loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 69 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
تیم تراکتورسازی تبریز عصر امروز در هوای کاملا برفی کرج با پیروزی یک بر صفر مقابل سایپا یک گام دیگر به سوی آسیایی شدن نزدیکتر شد

از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز دو تیم سایپا کرج و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف یکدیگر رفتند.در این دیدار که با قضاوت تورج حق وردی برگزار شد، فرزاد حاتمی در دقیقه 35 تک گل این دیدار را وارد دروازه تیم سایپا کرد

تا تراکتورسازان با کسب 3 امتیاز این بازی یک گام دیگر به قهرمانی نزدیکتر شوند.
نیمه اول این دیدار در حالی برگزار شد که هر دو تیم چندین فرصت برای تهدید دروازه حریف به دست آوردند که در این میان فقط یکی از فرصت های تراکتورسازان وارد دروازه حریف شد.
اما نیمه دوم این دیدار نیمه ای کاملا متفاوت بود به طوریکه با بارش شدید برف در کرج دو تیم به سختی می توانستند توپ را به حرکت درآورند و همچنین بیشتر حملات به سمت دروازه تیم تبریزی بود که بازیکنان این تیم با هوشیاری توانستند مانع فرو ریختن دروازه تیم خود شوند.
تراکتورسازی با کسب این پیروزی 52 امتیازی شد و با توجه به برد سپاهان همچنان در رتبه دوم جدول رده بندی ماند تا هواداران این تیم امیدوار باشند تا با پیروزی در بازیهای آتی بتوانند به صدر جدول لیگ برتر فوتبال صعود کنند.
همچنین سایپا نیز با قبول این شکست با یک پله سقوط در رتبه دهم جدول رده بندی جای گرفت.
نزدیک به 8 هزار هوادار تراکتورسازی و سایپا این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.
لازم به ذکر است دیدار تیم شهرداری تبریز دیگر نماینده استان آذربایجان شرقی با صبای قم به دلیل برودت هوا در تبریز لغو شد

تراخـــتوردوســتی بازدید : 87 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

تیراختور آذربایجان در هفته بیست و هشتم از لیگ برتر توانست سایپای کرج را در زمین خودش شکست دهد.


گل تیراختور را فرزاد حاتمی در دقیقه 34 بازی به ثمر رساند و یک ضربه هم در دقیقه 36 توسط رودریگو توسی به تیر دروازه خورد تا آه از نهاد هواداران این تیم بلند شود. اما در ادامه بازی و با نزدیک شدن بازی به اواخر نیمه اول بارش برف در ورزشگاه انقلاب کرج قوت گرفت و زمین بازی را سفید پوش کرد. با آغاز نیمه دوم توپ مسابقه توسط داور مسابقه به علت بارش برف زیاد در زمین مسابقه با توپ قرمز عوض شد.

در نیمه دوم بعلت لغزنده بودن زمین شاهد بازی مستقیم از جانب هر دو تیم بودیم که هر دوتیم فرصتهایی برای گلزنی داشتند اما تیراختور با تدابیر عاقلانه امیر قلعه نویی که در طول 95 دقیقه بازی از کنار زمین شاگردان خودش را هدایت میکرد توانست سه امتیاز شیرین بازی را از آن خود کند و در آخرین بازی از سال 90 عیدی خوبی به هواداران تیراختور بدهد که در گرما و سرما همیشه یار و یاور این تیم چه در ورزشگاه سهند و سایر ورزشگاههای دیگر بوده اند.

از نکات زیبای این بازی حضور جانانه هواداران تیراختور که از تهران و کرج و شهرستانهای اطراف با وجود هوای سرد و برفی برای تشویق به ورزشگاه آمده بودند و با شدت یافتن بارش برف برخلاف هواداران سایپا ورزشگاه را ترک نکردند تا با تشویقهای جانانه خود رسم میهمان نوازی از تیم محبوب آذربایجان را تمام و کمال به جای بیاورند و ثابت کنند که عشق به تیراختور در قلب تمام آذربایجانیها قرار دارد. از طرفی شنیده های ما حاکی از آن است که تعداد زیادی از هواداران تیراختور که در راه رفتن به کرج برای حمایت از تیراختور بوده اند به دلیل بارش برف و بسته شدن راههای مواصلاتی به کرج (راههای میانه-زنجان-قزوین) موفق به حضور در ورزشگاه نشدند اما تلاش آنها برای حضور در ورزشگاه و حمایت از تیم محبوبشان قابل تقدیر و ستودنی بود.

در سایر دیدارها نیز در اصفهان سپاهان توانست با وجود اخراج محسن بنگر ده نفره تیم راه آهن را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد. با برد سپاهان فاصله 3 امتیازی این تیم با تیراختور دست نخورده ماند اما تیراختور با برد خود برابر سایپا توانست فاصله امتیازت خود را به استقلال به عدد 4 برساند و منتظر باشد تا این تیم دو بازی عقب افتاده خود را در پنجم و نهم فروردین برابر تیمهای ذوب آهن و ملوان انجام دهد تا تکلیف تیمهای بالی جدول مشخص شود.

همچنین با برد امروز تیراختور فاصله امتیازی این تیم با تیم رده چهارمی نفت که دیروز با 3 گل مغلوب پرسپولیس شد به 8 امتیاز افزایش یافت.

بازی تیمهای بلدیه اسپوربا صباباطری در تبریز و داماش با ملوان به علت بارش برف و برودت هوا لغو گردید.

نتایج سایر دیدارها در هفته بیست و هشتم به ترتیب زیر میباشد. (برای سایز بزرگ بر روی عکس کلیک کنید)

جدول مسابقات تا پایان هفته بیست و هشتم(برای سایز بزرگتربر روی جدول کلیک کنید)


این برد را از جانب وبلاگ پینار به تمامی مردم آذربایجان و هواداران عاشق تیراختور بخصوص هوادارانی که در سرمای ورزشگاه انقلاب کرج عاشقانه از تیم محبوبشان حمایت کردند تقدیم میکنیم.

یاشاسین آذربایجان-یاشاسین تیراختور

تراخـــتوردوســتی بازدید : 78 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

پدر بازیکن تراکتورسازی عمل قلب باز انجام داده اما نتوانست از نظر مالی کمکی به او بکند و شرمنده پدر و خانواده‌اش شد

سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: اگر مسئولان استان از ما حمایت نکنند دچار مشکل خواهیم شد.
به گزارش گل به نقل از فارس امیر قلعه نویی پس از پیروزی یک بر صفر برابر سایپا گفت: سایپا هم از نظر امکانات و هم از نظر بازیکنان و کادر فنی تیم بسیار بزرگی است. بازی بسیار سختی در شرایط بد آب و هوایی بود با این حال باید از مسئولان هیئت فوتبال تشکر کنم که تمهیدات لازم را برای انجام این بازی در این روز برفی انجام دادند.
وی افزود: سایپا می‌توانست برنده این بازی باشد و خوب بازی کرد اما ما خط هافبک آنها را پرس کردیم و پس از آنکه به گل رسیدیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم.
قلعه نویی با انتقاد از مسئولان استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: بازیکنان تراکتورسازی تا امروز به عشق به مردم بازی کردند و از این به بعد هم همین خواهد بود ولی مسئولان استانداری باید تیم‌هایی مثل سایپا و سپاهان را الگوی خود قرار دهند. شب عید است و بازیکنان ما یک ریال هم پول نگرفتند.
وی ادامه داد:پدر بازیکن تراکتورسازی عمل قلب باز انجام داده اما نتوانست از نظر مالی کمکی به او بکند و شرمنده پدر و خانواده‌اش شد. به مسئولان استان می‌گویم چنین رفتاری باعث خواهد شد که تراکتور سازی لطمه ببنید.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 86 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
سرمربی تیم تراکتور گفت:با تراکتور در تبریز رفتار خوبی نمی شود.

به گزارش اوج نیوز،امیر قلعه نوعی پس از پیروزی تیمش مقابل سایپا اظهار داشت:بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم.سایپا هم در این مسابقه لیاقت پیروزی داشت ولی لطف خدا شامل حال ما شد که به پیروزی برسیم و در کورس بمانیم.حالا کمی استراحت می کنیم و از 5 فروردین برای بازی مقابل فجرتمریناتمان را آغاز خواهیم کرد.

وی ادامه داد:سایپا در آخرین بازی خود 5 گل به فجر زده بود و در شرایط روحی خوبی قرار داشت و من از بازیکنانم ممنونم که این بازی قدرتی را به نفع خود پایان دادند.ضمن اینکه از هواداران تراکتور هم که ما را مطابق معمول در مسابقات خارج از خانه تنها نگذاشتند،سپاسگزارم.

قلعه نوعی درباره شانس قهرمانی تراکتور گفت:این برد به تیم ما کمک زیادی کرد تا امیدوارنه و با انگیزه به ادامه مسابقات لیگ برتر نگاه کنیم.در دور رفت ما 1 امتیاز از بازی سپاهان و سایپا گرفتیم اما در دور برگشت خدا را شکر 6 امتیاز کسب کردیم .فکر می کنم تراکتور به بلوغ تاکتیکی مورد نظر رسیده است ولی مشکلاتی داریم که متاسفانه در تبریز به آن توجهی نمی شود.در مجموع با تراکتور رفتار خوبی نمی شود.

وی افزود:وقتی طرفدار تراکتور از ما توقع قهرمانی در آسیا را دارد باید هم ارز آن امکانات در اختیار داشته باشیم اما تیم تراکتور یک ماه و نیم در نیمی از زمین تمرین کرد که اصلا جالب نیست.دکتر بیگی که انسان بزرگواری است و شخصا حمایت های زیادی هم از تیم داشته اند به عنوان شخص اول استان باید در این زمینه کمک بیشتری کنند.البته من به خاطر مردم خوب تبریز ادامه می دهم و امیدوارم بتوانیم دل آنها را شاد کنیم.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 77 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
بدون شك امروز یكی از بزرگترین روزهای عمرم بود ! نه تنها برای من بلكه همه خانواده تراختور و اف سی

روز بزرگی كه هواداران تیفوسی تراکتور تا سرحد مرگ رفت و دوباره با لطف خدای بزرگمان همان خدای تراختوری به زندگی و همانا مام وطن تبریز بازگشت... روزی كه با یك هدف بزرگ برایمان آغاز شد " پیروزی تراختور و پیروزی آذربایجان " ، با یك رویا یا شاید بهتر باشد بگوئیم كابوس دنبال شد " یك دقیقه سكوت در بازی آینده معشوقمان " بخاطر پروازمان! ، و با یك پاداش بزرگ از طرف خدای تراختوریمان " پیروزی و بازگشت به آغوش خانواده و وطن " ، به پایان رسید!

آری امروز وقتی در بیابان سفید پوش و كولاك شدید و باد و بهمن ، كنترل اتوبوس از دست راننده خارج شد و فریادهای یا ابوالفضل به آسمان رفت، همه فقط به آن یك دقیقه سكوت فكر كردیم! یك دقیقه سكوت و دیگر هیچ!!!

روزی كه آزاد راه تبریز زنجان میزبان فقط یك اتوبوس سفید با مسافرین سرخش بود و دیگر تا چشم كار میكرد برف و برف و برف...

جان من و دوستانم در برابر موفقیت تراختور هیچ است ولی سئوالی كه ذهنم را مشوش كرده اینست... كجایند آنان كه صدای طبل توخالیشان گوش فلك را كر میكرد ؟؟ كجایند آنان كه 3 ساعت قبل از شروع بازی در یادگار جایگاه تی تی ها را تصاحب میكنند و آنجا را محلی برای شكستن تخمه سرپایی مبدل میسازند؟؟؟؟ كجایند آنالیزورها و متنفكرین ؟ كجایند آنان كه صندلیهای یادگارمان را پرپر كردند....

آیا فقط یك دقیقه سكوت كافی بود؟؟...

حال كه ما از دومین آزمون سربلند بیرون آمدیم و پس از تصادف تونل شیبلی و نجاتمان این دومین امتحان قهرمانی را نیز پس دادیم و بقول بچه ها شایسته لقب جان سخت ها گشته ایم بهتر است فعلا به حلاوت این 3 امتیاز فكركنیم و بازهم چشم انتظار نگاه سبزی بمانیم...

-----------------------

هنگام بازگشت از سفر نیمه تماممان با صحنه چپ شدن و تصادف شدید خودرو SD206 مواجه شدیم و بازهم این تبلور غیرت آذربایجان بود كه به یاری هموطنانمان شتافت و با یك یا ابوالفضل خودرو را از وسط بزرگراه به كنار كشیده و سرنشینانش را با خود به تبریز آوردیم تا همگی قسمت را در این ببینیم كه شاید تقدیر این چنین بود تا از زنجان برگردیم و جان چند انسان گرفتار را نجات دهیم ، در روز و جاده ای كه در آن طبق اخبار رسیده حدود 20 نفر تاكنون جان باخته اند ... باشد كه خداوند با این برد شیرین پاداشمان را نقد كرد...

یاشاسین آذربایجان

یاشاسین تراختور

یاشاسین TTTT

تراخـــتوردوســتی بازدید : 82 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

 سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: اگر مسئولان استان از ما حمایت نکنند دچار مشکل خواهیم شد.

امیر قلعه نویی پس از پیروزی یک بر صفر برابر سایپا گفت: سایپا هم از نظر امکانات و هم از نظر بازیکنان و کادر فنی تیم بسیار بزرگی است. بازی بسیار سختی در شرایط بد آب و هوایی بود با این حال باید از مسئولان هیئت فوتبال تشکر کنم که تمهیدات لازم را برای انجام این بازی در این روز برفی انجام دادند.

وی افزود: سایپا می‌توانست برنده این بازی باشد و خوب بازی کرد اما ما خط هافبک آنها را پرس کردیم و پس از آنکه به گل رسیدیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم.

قلعه نویی با انتقاد از مسئولان استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: بازیکنان تراکتورسازی تا امروز به عشق به مردم بازی کردند و از این به بعد هم همین خواهد بود ولی مسئولان استانداری باید تیم‌هایی مثل سایپا و سپاهان را الگوی خود قرار دهند. شب عید است و بازیکنان ما یک ریال هم پول نگرفتند.

وی ادامه داد: بازیکن تراکتورسازی عمل قلب باز انجام داده اما نتوانست از نظر مالی کمکی به او بکند و شرمنده پدر و خانواده‌اش شد. به مسئولان استان می‌گویم چنین رفتاری باعث خواهد شد که تراکتور سازی لطمه ببنید.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 100 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سرمربی تیم سایپا پس از شکست برابر تراکتورسازی گفت: با وجود اینکه در نیمه دوم کاملا برتر بودیم نتوانستیم روند خوب خود را ادامه دهیم.

مجتبی تقوی پس از شکست خانگی یک بر صفر برابر تراکتور سازی اظهار داشت: روی یک اشتباه گل خوردیم. در نیمه دوم کاملا برتر از حریف بودیم اما نتوانستیم از این برتری استفاده کنیم.

وی ادامه داد: سایپا روی زمین خوب بازی می‌کند اما امروز به دلیل شرایط نامناسب جوی این شانس از ما گرفته شد و نتیجه‌ این بود که نتوانستیم روند خوب خود را که در دیدار با فجر آغاز کردیم ادامه دهیم.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 89 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

 

امروز خبری مبنی بر حضور اشکان دژاگه در اینترنت پخش و منتشر شد.

ما بلافاصله با روابط عمومی باشگاه تماس گرفتیم ولی آنها در جواب با گفتند : ” مگر فصل نقل و انتقالات هست , بعد از پایان فصل و شروع نقل و انتقالات مشخص خواهد شد”

در اینجا سوالی که به ذهن خطور میکند که آیا واقعا حرف و حدیث هایی هست و آیا امکان حضور دژاگه در فصل نقل و انتقلات در تراکتور هست یا نه.

اما مسئله سربازی اشکان دژاگه هم هست . اشکان دژاگه به علت انتخاب ملیت ایرانی باید در خدمت نظام وظیفه باشد.

اما اگر مسئله سربازی هم نباشد , امکان استفاده از سهمیه یک بازیکن آزاد در تراکتور وجود دارد.

اما در کل حضور دژاگه در ایران , معقول نیست و حضور او در تراکتور در فصل نقل و انتقالات و یا بازیکن آزاد به هیچ عنوان باور کردنی نیست.

اما اگر این مسئله صحت داشته باشد , فقط حضور او به عنوان سرباز است میتواند فکر ما را مشغول کند.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 80 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

جمعی از داوران نامی فوتبال كشورمان نسبت به بخشش های كمیته انضباطی واكنش نشان دادند.

در پی بخشش های پی در پی كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نسبت به بازیكنان تیم های مختلف جمعی از داوران نامی كشورمان به این موضوع معترض شدند و حتی شنیده می شود محسن تركی به دلیل این موضوع حاضر نشده قضاوت بازی امروز سپاهان، راه آهن را به عهده بگیرد.

در همین ارتباط، هم اكنون جلسه ای در فدراسیون فوتبال با حضور رییس كمیته انضباطی، رییس دپارتمان داوری و به احتمال زیاد رییس فدراسیون فوتبال برگزار شده است./

تراخـــتوردوســتی بازدید : 81 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

تورج حق وردی دیدار تیم‌های سایپا و تیراختور را قضاوت می‌کند.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اسامی داوران هفته بیست و هشتم به شرح زیر است:

جمعه 26 اسفند ساعت ۱۶:۳۰

*نفت تهران – پرسپولیس

احمد صالحی، رضا سخندان، علی میرزابیگی، حسین اکرمی، ناظر داوری:غلامرضا بهروان

شنبه 27 اسفند ساعت 16:00

*سپاهان – راه آهن

محسن ترکی، سعید علی نژادیان، حسین طالقانی،موعود بنیادی فر، ناظر داوری: ایرج نظری

*داماش – ملوان

محسن قهرمانی، مرتضی کریمی، محبت علی تبار، حمید سیفی آذر، ناظر داوری:فریدون اصفهانیان

*شهرداری تبریز – صبای قم

محمود رفیعی، آرمان اسعدی، مهدی عالیقدر، محمد ملکی، ناظر داوری:جواد تقی پور

*مس کرمان – فولاد خوزستان

محمد حسین اسدی، محسن فریمانی، احمد سنجری، محمدرضا اکبریان، ناظر داوری:غلامرضا سلیمانی

*سایپا – تراکتورسازی

تورج حق وردی، بهرام کیانی، محمدرضا امینی، امیرحسین فتاحی، ناظر داوری:حاتم بک پور

*نفت آبادان – مس سرچشمه

قاسم واحدی، محمدرضا منصوری، قهرمان نجفی، فرشید افشار، ناظر داوری:حسین خوشخوان

تراخـــتوردوســتی بازدید : 88 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

از سری مسابقات لیگ برتر از هفته بیست و هفتم مسابقات روز شنبه بیست و هفتم اسفند از ساعت 16:00در ورزشگاه انقلاب کرج تیراختورآذربایجان میهمان سایپای کرج خوهد بود.

این دو تیم در حالی در مقابل هم صف آرایی میکنند که سایپای کرج در اولین مسابقه بعد از جایگزینی تقوی به جای صالح در سمت سرمربیگری توانست فجرسپاسی را با 5 گل شکست دهد که 3 گل این مسابقه را کریم انصاریفرد مهاجم اردبیلی و آماده این روزهای سایپا به ثمر رساند. تیراختور نیز در حساس ترین بازی هفته که فینال شش امتیازی لقب گرفته بود توانست با تک گل رودریگو توسی سپاهان صدرنشین را در تبریز شکت داده و با قرار گرفتن در رده دوم جدول فاصله امتیازات خود با صدرنشین مسابقات به عدد 3 برساند.

از نکات مثبت این مسابقه برای تیراختور حمایت هواداران تیراختوری شهرهای تهران و کرج و شهرستانهای اطراف از این تیم میباشد که نقش بسزایی در موفقیتهای سمبل آذربایجان چه در بازی با دردانه ها و جه در مقابل سایر تیمهای تهرانی ایفا کرده اند و تیراختور در این بازی عملا در حکم میزبان مسابقه به مصاف سایپای کرج خواهد رفت.

از نکات دیگری که مربیان و بازیکنان باید توجه ویژه ای به آن داشته باشند نخوابیدن در باد بازی با سپاهان میباشد چرا که چوب این کار را در بازی با مس کرمان خورده ایم و تکرار اشتباهات قبلی به هیچ وجه در چنین مقطع حساسی از لیگ که با کوچکترین اشتباه داشته ها و اندوخته های هر تیمی از دست میرود عاقلانه نیست بنابراین امیدواریم با مدیریت و درایتی که از امیر پاشای تیراختور سراغ داریم دوباره شاهد تکرار این مسایل نباشیم.

کادر فنی و مدیریت تیراختور وظیفه سنگینی در ادامه مسابقات پیش روی دارند چرا که یکبار دیگر حاشیه سازی برای تیراختور از جانب کمیته داوران (همسو با باشگاه سپاهان) بعد از نتیجه گیری تیم و نزدیک شدن به صدرجدول آغاز شده است و نوک پیکان حاشیه ها نیز توجه داوری های تیراختور میباشد. (اینجا را بخوانید) بنابراین باید با حساسیت کامل بازیهای سایر تیمها را با فرستادن نماینده ای از باشگاه تحت نظر داشت تا باشگاه از لحاظ داوری ها در این هفت بازی متضرر نشود.

هم اکنون تیراختور با 49 امتیاز از 27 بازی در رده دوم جدول و سایپای کرج نیز با 34 امتیاز از 27 بازی در رده نهم جدول جای گرفته است.

بلدیه اسپور-صبای قم

از دیگر بازیهای مهم این هفته رقابت بلدیه اسپور با صبا باطری قم در ورزشگاه سهند آذربایجان میباشد که کسب امتیازات این بازی اهمیت فوق العاده بالایی در حفظ دومین سهمیه آذربایجان در لیگ برتر مسابقات دارد بلدیه که با مدیریت ضعیف خود چه در قبال جذب هواداران و چه در تعویض مربی نیم فصل اول خود (یسیچ) و جایگزینی مدیر روستا به جای ایشان پله های سقوط را یکی پس از دیگری طی کرده است اینبار در مقابل صبایی قرار میگیرد که در رده پنجم جدول و در شرایطی کاملا متفاوت از بلدیه به مصاف این تیم خواهد رفت امیدواریم شهرداری با برد این بازی و با توجه به امتیازات نزدیک در پایان جدول خود را از خطر سقوط به لیگ یک نجات دهد و این امر هم محقق نخواهد شد مگر با حمایت هواداران آذربایجانی که دل خوشی از مسولان بلدیه به دلیل حمایت نکردن از آنها ندارند ولی اینبار بخاطر حمایت از سهمیه آذربایجان در لیگ برتر و فقط به نام آذربایجان برای تشویق این تیم به ورزشگاه سهند برای حمایت از ان تیم خواهند رفت.

برنامه سایر دیدارها با احتصاب درجه اهمیت برای تیراختور به این قرار میباشد.

جدول مسابقات لیگ برتر تا پایان هفته بیست و هفتم


وعده دیدار هواداران تیراختور برای حمایت از تیراختور در ورزشگاه انقلاب کرج 27 اسفند روز شنبه ساعت 16:00

وعده دیدار برای حمایت از بلدیه اسپور روز شنبه 27 اسفند ساعت 16:00در ورزشگاه سهند آذربایجان

با آرزوی موفقیت برای قهرمانی تیراختور و بلدیه برای ماندن در لیگ برتر.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 86 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مدت‌ها بود دوست داشتیم با رئیس هیات فوتبال آذربایجان شرقی گفت‌وگویی داشته باشیم. دیروز فرصتی شد تا با جواد ششگلانی در خصوص وضعیت ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز، واگذاری بلیت‌فروشی بازی‌های تراكتورسازی به این باشگاه و همچنین عدم حضور در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال صحبتی را انجام دهیم. آنچه در پی می‌خوانید ماحصل گفت‌وگوی خبرنگار 90 با ششگلانی است:

90: چرا كیفیت زمین یادگار امام(ره) مناسب نیست؟

همیشه سعی كردیم تا از كوچكترین فرصت برای بهبود چمن یادگار امام(ره) بهره ببریم. به هر حال برخی اوقات نمی‌توان جلوی مشكلات طبیعی نظیر سرمای بیش از حد هوا را گرفت. این موضوع روی كیفیت زمین تاثیرگذار بود.

90: بازی‌های خیلی زیادی نیز در نیم‌فصل اول رقابت‌ها برگزار شد...

بله، وقتی احساس كردیم این موضوع روی زمین تاثیر منفی می‌گذارد، بازی تیم‌های دسته اول را به یك استادیوم دیگر منتقل كردیم.

90: بعد از كش و قوس‌های فراوان نیز حق بلیت‌فروشی را به باشگاه تراكتورسازی دادید...

حق فروش بلیت را به آنها دادیم اما پروسه بلیت‌فروشی را خودمان انجام می‌دهیم. حق بلیت‌فروشی را با مسئولیت خودمان به باشگاه تراكتورسازی دادیم تا كمكی به آنها كرده باشیم. علیرغم آن‌كه دستوری راجع به این قضیه از سوی فدراسیون فوتبال صادر نشده است ما این كار را انجام دادیم.

90: شنیده‌ایم قرارداد عجیبی را با شركت طرف قرارداد بلیت‌فروشی بسته‌اید؟

از چه لحاظ؟!

90: از لحاظ مدت قرارداد و نحوه آن؟

بستگی به سرمایه‌گذاری شركت مذكور دارد. اگر كوتاهی كند می‌توانیم قرارداد را فسخ كنیم.

90: چرا برای هیات رئیسه رای نیاوردید؟

بنده به خاطر انتخابات مجلس شورای اسلامی در تبریز ماندم و نتوانستم در انتخابات فدراسیون فوتبال شركت كنم. برای حضور در هیات رئیسه باید لابی می‌كردم اما نبودم و نتوانستم لابی كنم. اگر رایزنی می‌كردم در این قضیه، شانس داشتم.

90: شما قلبا كدام تیم را دوست دارید.

همه تیم‌های تبریزی را! هر تیمی از بین آنها نتیجه بگیرد و موفق باشد آن را بیشتر دوست دارم.

90: دوست دارید قلعه‌نوعی سرمربی تراكتور بماند؟

بله! كلا اعتقاد به ثبات مدیریت و مربی دارم. آقای قلعه‌نوعی مربی بزرگی هستند كه حداقل بایستی سه سال در تبریز بماند و از دانش او بهره ببریم.

90: عملكرد قلعه‌نوعی با كمالوند قابل قیاس است؟

به هر حال آقای قلعه‌نوعی فنی‌تر هستند و موفقیت‌های خیلی بیشتری كسب كرده‌اند. تجربه‌شان نیز بالاتر از آقای كمالوند است.

90: شما به ریزش تماشاگران تراكتور معتقدید؟

قبول دارم اما نه به خاطر مسایل فنی. هوا واقعا سرد است و فكر نمی‌كردیم اینقدر شاهد بارش برف و باران باشیم. مثلا در همین بازی با سپاهان، انتظار داشتیم صندلی خالی نماند اما آنقدر برف بارید كه هواداران كمتری آمدند.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 96 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
سرمربی تیم سایپا گفت: بازیكنان سایپا در مصاف با تراكتور سازی مهارت‌های ویژه خودر ابه نمایش می گذارند.

به گزارش اوج نیوز،مجتبی تقوی درنشست خبری پیش از دیدار با تراكتورسازی تبریز در هفته 28 رقابتهای لیگ برترفوتبال كشور اظهار داشت: تراكتورسازی تیم پرقدرتی است كه بازیكنان باكیفیتی دارد ونیز كادر فنی شناخته شده‌ایی دارد كه كارنامه درخشانی دارند.

وی ادمه داد: درست است كه همه از خط حمله سایپا به عنوان شاخصه و نقطه قوت این تیم نام می برند ، اما داشتن خط حمله پرقدرت مستلزم یك ساختار دفاعی قدرتمند است كه سایپا این قابلیت را نیز دارد.

تقوی خاطر نشان كرد: دیدار با تراكتور سازی كه هوادانی زیادی دارد و از بازیكنان و كادر حرفه ایی برخوردار است، یك دیدار تاكتیكی است كه در هدف گذاری برای8 دیدار باقی مانده لیگ ، آن را جز وپیچیده ترین مسابقات خود قرا داده‌ایم.

تقوی افزود : در این دیدار بازیكنا ن جوان سایپا فرصت دارند تا قابلیت‌ و مهارت‌های ویژه‌ خود را به نمایش بگذارند و از كوچكترین اشتباهات حریف بهترین استفاده را ببرند تا در این دیدار موفق باشند.

سرمربی سایپا در خاتمه گفت : امیدوارم مصاف با تراكتور سازی یك دیدار تماشگرپسند جوانمردانه باشد تا تماشگران و هواداران دوتیم از این دیدار لذت ببرند.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 88 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
 تراکتور اینبار با نیرویی بیشتر و با انگیزه ای فراوان تر برای برداشتن گامی دیگر برای رسیدن به آرزوی آسیایی شدن در کرج به میدان خواهد رفت

تراکتور فردا در کرج به مصاف سایپا خواهد رفت که این دیدار تداعی گر خاطرات زیادی برای هواداران تراکتور می باشد.

روزی روزگاری تراکتور در کرج میهمان نارنجی پوشان این تیم بود که هواداران تراکتور همانند همیشه در این بازی نیز یار و یاور تیم خود بودند. در این بازی علی رغم باخت تراکتور هواداران تراکتور صحنه هایی پدید آوردند که تا مدت ها مورد توجه خبرگزاری ها و روزنامه ها بود.

آن روز با وجود بارش سنگین باران و وقوع طوفان در ورزشگاه که بارها داور بازی را وادار به متوقف کردن بازی کرده بود هواداران تراکتور تسلیم نشدند و از تشویق تیم خود دست نکشیدند و تا آخرین لحظه بازی در ورزشگاه ماندند و از تیم خود حمایت کردند.

فردا نیز یادآور همان روز است و تراکتور اینبار با نیرویی بیشتر و با انگیزه ای فراوان برای برداشتن گامی دیگر برای رسیدن به آرزوی آسیایی شدن در کرج به میدان خواهد رفت و چشم این تیم و همچنین رسانه های مختلف به هواداران تراکتور دوخته خواهد شد تا حماسه تراکتورسازان را مشاهده ثبت کنند.

پس همه منتظر خواهیم بود تا با حضور تراکتوریهای پایتخت و کرج در ورزشگاه انقلاب بار دیگر ورزشگاه تیم مهمان را سرخ رنگ ببینیم و اقتدار خود را به رخ همگان بکشیم و بار دیگر با افتخار فریاد "یاشاسین آذربایجان" و "یاشاسین تراختور" را از ورزشگاه ها بشنویم.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 145 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
 

امروز خبری در خروجی خبرگذاری ها قرار گرفت که از آمدن اشکان دژاگه به تراکتورسازی سخن به میان آورد که اگر این انتقال واقعیت داشته باشد میتوان گفت بزرگترین بمب خبری فوتبال ایران است اما این خبر بیشتر به شایعه شباهت دارد در همین رابطه با مسئولین باشگاه ارتباط برقرار کردیم که روابط عمومی و مدیرعامل باشگاه ای خبر را تکذیب کردند . احتمالاً این خبر هم مثل خبر آمدن برونو متسو است .

تراخـــتوردوســتی بازدید : 76 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
آخرین هفته از رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور در سال 90 از با انجام یک بازی آغاز خواهد شد و فردا نیز این بازیها ادامه خواهد یافت که در یکی از این بازیها تیم محبوب تیراختور آذربایجان در یک مصاف حساس و خارج از خانه ساعت 16 روز شنبه در استادیوم انقلاب کرج بمصاف تیم سایپا خواهد رفت.
این دو تیم درحالی بمصاف هم خواهند رفت که در بازی هفته قبل خود موفق به برد و کسب سه امتیاز کامل شده اند و حالا در صدد هستند تا با کسب یک سه امتیاز دیگر به روند موفقیتهای خود ادامه داده و سال 90 را هم با برد بپایان برسانند.
نگاهی داریم به عملکرد دو تیم تا قبل از این رویارویی حساس:

سایپای البرز:
محروم:
مصدوم: -
جایگاه فعلی در جدول رده بندی: رده نهم با 34 امتیاز
جایگاه تیم در خوشبینانه ترین حالت: رده هشتم با یک پله صعود
جایگاه تیم در بدبینانه ترین حالت: رده دوازدهم با سه پله سقوط
تعداد بازی خانگی: 13 بازی
برد: 5
مساوی: 4 تساوی
باخت: 4 باخت
گل زده داخل خانه: 19 گل
گل خورده ی داخل خانه: 12 گل
تفاضل: 7+
امتیاز کسب شده در داخل خانه: 19 امتیاز
نتیجه آخرین دیدار خانگی:
سایپا 5-0 فجر (ه - 27)
همانند فصول پیش, نارنجی پوشان سایپا در این فصل هم عملکرد متوسطی داشته اند و هم اینک هم در میانه های جدول حضور دارند.
سایپا در نیمفصل اول عملکرد خوبی داشت اما این تیم در نیمفصل دوم با افت روبرو شد و نتوانست آنچنان که مورد انتظار مسئولین و هوادارانش است, ظاهر شود به همین دلیل دست به تغییر سرمربی زد و با برکنار کردن مجید صالح (که گفته میشود رابطه خوبی هم با بازیکنانش نداشت) و روی کار آوردن مجتبی تقوی گام اول را محکم و استوارانه برداشتند بطوریکه بهترین پیروزی این تیم در لیگ یازدهم در همین هفته گذشته و با سرمربیگری تقوی بدست آمد.
سایپا با هدف اینکه در پایان لیگ یازده بین ده تیم بالای جدول رده بندی قرار گرفته باشد در ادامه مسابقات باقدرت ظاهر خواهد شد ضمن اینکه این تیم هم از جمله تیمهایی ست که تابحال مقابل سرخپوشان تبریزی شکست نخورده اند. حال باید دید این تیم با سرمربی جدیدش باز هم به روند شکست ناپذیری اش ادامه خواهد داد یا نه!!؟
تیراختور آذربایجان:
محروم: -
مصدوم: -
جایگاه فعلی در جدول رده بندی: رده دوم با 49 امتیاز
جایگاه تیم در خوشبینانه ترین حالت: بدون تغییر
جایگاه تیم در بدبینانه ترین حالت: رده سوم با یک پله سقوط
تعداد بازی خارج از خانه: 14 بازی
برد: 7 برد
مساوی: 4 مساوی
باخت: 3 باخت
گل زده خارج از خانه: 22 گل
گل خورده خارج از خانه: 16 گل
تفاضل: 6
امتیاز کسب شده در خارج ازخانه: 25 امتیاز
نتیجه آخرین دیدار خارج از خانه:
مس کرمان 1-0 تیراختور
سرخپوشان محبوب آذربایجانی که با ارایه یک بازی زیبا و غیرتمندانه در تبریز موفق شدند صدرنشین کنونی لیگ برتر را با شکست بدرقه نمایند حالا با انگیزه ای خاص و با روحیه ای مضاعف به کرج رفته اند تا با کسب یک پیروزی دلنشین دیگری, همچنان در بین مدعیان حضوری مقتدرانه داشته باشند.
تیراختور در این بازی هیچ محروم و مصدومی ندارد ضمن اینکه هواداران این تیم در کرج و تهران و شهرستانهای اطراف بار دیگر با حضور پرشمار خود در استادیوم انقلاب کرج و تشویقهای 90 دقیقه ای خود انگیزه تیم محبوبمان را برای برد و کسب سه امتیاز, بیش از پیش خواهند نمود.
تیراختور در نیم فصل دوم از مجموع 5 بازی انجام داده در خارج از خانه 2 برد, 2 تساوی و یک باخت بدست آورده که امیدواریم با پیروزی بر سایپا ضمن کسب سومین برد خارج از خانه خود در نیم فصل دوم, به روند شکست ناپذیری این تیم هم پایان دهد؛ ضمن اینکه یک چشم سرخپوشان محبوب آذربایجان هم به بازی همزمان سپاهان و راه آهن خواهد بود.
تیراختور پتانسیل و لیاقت کسب اولین جام قهرمانی در سومین سال حضور مستمرش در لیگ برتر کشور و حضور در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا بعنوان قهرمان و پرهوادارترین تیم ایران را داراست؛ بی شک تحقق این هدف, اتحاد و یکدلی تمامی مسئولین استانی, مسئولین باشگاه تیراختور و هواداران با تعصب و باغیرت این تیم را می طلبد.

به امید قهرمانی ارتش سرخ آذربایجان در رقابتهای لیگ برتر کشور و حضور موفق و مقتدرانه در رقابتهای جام باشگاههای آسیا
تراخـــتوردوســتی بازدید : 84 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

 

آقای غلامرضا باغ آبادی یكی از مربیان تیم تراكتورسازی در كنفرانس خبری قبل بازی با سایپا حضور یافت وبسوالات خبرنگاران پاسخ داد.
در این كنفرانس باغ آبادی با توجه به حضور دو ساله اش در تیم سایپا،گفت:خاطرات خوبی از باشگاه سایپا دارم و سایپا یكی از باشگاههایی است كه مختصات خوب حرفه ای شدن را دارد، وی در ادامه افزود:امیدوارم فردا یك بازی خوب و تماشاگرپسندی را شاهد باشیم و با توجه به اینكه بازیهای دور برگشت همه اش حساس هستند و فرصتی برای جبران نیست ما تلاشمان كسب سه امتیاز بازی است و دنبال هدف اصلی كه قهرمانی است،می باشیم.
وی در ادامه در مورد سایپا تصریح كرد:سایپا با 39 گل زده توانسته بعد از سپاهان،تراكتور و استقلال رده چهارم خط حمله لیگ را به خود اختصاص دهد وآقای انصاری فر هم یكی از بهترین گلزنان ایران است و سایپا خط حمله بسیار موثری دارد و ما برنامه هایی روی این خط حمله داریم.
باغ آبادی در ادامه گفت: امیدوارم كه بتوانیم سه امتیاز بازی را كسب كنیم تا هدیه نوروزی به تمام هواداران خونگرم تراكتورسازی باشد

 

تراخـــتوردوســتی بازدید : 100 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که در حال حاضر در رده دوم جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد در تلاش است اشکان دژاگه را جذب کند.

به گزارش نصر نیوز، شنیده ها از باشگاه تراکتورسازی تبریز حاکی است، قراردادی بالغ بر 340 میلیون تومان برای مدت سه ماه از سوی دو طرف مطرح و به توافق اولیه رسیده اند.

شایان ذکر است، بازیکن ایرانی آلمانی تیم ملی فوتبال ایران که در نخستین حضور خود در تیم ملی دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد به عنوان پدیده فوتبال ایران مطرح شده است و با جذب این بازیکن از سوی تیم ملی بی شک بمب خبری روزهای پایانی سال از تیم پرتماشاگر تراکتور سازی تبریز به گوش خواهد رسید.

این گزارش حاکی است، پیش از این استقلال تهران داوطلب جذب وی بود ولی با قطعی شدن جذب اشکان از سوی تراکتورسازی تبریز این بازیکن در روزهای نخست سال جدید برای تیم تبریزی بازی می کند.

اشکان دژاگه ۱۴ تیر ۱۳۶۵ در تهران به دنیا آمده است. بازیکن تیم ملی فوتبال ایران است که دارای ملیت ایرانی-آلمان است او تاکنون در هرتابرلین و ولفسبورگ در بوندس‌لیگا بازی کرده است. او در رده ملی، برای تیم‌های پایه آلمان بازی کرده‌است.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 90 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

تراکتور سازی 21 امتیاز را پیش رو دارد 4 بازی خانگی ، 2 بازی خانگی مجازی ( دو بازی در تهران )و یک بازی در مقابل مس سرچشمه

تراکتور سازی با کسب پیروزی در مقابل سپاهان اصفهان یکی از مدعیان اصلی جام یازدهم یکبار دیگر خود را به یک قدمی صدر جدول رساند ، بازی دو تیم از هفته بیست هفتم در شرایطی برگزار شد که این دیدار برای قلعه نویی و شاگردانش از حساسیت واسترس خاصی همراه بود ، پیشینه نتایج 5 بازی گذشته دو تیم که نشان دهنده شکست ناپذیری اصفهانی ها بود و از 15 امتیاز ممکن 13 امتیاز را درو کرده بودند ،. این همان نکته ای بود که امیر قلعه نویی شب قبل بازی استراتژی تیمش را در وهله اول گل نخوردن ، بعد استفاده از موقعیت ها برای کسب 3 امتیاز عنوان نمود ، برد سپاهان در بهترین شرایط این تیم که 7 پیروزی پی درپی را تجربه کرده بود بدست آمد ، این پیروزی را می توان برای تراکتور سازان پل پیروزیی قلمداد کرد که برای رسیدن به اهداف بزرگ فتح شد .

تراکتور سازی برای رسیدن به قله افتخار تاریخی خود، هفت خوان را باید پشت سر بگذارد ، نگاه اجمالی به هفت خوان پیش رو .

خوان اول * سازی سایپای کرج – تراکتور

دیدار با سایپا ملاقاتی با گربه سیاه سالهای اخیر این تیم است ، تنها تیمی که توانست در نیم فصل اول لیگ نهم تراکتور را درتبریز با شکست روبرو کند، نارنجی پوشان در ادامه مصاف های رودررو در لیگ دهم ویازدهم تا اینجای کار باختی را در مقابل تراکتور سازی نداشته ودر مجموع 5 بازی با کسب 9 امتیاز برتری خود را در مقابل 3 امتیاز تراکتور سازی نشان داده است ، نبرد ششم مطمئنا حال وهوای دیگری خواهد داشت وسرخپوشان تبریزی بهتر می دانند که 3 امتیاز این دیدار برای حفظ جایگاه دومی و بستن پرونده سال 90 با این رتبه چه ارزش واهمیتی را داراست .

خوان دوم * تراکتور سازی – فجر سپاسی شیراز

آغاز سال 91 و اولین ماه فصل بهار دل انگیز برای تراکتور سازان چگونه رقم خواهد خورد ؟ بازی با فجر شیراز از شهر شعر وآواز را باید به فال نیک گرفت ، چرا که کسب پیروزی می تواند نوید همان مثل سالی که نکوست .... برای این تیم را داشته باشد ، شاید به ظاهر تراکتور سازی برای ایندیدار بازی سختی را پیش رو نداشته باشد و لی نباید شرایط بازی با تیم های در خطر سقوط را ساده ا نگاشت ، قلعه نویی برای دو هفته میزبانی با فجر وفولاد خوزستان نقشه های زیادی را در سر دارد و 6 امتیاز این دوبازی را قطع به یقین می خواهد به حساب خود واریز کند ، دیدار دو تیم 18فروردین برگزار خواهد شد .

خوان سوم * تراکتور سازی – فولاد خوزستان

تراکتور سازی برای دومین بازی خانگی خود در سال جدید مقابل شاگردان مجید جلالی صف آرایی خواهد کرد ، فولاد خوزستان تیمی با حال وهوای متفاوت که گاها چند هفته ای را خوب نتیجه گیری می کند وهمه نگاه ها را بخود معطوف می کند و زنگ ها را بعنوان یک مدعی به صدا در می اورد ولی یکباره در دو سه بازی هم نتیجه گیری نمی کند ، تراکتور سازی با پشت سر گذاشتن زمستان سرد تبریز هر چند حریف خود را از یک امتیاز منفی دور می بینند ( عدم حضورفولاددر زمستان سخت تبریز ) ولی در مقابل با رویش چمن بهاری در ورزشگاه یادگار برای ارائه یک فوتبال تاکتیکی زمین مسابقه را هموار خواهند دید تا قلعه نویی بعد از مدت ها آرزوی چمن ورزشگاه آزادی را بفراموشی سپارد ، دومین 3 امتیاز خانگی بعد فجر شیراز بدون اما واگر بایدبعه حساب تیمی که بعنوان مدعی قهرمانی ظاهر شده به حسابش واریز شود .

خوان چهارم * راه آهن تهران – تراکتور سازی

دیداری که روز شنبه دوم اردیبهشت ماه 91 ساعت 17 در استادیوم تختی تهران برگزار خواهد شد ، تراکتور سازی هر چند در خارج از تبریز به میدان می رود ولی حضور پر شور تماشاگران این تیم که شاید پر انرژی تر از ورزشگاه یادگار هم ظاهر می شوند بنوعی بازی با سایپا وراه آهن هم برای این تیم بمنزله بازی خانگی محسوب می شود ، تراکتور سازان در کارنامه خود در طی سه دوره اخیر لیگ در مقابل این تیم باختی را تجربه نکرده اند ، راه آهن با علی دایی انگیزه زیادی برای مصاف با امیر قلعه نویی وشاگردان وی دارد ، تراکتور سازی قدر 3 امتیاز این بازی را شاید از همه بیشتر بداند چرا که هفته 31 نشاندهنده اینست که سه گام بیشتر تا پایان لیگ نمانده وفرصت را نباید از دست داد و به اما واگر های هفته های آخر دل بست .

خوان پنجم * تراکتور سازی – پرسپولیس تهران

مصاف سرخ های پایتخت و دروازه اروپا شاید از جهتی نسبت به سال های گذشته از حساسیت خاصی برخوردار نباشد ، ولی نباید اینرا از یاد برد که همواره دیدار دو تیم با استقبال خوب تماشاگران از جذابیت برخوردار بوده و با توجه به انجام بازی در روز پایانی هفته ، پنجشنبه 7 اردیبهشت ماه می تواند روز خوب فوتبالی برای مشتاقان این رشته رقم بخورد ، تراکتور سازی بر خلاف سال های دور ، دست در آتش تیم های بزرگی دارد که در بازگشت دوباره به لیگ همیشه در مقابل تیم های پایتخت سعی کرده سربلند از میدان بیرون اید، کسب پیروزی در تهران در مقابل پرسپولیس تابوی شکست ناپذیری سرخ های پایتخت هم شکسته شد .

خوان ششم * مس سرچشمه – تراکتور سازی

مس سرچشمه در شرایطی پذیرای تراکتور سازی خواهد بودکه شاید این بازی برای تیم میزبان حالت تشریفاتی داشته باشد ، این اتفاق برای تراکتور سازی می تواند چراغ سبزی باشد تا برای 3 امتیاز این دیدار خارج از خانه نگرانی خاصی نداشته باشند ، تراکتور سازی در بازی رفت با یک فوتبال یکطرفه 80 دقیقه نتواست تیم 10 نفره مس را شکست دهد ، اما هفته ماقبل آخر ویک گام مانده به پایان ماراتن لیگ یازدهم نمی تواند همان شرایط دور رفت را برای تراکتور سازی داشته باشد واهمیت وضرورت 3امتیاز آن از نان شب واجب تر است و با احتمالی شاید هفته ماقبل آخر تکلیف لیگ یازدهم را رقم بزند.

خوان هفتم * تراکتور سازی – ملوان انزلی

ایستگاه آخر ! آیا تراکتور سازی قبل از هفته پایانی سرنوشت جام را در دستان خود خواهد دید ؟ آیا بازی با ملوان انزلی برای تراکتور سازی همراه با جشن قهرمانی خواهد بود ؟ اما واگر های که شاید در این روز سرنوشت تراکتور سازی را در لیگ یازدهم تعیین کند ، شاید هم فشردگی امتیازات سه تیم بالای جدول طوری رقم بخورد که اتفاقات چند سال گذشته را دوباره زنده کند وتکلیف تیم های مدعی در 90 دقیقه پایانی مشخص شود وهمه نگاه ها متوجه سه دیداری شود که از یک سو سپاهان در آسانترین بازی در مقابل مس سرچشمه در اصفهان قرار خواهد گرفت واستقلال در تهران میزبان نفت تهرانی خواهد بود که شاید انگیزه های برای این دیدار داشته باشد ، به نظر دو هفته پایانی سرنوشت ساز ترین روز های لیگ یازدهم خواهد بود .

پایان کار : تراکتور سازی 21 امتیاز را پیش رو دارد 4 بازی خانگی ، 2 بازی خانگی مجازی ( دو بازی در تهران )و یک بازی در مقابل مس سرچشمه ، به نظر شرایط برای تراکتور سازی مهیا است تا با برنامه ریزی وهدف گذاری برای هفت خوان قهرمانی این تیم بتواند با کسب قهرمانی یک افتخار تاریخی را به ثبت برساند .

تراخـــتوردوســتی بازدید : 80 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
درچهارچوب رقابهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال کشور شنبه تیم تراکتورسازی تبریز میهمان تیم سایپای کرج خواهد بود.

به گزارش اهراب به نقل از ایسنا تیم تراکتور سازی تبریز که هقته گذشته با برد سپاهان صدر نشین، در تبریز به جایگاه دوم جدول صعود کرد، اکنون برای باز ی با تیم سایپا آماده می شود.

تراکتور سازان با پیروزی یک بر صفر در مقابل تیم سپاهان، امتیازات خود را به ۴۹ رسانده و با ۳ امتیاز کمتر نسبت به تیم صدر نشین در جایگاه دوم قرار گرفته اند ولی این در حالی است تیم استقلال با یک بازی کمتر نسبت به تراکتور در جایگاه سوم قرار گرفته است.

شاگردان قلعه نویی برای اینکه از کورس قهرمانی عقب نمانند و جایگاه خود را از دست ندهند، مجبورند در این بازی پیروز شوند.
اما تیم سایپای کرج هم با تغییر در ساختار فنی خود با ترکیبی جدید به کار خود ادامه می دهد و در بازی قبل نیز با پیروزی ۵بر صفر در مقابل تیم فجرسپاسی نشان داد با تمام قوا به دیدار تراکتورسازی می رود و در پی کسب نتیجه است تا خود ار به نیمه اول جدول برساند.

گفتنی است، دیدار این دو تیم روز شنبه، ساعت ۱۶ به میربانی تیم سایپا در کرج برگزار می شود.
تیم شهرداری تبریز نیز طی بازی های این هفته میزبان تیم صبای قم خواهد بود.
شهرداران که ۸ هفته است طعم پیروزی را نچشیده اند، برای کسب هرسه امتیاز این بازی به میدان می روند، تا از قعر جدول کنده شوند.
این تیم هفته قبل میزبان ملوان بندرانزلی بود که با یک گل آن بازی را واگذار کرد و با یک پله سقوط در رده ی هفدهم ایستاد، انتظار می رود شاگردان مدیر روستا در این بازی کاملا آماده و انتحاری بازی کنند چون این تیم دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد و برای عدم سقوط به لیگ یک حداقل باید در ۳ باز ی پیروز شود واگر این بازی را نیز واگذار کند، کار برای شهرداری خیلی دشوار خواهد شد.

صبای قم هم تیمی است که در اول لیگ بسیار آماده نشان داد ولی بعد از نیم فصل دوم کمی دچار ارتعاش شد و در ۳بازی اخیر نیز نتوانسته پیروز شود وحال با ۴۲ امتیاز در رده ی پنجم قرار گرفته است.

تیم صبا نیز برای اینکه کمی به وضعیت خود سر وسامان دهد و خود را به صدر نزدیک کند، به ۳ امتیاز این بازی نیاز مبرم داد و برای پیروزی به تبریز می آید.
شایان ذکر است، بازی این دو تیم نیز روز شنبه، ساعت ۱۶ در استادیوم یادگار امام تبریز برگزار می شود.
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

تعداد صفحات : 43

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 226
  • بازدید ماه : 185
  • بازدید سال : 2,220
  • بازدید کلی : 105,746
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی