loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
رضـــــــا بازدید : 80 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (1)
مهاجم تیم تراکتورسازی گفت: دوست ندارم نماد اعتراض هواداران تراکتورسازی شوم.
محمد ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار اوج نیوز، درباره دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: ما دوست داشتیم بازی را ببریم و اگر پیروز می شدیم شرایط برای تراکتورسازی بهتر می شد اما این اتفاق نیفتاد. تک امتیاز حق ما از دیدار با فولاد نبود و باید 3 امتیاز را مال خود می کردیم.
وی درباره بازگشتش به ترکیب تراکتور عنوان کرد:برای من مهم این است که درترکیب تراکتور باشم. خوشحالم که این اتفاق افتاد اما قسمت این بود که سرم در این بازی بشکند. این که تیمم به گل رسید برایم راضی کننده است و مصدومیتم چندان اهمیتی ندارد. خداراشکر که توانستم تاثیر مثبتی داشته باشم.
مهاجم تراکتورسازی درباره شعارهایی که هواداران تراکتورسازی علیه جعفری سر می دهند، گفت: من بازیکن هستم و نباید در این مسائل دخالت کنم اما به نظرم یک عده دوست ندارند تیم نتیجه بگیرد و دشمن تراکتورسازی هستند.
او درباره اخراج محسن فروزان از تراکتور و صحبت هایی که این بازیکن علیه اولیویرا انجام داده است، تاکید کرد: این مسائل ممکن است برای هر بازیکنی پیش بیاید. فروزان گلر بسیار خوبی است و من اطمینان دارم به روزهای اوجش برمی گردد.فوتبال بالا و پایین دارد و از ته قلب برای فروزان ناراحتم. او دوست دارد بازی کند اما نباید به سلیقه مربی ایراد بگیرد. اولیویرا لجباز نیست و مربی بسیار خوب و مهربانی است. نباید همه اتفاقات را به اولیویرا ربط داد.
ابراهیمی درباره تشویقش توسط هواداران تراکتورسازی و اینکه به نظر می رسد به نماد اعتراض برای تراکتوری ها تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: به نظر من این کار را یک عده سودجو انجام می دهند و اصلا دوست ندارم چنین اتفاقاتی بیفتد. هواداران به من لطف دارند که تشویقم می کنند اما دوست ندارم که می گویند من از سایر بازیکنان تراکتورسازی محبوب تر هستم. مردم همه هواداران تراکتور را دوست دارند و خداراشکر هواداران به همه نفرات به یک اندازه احترام می گذارند.
وی ادامه داد: شنیده ام در برخی رسانه ها عنوان می شود که من مثل مجیدی در استقلال به نماد اعتراض تراکتور تبدیل شده ام. اصلا دوست ندارم که اینگونه مقایسه ای انجام شود. متاسفانه من دشمنان زیادی در این مدت پیدا کرده ام اما ناراحت نیستم و می گویند هرکس کارش را درست انجام می دهد دشمنان زیادی دارد. بعضی ها می خواهند مرا مثل مجیدی و کریمی مقابل باشگاه قرار دهند.
ابراهیمی در پاسخ به این سوال که با اتفاقات اخیر سال بعد قصد ترک تراکتورسازی را نداری، افزود: قرار نیست در تیمی غیر از تراکتور سازی بازی کنم. آنقدر تراکتور را دوست دارم که به خاطر این تیم هزار جور دردسر را تحمل کنم.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 159
  • بازدید ماه : 118
  • بازدید سال : 2,153
  • بازدید کلی : 105,679
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی