. تیم ما همه چیز را در اختیار داشت. آن ها چون تمرین نکرده بودند شرایط خوبی نداشتند و فقط می خواستند با بازی بسته یک امتیاز بگیرند ولی ما موقعیت های خوبی داشتیم و فقط یک گل زدیم. این یک گل هم کافی بود تا 3 امتیاز شیرین را بگیریم.

سرمربی تیم فجرسپاسی تصریح کرد: مهم ماندن تیم است و مسئولان هم این را می خواهند. هدف ما در سال جدید هم ماندن در لیگ است. شاید در بازی های آخر به فکر رده های بالاتر هم باشیم ولی آنچه مهم است این رفاقت و دوستی بین بازیکنان است که باعث می شود معایب مرا هم در کار فنی بپوشاند.

یاوری در خصوص بازی با تراکتور گفت: بازی با تراکتور شوخی نیست. ما برای باختن و میهمانی به تبریز نمی رویم. هدف ما بردن است. می خواهیم در زمین خوب تبریز فوتبالی تماشاگرپسند بازی کنیم و نتیجه بگیریم.

وی تاکید کرد: ما نگران داوری این بازی هستیم و امیدوارم قضاوت داور تعیین کننده نتیجه بازی نباشد. در این استادیوم باید داور قوی سوت بزند و انتظار دارم از فدراسیون که داوری را انتخاب کند که از پس جو استادیوم تبریز بربیاید.

سرمربی فجر افزود: شرایط بازیکنانم خوب است. فوتبال ما در مستطیل سبز است و ما به جو تبریز کاری نداریم. در زمین خوب تبریز می خواهیم فوتبالی را نمایش بگذاریم و نتیجه بگیریم. امیدوارم جو استادیوم و حواشی آن بازی را تحت تاثیر قرار ندهد.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 63 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

روزنامه خبر ورزشی در مورخه دوشنبه 14 فروردین 1391 طی خبری اعلام نمود بلیط فروشی بازیهای تیم تراکتورسازی به باشگاه تراکتورسازی واگذار شد در این خبر اشاره شده که اداره کل جوانان و ورزش تبریز بعنوان آخرین نهاد تصمیم گیرنده موضوع را قطعی اعلام کرد و نامه آن به باشگاه رسید و سپس از قول مهندس حبیب ستوده نژاد رییس اداره ورزش و جوانان تبریز نوشت : بلیط فروشی بازیهای خانگی تیم تراکتورسازی به طور کامل به این باشگاه واگذار شد .

در تکمیل خبر فوق اعلام می گردد که موضوع بلیط فروشی طی نامه شماره 261/16481/9 مورخه 90/11/18 فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به باشگاه تراکتورسازی واگذار شده و طی صورتجلسه شماره 200/6/11283 مورخه 91/1/6 نیز با امضاء یازده نفر از مسئولین ادارات ورزش و جوانان استان ، هیئت فوتبال تبریز و باشگاه تراکتورسازی به این باشگاه واگذار گردیده است که باشگاه به وظیفه قانونی خود عمل کرده و مقررات قانونی را اعمال خواهد نمود و بلیت های جایگاه توسط باشگاه چاپ ، توزیع و کنترل خواهد شد.

ضمنا تماشای مسابقه تراکتورسازی تبریز و فجر سپاسی شیراز که در روز جمعه 18 فروردین برگزار خواهد شد رایگان می باشد و نیازی به تهیه بلیط نمی باشد .

تراخـــتوردوســتی بازدید : 72 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

من، امیرحسین صادقی، فرزاد آشوبی، قاسم حدادی‌فر، احسان حاج‌صفی، فرزاد حاتمی و چند بازیكن دیگر تراكتور سابقه قهرمانی را داریم و مربی ما هم از این لحاظ كارنامه درخشانی دارد

سیاوش اكبرپور مهاجم باتجربه تراكتورسازی كه همراه با استقلال قهرمانی در لیگ را تجربه كرده است معتقد است كه تراكتور می‌تواند امسال جام را بالای سر ببرد. او در مورد شانس قهرمانی سرخپوشان تبریزی، شایعاتی كه این روزها در مورد امیر قلعه‌نویی وجود دارد و همچنین مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرنگار سایت گل پاسخ می‌دهد.

فكر می‌كنی تراكتور چند درصد شانس قهرمانی دارد؟

ما دنبال قهرمانی هستیم و هیچ چیز دیگر نمی خواهیم. ختی این امكان وجود دارد كه این هفته ببریم و به صدرجدول برسیم.

شانس قهرمانی هر 3 مدعی را یكسان می‌دانی؟

به نظر من شانس تراكتور از سپاهان و استقلال بیشتر است. آنها درگیر بازی‌های آسیایی هستند و ما می‌توانیم از این فرصت استفاده كنیم.

ولی قبول داری كه تجربه استقلال و سپاهان از تراكتور بیشتر است؟

ما بازیكنانی داریم كه در سال‌های گذشته سابقه قهرمانی در ایران را دارند. من، امیرحسین صادقی، فرزاد آشوبی، قاسم حدادی‌فر، احسان حاج‌صفی، فرزاد حاتمی و چند بازیكن دیگر تراكتور سابقه قهرمانی را داریم و مربی ما هم از این لحاظ كارنامه درخشانی دارد.

شنیده‌ای كه می‌گویند قلعه‌نویی قرار است به استقلال برگردد؟

من به عنوان بازیكن تراكتور فقط باید به فكر تیم خودم باشم. درضمن آنقدر به قلعه‌نویی نزدیك نیستم كه از این مسائل خبر داشته باشم. البته من او را می‌شناسم و معتقدم كه به هیچ عنوان با استقلال مذاكره نكرده است.

اگر او به استقلال برگردد تو هم پیراهن این تیم را برتن می‌كنی؟

الان تمام فكر من به تراكتورسازی معطوف است و می‌خواهم با این تیم قهرمان لیگ شوم. هنوز برای فصل اینده تصمیم خاصی نگرفته‌ام ولی باید بگویم كه اولویتم برای سال آینده تراكتورسازی خواهد بود.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 63 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

اگرعشق به وطن و خدمت به مردم نباشد هرگز نمیتوان كارهای راهبردی را انجام داد.
مراسم اولین سالگرد در گذشت مرحوم اکبر گهرخانی 17 فروردین در مسجد الصادق ولی عصر تبریز از ساعت 30/17 الی 30/19 منعقد خواهد شد.

مرحوم اکبر گهرخانی در دوران حیات خود خدمات عظیمی به ورزش آذربایجانشرقی و کشور انجام داد ،در این بین می توان از توسعه زیر ساخت های ورزش ، توسعه فرهنگ ورزشی در استان ، برگزاری رقابتهای مهم بین المللی ، آسیایی در استان و کسب جایگاه برتر اداره کل تربیت بدنی آذربایجانشرقی در کشور نام برد.
مسئولیت های ایشان بعنوان قائم مقام معاون پارلمانی سازمان ، مدیر کل امور استانهای و ریاست فدراسیون ژیمناستک و مسئولیت خطیر مدیر کلی تربیت بدنی استان بزرگ آذربایجانشرقی به مدت 14 سال و مدیر عامل باشگاه تراكتورسازی نشان از درایت و تعهدات اخلاقی ایشان در طول خدمت صادقانه به ورزش کشور بود.
شادروان مرحوم اکبر گهرخانی خدمات شایانی را در طول مدیریت خود به ورزش آذربایجانشرقی و تبریز انجام داده که از مهمترین آنها میتوان به بنیانگذاری تور دوچرخه سواری بین المللی آذربایجان و ساخت مجموعه بزرگ ورزشی یادگار امام( ره )و استادیوم 70 هزار نفری یادگار امام (ره) تبریز نام برد ، مدیری دلسوز که به گفته ی خود اگر عشق به وطن و عشق خدمت به مردم نباشد هرگز نمیتوان کارهای راهبردی را انجام داد.
مرحوم اکبر گهرخانی مدیر کل اسبق تربیت بدنی آذربایجانشرقی و باشگاه تراكتورسازی در 15 فرودین ماه در سن 69 سالگی دارفانی را وداع گفت.
باشگاه تراكتورسازی در گذشت آن بزرگمرد را به همه بازماندگان و جامعه ورزش تسلیت عرض می نماید روحش شاد

تراخـــتوردوســتی بازدید : 65 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

 مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: با همت و تلاش مضاعف سهمیه فوتبال تبریز در لیگ برتر حفظ خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی، سیدمحمد شروین‌اسبقیان در دیدار با کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال شهرداری تبریز اظهار کرد: سازمان ورزش شهرداری تبریز و مدیریت باشگاه تلاش‌های بسیاری را برای حضور شایسته تیم فوتبال شهرداری تبریز در لیگ برتر فوتبال انجام داده‌اند و تلاش‌ها و زحمات زیادی را بازیکنان متحمل شده‌اند ولی این تیم با بدشانسی‌های روبه‌رو بوده است که موجب شده خطر سقوط را به لیگ دسته یک را حس کند.

وی افزود: با همت بیشتر و تلاش و کوشش با دست پر از بازی با ذوب آهن اصفهان به تبریز باز خواهید گشت و شهرداری تبریز در لیگ برتر فوتبال کشور همچنان به نتایج درخشان خود ادامه خواهد داد.

اسبقیان در ادامه اظهار کرد: استاندار ورزش دوست آذربایجان‌شرقی نیز مقرر بود در تمرینات تیم شهرداری تبریز حضور یابد که به دلیل حضور در جلسه در تهران این دیدار به روزهای آتی پیش از دیدار با ذوب آهن اصفهان موکول شد.

در این دیدار جواد ششگلانی رئیس هیئت فوتبال استان، میرمعصوم سهرابی مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تبریز و سرپرست تیم شهرداری تبریز نیز حضور داشتند و دیدار تدارکاتی تیم شهرداری تبریز با تیم امید شهرداری را تماشا کردند.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 68 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دغدغه خاصی برای بازی‌های برگشت نداریم و با قدرت در آسیا ادامه می‌دهیم

سرپرست تیم سپاهان پس از پیروزی این تیم مقابل لخویا در لیگ قهرمانان آسیا گفت: از برد تیم و خوشحالی هواداران، خوشحال هستم.

رسول خوروش در گفتگو با سایت گل ادامه داد: ما توانستیم صدرنشینی خود را در گروه‌مان ادامه دهیم و حالا با 7 امتیاز بالاتر از دیگر تیم‌ها ایستاده‌ایم. دغدغه خاصی برای بازی‌های برگشت نداریم و با قدرت در آسیا ادامه می‌دهیم. خوروش افزود: موفقیت‌های سپاهان مرهون هماهنگی کسانی است که در این باشگاه زحمت می‌کشند. رئیس محترم کارخانه فولاد مبارکه و آقای رحیمی، کرانچار و کل تیم همه و همه در یک مسیر کار می‌کنیم.

سرپرست سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا گل سوم این تیم صحیح بوده یا خیر، پاسخ داد: اشکالی در گل سوم ندیدم. آفساید نبود ولی دلیل این‌که داور سوت زد را متوجه نشدیم.

وی پس از صحبت در خصوص این دیدار، گریزی هم به بازی با تراکتورسازی زد و در مورد اعتراض به بخشش بازیکن تراکتورسازی گفت: ما به‌خاطر بی‌عدالتی می‌جنگیم و تا آخر کار می‌ایستیم. روی سخن من با رئیس کمیته انضباطی است. آقای حسن‌زاده! تا جایی می‌ایستم که یا من شغل‌ام را از دست بدهم یا شما و هر کدام از این دو حالت اتفاق بیفتد باعث افتخار من خواهد بود. اگر شغل‌ام را به این دلیل از دست بدهم مایه مباهات من است ولی اگر شما شغل‌ات را از دست بدهی چه؟! آن وقت چه کار خواهی کرد؟!

 

تراخـــتوردوســتی بازدید : 68 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

باشگاه سپاهان برای مشخص شدن دلیل تعلیق محرومیت مهاجم تراکتورسازی وکیل بین‌المللی استخدام کرده است.

مسئولان باشگاه سپاهان بعد از بازی مقابل تراکتورسازی در لیگ برتر از اینکه کمیته انضباطی یک روز قبل از این مسابقه محرومیت توزی مهاجم برزیلی تراکتورسازی را تعلیق کرد اعتراض کردند و این اعتراض را به کمیته انضباطی هم ارجاع دادند اما با توجه به اینکه اعتقاد دارند جواب قانع کننده ای از کمیته انضباطی دریافت نکردند اقدام به استخدام وکیل بین المللی کردند تا به آنها ثابت شود تعلیق محرومیت توزی قانونی نبوده است.

در همین خصوص رسول خوروش سرپرست تیم سپاهان به خبرنگار فارس گفت: شدیدا پیگیر این مسئله هستیم. باشگاه سپاهان آئین نامه های ایران، فیفا و AFC را بررسی کرده و طبق بند ۳۳ تنها در صورتی محرومیت تعلیق می شود که فرد خاطی نصف محرومیت خود را سپری کرده باشد.

وی افزود: وقتی این موضوع را به حسن زاده رئیس کمیته انضباطی گفتیم، گفت به مجامع بین المللی شکایت کنید. ما هم می خواهیم تا پایان این ماجرا برویم. اگر هم شغلمان را در این راه از دست بدهیم افتخار می کنیم که برای گرفتن حق خود تلاش کرده ایم. می خواهیم فدراسیون جواب قانع کننده ای به ما بدهد.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 64 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سرپرست تیم تراکتورسازی تبریز گفت: با تمام قوا مقابل تیم فجر سپاسی شیراز قرار خواهیم گرفت.

حسن آذرنیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: تیم تراکتورسازی برای پیروزی مقابل تیم فجر سپاسی شیراز مصمم بوده و امیدواریم سه امتیاز حساس این بازی را کسب کنیم.

وی گفت: تیم فجر سپاسی نیز در جدول از حاشیه امنیت برخوردار نبوده و مسلما برای کسب امتیاز به تبریز خواهد آمد، اما با تمرینات منظمی که تیم تراکتورسازی برگزار کرده، توان کسب هر سه امتیاز این بازی را داریم.

مربی سابق تیم فجر سپاسی شیراز و دستیار سال‌های نه چندان دور محمود یاوری در مورد اینکه نسبت به تفکرات یاوری و سیستم بازی فجر از وی نظرخواهی شده است، افزود: من در مسائل فنی تیم دخالت نمی‌کنم و وظیفه سرپرستی تیم تراکتورسازی بر عهده من است، ضمن اینکه هیچ نظر فنی در مورد بازی با فجر سپاسی و تفکرات یاوری از من نشده است.

آذرنیا پیش‌بینی استقبال خوب از بازی تراکتورسازی با فجرسپاسی شیراز کرده و گفت: با توجه به موقعیت تیم تراکتورسازی در جدول و همچنین برگزاری این بازی در روز تعطیل فکر می‌کنم استقبال خوبی از این بازی صورت گیرد و امیدواریم تیم نیز با کسب نتیجه مطلوب بتواند هواداران خود را خوشحال کند.

تیم تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال کشور روز جمعه 18 فروردین ساعت 17 در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان تیم فجر سپاسی شیراز است.

در حال حاضر تراکتور سازی با 52 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و فجر سپاسی با 34 امتیاز تیم دوازدهم جدول است.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 64 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
هفته‌ بیست و نهم لیگ برتر فوتبال جمعه 18 فروردین ماه 91 با انجام سه دیدار در تبریز، تهران و اهواز آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هفته‌ بیست و نهم لیگ برتر فوتبال جمعه 18 فروردین و از ساعت 17 با دیدار تیم‌های تراكتورسازی و فجرسپاسی در تبریز آغاز می‌شود كه در این بازی شاگردان امیر قلعه نویی امیدوارند با پیروزی برابر حریف شیرازی خود امتیازهای خود را با سپاهان صدرنشین برابر كنند و منتظر نتیجه‌ دیدار تیم‌های ملوان و سپاهان در روز 19 فروردین باشند.

در سوی دیگر شاگردان محمود یاوری در فجرسپاسی كه پس از حضور این مربی نتایجی نسبتا قابل قبول كسب كرده‌اند، تنها به فكر كسب امتیاز از میدان تبریز هستند. فجرسپاسی كه پیش از این در تهران موفق شده از سد تیم‌های استقلال و پرسپولیس بگذرد، برای پیروزی برابر تراكتورسازی نیز انگیزه بسیار زیادی دارد.

دیدار دو تیم در حالی برگزار می‌شود كه در روزهای گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی قلعه نویی از تراكتورسازی در پایان فصل یازدهم و پیوستنش به استقلال تهران به گوش می‌رسد و هر چند این شایعات توسط وی و مدیران باشگاه‌های تراكتورسازی تكذیب شده‌اند. هم اكنون تراكتورسازی با 52 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و فجرسپاسی با 34 امتیاز و 10 پله پایین تر در رده دوازدهم جای گرفته است. دیدار دو تیم ساعت 17 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.

دیگر دیدار روز جمعه در تهران و بین تیم‌های راه‌آهن و مس كرمان برگزار می‌شود. علی دایی كه بیشتر تعطیلات نوروز را به دلیل سانحه رانندگی‌اش در جاده كاشان در بیمارستان سپری كرده است، تیمش را در حالی به مصاف مس كرمان می‌فرستد كه معتقد است تمرینات تیمش به قدر كافی بوده است.

در سوی دیگر مس كرمان كه طبق روال نه چندان خوشایند لیگ ایران با تغییر سرمربی‌اش روبرو شده است و ابراهیم قاسم پور را به جای میروسلاو بلاژویچ روی نیمكت خود می‌بیند، به قصد كسب سه امتیاز و پیروزی بر رقیب تهرانی پا به ورزشگاه اكباتان خواهد گذاشت.

راه‌آهن هم اكنون 29 امتیازی است و در رده پانزدهم جدول قرار دارد و مس كرمان با 32 امتیاز چهاردهم است. دیدار این دو تیم ساعت 17 در ورزشگاه اكباتان تهران برگزار می‌شود.

فولاد و سایپا برگزار كننده سومین دیدار روز جمعه در چارچوب هفته‌ بیست و نهم لیگ برتر فوتبال خواهند بود. اهوازی‌ها كه فصل یازدهم را با تركیبی از بازیكنان جوان و بومی آغاز كرده‌اند و در طول این فصل به نتایج قابل قبولی رسیده اند، این بار در برابر تیمی قرار می‌گیرند كه مانند بسیاری دیگر از تیم‌های لیگ برتری مشمول قهر و غضب مدیران باشگاه قرار گرفته و با تغییر سرمربی روبرو شده‌ است.

مجید جلالی و تیمش بسیار امیدوارند كه با وجود بازیكنان بسیار جوان خود در پایان فصل یازدهم به نتیجه‌ای در خور توجه دست پیدا كنند. این تیم علاوه بر كسب نتایج خوب چشم امید زیادی به كسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده دارد.

مجتبی تقوی پس از حضور در تیم سایپا و تكیه زدن بر جای مجید صالح نتایج خوبی كسب كرده است و این بار امید زیادی دارد كه بتواند با تیمش به یك پیروزی شیرین برابر فولاد دست پیدا كند. هم اكنون فولاد با 39 امتیاز هفتم است و سایپا با 34 امتیاز در رده دهم جدول جای گرفته است. دیدار دو تیم ساعت 17 در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود.

** برنامه كامل دیدارهای هفته‌ بیست و نهم لیگ برتر فوتبال:

جمعه 18 فروردین

* تراكتورسازی ـ فجرسپاسی، ساعت 17، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز.

* راه‌آهن ـ مس كرمان، ساعت 17 ، ورزشگاه اكباتان تهران.

* فولاد ـ سایپا، ساعت 17 ، ورزشگاه تختی اهواز.

شنبه 19 فروردین

* ملوان ـ سپاهان، ساعت 17، ورزشگاه تختی انزلی.

* شاهین ـ نفت تهران، ساعت 17، ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر.

* صبا ـ نفت آبادان، ساعت 17 ، ورزشگاه یادگار امام (ره) قم.

یكشنبه 20 فروردین

* ذوب آهن ـ شهرداری تبریز، ساعت 15:30 ، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان.

* مس سرچشمه ـ استقلال، ساعت 16:30، ورزشگاه شهید باهنر كرمان.

* پرسپولیس ـ داماش، ساعت 19 ، ورزشگاه آزادی تهران

تراخـــتوردوســتی بازدید : 67 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
جمعه 18 فروردین 91

تراکتورسازی- فجر شهید سپاسی، ساعت 17 ورزشگاه یادگار امام تبریز

علیرضا فغانی- مصطفی فراهانی- مهدی الوندی – فرشید افشار ناظر داوری:بهرام مهرپیما

راه آهن – مس کرمان، ساعت 17 ورزشگاه اکباتان تهران

محسن قهرمانی- محمد رضا ابوالفضلی- سخاوت سلیمان نژاد- ایرج ساعدی ، ناظر داوری: سعید بطحایی

فولاد خوزستان- سایپای البرز، ساعت 17 ورزشگاه تختی اهواز

احمد صالحی- غلام آموزگار- حسن یوسفی- قاسم واحدی، ناظر داوری: حیدر شکور

تراخـــتوردوســتی بازدید : 90 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
شاید مسئولان شهرداری زمانی که یسیچ را با ادعاهایی مانند بومی گرایی اخراج نمودند تصور نمی کردند این تیم در چنان وضعیت بغرنجی گرفتار آید که یکی از کاندیداهای اصلی سقوط به لیگ پایینتر باشد اما گرچه «حقیقت» تلخ است اما اغلب گریزی از آن نیست.

مدیرعامل این باشگاه در مصاحبه ای که با خبرگزاری مهر در خصوص جایگزینی مربی دیگری بجای مدیرروستا انجام داده بود اعلام نموده بود:

"هر چند تیم ما نتایج خوبی را کسب نکرده است اما هنوز به این نتیجه نرسیده‌ایم که سرمربی تیم را به واسطه این نتایج تغییر بدهیم. میرمعصوم سهرابی در گفتگو با مهر در خصوص شکست شهرداری در بازی خانگی مقابل صبای قم تصریح کرد: تیم ما در نیمه اول بازی خوبی به نمایش گذاشت و می‌توانست چند گل بزند اما بازیکنان از این فرصت‌ها به خوبی استفاده نکردند. در حالی که می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما تیم صبا از اشتباهات ما به خوبی استفاده کرد و به گل رسید. حالا تمام تلاش ما این است تا حداکثر امتیاز را از 6 بازی باقیمانده در لیگ به دست بیاوریم و از انتهای جدول جدا شویم.

وی با بحرانی خواندن وضعیت تیم فوتبال شهرداری تبریز تاکید کرد: در حال حاضر داریم به این فکر می‌کنیم که چطور از این شرایط بحرانی خارج شویم. ما دنبال این هستیم تا انگیزه و تمرکز را به بازیکنان برگردانیم و این کار را با صحبت کردن و تذکر دادن انجام می‌دهیم."

مدیر عامل این باشگاه حتماً ملتفت می باشد که تمامی تیمهایی که در تلاطم بین رفتن یا ماندن دست و پا می زنند برای فرار از شرایط بحرانی تقلا می نمایند. اگرچه وضعیت این تیم بگونه ای است که هم به جهت پافشاری مسئولان این تیم در خصوص درست بودن تصمیم اخراج یسیچ و نیز به علت آنکه اخراج مدبرروستا تبعات مالی برای این باشگاه به همراه خواهد داشت و در صورت اقدام برای کنار گذاشته شدن وی باشگاه باید جیرینگی مبلغ قراردادش را بپردازد و وی نیز علی الظاهر کسی نیست که حتی اگر تیم را به خاک سیاه نیز بنشاند ضعف خود را پذیرفته و محترمانه از این تیم کنار رود اما به رغم آنکه متولیان این باشگاه، بویژه مدیرعامل آن حداقل در ظاهر تلاش می نمایند که مشکلات این تیم و خطر بزرگی که آن را تهدید می نماید را کمتر از حد معمول جلوه داده و بعبارتی آن را پشت گوش بیندازند اما اگر وضعیت اینگونه پیش رود تردیدی در تحمل خسران بزرگی از سوی این تیم وجود ندارد. در این میان نکته ی قابل تأمل در خصوص مدارای اجباری این باشگاه با مدیروستا آنست که این مربی نه چندان توانا که تجربه ی سقوط دادن تیمهای دیگری را نیز به لیگ پایین دست داشته است در صورت افتادن شهرداری بدون آنکه ککش نیز بگزد پول خود را گرفته و در انتظار فرصت بادآورده ی دیگری خواهد نشست که در این بین فقط و فقط فوتبال اذربایجان لطمه خواهد دید. اکنون شرایط تهدید کننده ی شهرداری بگونه ای نیست که به مصداق آن داستان معروف مدیرروستا کشتی این تیم را سوراخ نماید و بگوید داشتم جای خود را سوراخ می نمودم اگر کشتی این تیم به گل بنشیند همه ی ارکان این تیم به ته دره سقوط خواهند نمود و البته در این گیر و دار کمترین ضرر متوجه مدیرروستا و بازیکنان شهرداری که نه عرقی به این تیم دارند و نه مسئولیتی در قبال آن احساس می نمایند خواهد شد.

در سطح دنیا متولیان تیمهایی که در چنین وضعیتی گرفتار می شوند بیشتر از حد بپای مربیان ننشسته و برای تزریق شوک و انرژی مثبت ناگزیر از جایگزینی مربی می باشند. در همین روزها و هفته های اخیر بود که «آندره ویلاس بواس» مربی چلسی و «کلودیو رانیری» مربی اینترمیلان از تیم خود اخراج شدند که در نمونه ی چلسی اخراج بواس و جایگزینی «دی متئو» بجای وی مثبت بوده و این تیم نتایج قابل قبولی را کسب نموده است. وقتی مربیان در چنین بن بستی گرفتار میشوند، بویژه تیمهایی که بر لبه ی پرتگاه قرار می گیرند تغییر مربی برای دمیدن روح تازه ای بر آن اجتناب ناپذیر می باشد.

چیزی که باید مدیرعامل شهرداری مد نظر قرار دهد این است که وقتی تیمی در چنین شرایط بغرنجی غوطه ور میشود مشکل با شماتت بازیکنان و تحت فشار قرار دادنشان جهت آگاهی از وضعیت مخاطره آمیز آن نمی تواند رفع گردد. با در نظر گرفتن آنکه فوتبال بیشتر از جنبه های فیزیکی با مسائل روحی-روانی تیمها عجین می باشد برای تیمی که اینگونه با افت شدید مواجه می گردد تغییر اوضاع احاطه کننده ی آن بهترین راه حل به نظر می رسد که مؤثرترین تغییر معمولاً در جایگزینی سرمربی جسته میشود.

مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز در خصوص شایعه "برکناری علی اصغر مدیرروستا و مذاکره مسئولان این باشگاه با صمد مرفاوی" گفت:

"هر چند تیم ما وضعیت خوبی ندارد اما کادر فنی برکنار نمی‌شود. فعلا تصمیم نگرفته‌ایم مدیرروستا را برکنار کنیم و کادر فنی را تغییر بدهیم. علاوه بر این خبر مذاکره ما با مرفاوی شایعه است. ما با هیچ مربی مذاکره نداشته‌ایم."

جاری شدن چنین صحبتهایی از زبان مدیرعامل باشگاه شهرداری تعجب زیادی را برنمی انگیزد زیرا خود کرده را تدبیر نیست. در شرایطی که این تیم از 6 هفته مانده به پایان لیگ تقریباً دستها را به علامت تسلیم بالا برده است امروز (سه شنبه-15 فروردین) خبری بر روی خروجی خبرگزاریها قرار گرفت که حاکی از انتخاب بیژن عزیزی که ظاهراً در تیم پرسپولیس همکار حمید استیلی بوده است بعنوان مشاور فنی اصغر مدیرروستا بود. پرسپولیس در زمان مربیگری حمید استیلی یکی از بدترین دوران خود را طی نمود و انتخاب دستیار وی به عنوان مشاور مدیرروستا این سؤال را به ذهن علامندان فوتبال آذربایجان متبادر می نماید اگر ایشان واقعاً کمکی می توانست بکند چرا به پرسپولیس نتوانست کاری انجام دهد؟. در وضعیتی که شهرداری از ریشه مشکل دارد حرس نمودن شاخ و برگ آن چه تأثیری می تواند داشته باشد؟. مشکل شهرداری آنست که سازمان تیمی، هارمونی و انگیزه و روحیه ی تیمی آن بکل تخریب گشته است و رفع این معضل فقط با تغییری اساسی می تواند انجام شود اما به نظر می آید که مسئولان شهرداری آنقدر می خواهند خود را در هزار توی تصمیمات غلط سرگردان نمایند که کورسوی اندک امید باقیمانده نیز به یأس مبدل شود. حدوداً 10 سال پیش در سال حضور تیراختور در اولین دوره ی لیگ برتر در استادیوم باغشمال 3 بر صفر مقابل برق شیراز شکست خورد و مطبوعات نوشتند «سقوط آزاد تراکتور در باغشمال». اینگونه بی عملی و نظاره گر صرف بودن مدیران شهرداری مؤید آنست که گویا آنان هم چندان بدشان نمی آید که شهرداری هم سقوط آزاد نماید!

تراخـــتوردوســتی بازدید : 92 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سرخپوشان تمرینات امروز خود را برای آمادگی بیشتر برای بازیهای آینده در زمین فجر آغاز کردند .
تراکتورسازان در این تمرینات ، بعد از گرم کردن ، زیر نظر مستقیم آقای قلعه نویی به کارهای تاکتیکی پرداختند تا خود را برای رویارویی با تیم فجر سپاسی و بازیهای باقیمانده آماده تر کنند با توجه به اینکه هریک از بازیهای باقیمانده حکم فینال را برای شاگردان قلعه نویی دارند بازیکنان با تلاش مضاعف تمرینات خود را انجام می دادند و نقطه جالب توجه این تمرینات ، جو بسیار صمیمی و دوستانه بازیکنان و کادر فنی بود که این نشان از انگیزه بالای تیم ، برای کسب امتیازات باقیمانده لیگ می باشد . در این تمرین تعدادی از هواداران حضور داشتند و تیم محبوب خود را تشویق می کردند .

تراخـــتوردوســتی بازدید : 66 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

پیش بینی وضعیت آب هوای شهر تبریز بر اساس اطلاعات دریافتی از ماهواره هواشناسی نشان از گرم شدن محسوس هوا تا 21 درجه در روز جمعه را میدهد.

وضعیت آب و هوای تبریز در روز مسابقه تراکتور و فجرسپاسی



سرعت باد: 11.27 كیلومتر بر ساعت
رطوبت هوا: 71 درصد
وضعیت جوی: كمی ابری
كمینه: °7بیشینه: °21
تراخـــتوردوســتی بازدید : 62 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

صحبت‌های ما در مورد حضور من در کادرفنی نبود و فکر می‌کنم تیم ملی کادرفنی خوبی دارد و احتیاجی به حضور من نیست. من صحبت‌هایم را انجام دادم و اگر لازم باشد فدراسیون اعلام خواهد کرد.

کریم باقری یکی از اسطوره‌های تاریخ فوتبال ایران است. او بعد از کنار از دنیای فوتبال فعلا ترجیح داده که در تیمی فعالیت رسمی نداشته باشد هر چند که مدت‌هاست بحث همکاری او با تیم ملی ایران شنیده می‌شود و حتی آقا کریم چند بار با کارلوس کروش صحبت کرده است. باقری که با خبرآنلاین حرف زده در مورد مسائل مختلف به سوالات پاسخ می‌دهد.

آقای باقری، سال 1391 را برای خودتان چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

پیش بینی که نمی‌تواند کرد و مشخص نیست چه اتفاقاتی خواهد افتاد. فعلا باید منتظر بمانیم.

در مورد همکاری خودتان با تیم ملی خبر جدیدی شده است؟

در این مورد صحبت‌های زیادی مطرح شده و من حتی دوباره با آقای کروش صحبت کردم. اگر قرار باشد اتفاقی بیفتد خودشان اعلام خواهند کرد.

آیا قرار است در کادرفنی تیم ملی حضور داشته باشید؟

صحبت‌های ما در مورد حضور من در کادرفنی نبود و فکر می‌کنم تیم ملی کادرفنی خوبی دارد و احتیاجی به حضور من نیست. من صحبت‌هایم را انجام دادم و اگر لازم باشد فدراسیون اعلام خواهد کرد.

به نظر شما تیم ملی به جام جهانی خواهد رفت؟

ما باید بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشیم و خواسته‌های کروش را برآورده کنیم. من فکر می‌کنم تیم ملی پتانسیل بالایی دارد و صددرصد به جام جهانی خواهد رفت.

راستی در مورد اتفاقی که برای علی دایی افتاد و خیلی‌ها را شوکه کرد صحبت می‌کنید؟

خدا را شکر که همه چیز به خیر گذشت و خوشحالم که علی دوباره در کنار ما است. امیدوارم او سال خوبی داشته باشد.

شرایط پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنید؟

پرسپولیس بهتر شده ولی می‌تواند از این هم بهتر باشد و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

آیا پرسپولیس در آسیا از گروه خودش صعود خواهد کرد؟

پرسپولیس کار سختی دارد و این بستگی به تلاش کادرفنی این تیم خواهد داشت.

نظر شما در مورد عملکرد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس چیست؟

من داخل تیم نیستم و همه چیز را از بیرون نگاه می‌کنم. او کارش را انجام می‌دهد و مسائلی که مهم است را اجرا می‌کند. به نظر من پرسپولیس سال سختی را در پیش دارد و امیدوارم با یک برنامه‌ریزی خوب به موفقیت برسد.

به نظر شما چه تیمی قهرمان لیگ خواهد شد؟

پیش بینی‌اش سخت است و هر سه تیم سپاهان، استقلال و تراکتور شانس قهرمانی دارند.

شما دوست دارید چه تیمی قهرمان شود؟

من دوست دارم تراکتور قهرمان شود. این تیم خداوکیلی امسال خوب بازی کرد، هر چند که استقلال و سپاهان هم شانس زیادی دارند.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 74 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

تراکتورسازی تبریز برای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال کشور باید در شش بازی باقیمانده خود امتیازات لازم را کسب کند و در گام نخست پیروزی بر فجر سپاسی و کسب سه امتیاز خانگی این بازی را هدف خود قرار دهد.

تراکتورسازی در پایان هفته بیست و هشتم با 52 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. سپاهان اصفهان با 55 امتیاز تیم اول جدول و استقلال تهران هم‌امتیاز با تراکتورسازی و تفاضل گل کم‌تر در پله سوم قرار دارد.

به نظر می‌رسد قهرمانی لیگ یازدهم یکی از این سه تیم بوده و دو تیم صبای قم و نفت تهران با نتایج متزلزلی که در هفته‌های اخیر کسب کرده‌اند از کورس تیم‌های قهرمانی جدا شده و تنها برای کسب سهمیه باشگاه‌های آسیا مبارزه ‌کنند.

تراکتورسازی شانس اول قهرمانی

تراکتورسازی با وجود سه امتیاز کم‌تر نسبت به سپاهان اصفهان شانس اول قهرمانی لیگ برتر است. تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال تهران همزمان با مسابقات لیگ برتر، درگیر جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا بوده و فشردگی مسابقات این دو تیم لغزش آنان در لیگ برتر را به همراه خواهد داشت. حتی با بررسی بازی‌های سه تیم مدعی قهرمانی مشخص می‌شود که تراکتورسازی بازی‌های آسانتری نسبت به استقلال و سپاهان پیش رو دارد.

بازی‌های باقیمانده سه تیم مدعی قهرمانی تراکتورسازی

تراکتورسازی در تبریز میزبان تیم‌های فجر سپاسی شیراز، فولاد خوزستان، پرسپولیس تهران و ملوان بندرانزلی بوده و دو بازی خارج از خانه تراکتورسازی در تهران مقابل راه آهن و در کرمان مقابل مس سرچشمه کرمان است.

تراکتورسازی تبریز در دور رفت در مصاف با این شش تیم 9 امتیاز را کسب کرده بود.

استقلال تهران

استقلال در تهران میزبان تیم‌های صبای قم، شهرداری تبریز و نفت تهران بوده و سه بازی خارج از تهران استقلال مقابل شاهین بوشهر، مس سرچشمه کرمان و نفت آبادان است.

استقلال تهران در دور رفت در این شش بازی 13 امتیاز کسب کرده بود.

سپاهان اصفهان

سپاهان همانند تراکتورسازی چهار بازی را در خانه خود برگزار خواهد کرد. این تیم در اصفهان به مصاف تیم‌های پرسپولیس تهران، شاهین بوشهر، ذوب آهن اصفهان و مس سرچشمه خواهد رفت و دو بازی خارج از خانه سپاهان مقابل فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی است.

البته سپاهان در بازی مقابل ذوب آهن مهمان بوده اما در هر صورت این بازی در اصفهان برگزار خواهد شد.

سپاهان دور رفت در این شش بازی 12 امتیاز کسب کرده بود.

هر چند عملکرد استقلال تهران و سپاهان اصفهان در این شش بازی باقیمانده در دور رفت بهتر از تراکتورسازی بود، اما همانطور که اشاره شد فشردگی مسابقات این دو تیم و حضور در باشگاه‌های آسیا مسلما در نتایج این دو تیم تاثیر گذاشته و تراکتورسازی این فرصت را دارد تا نخستین قهرمانی لیگ برتر را برای هوادارانش به ارمغان آورد.

تراکتور سازی – فجر سپاسی: تکرار برد دور رفت

تراکتورسازی روز جمعه 18 فروردین در ورزشگاه 70 هزار نفری یادگار امام (ره) میزبان تیم فجر سپاسی شیراز است.

تراکتورسازی برای قرار گرفتن در کورس قهرمانی باید برای کسب تمام امتیازات باقیمانده برنامه داشته و در نخستین گام فجر سپاسی را با شکست بدرقه کند. بازی رفت دو تیم در شیراز با نتیجه دو بر یک به سود تراکتورسازی به اتمام رسیده بود.

بازی این دو تیم در لیگ نهم در سال 88 پرتماشاگرترین بازی دو تیم شهرستانی در طول تاریخ فوتبال ایران به شمار می‌رود که حضور 110 هزار تماشاگر در این بازی رکورد جدیدی در فوتبال ایران را ثبت کرد. هر چند بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسیده و تماشاگران تراکتورسازی ناراضی از نتیجه ورزشگاه را ترک کردند.

قدرمسلم استقبال تماشاگران از بازی روز جمعه سرخ‌پوشان تبریزی می‌تواند شرایط برد این تیم را فراهم کرده و تراکتورسازی را یک گام به کسب مقام قهرمانی نزدیک‌تر کند.

تقابل جالب تراکتورسازی با فجر سپاسی شیراز

نکته جالب بازی تراکتورسازی با فجر سپاسی تقابل حسن آذرنیا با محمود یاوری است.

حسن آذرنیا چندین سال به عنوان کمک محمود یاوری در تیم‌های فجر سپاسی، صبای قم، تراکتورسازی تبریز و تیم ملی جوانان ایران فعالیت داشته است، اما مهم‌ترین بخش همکاری این دو در تیم فجر سپاسی به اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80 باز می‌گردد که موفقیت‌های قابل ذکری را برای این تیم به ارمغان داشت.

محمود یاوری و حسن آذرنیا در نخستین دوره لیگ برتر نیز هدایت تیم تراکتورسازی را برعهده داشتند. آذرنیا هر چند امروز سرپرست تیم تراکتورسازی بوده و نقشی در مسائل فنی تیم ندارد، اما برای بازخوانی تفکرات یاوری می‌تواند عصای دست قلعه‌نویی در این بازی باشد.

سابقه بازی دو تیم

دو تیم در لیگ برتر سه بار به مصاف هم رفته‌اند که دو بازی با تساوی به اتمام رسیده و یک بازی نیز تراکتورسازی بر حریف خود غلبه کرده است.

در حال حاضر تراکتورسازی با 52 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و فجر سپاسی با 34 امتیاز تیم دوازدهم جدول است.

پیروزی تراکتورسازی بر فجر سپاسی هم این تیم را مدعی قهرمانی حفظ خواهد کرد، هم فجر را از تیم‌های انتهای جدول جدا نکرده و موجب خوشحالی تیم شهرداری تبریز خواهد شد منوط بر اینکه شهرداری نیز در بازی‌های باقیمانده امتیازات لازم را کسب کند.

تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

تعداد صفحات : 43

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 396
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 451
  • بازدید ماه : 747
  • بازدید سال : 2,782
  • بازدید کلی : 106,308
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی