loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 44 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)
سرمربی تیم تراکتورسازی گفت:پس از بازی همان آدم همیشه آرام هستم و در داخل زمین هم که می بینید.

به گزارش اوج نیوز،تونی اولیویرا ساعاتی پس ازپیروزی دلچسب تیمش مقابل تیم الجزیره امارات پاسخگوی پرسش های ما شد.

 

*تبریک.پس از چند روز پرفشار،سه شنبه راحت خوابیدید؟

نه.باز هم استرس داشتم.

*استرس؟بازی که تمام شده بود.

اول باید بازی الشباب با الجیش را می دیدم.بعد هم نگران بازی رئال بودم و به همین دلیل شب زود نخوابیدم.

*راستی بابت برد رئال هم تبریک می گوییم.

مرسی.واقعا شب با شکوهی بود.هم تراکتور برد و هم رئال.رئال بازی بزرگی را برد.فوتبال پرتغالی را در ال کلاسیکو دیدید.

*کدامش بیشتر خوشحالتان کرد؟

من با مورینیو دوست صمیمی هستم و از اینکه او چنین نتیجه درخشانی در ال کلاسیکو گرفت خیلی خوشحالم اما تراکتور تیم خودم است.از برد تراکتور خوشحالترم.هر چند پیروزی رئال هم من را به بیشترین سطح شادی رساند.

*باز هم در بازی تراکتور استرس داشتنید.الان خوبید؟

خوبم.من بازی را یک چیز می دانم و زندگی را چیز دیگری.پس از بازی همان آدم همیشه آرام هستم و در داخل زمین هم که می بینید.

*بالاخره از لبخند شما هم رونمایی شد.

من وقتی می خندم که باعث شادی دیگران شده باشم.این بازی ،بازی متفاوتی بود.لحظات سختی داشتیم.لحظات خوبی داشتیم.طبعا وقتی در این شرایط می بریم،باید بخندم.مثل همه آدمها.

*سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشته که هواداران تراکتور،آسیا را شگفت زده کردند.

آنها سورپرایز شدند نه ما.ما در گذشته و در مسابقات قبلی تراکتور این جمعیت را دیده بودیم.آنها بی نظیرند.برد تراکتور در این بازی به آنها تعلق داشت.آنها هم از بازی لذت بردند و هم  پس از آن جشن گرفتند.خیابانهای شهر پر از مردمی بود که داشتند شادی می کردند.سه شنبه یک روز تاریخی بود.هواداران ما به حریف هم احترام گذاشتند و از تیم خودشان هم حمایت کردند.

*به قهرمانی آسیا فکر می کنید؟

من فقط به نفت تهران فکر می کنم.ما راه طولانی داریم.در فوتبال باید  پتانسیل هایمان را حفظ کنیم.انگیزه مان را از دست نمی دهیم اما بازی الجزیره دیگر تمام شد.تمرکز ما روی بازی نفت است.بازیکنان تراکتورسازی گوش کنند،بازی الجزیره تمام شد.الان فعلا بحث آسیا برای من تمام شد.

*مشکلات مالی تراکتورسازی هم که ادامه دارد.اعتراضی ندارید؟

این مساله به امروز مربوط نیست و در طول فصل وجود داشته است.امیدوارم از ما در ادامه فصل حمایت شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 235
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 290
  • بازدید ماه : 586
  • بازدید سال : 2,621
  • بازدید کلی : 106,147
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی