loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 353 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (11)

 تمرینات دیروز تراکتورسازان در حالی شروع شد که کادرفنی پرتغالی تراکتورسازی بابازگشت از مرخصی نبض تمرینات را در دست گرفتند . بازیکنان ابتدا با نرم دوی و حرکات کششی بدن های خود را گرم کردند و سپس با توپ خود را برای یک بازی درون تیمی آماده کردند . در این تمرین که با شور و نشاط خاصی برگزار گردید تونی اولیویرا و همه دستیاران او حضور داشتند . از نقاط جالب توجه تمرین امروز خوش و بش تونی با تک تک بازیکنان در ابتدای تمرین بود که باعث شد صمیمیت زیادی در بین بازیکنان و کادر فنی شکل گرفته و تمرینات با نشاط فراوان برگزار شود . باغ آبادی و پژمان کمک های بومی اولیویرا با ارائه گزارش از تمرینات چند روز گذشته تونی را در جریان تمرینات انجام گرفته ظرف این چند روز قرار دادند .


بازی تدارکاتی

به منظور آماده سازی تیم برای ادامه مسابقات لیک برتر تیم تراکتورسازی تبریز امروز از ساعت 17 به مصاف تیم شهرداری مهاباد خواهد رفت . این بازی در کمپ اختصاصی باشگاه تراکتورسازی برگزار خواهد شد . تماشای این بازی برای علاقمندان آزاد می باشد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط وبلاگنویسان آذربایجان در تاریخ 1391/11/20 و 13:54 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز
بعداز یک وقفه چندماهه دوره جدید وبلاگنویسان آذربایجان شروع می شود شمانیز به وبلاگنویسان آذربایجان-بپیوندید وبا سایردوستان وبلاگنویس آشنا شوید. باپیوستن به
وبلاگنویسان آذربایجان آخرین پست وبلاگ شما بطورخودکار درفهرست وبلاگ های آپدیت شده در۲۴گذشته منتهی به ساعت۱۲هر روز ظهر بالینک مستقیم بازدیدکنندگان
به آدرس وبلاگ شما هدایت میشود.اگر ازدوستانی هستید که قبلا درفهرست قرارداشتند خواهشمند است با اصلاح لینک همکاری مجددخودرااعلام نمائید.
.هم اینک درحال فهرست بندی وبلاگ هاییکه اعلام همکاری می کنند هستیم.

این نظر توسط یونس در تاریخ 1391/11/16 و 0:42 دقیقه ارسال شده است

جواب به مصاحبه محسن مسلمان در سایت گل
(البته می دانم که این نظر را تایید نخواهید کرد اما مهم نیسن من همین را در جاهای مختلف گذاشته ام و بطریقی منعکس خواهد شد) اینکه محسن نامسلمان گفته من نمی دانم چرا مردم آذربایجان چرا بخودشان گرفتند ! بی جا نیست که من بهش بگویم : به خاطر اینکه اجداد کثافت تو قبلآ در این باره فعالیت کرده اند راه را برای ادامه توهین های توله هاشون هموار کرده اند و وظیفه هموطنی و میثاق ملی مان را بجا آورده اند به خاطر اون . بعدش سوالی دارم از کسانی که الکی و برای ظاهر آرایی سنگ تمامیت ارضی ایران را به سینه می زنند ، شما که با سروردن یک شعر تورکی از طرف یک بچه 5 ساله به زبان خدا دادیش سکته میزنید و آشفته می شوید و داد و حوارتان گوش فلک رو کر میکنه ، که ایران از هم پاشید و اینان تجزیه طلب هستند و از بیگانگان خط می گیرند و بیدرنگ صدها انگ گوناگون می زنید ، چرا حتی یک نفر فارس به این توهین آشکار محسن مسلمان که تبری بود برای حفظ تمامیت ارضی ایران اعتراضی نکرد و او را که با این اعمالش عامل تجزیه بود محکوم نکرد و عامل بیگانه ندانست ؟ ...محسن مسلمان تا بحال کدام بازیکن برای شادی اش به یک ملت صفت حیوانی داده ؟ شما کار خودت را کردی ! بعدش هم خیلی راحت و ساده عذر خواهی (همان تکرار مکررات) تو گفته ای که منظور خاصی هم نداشته ای میشه بفرمایید که گذاشتن هر دو دستت دم گوشهات و به سمت هواداران تراختور دویدن و صدای آنچنانی در آوردنت برای چی بود؟ چقدر خوب و بجا که آن روزسه نفر از نماینده گان آذربایجان دراستادیوم حضور داشتند و خودشان از نزدیک شاهد این ماجرا بودند و از نزدیک شاهد این ماجرا بودند و الا اگرخبرش را می شنیدند باز هم باور نمی کردند که فارسها چقدر به هموطنی با ملت تورک پای بند هستند .

این نظر توسط zahra در تاریخ 1391/10/17 و 14:50 دقیقه ارسال شده است

سلام
من شما رو لینک کردم اگه مایل به تبادل لیک هستین من رو با نام هواداران میلیونی تراکتور لینک کنین موفق باسید

این نظر توسط تارکان در تاریخ 1391/10/11 و 12:44 دقیقه ارسال شده است


با سلام خدمت شما
وب سایت هواداری تراختور آذربایجان
تراختور تبریز
دوباره کار خود را شروع کرد
جهت ثبت وبلاگ و یا سایت خود در قسمت "سایتهای تراختوری و خبری" سایت ما، به قسمت تماس با ما رفته و به ما اطلاع دهید
با تشکر : تارکان
www.tiraxtur-tabriz.ir
www.tiraxtur-tabriz.com

این نظر توسط Tarkan در تاریخ 1391/09/04 و 17:54 دقیقه ارسال شده است

سلام وبلاگ ما "تراختور آسیایی" به سایت رسمی تغییر یافت لطفا ما را به "تراختور تبریز" تغییر دهید.
با تشکر
www.tiraxtur-tabriz.com


کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 201
  • بازدید ماه : 160
  • بازدید سال : 2,195
  • بازدید کلی : 105,721
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی