loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 263 دوشنبه 30 مرداد 1391 نظرات (0)
وی افزود: شروع بدی داشتیم و گل بدی دریافت کردیم، اما عکس العمل خوبی داشتیم و توانستیم به جنگندگی به بازی برگردیم. این روحیه بازیکنانم را تحسین می‌کنم. در مجموع معتقدم 3 گلی که به ثمر رساندیم حق‌مان بود.

اولیویرا خاطرنشان کرد: برخی مواقع کنترل بازی را از دست دادیم و نتیجه مساوی می‌شد. خوشبختانه امشب مانند بازی‌های هفته گذشته وزش باد هم در روند بازی‌مان تاثیری نداشت.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با بیان اینکه قلب من از فولاد است و اگر فرد دیگری جای من بود خاموش می‌شد، گفت: مقابل تیمی بازی می‌کردیم که به دنبال پیروزی بود، اما عدالت در پایان بازی به ما رسید و موفق شدیم برابر حریف خود به پیروزی برسیم.

وی در مورد عدم حضور مهاجم تمام عیار در ترکیب تیمش اظهار داشت: حتماً باید مسی و کاکا را داشته باشیم؟ دارایی ما همین است. با بشکن زدن نمی‌توان فوتبال را درست کرد، بلکه باید تلاش کرد. استقلال تمام هافبک‌های هجومی و مهاجمان را جذب کرده است و بازیکنی نمانده بود که ما بتوانیم جذبش کنیم.

اولیویرا با بیان اینکه باید از حاشیه‌ها دور شد،گفت: مورینیو هم ممکن است روزی بازنده و روزی برنده باشد. نمی‌گویم فوتبال ایران را اروپایی می‌کنم، اما من سبک خاص خودم را دارم و برای بهتر شدن تیمم دست از تلاش برنمی‌دارم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 230
  • بازدید ماه : 189
  • بازدید سال : 2,224
  • بازدید کلی : 105,750
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی