loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 88 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

از سری مسابقات لیگ برتر از هفته بیست و هفتم مسابقات روز شنبه بیست و هفتم اسفند از ساعت 16:00در ورزشگاه انقلاب کرج تیراختورآذربایجان میهمان سایپای کرج خوهد بود.

این دو تیم در حالی در مقابل هم صف آرایی میکنند که سایپای کرج در اولین مسابقه بعد از جایگزینی تقوی به جای صالح در سمت سرمربیگری توانست فجرسپاسی را با 5 گل شکست دهد که 3 گل این مسابقه را کریم انصاریفرد مهاجم اردبیلی و آماده این روزهای سایپا به ثمر رساند. تیراختور نیز در حساس ترین بازی هفته که فینال شش امتیازی لقب گرفته بود توانست با تک گل رودریگو توسی سپاهان صدرنشین را در تبریز شکت داده و با قرار گرفتن در رده دوم جدول فاصله امتیازات خود با صدرنشین مسابقات به عدد 3 برساند.

از نکات مثبت این مسابقه برای تیراختور حمایت هواداران تیراختوری شهرهای تهران و کرج و شهرستانهای اطراف از این تیم میباشد که نقش بسزایی در موفقیتهای سمبل آذربایجان چه در بازی با دردانه ها و جه در مقابل سایر تیمهای تهرانی ایفا کرده اند و تیراختور در این بازی عملا در حکم میزبان مسابقه به مصاف سایپای کرج خواهد رفت.

از نکات دیگری که مربیان و بازیکنان باید توجه ویژه ای به آن داشته باشند نخوابیدن در باد بازی با سپاهان میباشد چرا که چوب این کار را در بازی با مس کرمان خورده ایم و تکرار اشتباهات قبلی به هیچ وجه در چنین مقطع حساسی از لیگ که با کوچکترین اشتباه داشته ها و اندوخته های هر تیمی از دست میرود عاقلانه نیست بنابراین امیدواریم با مدیریت و درایتی که از امیر پاشای تیراختور سراغ داریم دوباره شاهد تکرار این مسایل نباشیم.

کادر فنی و مدیریت تیراختور وظیفه سنگینی در ادامه مسابقات پیش روی دارند چرا که یکبار دیگر حاشیه سازی برای تیراختور از جانب کمیته داوران (همسو با باشگاه سپاهان) بعد از نتیجه گیری تیم و نزدیک شدن به صدرجدول آغاز شده است و نوک پیکان حاشیه ها نیز توجه داوری های تیراختور میباشد. (اینجا را بخوانید) بنابراین باید با حساسیت کامل بازیهای سایر تیمها را با فرستادن نماینده ای از باشگاه تحت نظر داشت تا باشگاه از لحاظ داوری ها در این هفت بازی متضرر نشود.

هم اکنون تیراختور با 49 امتیاز از 27 بازی در رده دوم جدول و سایپای کرج نیز با 34 امتیاز از 27 بازی در رده نهم جدول جای گرفته است.

بلدیه اسپور-صبای قم

از دیگر بازیهای مهم این هفته رقابت بلدیه اسپور با صبا باطری قم در ورزشگاه سهند آذربایجان میباشد که کسب امتیازات این بازی اهمیت فوق العاده بالایی در حفظ دومین سهمیه آذربایجان در لیگ برتر مسابقات دارد بلدیه که با مدیریت ضعیف خود چه در قبال جذب هواداران و چه در تعویض مربی نیم فصل اول خود (یسیچ) و جایگزینی مدیر روستا به جای ایشان پله های سقوط را یکی پس از دیگری طی کرده است اینبار در مقابل صبایی قرار میگیرد که در رده پنجم جدول و در شرایطی کاملا متفاوت از بلدیه به مصاف این تیم خواهد رفت امیدواریم شهرداری با برد این بازی و با توجه به امتیازات نزدیک در پایان جدول خود را از خطر سقوط به لیگ یک نجات دهد و این امر هم محقق نخواهد شد مگر با حمایت هواداران آذربایجانی که دل خوشی از مسولان بلدیه به دلیل حمایت نکردن از آنها ندارند ولی اینبار بخاطر حمایت از سهمیه آذربایجان در لیگ برتر و فقط به نام آذربایجان برای تشویق این تیم به ورزشگاه سهند برای حمایت از ان تیم خواهند رفت.

برنامه سایر دیدارها با احتصاب درجه اهمیت برای تیراختور به این قرار میباشد.

جدول مسابقات لیگ برتر تا پایان هفته بیست و هفتم


وعده دیدار هواداران تیراختور برای حمایت از تیراختور در ورزشگاه انقلاب کرج 27 اسفند روز شنبه ساعت 16:00

وعده دیدار برای حمایت از بلدیه اسپور روز شنبه 27 اسفند ساعت 16:00در ورزشگاه سهند آذربایجان

با آرزوی موفقیت برای قهرمانی تیراختور و بلدیه برای ماندن در لیگ برتر.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 376
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 431
  • بازدید ماه : 727
  • بازدید سال : 2,762
  • بازدید کلی : 106,288
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی