loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 38 جمعه 25 اسفند 1391 نظرات (0)
سید مهدی سیدصالحی باز هم در یک بازی آسیایی درخشید و تراکتور با او به سلامت به ایران بازگشت . آنها حالا برای بازی دوشنبه با سپاهان تمرکز کرده اند که برای بعضی ها مثل خود سیدصالحی بازی به شدت مهمی است...
-در آسیا چند گله شدی؟
 قبلاَ ۱۳تا زده بودم و با۲تایی هم که در این دوبازی زدم شد ۱۵گل.
گل را تو زدی یا گیلسون؟هر دو یتان جوری شادی کردید که انگار خودتان گل زده اید .
-گل اول را من و لوپز بلند شدیم روی هوا که اوضربه زد و اگر هم نمی زد من می زدم و شاید الان ۱۶گله می شدم اما گل دوم را توپ را گرفتم و چرخیدم و زدم و از قبل هم میدانستم کجا بزنم. این گل را خودم زدم.
بازی با استقلال خوب نبودی؟
-استقلا شرایط بازی مهیا نبود آنها بعد از اخراج آرش برهانی ۱۱نفره دفاع می کردند و مدام ما را پرس می کردند . در این شرایط بازی کردن و گل زدن سخت بود . البته مربی هم از ما خواسته بود که از جلو یار گیری کنیم و این در حالی بود که من پستم فوروارد است . این عوامل دست به دست هم داد تا نتوانم بازی خوبی از  خودم به نمایش بگذارم.
مهمترین رقیبتان در این گروه چه تیمی است؟.
مهمترین رقیب ما الشباب است چند سال پیش هم با آنها بازی کردم و در روز اول عید با سپاهان آنها را بردیم و توانستم گل بزنم  که فکر کنم بهترین گل زندگی من بود.
-بازی با سپاهان؟
موتور گلزنی من از بازی با سپاهان در دور رفت  روشن شد ولی این بازی  خیلی سخت تر است . ما باید ریکاوری کنیم و خود را آماده این بازی کنیم . حقیقتش فقط  باید ببریم و اگر نبریم قهرمان نخواهیم شد.
اگر مساوی بشود چی ؟
استقلال هم با نفت بازی دارد که مسابقه سختی است اما بعید است آنها ببازند.برای  مایی که  به امید لغزش استقلال هستیم راه حل  فقط برد است و دیگر نباید امتیاز از دست بدهیم .
حرف خاصی ندارید؟
من در مصاحبه قبلی خود با شما نگفته بودم که از نرفتن به استقلال خوشحالم بلکه منظورم این بود آمدنم به تراکتور شرایط خوبی برایم مهیا شد.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 591
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 706
  • بازدید ماه : 1,002
  • بازدید سال : 3,037
  • بازدید کلی : 106,563
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی