loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 39 شنبه 12 اسفند 1391 نظرات (0)
تیم تراکتورسازی این هفته باید در ورزشگاه یادگار امام به مصاف نفت تهران برود. این تیم برای ماندن در جمع مدعیان کسب عنوان قهرمانی باید سه امتیاز این دیدار را نسیب خود کند تا جمعه با امید بیشتری به مصاف استقلال صدرنشین لیگ برتر برود.

 دو تیم تراکتورسازی تبریز و نفت تهران در چارچوب مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت 16 روز دوشنبه این هفته در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این دیدار در حالی برگزار می شود که تراکتورسازی چند روز قبل از آن در اولین دیدار خود در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا پیروزی دلچسبی مقابل الجزیره کسب کرد و علاوه بر آن توانست پرتماشاگرترین بازی اولین هفته این مسابقات را رقم بزند.

شاگردان اولیویرا در این دیدار برای کسب سه امتیاز پای به میدان خواهند گذاشت تا بتوانند خود را به صدر جدول نزدیکتر کنند و حساسیت بازی روز جمعه این تیم مقابل استقلال را بیشتر کنند اما نفت نیز یکی از تیم های بالای جدولی است که برای کسب امتیاز به تبریز آمده است و تیم دست و پا بسته ای مقابل تراکتورسازان نخواهد بود. در ادامه طبق روال قبلی سرویس ورزشی نصرنیوز به بررسی آمار در خصوص دیدار دو تیم می پردازیم.

تراکتور – نفت؛ هر دو تیم در مسیر پیشرفت

دو تیم تراکتورسازی و نفت تهران در طول رقابت های لیگ جاری عملکرد قابل قبولی از خود ارائه داده اند. تیم میزبان در حال حاضر در رده دوم جدول رده بندی جای گرفته است و بدترین رتبه این تیم در اولین هفته لیگ بود که این تیم در رتبه یازدهم قرار داشت که توانست با گذشت زمان خود را بالا بکشد و پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشد.

در مقابل تیم میهمان نیز در هفته بیستم در همین رتبه یازدهم قرار داشت که پس از آن به رتبه ششم و یک هفته بعد نیز به رتبه پنجم صعود کرد و توانسته است تا بدین هفته لیگ برتر جایگاه خود را در این رتبه تثبیت کند.

آمار در خصوص بازی تراکتور – نفت چه می گوید؟

تراکتور تا بدین جای کار چهارده برد، ده تساوی و سه شکست در کارنامه دارد. نفت نیز یازده پیروزی، یازده تساوی و پنج شکست تا هفته بیست و هفتم لیگ برتر داشته است.

در دیدارهایی که تراکتور میزبان بوده است، هشت پیروزی و پنج مساوی حاصل کار شاگردان اولیویرا بوده است و نفت نیز در دیدارهایی که میهمان بوده است، هفت پیروزی، چهار تساوی و سه شکست تجربه کرده است.

تراکتور در حال حاضر با 52 امتیاز و با تفاضل گل مثبت 21 در رتبه دوم و نفت با 44 امتیاز و تفاضل گل مثبت 12 در رتبه پنجم جای گرفته است.

بهترین پیروزی تراکتور در شرایط میزبانی برد پنج بر صفر مقابل گهر زاگرس و بهترین برد نفت در شرایط میهمان پیروزی شش بر دو مقابل صنعت نفت آبادان بوده است. تراکتور تاکنون در تبریز باختی نداشته است و بدترین باخت خارج از خانه نفت نیز مربوط به شکست دو بر صفر مقابل داماش می باشد.

تاریخچه بازیهای دو تیم: یک برد تراکتور، یک برد نفت و سه تساوی

دو تیم تاکنون پنج بار به مصاف یکدیگر رفته اند که یک بار تراکتور به پیروزی رسیده است و یک بار نیز نفت پیروز میدان بوده است و سه دیدار نیز تلاش دو تیم به تساوی انجامیده است.

در اولین دیدار دو تیم در مهرماه سال 89 تراکتور سه بر یک از سد نفت تهران گذشته بود و پس از آن در 27 اسفند همین سال و در دیدار برگشت دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافته بودند.

سومین دیدار دو تیم 24 شهریور سال 90 در تبریز با نتیجه دو بر یک به سود نفت به پایان رسید و در دیدار برگشت و در روز 14 بهمن ماه همین سال دو تیم در تهران به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

در آخرین دیدار دو تیم نیز 10 مهرماه سال جاری در پایتخت دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند تا تساوی یک بر یک رکورد تکرار نتیجه در بازیهای دو تیم باشد. اما این هفته دو تیم در تبریز به مصاف یکدیگر خواهند رفت و باید دید این دیدار با چه نتیجه ای به پایان خواهد رسید.

تراکتور – نفت: بدون شکست در پنج دیدار اخیر

تیم میزبان در پنج دیدار اخیر خود به دو تساوی مقابل ذوب آهن و صبا رسیده است و پس از آن سه پیروزی پیاپی مقابل ملوان، گهر و فجر شهید سپاسی شیراز را جشن گرفته است. در مقابل، تیم نفت تهران نیز مقابل ملوان، صنعت نفت و صبای قم به پیروزی رسیده و در مقابل پرسپولیس و گهر به تساوی دست یافته است. نتایج حاصل دو تیم در پنج دیدار اخیر نشانگر شکست ناپذیری در این تیم ها در این دیدارها می باشد.

برترین خط حمله لیگ در اختیار تراکتور، سپاهان و فولاد

تیم تراکتورسازی تاکنون با به ثمر رساندن 44 گل توانسته در کنار سپاهان و فولاد بهترین خط حمله لیگ برتر را نسیب خود کند. خط حمله تراکتور تا اینجای لیگ توانسته است میانگین 1.63 گل زده در هر بازی عملکرد خوبی از خود نشان داده است. اما در درون دروازه نیز با دریافت 23 گل و میانگین 0.85 گل در هر بازی عملکرد قابل قبولی داشته است.

در مقابل نفت نیز تاکنون 34 بار دروازه رقبای خود را گشوده است که میانگین 1.26 گل زده در هر بازی بازی برای این تیم به ثبت رسیده است. در درون دروازه نیز این تیم با دریافت 22 گل و میانیگن 0.81 گل خورده در هر بازی عملکرد مشابهی نظیر تراکتور داشته است.

سید مهدی سیدصالحی بهترین گلن دو تیم

سید مهدی سیدصالحی بازیکن تراکتور با 12 گل بهترین گلزن دو تیم است و پس از او فلاویو لوپز از تراکتور و یعقوب کریمی از نفت با 10 گل در جایگاه دوم ایستاده اند.

نفت تهران رکورد دار دریافت کارت قرمز

تیم میزبان تاکنون  40 کارت زرد و دو کارت قرمز دریافت کرده است که ابوالقاسم دهنوی، محمد نصرتی، مصطفی اکرامی و محمد ابراهیمی هرکدام چهار کارت زرد دریافت کرده اند و مرتضی اسدی و فلاویو لوپز نیز سه بار با کارت زرد داوران جریمه شده اند.

همچنین ابوالقاسم دهنوی و محمد ابراهیمی نیز هرکدام یک کارت قرمز از داوران لیگ برتر دریافت کرده اند.

در سویی دیگر تیم میهمان تاکنون 53 کارت زرد دریافت کرده است که در این بین 8 کارت از این کارت ها سهم وحید حمدی نژاد و 5 کارت نیز سهم سیدایمان موسوی و مگنو باتیستا بوده است.

همچنین نقت تهران یکی از تیمهایی است که کارت قرمز زیادی از داوران دریافت کرده است و 7 بار کارت قرمز داوران برای جریمه بازیکنان این تیم به کار رفته است. سوشا مکانی، سیدایمان موسوی، یعقوب کریمی، وحید حمدی نژاد، هادی شکوری درخانه، وریا غفوری و مگنو باتیستا هرکدام یکبار توسط داوران از زمین بازی اخراج شده اند.

نفت با این 7 کارت قرمز در کنار راه آهن رکورددار دریافت کارت قرمز می باشد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 204
  • بازدید ماه : 500
  • بازدید سال : 2,535
  • بازدید کلی : 106,061
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی