loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 65 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سرمربی تیم تراکتورسازی در کنفرانس مطبوعاتی گفت: من برای انتخاب تیم بعدی ام در تعطیلات فکر خواهم کرد و برای ماندن در تراکتور دو شرط دارم که بازیکنان فعلی را حفظ کنند و یارهای جدیدی را به تیم اضافه کنند. 

تیم بزرگ آدم بزرگ هم می خواهد و من می دانم که هیچ جایی بزرگتر از تبریز نیست.به گزارش نصر نیوز، میر قلعه نوعی سرمربی تیم تراکتورسازی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با فجرسپاسی شیراز درجمع خبرنگاران اظهار داشت: من خوشحالم که سال گذشته را با پیروزی به پایان رساندیم و خدا را شاکریم که توانستیم سه امتیاز بازی قبلی را بگیریم و با روحیه کافی به تعطیلات برویم.

سرمربی تراکتورسازان تصریح کرد: فجر دو شاخصه مهم دارد که یکی از آنها بازیکنان جوان و دیگری مربی کار بلد این تیم است. فجر در مقابل ما بازی بسته ای انجام خواهد داد و ما باید روی کارهای سرعتی کار کنیم تا در دفاع آنها نفوذ کنیم. پس از مدتها هواداران به استادیوم می آیند و امیدوارم با تمام قوا بازی کنیم و در این بازی به خواسته هایمان برسیم.
 
امیر قلعه نوعی در خصوص دست های پشت پرده گفت: ما 6 بازی پیش رو داریم و تمام فکر و ذکرمان روی این بازیها است. 4 نفر هستند که فقط هدفشان امیر قلعه نوعی است و در داخل زمین حریف ما نشده اند و می خواهند خارج از زمین با ما جدال کنند و جلوی این حواشی را باید رسانه ها بگیرند
سرمربی تراکتورسازی در ادامه عنوان داشت: من برای انتخاب تیم بعدی ام در تعطیلات فکر خواهم کرد و برای ماندن در تراکتور دو شرط دارم که بازیکنان فعلی را حفظ کنند و یارهای جدیدی را به تیم اضافه کنند. تیم بزرگ آدم بزرگ هم می خواهد و من می دانم که هیچ جایی بزرگتر از تبریز نیست. من در گذشته چنین مسائلی دیده ام و من نگران تیم تراکتور هستم و تمام فکر و ذکرم بازی به بازی است و الان تمام تمرکزم را روی بازی با فجر گذاشته ام.
وی در خصوص مشکلات مالی اظهار داشت:باشگاه های ما باید قانونمند باشند و در حال حاضر ما بلاتکلیف هستیم و خیلی جاها می بینیم که دولت کمک می کند و اگر می بینیم سپاهان پیشرفت کرده به خاطر حمایت فولاد مبارکه است و به همین دلیل باید تراکتور هم حامی مالی داشته باشد و شرکت هایی نظیر مس سونگون حمایت کنند.
قلعه نوعی همچنین تصریح کرد: من تازه متوجه شدم که تراکتور با بازیکنانش یک ساله قرارداد بسته است. تیمهای من اکثرا 4 یا 5 ساله قرارداد می بندند. همچنین من قول قهرمانی نمی دهم تا فشاری روی تیم وارد نشود و مسئولین نیز باید همچون گذشته از تراکتور حمایت کنند. 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 147
  • باردید دیروز : 591
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 793
  • بازدید ماه : 1,089
  • بازدید سال : 3,124
  • بازدید کلی : 106,650
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی