loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 59 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

شاید مفرح ترین بخش جایی بود که اشاره کرد حاج صفی در جمع هواداران تراکتورسازی به احسان باکلاس! معروف است

بازی تراکتورسازی در برابر فجر سپاسی از هفته بیست و نهم لیگ برتر با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. شانس کمتر شده تراکتورسازی در راه قهرمانی و حضور حدود 70 هزار هوادار تراکتورسازی تنها نکته های بازی نبودند. همزمان با تراکتورسازی که 90 دقیقه در رسیدن به گل ناکام بود گزارشگر جدید تلویزیون تبریز بهزاد وحدت پناهی هم به اعصاب بینندگان تلویزیونی می کوبید. توصیفات عجیب عدم احترام به تیم حریف و تفسیر غیرواقعی از روند بازی بخشی از این داستان آزار دهنده بودند. تراکتورسازی در اکثر دقایق بازی موفق به خلق موقعیتهای خطرناک نشد با این همه گزارشگر با بیان جملاتی عجیب مانند " آن قدر گل نزدند تا دروازه بان فجر شیر شد " یا "چهار مدافع منتظر توپند و مشخص است که هم قسم شده اند که دروازه شیخ ویسی را بسته نگه دارند ولی احساس می کنم با این حملات دروازه اش فرو خواهد ریخت" ضمن نادیده گرفتن تلاش حریف روندی غیرواقعی را روایت می کرد. عجیب این بود که آقای گزارشگر اصرار داشت به بینندگانی از سرتاسر کره خاکی! سلام کند در حالی که این بازی فقط از شبکه های استانی سهند و شبکه شما پخش می شدند.

گزارشگر در طول بازی بارها از صفت مهربان برای هواداران تراکتورسازی که به پرشور بودن معروفند استفاده کرد لقبی که مشخص نیست چه تناسبی با فوتبال دارد. ارائه توضیحات اضافه مانند اینکه "نام مدیرعامل هر دو تیم جعفری است" یا اینکه " این علیرضا فغانی است و با هیچ کس شوخی ندارد" و اینکه "محمود یاوری به امیرکبیر فوتبال ایران معروف است" بخش دیگری از داستان بودند.

شاید مفرح ترین بخش جایی بود که اشاره کرد حاج صفی در جمع هواداران تراکتورسازی به احسان باکلاس! معروف است، احسان حاج صفی گاهی توسط هواداران تراکتورسازی با لقب فابرگاس (نام بازیکن بارسلونا و تیم ملی اسپانیا) تشویق می شود که گویا گزارشگر در این مورد دچار اشتباهی عجیب شده بود!

یکشنبه شب، دو روز پس از بازی آقای گزارشگر در برنامه تحلیلی فوتبال از تلویزیون تبریز نقشی جدید بر عهده گرفته بودند، مترجم انگلیسی! فلاویو لوپز بازیکن پرتغالی تراکتورسازی. مصاحبه ای که به دلیل عدم آشنایی کافی ایشان به زبان انگلیسی با کیفیتی پایین انجام شد، مثلا در جایی که لوپز اشاره کرد "با مصطفی اکرامی رابطه خوبی دارم چون من را سر تمرین می رساند" مترجم دلیل دوستی لوپز با اکرامی را کمک به اکرامی به لوپز در پیشرفت در تیم اعلام کرد! نکته آزار دهنده این بود که مترجم گاهی چنان در سرهم بندی جملات انگلیسی دچار اعتماد به نفس می شد که ترجمه کردن را فراموش می کرد و به گپ زدن با لوپز ادامه می داد.

احتمالا نیاز است تا مسوولین تلویزیون آذربایجان شرقی به این نکته توجه کنند که تراکتورسازی تیمی پرهوادار است و هواداران این تیم حق دارند برای بازیهای این تیم تحلیلهای منطقی و گزارشی درخور را ببینند و بشنوند، حقی که به کارگیری نیروهای نه چندان مجرب از آنان دریغ خواهد کرد.
تراخـــتوردوســتی بازدید : 70 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

من ناراحتیم فقط بخاطر این مردم هست که واقعا با هزار زحمت خود را به ورزشگاه رسانده بودند ودر پایان هم با دلی شکسته روانه خانه هایشان شدند

به گزارش مرجع خبری تراختوردوسلاری و به نقل از سایت گل تمرینات تراکتور سازی امروز زیر نظر امیر قلعه نویی پی گیری شد ، سر مربی تراکتور سازی که بلافاصله بعد پایان بازی به همراه یاوری سرمربی تیم فجر خود را به پرواز تبریز به تهران رسانده بود ، روز شنبه ویکشنبه در تمرینات این تیم حضور نداشت ، در تمرین امروز تعدادی از هواداران هم حضور پیدا کرده بودند که بحث اکثر آنها عملکرد ضعیف بازیکنان این تیم در مقابل فجر سپاسی بود ،

امیر قلعه نویی که بعد گذشت سه روز کماکان در شوک نتیجه بازی و عملکرد ضعیف شاگردان خود قرار دارد به نظر نتایج دو تیم سپاهان واستقلال این فشار را دو چندان کرده چراکه او بخوبی به ارزش 3 امتیاز دیدار با فجر بیش از پیش آگاه بود واحتمال رقم خوردن چنین نتایجی را از سوی رقیبان می داد وفریاد هایش در طول 90دقیقه بر سر شاگردانش بی دلیل نبود. سرمربی تراکتور سازی در حاشیه تمرین امروز در مورد بازی با فجر با اشاره به حضور 80 هزار نفری مردم گفت : من ناراحتیم فقط بخاطر این مردم هست که واقعا با هزار زحمت خود را به ورزشگاه رسانده بودند ودر پایان هم با دلی شکسته روانه خانه هایشان شدند ، قلعه نویی همچنین در مورد بازی تنها به این نکته اکتفا کردکه ما این بازی را باید به فراموشی سپاریم بالاخره فوتبال است ونتایج غیر قابل پیش بینی چرا که 5 هفته دیگر بازی ها باقی مانده ما حداقل می توانیم دومی را بدست آوریم و با کسب سهمیه شرمنده این مردم نباشیم .

همانطوری که در عکس این گزارش ملاحضه می کنید هواداران تراکتور سازی با تهیه بنری در روز بازی با فجر که تحویل لیدر های این تیم داده بودند انتخاب علیرضا فغانی را در لیست داوران جام جهانی 2014 برزیل تبریک گفته بودند که طبق گفته آذرنیا سرپرست تیم تراکتور سازی داور مزیور هم در پایان بازی مراتب تشکر خود را از این اقدام هواداران به وی اعلام کرده بود .

تراخـــتوردوســتی بازدید : 64 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

کمیته انضباطی رای خود در خصوص تخلف بازیکن تراکتورسازی تبریز را صادر کرد.

به گزارش مرجع خبری تراختوردوسلاری و به نقل از سایت فدراسیون، کمیته انضباطی رای خود را در خصوص امیرحسین صادقی بازیکن باشگاه تراکتورسازی تبریز صادر کرد.

مطابق با گزارش داور و ناظر دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران که در تاریخ 9/11/90 در تبریز برگزار شد، امیرحسین صادقی بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز پس از اتمام این دیدار اقدام به اهانت به داور مسابقه کرد و کمیته انضباطی پس از تشکیل جلسه و استماع صحبت‌های صادقی ، وی را با توبیخ کتبی و درج در پرونده به پرداخت 70 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

از سوی دیگر با توجه به اینکه صادقی در تاریخ 4/8/90 به یک جلسه محرومیت تعلیقی محکوم شده بود و با توجه به تکرار تخلف، این محکومیت به مورد اجرا درآمده و صادقی باید یک جلسه محرومیت را تحمل کند.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 68 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دوسالی است که هواداران تراکتور با صدای بلند ، تراکتور را آسیایی می خوانند و امسال سال بسیار خوبی برای هواداران خواهد بود . به فضل الهی امسال با سرمایه گذاری و تلاش همه جانبه و تحمل همه سختی های طاقت فرسا و حواشی بسیار زیاد موجود ، تراکتور از خیلی مشکلات تا به امروز گذشته است و به لطف الهی نیز این 5 هفته را با تلاش همه ارکان تیم و باشگاه و با امیدواری به رسیدن به بازیهای آسیایی ادامه خواهد داد و مسیر 5 هفته ای را با حضور پر رونق هوادارانش با روحیه ای شاداب و خندان و تشویق هواداران و پرهیز از حاشیه به این مهم که از اهداف برنامه امسال بود خواهد رسید و حتما خواسته قبلی هواداران اجابت شده و ورزشگاه یادگار امام(ره) نیز شاهد بازیهای آسیایی تراکتور خواهد بود و به امید آن روز مسابقات در مقابل دیدگان متعجب آسیایی ها .

تراخـــتوردوســتی بازدید : 69 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مهدی کیانی بازیکن با تعصب تراکتور سازی دقایقی وقت خود را برای گفتگو با ایدمان اسپورت اختصاص داد و درباره بازی با فجر سپاسی گفت

*: آقای کیانی درباره بازی برای ما بگویید.

کیانی : بازی را از از اول خوب شروع نکردیم . تیم حریف دوندگی خوبی داشت و به خواسته خود رسیدند.

*: مشکل تراکتور چه بود؟

کیانی : میکل از بازیکنان بود . همه ما میخواستیم برنده این بازی باشیم , اما آنچه مربی گفت انجام نشد ; امتیاز خانگی را هم از دست دادیم و انشا الله بازی های بعد جبران میکنیم

*: آقای کیانی با توجه به شرایط جدول , شانس آسیایی شدنمان کم نشد ؟

کیانی : الان پنج امتیاز با صدر جدول اختلاف داریم و پنج بازی هم پیش رو. بازی های پیش رو هم بازی های سختی است ولی اگر تلاش کنیم , خدا هم کمک میکند که انشاالله از ۵ تا بازی امتیازات کامل را به دست بیاوریم.

*: آقای کیانی استادیوم پر به بازیکنان استرس وارد میکند و علت نتیجه نگرفتن در حضور چشمگیر تماشاگران چیست؟

کیانی : نه استرسی نیست . بازیکن دوست دارد تماشاگر به ورزشگاه بیاید و تشویق کند و به بازیکنان روحیه بدهد . اما متاسفانه آن روز , روز ما نبود . هواداران خوب ما , در سرما و گرما یار و یاور ما هستند و واقعا شرمنده آنان شدیم . ما برای مردم ناراحت هستیم که از جای های دور می آیند و نتیجه نمیگیریم.بازیکنان و کادر فنی بیشتر از هواداران ناراحت هستند. از هواداران تشکر میکنم و انشاالله در بازی های بعدی جبران میکنیم.

*: صحبت پایانی دارید بفرمایید.

کیانی : تنها آرزوی بازیکنان و کادر فنی , شاد کردن دل مردم هست . امیدواریم با یاری خدا به این آرزو برسیم.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 61 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

فرزاد حاتمی مهاجم بلندقامت تراكتورسازی تبریز در امر گلزنی برای تیمش در بازی دیروز ناموفق بود. او در خصوص این بازی و دلایل عدم كسب حداكثر امتیازات مقابل فجرشهید سپاسی شیراز گفت‌وگویی را با خبرنگار 90 انجام داده است كه در پی می‌خوانید

90: بازی با فجر چطور بود؟

دیدار خیلی سختی بود. آنها با برنامه به تبریز آمده بودند و به هدف خود كه كسب یك امتیاز از بازی دیروز بود رسیدند. بدترین بازیمان بود.

90: قبول داری این تساوی شما را تا حدودی از كورس قهرمانی عقب انداخت؟

خیلی بد بودیم. شانس آوردیم 2 تا گل هم نخوردیم! همین یك امتیاز هم به زور گرفتیم آنقدر ضعیف بودیم كه حد و حساب نداشت. فكر می‌كنم یك تساوی افتضاح در تبریز گرفتیم. حالا باید نتیجه بازی‌های سپاهان و استقلال را دنبال كنیم اگر سپاهان در بازی امروز، پیروز شود واقعا كار برایمان خیلی سخت خواهد شد.

90: چرا صاحب موقعیت گلزنی نشدید؟

فكر نمی‌كنم هیچ یك از كارهای تمرینی را در زمین اجرا كردیم. اصلا نتوانستیم در اولین بازی سال 91، انتظارات خودمان را هم برآورده كنیم چه برسد به هوادارانمان.

90: گویا هواداران هم حسابی دلخور بودند.

شرمنده آنها هستیم. متاسفانه نتوانستیم جواب حضور 80 هزار نفری آنها را بدهیم.

90: شاید تحت تاثیر جو قرار گرفته بودید.

این طور نیست! اتفاقا وقتی آنها به استادیوم می‌آیند انرژی می‌گیریم و توانمان 2 چندان می‌شود. اگر می‌توانستیم بازی را تحت اختیار خودمان قرار دهیم برنده بی‌چون و چرا بودیم.

90: تراكتور چقدر شانس قهرمانی دارد؟

این 2 امتیاز از كفمان پرید. امیدوارم این تساوی در انتهای فصل، اذیتمان نكند.

90: آسیایی می‌شوید؟

همچنان امیدواریم و برای رسیدن به آن تلاش می‌كنیم. تنها راهی كه برای خوشحالی هوادارانمان داریم همین است. آنها عاشق تراكتور هستند و موظف به انجام درخواست آنهاییم.

 

تراخـــتوردوســتی بازدید : 72 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

تراکتور سازی در روزی که نزدیک به ۸۰ هزار هوادار خود را در ورزشگاه می دید با ارائه یک بازی سردرگم وبی انگیزه دو امتیاز طلایی را از دست داد ، مساوی با فجر که تیمی دونده وبا انگیزه می نمود کار این تیم را برای هفته های پایانی در رقابت با دو تیم دیگر مدعی قهرمانی سخت کرد ، مرتضی اسدی کاپیتان تراکتور سازان از این بازی می گوید .ارزیابیتان از بازی چیست ؟قبل از اینکه از نظر فنی حرفی بزنم در وهله اول از حضور بیاد ماندنی و حماسی هوادارا ن تراکتورسازی تشکر می کنم و تنها یک کلمه می گویم که دیروز روز بد تراکتور سازی بود و ما شرمنده مردم شدیم ، ما با توجه به نتیجه گیری هفته های گذشته به نظرم باید وشاید با آن جنگنده گی لازم وارد میدان نشدیم ودر مقابل انگیزه فجری ها کم آوردیم .<

قبول دارید فجر در نیمه اول بازی بسته ای انجام نداد ؟بله این واقعیت بود ولی آنها با دوندگی بی امان هر گونه بازی سازی را از ما گرفتند ونیمه دوم هم که تیم ما با تغییراتی در سیستم بازی ونفرات بازی را آغاز کرد با ترفند دفاعی حریف روبرو شد که بدون توجیه وبهانه تراشی بگویم بازی بد ما هم مزید بر علت شد تا نتوانیم به ۳ امتیاز مهم این بازی دست پیدا کنیم هر چند در رختکن تذکرات وهشدار های لازم را کادر فنی به بازیکنان گوش زد کرده بودند .همه انتظار یک فوتبال هجومی را داشتندو به همین دلیل عده ای فکر می کنند که شاید تمرینات خوبی نداشتید یا بعضی از بازیکنان مواظب ساق های خود بودند !؟نه اصلا این طوری نبوده اتفاقا از روز ۵ فروردین ما از جمله تیم های بودیم که تمرینات را زود شروع کردیم و صبح وبعد از ظهر هر روز دو جلسه تمرین برگزار کردیم وحتی دو سه روز قبل بازی که هوا هم خوب شد تمرینات با جدیت تمام دنبال شدو اینکه به نظر بعضی ها دنبال مواظبت از ساق های خود بودند این را من بگویم که بازیکن موظف است تا آخرین روزو آخرین لحظه تلاش خود را در مقابل پولی که گرفته و ارزش .پیراهنی که به تن کرده انجام دهد و اگر غیر این باشد آن پولی که می گیرد حرام است ونانی که می خورد حلال نمی توناند باشد چرا که در مقابل این مردمی که در سرما وگرما ما را تنها نگذاشتند مسئولیت داریم و دیروز هم شرمنده آنها شدیم وتنها می توانم بگویم ما را ببخشید

.با این مساوی ادامه کار را چگونه پیش بینی می کنید ؟ما باید دست به دعا باشیم که رقیبانمان در بازی های آینده امتیاز از دست دهند تا ما بتوانیم جبران مافات کنیم ، بالاخره فوتبال است وشاید اتفاق دیروز برای رقبا هم پیش بیاید امیدوارم بتوانیم این مردم را به آرزوی قلبی خود که همانا کسب قهرمانی ویا حداقل سهمیه آسیای است برسانیم . بازی با فولاد ؟تنها راهی که مانده کسب پیروزی دراین بازیست تا هم خود را در جایگاه فعلی مان حفظ کنیم وهم از فشاری که کادر فنی وبازیکنان با نتیجه دیروز روی خود احساس می کنند کمی خارج شویم ،از طرفی با پیروزی بدست آمده بازی ضعیف وپر انتقاد با فجر را از ذهن مردم خوب فهیم پاک کنیم .

تراخـــتوردوســتی بازدید : 71 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
امیرحسین صادقی مدافع تراکتورسازی که بازیهای نسبتا خوبی را در این فصل به نمایش گذاشته است برای بازی دوستانه تیم ملی مقابل امارات به اردو دعوت شده و این برای دومین بار است که دعوت می شود. صادقی در مورد این موضوع، تساوی خانگی تراکتور مقابل فجرسپاسی و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرآنلاین پاسخ میدهد.
از اینکه به تیم ملی دعوت شدی چه حسی داری؟
خوشحالم که دعوت شدم و امیدوارم که مزد زحماتم را در تیم ملی بگیرم. من امسال در یک تیم شهرستانی خیلی تلاش کردم و این برای دومین بار است که دعوت میشود و میخواهم طوری کار کنم که در اردوهای بعدی هم حضور داشته باشم.
در مورد بازی تراکتور و فجرسپاسی صحبت کن؟
ما بد بازی کردیم و بازی تراکتور به هیچ عنوان بار فنی نداشت. آن همه هوادار به استادیوم آمده بود ولی ما بد بازی کردیم و از طرفی فجرسپاسی خیلی باانگیزه بود. متأسفانه ۲ امتیاز پرید و حالا شانس ما برای قهرمانی کمتر شد.
فکر نمیکنی تمرکز امیر قلعه نویی بابت مسائل چند روز اخیر به هم ریخته بود؟
شاید این موضوع هم نقش داشته باشد. متأسفانه یکسری آدم دوست ندارند تراکتور نتیجه بگیرد و ما باید با زمین و زمان بجنگیم.
آیا به نظر تو قلعه نویی به استقلال برمی گردد؟
این مسائل فقط در روزنامه ها مطرح شده و قلعه نویی تا به امروز حرفی از جدایی نزده است. من فکر میکنم بعد از پایان لیگ همه چیز مشخص خواهد شد.
راستی در مورد وضعیت استقلال چه صحبتی داری، خیلیها مظلومی را مقصر میدانند؟
صحبت کردن در مورد استقلال به من ربطی ندارد در ضمن اگر بخواهم حرفی بزنم خیلی ها ناراحت میشوند.
به نظر تو چرا استقلال به یکباره نتایج خوبی نگرفت؟
به نظر من فشار زیادی روی بازیکنان این تیم ایجاد شد و از طرفی جدایی فرهاد مجیدی و مصدومیت چند بازیکن استقلال تأثیرگذار بود. همه از استقلال توقع برد دارند و بازیکنان این تیم باید چنین موضوعی را درک کنند.
راستی حرفهای تو در مورد سیدمهدی رحمتی حرف و حدیثهای زیادی را به وجود آورده. در این مورد صحبت میکنی؟
رحمتی دوست صمیمی من است و من نمیخواستم طوری حرف بزنم که خدایی نکرده مشکلی پیش بیاید. اتفاقا از کار مهدی که پیراهن مرحوم حجازی را پوشید تعریف کردم و فقط گفتم که رحمتی میتوانست زمان مربیگری حجازی در استقلال از این تیم نرود.
تراخـــتوردوســتی بازدید : 82 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: کارم فصل آینده با این تیم شروع می شود و اگر مرا بخواهند خیلی دوست دارم در این تیم بمانم.

امیر قلعه نویی در گفت و گوی تفصیلی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در خصوص توقف تراکتور مقابل فجرسپاسی، عدم حضور در کنفرانس مطبوعاتی، داوری این دیدار، شایعه جدایی از تراکتور و رفتن به استقلال و مسائل دیگر به سوالات پاسخ داد.

چه اتفاقی افتاد که تراکتور مقابل فجرسپاسی مساوی کرد؟
اتفاق خاصی نیفتاد. اصلا خوب نبودیم و حق ما باخت بود. بزرگ بودن فقط به کت و شلوار پوشیدن نیست. اعتقاد دارم من قلعه نویی و بازیکنانم دیروز لیاقت این همه تماشاگر را نداشتیم. فقط با "کت" پوشیدن نیست که بگوییم فلان شدیم و بزرگ شدیم. دیروز کیلوها منم و اسم در زمین بود. فقط 3 بازیکن خوب بودند و بقیه اصلا 30، 40 درصد خودشان هم بازی نکردند. من که نمی توانستم برایشان "کت" بخرم تا بپوشند و بزرگ شوند!

به خاطر ناراحتی بود که در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی حضور نیافتید؟
ناراحت نبودم چون اصلا خوب نبودیم به خاطر این که کار شخصی داشتم و باید زودتر می رفتم، نتوانستم به کنفرانس بروم و عذرخواهی می کنم. از مردم آذربایجان و طرفداران خوب تراکتور عذرخواهی می کنم که دیروز شرمنده آنها شدم و نتوانستیم برنده شویم.

فجر را چطور دیدید؟

همان طور که گفتم ما شانس آوردیم نباختیم. از بازی خوب فجر نباید بگذریم. نباید سر خود را کلاه بگذاریم. قدرت تاکتیکی فجر نگذاشت تیم ما نفس بکشد. مشکل اصلی ما این بود که در حد خودمان نبودیم. اگر تیم من فوتبالی که مقابل سایپا و سپاهان کرد را انجام می داد الان برده بودیم. متاسفانه در بازی با فجر همه فکر و ذکر بچه ها پول بود. پول هم آمد و مسئولان دادند. بهانه ای هم نداشتند. بالاخره نمی توانی همه را بزرگ کنی. باید واقعیت را قبول کرد که بعضی ها خمیرمایه شان همین است و تلاشی برای بزرگ شدن نمی کنند اما بعضی ها هم هستند که تلاش می کنند و بزرگ می شوند.

دلیل این که تراکتور مقابل فجر روز خوبی نداشت، چه بود؟
باید فیلم بازی را ببینم و آنالیز کنم تا جواب درستی برای این بازی پیدا کنم. البته روزهایی است که تیم ها هرکاری هم می کنند خوب نیستند. مقابل فجر هم روز بد ما بود. وقتی در یک بازی 8، 9 بازیکن بد بازی می کنند این مسئله به قلعه نویی برمی گردد. واقعا نمی دانم چرا دیروز بچه ها این طوری بودند و اصلا روز خوبشان نبود. تازه جالب است بدانید که 2 روز قبل از مسابقه بچه ها خیلی نشاط داشتند و براساس نمودار تمرینی که داشتیم، می توانستیم با این روحیه 3 امتیاز را بگیریم ولی این طور نشد.

موقعیت گلی هم داشتید؟
2، 3 موقعیت خوب داشتیم. در یک صحنه توپ خودش داشت گل می شد اما نمی دانم فرزاد حاتمی چرا این کار را کرد و توپ را با دست زد. البته گل هم شد. باید فیلم را ببینم. جا دارد به یاوری و جوانهای فجر تبریک بگویم. واقعا تیم خیلی خوبی دارند. طوری در تبریز مقابل آن همه تماشاگر ما را اسیر قدرت تاکتیکی خود کردند که واقعا فکر نمی کردم. اگر تیمی خوب بازی می کند و برتر از ما است باید صادقانه بگویم و واقعا فجر مستحق برد بود.

داوری فغانی چطور بود؟
او خوب داوری کرد. فقط در یک صحنه کمک داور به علامت هند پرچم زد که فغانی آن را رد کرد. آن موقعیت پنالتی نبود ولی روی خط اتفاق افتاد و می توانست برای ما موقعیت خوبی باشد با این حال خوشحالم که او برای جام جهانی انتخاب شده. من به او تبریک می گویم و امیدوارم در جام جهانی او را ببینیم و قضاوت هم داشته باشد.

با این مساوی هنوز شانس قهرمانی دارید؟
هنوز شانس قهرمانی داریم. رقیبان ما امروز بازی دارند و باید ببینیم چطور می شود. تازه هنوز 5 بازی و 15 امتیاز مانده است. برای قهرمان شدن چیزی کم نمی گذاریم و می جنگیم. الان تیم من در جایگاه بدی نیست. فعلا دوم هستیم و سهمیه هم در دست ماست. تا ببینیم چه پیش می آید.

چرا هنوز اسم شما برای رفتن به استقلال بر سر زبانهاست؟ آیا واقعا خبری هست؟
من اینهایی که حاشیه می سازند را به خدا واگذار می کنم. شاید آنها خدا را هم نشناسند. من این 3، 4 نفر را می شناسم. ماه به ماه به کارت آنها پول می ریزند تا هر دفعه برای من پروژه ای راه بیندازند. یک روز می گویند قلعه نویی به ذوب آهن می رود. یک روز مرا می فرستند سپاهان. حالا هم یک خواننده را علیه من عَلَم کرده اند. من ریز این مسائل را می دانم و می دانم که چطور به آنها پول می دهند اما نمی توانم کاری کنم. فقط آنها را به خدا واگذار می کنم. من افتخار می کنم که مربی تیم بزرگی مثل تراکتور هستم. این تیم طرفداران و مردم بزرگ و بامعرفتی دارد. آنها با تراکتور مشکل ندارند و مشکلشان قلعه نویی است. می خواهند با این حرف ها تمرکز تراکتور و قلعه نویی را به هم بریزند ولی موفق نمی شوند چون هدف من در تراکتور موفقیت است.

 

تراخـــتوردوســتی بازدید : 80 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

برخی گمانه زنی ها حکایت از مشخص شدن نام نخستین خرید فصل آینده تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز دارد.

به گزارش تراختوردوسلاری به نقل از نشریه الکترونیکی آذرورزش، تراکتورسازی تبریز برای فصل آینده خواستار آرش افشین است ، آرش افشین فوروارد جوان و ملی پوش تیم فوتبال فولاد خوزستان با خاتمه قرارداد خود در این تیم و بدلیل گذراندن دوران خدمت سربازی به عضویت تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درخواهد آمد.

آرش افشین مجبور است جهت گذراندن دوره نظام وظیفه عمومی، در یک تیم نظامی توپ بزند و از آنجائی که تراکتورسازی نسبت به ملوان انزلی و فجرسپاسی شیراز از پایگاه مردمی مقبول و نیز قدرت برتر تیمی برخوردار است، وی را مجاب نموده برای تیم محبوب تبریزی ها توپ بزند.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 64 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
درود به شرفت هوادار تراکتور، درود به تو که چه مهجوب می آیی و بی ادعا چه سر به زیر می رویی، درود به تو که خوبی و استثنایی، به تو که همیشه و همه وقت آذربایجان را شرمنده خود کرده ای، با سختی فراوان آمدی و تا پایان جان برای تراکتور هورا کشیدی، درود به تو که استادیوم را در قرمز تراکتوری فرو بردی و هر چه در توان داشتی برای تراکتور فریاد زدی، درود به تو که هروقت آمدی ما را با آمدنت هم سرافراز کردی، امروز هم در بازی با فجر با هزاران مشکل آمدی و باز خاطرات دوسال پیش را در چشمان ما زنده کردی، درود و درود و هزاران درود به تو که هر چه آذربایجان و تراکتور دارد از آن توست.

امروز باید دست بوس هوادار تراکتور بود، که متانت داشت و با متانت آمد و با متانت رفت، هوادار تراکتور در این شرایط بد اقتصادی در روزی بهاری برای آفتابی کردن روزهای پیش رو آمد و همه را شرمنده کرد، چه دل انگیز بود دوباره برافراشتن یکباره پرچم های قرمز در استادیومی که از آن بهترین هواداران است و تراکتور مان. و چه با شکوه در سکوت از استادیوم بعد از پایان بازی رفتی و این در حالی است که تو نشان دادی هر چه دارد تراکتور از آن توست.

اما چند سخنی هم با خودمان، امروز تراکتور در یک روز بهاری و خوب بسیار بد و بد بود، امروز تراکتور در روزی که باید آفتابی می شد در سایه ها فرو رفت، امروز تراکتور ما از خلق یک موقعیت ساده در برابر فجر هم عاجز بود، همه این موضوع را دیدیم و باز درود به شرف بازیکنان و کادر فنی فجر شهید سپاسی شیراز که مردانه جنگیدند و مردانه دویدند و بدون کوچکترین وقت تلف کردنی بازی خود راکردند و حتی می توانستند در تبریز تراکتور را هم شکست دهند، بله این واقعیت امروز بازی بود که 80 هزار هوادار دید که تراکتور امروز حتی توان نداشت که بر روی دروازه فجر خطر جدی ایجاد کند و این در حالی بود که فجر 4 موقعیت گل داشت که می توانست از آنها استفاده کند اما در روزی که همه بازیکنان تراکتور در خواب بودند این فروزان بود که یک سوپر استار بود و این تنها نکته بازی امروز بود.

اینجاست که باید تقیبی به خود بزنیم، امروز اگر تراکتور اینگونه بود باید قبول کنیم که سهم ما هم بعنوان البته منتقدین تراکتور در این بازی کمتر از کادر فنی و بازیکنان نیست، کمبود نقد های منصفانه و قلح و قمح کسانی که می توانستند با نوشته های خود به تراکتور کمک کنند امروز کاملا احساس می شد و این در حالی است که امروز باید به این نتیجه رسیده باشیم قبل از هر "پاشا ها" و هر تمجید ها باید برای ما مهم تراکتور می بود که متاسفانه با راندن کسانی که قلم به نقد تراکتور برداشته بودند امروز شاهد بودیم که با تعریف و تمجید و در واقع به مثال ضرب المثل گذشته با حلوا حلوا گفتن دهن ادم شیرین نمی شود، تراکتور اگر می خواهد قهرمان باشد و به قهرمانی برسد باید در کنار تعریف ها و تمجید ها انتقادات را هم در کار خود وارد کند تا دیگر فرصت سوزی نشود، دو امتیازی که امروز در حساس ترین موقعیت از دست تراکتور پرید باید تلنگری باشد برای 5 بازی که برای تراکتور و تراکتوری حیاتی است، باید قبول کنیم امروز تراکتور بد بود و این تیم فجر بود که امروز بهتر از تراکتور بازی می کرد و این در حالی است که خود کرده ایم و خود کرده را تدبیر نیست.امید که از این جریانات درس بگیریم و برای آینده پلی بسازیم و این اگر صورت بگیرد مطمئن باشید این موضوع برای تراکتور می تواند بیش از یک قهرمانی ارزش داشته باشد، پس به قول ضرب المثل قدیمی که می گوید: بیر جوالدوز اوزگیئه، بیر اینه ده اوزوئه.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 78 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

بعد از تساوی مقابل فجر سپاسی خبر رسید که فجر سپاسی از ۴ بازیکن سرباز در ترکیب خود استفاده کرده است و اگر این مسئله صحت داشته باشد , بازی ۳ بر صفر نفع تراکتور سازی خواهد شد.

یک منبع نسبتا موثق در فدارسیون فوتبال گفته باشگاه فجر سپاسی در بازی امروز مقابل تراکتور از ۴ تا بازیکن سرباز استفاده کرده و این طبق قانون یعنی باخت ۳ بر ۰ به نفع تراکتور

تراخـــتوردوســتی بازدید : 66 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: اعتقاد داریم همکاری با قلعه‌نویی نباید قطع شود.

محمد حسین جعفری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد تساوی مقابل فجرسپاسی و از دست دادن دو امتیاز حساس این مسابقه اظهار داشت: در هفته های پایانی لیگ از دست دادن امتیاز شاید برای هر تیمی پیش بیاید. البته آقای یاوری سرمربی فجر پیش از بازی گفته بود برای کسب یک امتیاز آمده اند و تاکتیک خود را هم به خوبی اجرا کردند.

وی افزود: روز جمعه،‌ روز خوبی برای تراکتورسازی نبود و نه بازی تماشاگر پسندی انجام دادیم و نه نتیجه لازم را گرفتیم. نزدیک ۷۰ هزار نفر به ورزشگاه آمده بودند و "هواداریارهای" باشگاه از این هواداران به خوبی پذیرایی کردند. من هنوز با قلعه نویی در خصوص بازی صحبت نکردم. او شب گذشته به تهران پرواز داشت.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تاکید کرد: شرایط را درک می کنیم و می دانیم کار سختی پیش رو داریم. از امتیازی که مد نظرمان بود دور شدیم اما باید بدانیم رقابت سخت است و شاید در هفته های باقی مانده امتیازها جابجا شود. دست به دعا هستیم تا سایر رقیبان امتیاز نگیرند و ما هم امتیازات لازم را کسب کنیم.

وی در مورد اینکه بهتر نیست در هفته های باقی مانده مسابقات همزمان برگزار شود، گفت: من این پیشنهاد را زمانی که آقای عزیز محمدی در سازمان لیگ بود دادم و او گفت از هفته سی و دوم به بعد این قضیه رخ می دهد اما از آقای بهروان می خواهم با توجه به شرایط جدول این مسئله را لحاظ کند هر چند که می دانم به دلیل حضور استقلال و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا زمان بندی جدید سخت است.

جعفری در خصوص اینکه به نظر می رسد امیر قلعه نویی تصمیم گرفته برای فصل بعدی در تراکتورسازی بماند، تصریح کرد: این سؤال را باید از خودش بپرسید. ما می گوییم نباید همکاری با قلعه نویی همین یک سال باشد. می توانیم کنار هم به جاهای خوب برسیم اما باید تابع شرایطی باشیم که یک سرمربی حرفه ای آن را می خواهد. برای فصل بعد با هیچ مربی مذاکره نداشتم و همه من را می شناسند و می دانند اهل دروغ و کلک نیستم. در پایان این ماه با هیئت مدیره جلسه ای دارم تا تکلیف خود را برای فصل بعد مشخص کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پایان در مورد معتبر نبودن کارت های الکترونیکی ورودی به ورزشگاه یادگار امام عنوان کرد: شارژ کردن این کارت های الکترونیکی مردم را خسته کرده بود. جمعیتی حدود ۷۰ هزار نفر به ورزشگاه می آمد اما اعلام می شد که ۲۳ هزار نفر بلیت فروشی شده و به باشگاه ضرر وارد می شد. طبق قانون AFC بلیت فروشی باید از طریق باشگاه باشد و ما هم در همین راستا کارت های هواداری را در نظر گرفته ایم که بلیت هم هست. این طرح از فصل آینده اجرا می شود و برای بازی های باقی مانده این فصل کارت های موقت صادر کرده ایم.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 68 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

در یك اقدام نه‌چندان پسندیده، سرمربیان هر دو تیم تراكتورسازی و فجرسپاسی در نشست مطبوعاتی پایان این مسابقه غیبت داشتند. امیر قلعه‌نویی و محمود یاوری بعد از تساوی بدون گل تیم‌های خود، دستیاران‌شان را روانه سالن كنفرانس كردند!

داریوش صبوری که به جای محمود یاوری در نشست خبری حاضر شده بود، گفت: آقای یاوری به دلیل پروازی که داشت نتوانست در نشست خبری حاضر شود و از خبرنگاران عذرخواهی کرد. وی در ارتباط با بازی گفت: به بچه ها گفته بودیم با وجود تماشاگر زیاد کار سختی داریم اما برای پیروزی آمده بودیم و حتی چند موقعیت تک به تک هم داشتیم. از بچه ها به خاطر دوندگی که کردند تشکر می کنم و به خاطر تلاششان به آنها تبریک می گویم.

غلامرضا باغ‌آبادی هم كه به‌جای قلعه‌نویی در نشست خبری حاضر شده بود، گفت: همان طور که روز گذشته هم سرمربی فجر گفته بود این تیم برای کسب یک امتیاز به تبریز آمده بود و به همین دلیل بازی بسته‌ای انجام داد و ما هم شرمنده هواداران شدیم.

وی در پاسخ به این سؤال که به نظر تعطیلات خوش گذشته است، عنوان کرد: این طور نیست. تیم ما از همه زودتر تمرینات خود را آغاز کرد و صبح و عصر تمرین می کردیم. سفتی زمین نگذاشت کارمان را درست انجام دهیم. تیمی که انتحاری بازی می کند و لایه های دفاعی دارد کار را سخت می کند.

وی در باره شایعاتی در خصوص جدایی قلعه نویی از تراکتورسازی گفت: همان طور که خود وی گفته اولویتش برای فصل بعدی تراکتورسازی است.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 74 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور سازی تبریز در گفتگوی خود با ایدمان اسپورت گفت:

بعد از با خبر شدن از ماجرا , پیگیر مسئله شده ایم. در حال لیست بازیکنان و تعویضی های فجر را در اختیار داریم و داریم تحقیق میکنیم .

البته مسئله دیگری هم که هست , مسئله نظامی بودن دو تیم است .قرار است استعلام کنیم و ببینیم آیا در تیم های نظامی نیز استفاده از چندین بازیکن سرباز در تیم های نظامی ممکن است یا نه .

وی افزود : در هیچ تیمی چنین امکانی نیست که از یک نوع سهمیه بیش از اندازه استفاده شود , اما مسئله سرباز بودن و بازی دو تیم نظامی مشخص نیست و باید استعلام شود.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 95 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

در دیداری که 80 هزار تماشاگر از نزدیک برای تماشای این دیدار به ورزشگاه آمده بودند تراکتورسازان نتوانستند پاسخگوی انتظارات هوادارانشان باشند، در این دیدار که نسبت به ترکیب همیشگی تراکتورسازی دو تغییر داشت بازیکنان امیر قلعه نوعی نتوانستند تاکتیک های تمرین شده در روزهای قبل را به اجرا در آورند، از حواشی این دیدار نیز می بایست به حضور شهاب عباسی کارگردان مجموعه خنده بازار اشاره کرد که در گفتگوی کوتاه با خبرنگار سایت ایشان از علاقه ی قلبیش به تیم تراکتورسازی و مردم این دیار گفت و آرزو داشت تا این تیم سهمیه آسیایی را کسب نماید. برای مشاهده ی گزارش تصویری این دیدار به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 67 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

فردین عابدینی بازیكن تبریزی تراكتور كه مدت زیادی را بعلت مصدومیت از میادین دور مانده بود از امروز تمرینات خود را زیر نظر بیاض پور ممی مربی بدنساز این تیم و تحت نظارت دكتر مولائی آغاز كرد

تراخـــتوردوســتی بازدید : 77 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
هنوز پایان فصل نرسیده، تیم ها در صدد تهیه فهرست نهایی خود برای بازی های فصل آینده هستند تا از قافله جذب بازیكنان مورد نظر خود عقب نمانند تیم استقلال نیز شرایط مشابهی دارد.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران علی فتح اله زاده قصد دارد به مانند ابتدای فصل جاری بازیكنانی را جذب كند كه بتوانند به استقلال و نتایج مورد نظر وی كمك كرده و بازیكنان مؤثر و كارآمدی برای تیم به حساب بیایند.

علاوه بر مطرح شدن نام بازیكنانی مثل جان واریو و سیدجلال حسینی كه پیش از این نیز صحبت از انجام مذاكرات اولیه با آنها مطرح بود چند بازیكن دیگر نیز در فهرست قرار دارند كه مورد نظر مسئولان و مجموعه استقلال هستند.

البته شایعه شده است كه تیم فصل آینده استقلال را امیرقلعه نوعی می بندد، اما این وضعیت هنوز مشخص نیست و مدیر عامل تیم تصمیم قطعی در این خصوص اتخاذ نكرده است.

گفتنی است: در فهرست حاضر در باشگاه نام محمدابراهیمی، محسن بنگر، فرشید طالبی، رودریگوتوزی و حتی رضانوروزی و محمدقاضی نیز حضور دارند، بازیكنانی كه در فصل جاری عملكرد خوبی در باشگاههای خود داشتند و از طرفی مدیریت باشگاه استقلال برای جذب این بازیكنان كار سختی را پیش رو ندارد زیرا وی در جذب بازیكنان آماده و به اصطلاح ستاره ید طویلی دارد و شرایط را بسیار ایده آل پیش می برد تا نظر نفرات مورد نظر خود را جذب كند.

البته هنوز فصل نقل و انتقالات آغاز نشده اما قرار است بزودی اقدامات اولیه انجام شود.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 60 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
تیراختور در حضور قریب به یکصدهزار نفر از هواداران خود که با شور و حالی وصف ناپذیر آمده بودند تا تیم محبوب خود را از یکی از خوان های قهرمانی عبور دهند با تساوی بدون گل مقابل فجر سپاسی شیراز متوقف شد.

فجریها که از همان ابتدا با هدف دستیابی به یک امتیاز مسابقه پای به این میدان حساس گذاشته و جهت دستیابی به این مقصود خود بازی درگیرانه و فیزیکی را در دستور کار خود قرار داده بودند با دوندگی زیاد و پرسینگ بازیکنان تیراختور روزنه های نفوذ آن به دروازه ی خود را مسدود نمودند در سوی دیگر تیراختور در حضور انبوه هواداران خود، تحت تأثیر بازی تیم حریف و آشفتگی در خط هافبک خود در نبمه ی اول یک بازی سر در گم را به نمایش گذاشته و موقعیت چندانی روی دروازه ی حریف نتوانست خلق نماید تا دو تیم با تساوی 0-0 راهی رختکن شوند.

در نیمه ی دوم امیر قلعه نوعی که به ضعف خط هافبک خود پی برده بود با آوردن فلاویو لوپز بجای قاسم حدادی فر و محسن حسینی بجای میلاد فخرالدینی تلاش نمود دامنه ی حملات تیم خود را سازماندهی شده تر نماید اما به رغم آنکه در نیمه ی دوم وضعیت تیم قدری بهتر شد اما حملات سراسیمه و شتابزده ی آن ثمری در برنداشت تا لحظه به لحظه که به پایان بازی نزدیکتر میشد بر نگرانی هواداران افزوده شود. تلاش دو تیم در این نیمه نیز مثمر ثمر واقع نشد تا بازی در پایان با تساوی 0-0 به خط پایان خود برسد.

به نظر می رسد که با در نظر گرفتن وسع تیراختور به لحاظ بازیکن مناسبترین نرکیب جهت آن ترکیب نیمه دوم (فروزان در درون دروازه، امیر حسین صادقی و محسن حسینی در دفاع میانی، مرتضی اسدی و احسان حاج صفی بعنوان مدافعان کناری، مهدی کیانی، توزی رودریگو، فلاویو لوپز و سیاوش اکبرپور در خط هافبک و محمد ابراهیمی و فرزاد حاتمی در خط حمله) باشد البته می توان از برخی بازیکنان جایگزین مثل سیامک سرلک و فرزاد آشوبی بجای سیاوش اکبرپور نیز استفاده نمود و یا می توان سیاوش اکبرپور را در خط حمله نیز به کار گرفت. عملکرد تیم در مسابقات گذشته نشان داده است که بازی گرفتن همزمان از مهدی کیانی و قاسم حدادی فر برای تیم کارساز نبوده و سبب اختلال در روند حرکتی تیم میشود. گرچه امیر قلعه نوعی ممکن است چینش بازیکنان را بگونه ای انجام دهد که همه ی آنان را بالنسبه راضی نگه دارد اما انتخاب ترکیب نامتناسب سبب سوزانده شدن فرصتها میشود همانگونه که در مقابل فجر سپاسی عملاً نیمه ی اول بدلیل بازی سرگردان تیم سوخت.

در این مسابقه نیز هواداران ضمن تجدید میعاد با حماسه ی حضور 120 هزار نفری در مقابل فجر سپاسی شیراز در سوم بهمن 88 باز هم با خلق حماسه ی بزرگ دیگری برگ زرین دیگری بر صفحات فوتبال آذربایجان افزوده و همگان را در مقابل اینهمه شور و نوای عاشقانه ی خود به تعظیم و تکریم وا داشتند.

اگرچه دستیابی به هر سه امتیاز این بازی خواسته ی اصلی هواداران پرشور تیم بود با اینحال بدلیل فشردگی و شرایط خاص حاکم بر تیمها در روزهای پایانی این ماراتن سنگین بعضاً نتایج غیرمنتظره ای بدست آورده میشود و مطمئناً این وضعیت در خصوص دو تیم دیگر مدعی نیز می تواند اتفاق بیافتد از اینرو پورتال هواداران تیراختور آذربایجان ضمن تقدیر از حضور سرتاسر شور و هیجان هواداران برای تیم محبوب آذربایجان آرزوی شیرین ترین روزها را می نماید.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 67 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دیدار برگشت تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و فجرسپاسی شیراز با تساوی خاتمه یافت.

به گزارش نشریه الکترونیکی آذرورزش، در این دیدار که بعد از ظهر امروز جمعه 18 اسفند در حضور قریب به 70 هزار نفر تماشاگر حاضر در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد، جدال دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل پایان پذیرفت.

تیم فجر سپاسی با تجمع بازیکنان خودی در میانه میدان و دوندگی بی امان و حضور پرتعداد در مناطق مختلف زمین، توانست تراکتورسازان را به بن بست تاکتیکی هدایت نموده و به یک امتیاز ارزشمند در خانه میزبان دست یابد.

از دست دادن 2 امتیاز برای تراکتورسازی که در کورس قهرمانی با سپاهان و استقلال است باعث خشنودی حریفان مستقیم و مدعی قهرمانی این رقابت ها شد.

تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

تعداد صفحات : 43

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 591
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 672
  • بازدید ماه : 968
  • بازدید سال : 3,003
  • بازدید کلی : 106,529
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی