loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 59 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

این طبیعی است که مربیان برای سال بعد خود برنامه‌ریزی کنند اما بنده این کار را نمی‌کنم و وقتی ماموریتم در تبریز به پایان رسید آن وقت درباره آینده تصمیم می‌گیرم

این روزها امیر قلعه‌نویی روزهای خاص و پرخبری را سپری می‌كند. از یك طرف رقابت تیمش با استقلال و سپاهان بر سر قهرمانی لیگ بالا گرفته و از طرف دیگر هر روز شایعه بازگشت او به استقلال قوی‌تر می‌شود. به آخرین گفت‌وگوی این سرمربی موفق و پرسروصدا توجه كنید.

تعطیلات خوش گذشت؟

ما تقریبا تعطیلات نداشتیم و نوروزمان را در زمین تمرین پشت سر گذاشتیم.

پس از مسافرت نوروزی خبری نبود؟

خیر. البته دو سه روزی از تبریز به تهران آمدم و خودتان می‌دانید که برای من برگشتن به تهران خودش حکم مسافرت دارد.

از وضعیت تیم‌تان بگویید!

خدا را شکر شرایط بدی نداریم و بدون محروم و مصدوم به کارمان ادامه می‌دهیم. در این مدت صبح و بعد از ظهر تمرین می‌کردیم و به فرم خوبی رسیده‌ایم و یک بازی خوب را هم برابر تیم فولاد گستر تبریز داشتیم.

درباره مشکلات مالی تراکتورسازی حرف و حدیث فراوان است.

بله، متاسفانه این مشکلات هست و تاثیرگذار بوده است. بازیکنان و مربیان چند ماهی هست که پول نگرفته‌اند و این موضوع نگران‌کننده است. البته مسوولان باشگاه در تلاش هستند تا مشکلات را حل کنند.

آرام آرام صدای اعتراض بازیکنان بلند خواهد شد و این موضوع قطعا به ضرر تیم‌تان خواهد بود.

بله اما جا دارد من از بازیکنانم تشکر ویژه‌ای داشته باشم که با آنکه قبل و بعد از عید پولی نگرفته‌اند به عشق مردم خوب آذربایجان اعتراضی نکرده‌اند.

خود شما چند درصد از مبلغ قراردادتان را دریافت کرده‌اید؟

خیلی طلب دارم اما خب باید کارم را انجام دهم چون ما خیلی به این مردم خوب و بامحبت آذربایجان بدهکاریم؛ البته یک بحث هم وجود دارد و اینکه مسوولان این روزها اقدامات فراوانی را انجام داده‌اند تا این معضلات حل شوند و...

با توجه به نتایج بازی‌های آخر تراکتورسازی خیلی‌ها تیم شما را از بخت‌های قهرمانی می‌دانند؛ خودتان چه نظری دارید؟

اجازه بدهید ما بازی به بازی جلو برویم و پیش از هر بازی تمرکزمان روی همان بازی باشد. من نمی‌خواهم فعلا درباره این موضوع صحبت کنم چون تمرکزم روی بازی با فجر است.

با توجه به قهرمانی استقلال در جام حذفی، شانس تراکتورسازی برای کسب سهمیه آسیایی نیز افزایش یافته است؛ درباره این مسئله صحبت کنید!

هنوز که اتفاق خاصی نیفتاده است و بازهم از شما می‌خواهم اجازه بدهید من بازی به بازی درباره اتفاقات صحبت کنم.

در یك جایی، زندگی ورزشی خود را به بازی «مار و پله» تشبیه کرده بودید؛ این بازی در سال 91 هم ادامه خواهد داشت؟

امیدوارم ادامه نداشته باشد چون تا جایی که یادم می‌آید امیر قلعه‌نویی هر وقت به آن بالاها رسیده مثل همان بازی مار نیشش زده و به پایین فرستاده‌اش! اگر برخی اتفاقات سال قبل را مرور کنید و ریشه آنها را بیابید، می‌بینید که چندین بار در همین تراکتورسازی جلوی پیشروی ما را گرفتند.

این روزها بحث بازگشت شما به استقلال از هر زمان دیگری داغ‌تر شده است؛ آیا مدیران استقلال مذاکره‌ای با شما داشته‌اند؟

اولا من همیشه ممنون طرفداران استقلال و مردم خوب هستم اما واقعیت این است که من تمام فکرم را روی تراکتورسازی گذاشته‌ام. این طبیعی است که مربیان برای سال بعد خود برنامه‌ریزی کنند اما بنده این کار را نمی‌کنم و وقتی ماموریتم در تبریز به پایان رسید آن وقت درباره آینده تصمیم می‌گیرم ضمن این‌که اولویتم تمدید قرارداد است و اگر شرایط مهیا باشد و به توافق برسیم، دوست دارم در تراکتورسازی بمانم.

نگفتید،آیا استقلالی‌ها با شما مذاکره‌ای داشته‌اند؟

خیر، صحبتی نداشته‌ایم.

حتی شایعه شده که شما استقلال فصل بعد را از حالا بسته‌اید و به برخی‌ها پیغام داده‌اید فکر تیم باشند!

فقط می‌گویم که خداوند به اعمال همه ما نظارت دارد.

درباره انتقادات اخیر سیدمهدی رحمتی که شما را هدف قرار داده است چه نظری دارید؟

اولا خدا آن بالا است و ثانیا خدا همه چیز آدم را می‌گیرد و دست آخر فقط برای هر کسی یک چیز می‌ماند؛ اعمالش.

بنده در شان یک مربی نمی‌دانم که جواب بازیکن را بدهد و به همین دلیل پاسخی به این حرف‌ها نمی‌دهم. اگر من هم یکسری مسایل را مطرح کنم آن وقت چه تفاوتی وجود دارد. خدا خودش به همه کارهای انسان‌ها آگاه است و می‌داند قبلا چه کرده‌ایم و حالا چه می‌کنیم.

به عنوان صحبت پایانی اگر حرفی مانده می‌شنویم.

مردم ایران مردم نجیبی هستد و مشکلات را تحمل می‌کنند اما امیدوارم مشکلات اقتصادی مردم در سال جدید کمتر شود.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 67 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

بحث بازگشت قلعه‌نویی استقلال به هیچ كس مربوط نیست. امیرخان خودش می‌تواند تصمیم بگیرد و استقلال هم مدیرعامل و هوادار دارد

امیرحسین صادقی مدافع باتجربه تراكتوسازی امیدوار است كه تیمش در رقابت‌های این فصل مقام قهرمانی را به دست آورد یا اینكه حداقل سهمیه آسیا را كسب كند.

صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گل حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌كند:« در نیم فصل دوم چند بازی بد داشتیم ولی خوشبختانه مقابل سپاهان و سایپا 6 امتیاز با ارزش گرفتیم. ما اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید 4 یا 5 بازی را ببریم هر چند كه این كار آسان نیست.»

از صادقی می‌پرسیم كه آیا شانس 3 مدعی جدی قهرمانی برای كسب این عنوان یكسان است كه او اینگونه جواب می‌دهد:«فكر می‌كنم تجربه استقلال و سپاهان بیشتر از تراكتورسازی است چون آنها در سال‌های اخیر بارها قرارگرفتن در كورس قهرمانی را تجربه كرده‌اند ولی تراكتور امسال خودش را به عنوان مدعی مطرح كرده است. با این حال ما به این مسائل توجه نمی‌كنیم و باید بگویم كه تراكتور تیم یك دستی دارد و می‌تواند قهرمانی در لیگ را تجربه كند. ما می‌توانیم امسال سهمیه آسیا بگیریم و دوست دارم كه قهرمان شویم.»

از صادقی در مورد شایعاتی كه این روزها مبنی بر بازگشت امیر قلعه‌نویی به استقلال مطرح شده سوال می‌كنیم كه او اینگونه جواب می‌دهد:«به هر حال این شایعات همیشه در فوتبال وجود دارد ولی به نظر من بحث بازگشت قلعه‌نویی استقلال به هیچ كس مربوط نیست. امیرخان خودش می‌تواند تصمیم بگیرد و استقلال هم مدیرعامل و هوادار دارد. معمولا در فوتبال ایران اتفاقات كوچك خیلی راحت بزرگ می‌شود و این در حالی است كه رفتن یك مربی یا بازیكن به تیم دیگر به هیچ عنوان عجیب نیست.»

تراخـــتوردوســتی بازدید : 76 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
شرایط اینگونه پیش برود شاید سهمیه آسیایی را هم نتوانیم کسب کنیم .

خبرنگار سایت تراکتور اف سی مصاحبه ای را با مرتضی اسدی و محمد ابراهیمی ترتیب داده و از آنها درباره بحران مالی تیم سوالاتی را پرسیده که متن مصاحبه بدین شرح است:
مرتضی اسدی :
مشکلات مالی 100% به تیم ضربه خواهد زد , این مشکلات خیلی وقت است در تیم وجود دارد و ما به احترام هواداران و سرمربی تیم سکوت کرده ایم . همه ی بازیکنان به خانواده ی خود تعهد دارند و وقتی با بی توجهی مسئولین تیم نسبت به پرداخت باقی مانده ی قرارداد های تیم مواجه میشویم دلسرد شده و تمام تمرکزمان را نمیتوانیم جمع تیم تمرینات و بازی های پیش رو کنیم .
در فاصله حدود 30 روز به پایان لیگ بخش اعظمی از قرارداد های بازیکنان پرداخت نشده و اگر مانند سایر تیم ها تمرین را نعطیل نمیکنیم فقط به عشق هواداران و احترام به سرمربی تیم است , ولی باز هم این معیار نمیشود که با تمام تمرکز در تمرینات و بازیها شرکت کنیم مسئولان تیم کاری نکنند که خدای ناکرده در آخر فصل شرمنده هواداران شویم .
محمد ابراهیمی :
قول های مسئولین عملی نمیشود , ما هم به عنوان بازیکن تیم توقع داریم از مسئولین فردی به عنوان بزرگتر در تمرین حضور پیدا کرده و سال نو را به ما تبریک بگوید .
اگر ما به قول های مسئولین توجه می کردیم باید خیلی وقت پیش تمرینات را تعطیل می کردیم ولی به احترام هواداران و امیر قلعه نویی فعلا در تمرینات شرکت می کنیم .
من به عنوان محمد ابراهیمی و به خاطر عشقی که به پیراهن تیم دارم در مقابل مشکلات سکوت میکنیم ولی شاید بعضی از بازیکنان به خاطر بحران مالی تمرینات را تعطیل کنند که در شرایط حساس لیگ و 6 هفته ی پایانی به ضرر تیم خواهد شد و تیم به حاشیه کشیده خواهد شد .
بازیکنان دیگر تیم ها که قصد پیوستن به تراکتور را دارند , استعلام شرایط تیم را از بازیکنان کنونی میکنند که به جز بازیکنان متعصب تیم بقیه بازیکنان شرایط واقعی تیم را به بازیکنان شرح می دهند که این برای سال آینده ی تراکتور نیز خطرناک است .
ما الان در کورس قهرمانی هستیم عوض اینکه مسئولین به فکر روحیه دهی به اعضای تیم باشند با این کارها بر مشکلات می افزایند که این شرایط نگران کننده است .
گزارش از حسن زاده

تراخـــتوردوســتی بازدید : 68 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
تا هفته های پایانی نیم فصل اول لیگ برتر كه فاصله استقلال با تیم دوم جدول به ۹ امتیاز رسیده بود، اغلب اهالی فوتبال به این باور رسیده بودند كه در پایان فصل آبی ها به راحتی جام را بالای سر خواهند برد و تیم های تضعیف شده پرسپولیس و سپاهان برای آنها خطر بالقوه به حساب نمی‌آیند.

افت تدریجی استقلال و اوج گرفتن سپاهان اما تمام پیش بینی ها را باطل كرد و استقلال در فاصله شش هفته مانده به پایان لیگ یازدهم حرفه ای باید مسیر صعب العبوری را برای رسیدن به جام قهرمانی طی كند. اكنون سپاهان با عبور از روزهای بحرانی و با هدایت مربی كاركشته ای مثل زلاتكو كرانچار با ۵۵ امتیاز صدرنشین است و تراكتورسازی و استقلال ۵۲ امتیازی را پشت سر خود می بیند.

مرور بازیهای ۶ هفته باقی مانده نشان می دهد كه بر خلاف نیم فصل اول، تیم های مدعی رقابت شانه ای به شانه ای را برای قهرمانی پیش رو خواهند داشت.

امتیاز ویژه تراكتورسازی
از اواسط نیم فصل اول كه زلاتكو كرانچارهدایت سپاهان را پذیرفت، این تیم روند صعودی را در پیش گرفته و آرام آرام به همان تیم مدعی و سرسخت سالهای قبل تبدیل شده. با نزدیك شدن به هفته های پایانی لیگ برتر امسال هم سپاهان شانس اول قهرمانی محسوب می شود اما حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و فاصله اندك بازیهای باقی مانده لیگ برای این تیم یك خطر بالقوه محسوب می شود.

استقلال هم كه امروز به مصاف الجزیره امارات می رود شرایط مشابهی دارد، علاوه بر اینكه با مصدومیت بازیكنان كلیدی هم دست و پنجه نرم می‌كند. در این گیرودار سازمان لیگ هم از برگزاری همزمان بازیهای دو هفته پایانی لیگ برتر خبر داده و چنانچه این اتفاق رخ بدهد طبیعی است كه فاصله بازیهای تراكتورسازی به‌واسطه حضور نداشتن این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بیشتر از استقلال و سپاهان خواهد بود وهمین موضوع یك امتیاز ویژه برای این تیم محسوب می شود.

جدال دشوار استقلال با قعر نشینان
در میان سه تیم مدعی به نظر می رسد استقلال به‌واسطه رودررو شدن با تیم هایی كه خطر سقوط تهدید شان می كند كار دشوار تری پیش رو دارد. استقلال در ۶ هفته باقی مانده باید به مصاف تیم های مس سرچشمه ، شاهین و شهرداری تبریز كه در منطقه خطر به سر می‌برند، برود ضمن اینكه رویارویی با نفت تهران كه برای راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا می جنگد هم سخت به نظر می رسد.

در حال حاضر شاهین بوشهر و شهرداری تبریز برای فرار از منطقه سقوط تلاش می كنند و مس سرچشمه هم روی كاغذ برای ماندن در لیگ برتر شانس دارد.

نقش ویژه فولاد و پرسپولیس
سه تیم بالای جدول بازی رو در رو ندارند و در چنین شرایطی استقلالی‌ها چشم به حریفان سپاهان و تراکتورسازی در شش هفته باقی مانده دوخته‌اند. در بازی‌های باقیمانده، سپاهان و تراکتورسازی باید مقابل فولاد خوزستان و پرسپولیس قرار بگیرند. تراکتورسازی در هفته های ۳۰ و ۳۲ به ترتیب میزبان فولاد و پرسپولیس است و سپاهان هم در هفته های ۳۰ و ۳۱ دو بازی با پرسپولیس و فولاد خواهد داشت.آبی ها که در بازی با سایپا و راه آهن امتیازهای سرنوشت سازی را از دست داد، برای سبقت گرفتن از سپاهان و تراكتورسازی چشم به بازیهای حساس این دو تیم مقابل پرسپولیس و فولاد دوخته اند.

چنانچه سپاهان و تراكتورسازی در این دو بازی امتیاز از دست بدهند استقلال می تواند با برد مقابل شاهین و شهرداری تبریز صدر جدول لیگ برتر را تصاحب كند. قهرمان شدن یا قرار گرفتن استقلال در رتبه‌های اول تا چهارم لیگ برتر برای سایر تیم هایی كه در تب و تاب حضور در لیگ قهرمانان به سر می برند یك اتفاق خوشحال كننده است و به همین دلیل قابل پیش بینی است كه تیم هایی مثل پرسپولیس و فولاد با تمام توان مقابل تیم های مدعی سپاهان و تراكتورسازی به میدان خواهند رفت.

پرسپولیس و فولاد برای ایستادن روی سكوی چهارمی لیگ برتر بی انگیزه نیستند. این دو تیم تنها در صورتی این شانس را از دست می دهند كه استقلال با مقام های چهارمی و پنجمی، لیگ برتر را به پایان برساند.

هفته سرنوشت ساز
هر سه تیم مدعی استقلال و تراكتورسازی و سپاهان در هفته سی و دوم لیگ برتر میزبان خواهند بود. سپاهان در اصفهان میزبان شاهین خواهد بود، استقلال در ورزشگاه آزادی شهرداری تبریز را ملاقات می كند و تراكتور سازی هم در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف پرسپولیس می‌رود.

به همین دلیل هفته سی و دوم برای تیم های مدعی سرنوشت ساز به نظر می رسد. از سوی دیگر با توجه به اینكه هر سه تیم در هفته پایانی هم میزبان خواهند بود، هر تیمی كه درهفته سی و سوم صدرنشین شود به احتمال فراوان قهرمان لیگ یازدهم خواهد شد. تراكتورسازی درهفته آخر میزبان ملوان است، سپاهان با تیم قعرنشین مس سرچشمه كه احتمالا تا آن زمان سقوطش به دسته اول قطعی شده ملاقات می كند و استقلال به مصاف تیم نفت تهران می رود.

در این شرایط اگر سپاهان كه درهفته آخر به مصاف تیم قعر نشین مس سرچشمه می رود در پایان هفته سی و سوم صدرنشین شود می تواند قهرمان زودهنگام لیگ برتر لقب بگیرد.
تراخـــتوردوســتی بازدید : 67 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

شهریاری وسط یکی از اجراهایش به نام "وفا سیز" (بی‌وفا) رو به امیر قلعه‌نویی کرد و گفت اگر برای فصل بعد با تراکتور تمدید نکند این ترانه آذری را برای ایشان خواهد خواند

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز دیروز در جریان کنسرتی که در تبریز برگزار شد حرف‌های جالبی در مورد قهرمانی تراکتور و ماندنش در تبریز برای حاضرین در این کنسرت بیان داشت.

در دقایقی از این کنسرت که به خوانندگی رحیم شهریاری برگزار شد وی از امیر قلعه‌نویی درخواست کرد تا با حضور در روی سن چند کلامی با هواداران تراکتور سخن بگوید که امیر قلعه‌نویی با حضور بر روی سن خطاب به مردم گفت: "هر جور شده کاری می‌کنم تیم تراکتور قهرمان شود تا خردادماه در سالن بزرگ و چندهزار نفری نمایشگاه بین‌المللی با هنرمندی آقای شهریاری جشن چندهزار نفری قهرمانی تراکتور را بگیریم."

رحیم شهریاری هم وسط یکی از اجراهایش به نام "وفا سیز" (بی‌وفا) رو به امیر قلعه‌نویی کرد و گفت اگر برای فصل بعد با تراکتور تمدید نکند این ترانه آذری را برای ایشان خواهد خواند که البته این موضوع پاسخی به جز خنده امیر قلعه‌نویی در پی نداشت.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 69 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
سرمربی تیم تراکتورسازی گفت:تمام تلاشم را می کنم تا تراکتور را به قهرمانی لیگ برتر برسانم.

به گزارش اوج نیوز،امیر قلعه نویی دیروز در جریان کنسرتی که در تبریز برگزار شد حرف های جالبی در باره قهرمانی تراکتور و ماندنش در تبریز برای حاضرین در این کنسرت بیان داشت.

در دقایقی از این کنسرت که به خوانندگی رحیم شهریاری برگزار شد وی از امیر قلعه نویی در خواست کرد تا وی با حضور در روی سن چند کلامی با هواداران تراکتور سخن بگوید که امیر قلعه نویی با حضور در سن خطاب به مردم گفت : " هر جور شده کاری می کنم تیم تراکتور قهرمان شود تا خرداد ماه در سالن بزرگ و چند هزار نفری نمایشگاه بین المللی با هنرمندی آقای شهریاری جشن چند هزار نفری قهرمانی تراکتور رو بگیریم".

رحیم شهریاری هم وسط یکی از اجراهایش به نام " وفا سیز = بی وفا " رو به امیر قلعه نویی کرد و گفت اگر برای فصل بعد با تراکتور تمدید نکند این ترانه آذری را برای او خواهد خواند، که البته این موضوع پاسخی به جز خنده امیر قلعه نویی در پی نداشت.
تراخـــتوردوســتی بازدید : 55 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

 دیدار دوستانه تراكتور و گسترش فولاد تبریز در یك روز مانده به سیزده بدر و در یك هوای سرد و بازی سرد با تساوی بدون یك گل به پایان رسید .

در این دیدار دو مصدوم تیم تراكتورسازی امیر حسین صادقی و عابدینی نظاره گر این دیدار شدند . البته فردین به همراه بیاض پورممی ، مربی بدنساز این تیم از اواسط نیمه اول به دویدن دور زمین پرداختند كه با تشویق هواداران حاضر در زمین تمرینی همراه شدند .

تراخـــتوردوســتی بازدید : 103 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

امروز دوشنبه از ساعت 16/30تمرینات تراکتور سازی پیگیری شد ، قبل از شروع تمرین امیر قلعه نویی شاگردان خود را جمع کرد وبمدت 10 دقیقه در مورد مسائل مختلف با شاگردان خود صحبت کرد سپس بازیکنان ابتدا زیر نظر بیاض پور ممی مربی بدنساز با انجام حرکات کششی ونرمش بدنهای خود را گرم کردند ودر ادامه در سه گروه جداگانه کار با توپ را آغاز کردند ، امیر حیسن صادقی که پیش از این بخاطر مصدومیت چند روزی را در استراحت بسر می برد در تمرینات گروهی شرکت وبدون مشکل خاصی به کار خود ادامه داد .

سرمربی تراکتور سازی که روز سیزده نوروز را تنها با کوه پیمایی کوتاهی بدرکرده بود در حاشیه تمرین امروز در مورد بازی تدارکاتی با فولاد گسترو اهداف مورد نظر از این بازی هم گفت : متاسفانه وزش باد وگرد خاک اصلا اجازه نداد تا ما چشممان را بتوانیم براحتی باز کنیم تا چه رسد به اینکه یک بازی معمولی انجام بگیرد، لذا نتوانستیم آنچکه از این بازی مد نظر بود به آن برسیم .

قلعه نویی اعتقاد دارد که اگر شرایط جوی به همین منوال ادامه داشته باشد باید در محل دیگری تمرینات این تیم برگزار شود چرا که زمین چمن فعلی بدلیل قرار گرفتن در ارتفاع تحت تاثیر باد شدید قرار دارد وامکان استفاده موثر از تمرینات راکاهش می دهد .

استاد اسدی بازیکن اسبق ملی پوش تبریزی و یکی از مربیان فعلی فولاد گستر تبریز میهمان کادر فنی تراکتور سازی در محل تمرین امروز بود . همچنین شنیده ها حاکی از این بود که برای بازی دو تیم تراکتور سازی وفجر سپاسی شیرازاز هفته بیست ونهم لیگ برتر که روز جمعه 18 فروردین ماه برگزار خواهد شد مسئولین کمیته ضد دوپینگ قصد حضور ونمونه گیری در این مسابقه را دارند .

تراخـــتوردوســتی بازدید : 63 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

هواداران تراکتورسازی تصور نمی‌کردند با پرافتخارترین مربی لیگ برتر بتوانند در کورس مدعیان عنوان قهرمانی قرار گیرند اما شاگردان امیر قلعه نویی به پشتوانه حمایت هواداران پرشور و نشاط تبریزی موفق شدند در پایان هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر به عنوان یکی از مدعیان اصلی عنوان قهرمانی شناخته شوند تا شور و نشاط فراوانی در بین هواداران این تیم دیده شود.


به گزارش رجانیوز، وقتی امیر قلعه نویی از اصفهان راهی تبریز شد بسیاری از فوتبالی‌ها در اظهارات خود از ناکامی قریب الوقوع این مربی در فوتبال تبریز سخن می‌گفتند اما پرافتخارترین مربی لیگ برتر با جذب مهره های نام آشنای فوتبال ایران و استخدام آنها به عنوان بازیکن تازه وارد تراکتورسازی زمینه برتری خود و تیمش را فراهم آورد تا در این برهه از رقابت های لیگ برتر تیم وی بالاتر از تیم‌های بزرگ پایتخت در کورس مدعیان کسب عنوان قهرمانی قرار گیرد.

تراکتورسازی تبریز در شرایط کنونی با 52 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال تهران روی پله دوم جدول رده بندی قرار گرفته است از این رو، هواداران تراکتورسازی تبریز می توانند امیدوار باشند که تیم محبوب‌شان به روند رو به رشد خود در رقابت های لیگ برتر ادامه دهد تا همچنان به عنوان یک مدعی اصلی شناخته شود، تراکتورسازان خوب می دانند اگر سپاهان صدرنشین کوچک ترین تعللی به خرج دهد، ممکن است قرعه قهرمانی به نام تیم فوتبال تراکتورسازی بیفتد.


تراکتورسازی تبریز در آستانه اتمام مسابقات لیگ برتر با شرایط ایده آلی رو به رو است از این رو می توان شانس این تیم بعد از سپاهان را برای کسب عنوان قهرمانی بالاتر از استقلال دانست هرچند که در برهه کنونی این تیم و استقلال از شرایط کاملا یکسانی برخوردارند اما تراکتورسازی در بازی های باقیمانده خود یک بازی بیشتر در داخل خانه برگزار می کند اما آبی پوشان پایتخت باید سه بازی خود از شش بازی باقیمانده را بیرون از خانه برگزار کنند.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 68 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

به نظرم باید مسئولین کشورمان وهم مسئولینAFC برای فوتبال قاره آسیا استفاده کنند تا برای خود آنها هم امتیازی به حساب آید

در حاشیه تمرین روز جمعه تراکتور سازی عده ای از هواداران این تیم با تهیه کیک و شیرینی ضمن تبریک سال نو برای امیر قلعه نویی آرزوی موفقیت کردند .

سرمربی تراکتور سازی ضمن تشکر وقدر دانی از حاضرین اظهار امیدواری کرد که با تلاش وکوشش همه بازیکنان وحمایت های هواداران این تیم بتواند به نتایج دلخواه خود دست پیدا کند ، قلعه نویی اضافه کرد این پتا نسیلی که از جهت هواداری در سطح ایران برای تراکتور سازی وجود دارد به نظرم باید مسئولین کشورمان وهم مسئولینAFC برای فوتبال قاره آسیا استفاده کنند تا برای خود آنها هم امتیازی به حساب آید ، لذا به نظر از حضور تراکتور سازی باید استقبال شود و حتی راهی انتخاب کنند که این تیم مستقیما در جمع تیم های آسیای باشد .

تراخـــتوردوســتی بازدید : 72 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

ابراهیمی یكی از بازیكنان سرعتی و تكنیكی لیگ برتر است كه در بین هواداران تراكتورسازی محبوبیت خاصی دارد

محمدحسن ابراهیمی گوش چپ تیم تراكتورسازی تبریز از حالا با چند پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتر مواجه شده و مشتریان خاص خودش را دارد.

به گزارش سایت گل ابراهیمی یكی از بازیكنان سرعتی و تكنیكی لیگ برتر است كه در بین هواداران تراكتورسازی محبوبیت خاصی دارد و هر از چند گاهی رقص‌های لزگی او سوژه رسانه‌ها می‌شود. ابراهیمی در پایان این فصل قراردادش با تراكتور به اتمام می‌رسد و آخرین اخبار حاكی از آن است كه مهمترین پیشنهادهای این بازیكن، پیشنهاد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است.

در روزهای گذشته مسوولان و اطرافیان این دو باشگاه پیغام‌هایی را به مهاجم تراكتور فرستادند تا با او مذاكره كنند و حالا باید دید ابراهیمی برای سال آینده چه تصمیمی خواهد گرفت.
تراخـــتوردوســتی بازدید : 68 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
محمد حسین جعفری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد وضعیت تراکتورسازی گفت: از پنجم فروردین تمرینات خود را آغاز کردیم و ۶ بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده و برای همه تیم هایی که مدعی هستند حساس است.

وی در خصوص مشکلات مالی باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: هنوز هم کمی مشکل داریم و سعی می‌کنیم این مشکلات را مدیریت کنیم. آن طور که انتظار داشتیم از ما حمایت نشد و صدای بچه ها هم درآمد. تاکنون ۵۰ درصد قرارداد بازیکنان را داده ایم و سعی داریم ۵۰ درصد باقی مانده را در دو نوبت پرداخت بدهیم. امیدوار هستیم که از ما حمایت شود.

جعفری در پاسخ به این سؤال که برای صدور مجوز حرفه ای برای فصل جدید اقداماتی انجام داده اند یا خیر اظهار داشت: امروز و فردا نامه ای به هیئت مدیره خواهم نوشت تا برای فصل بعدی برنامه ها مشخص شود. من یک نفر هستم و هیئت مدیره باید محل تامین اعتبارات را مشخص کند. باید برای فصل بعدی تصمیماتی گرفته شود تا مشکلات مالی امسال را نداشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره اینکه اگر وضعیت به همین منوال باشد به فعالیت در این باشگاه ادامه می دهد یا خیر گفت: با این شرایط امکان کار وجود ندارد و کار سختی پیش رو داریم. مدیرعامل اگر تحت فشار باشد نمی تواند در طول فصل این مسائل را مدیریت کند.

وی درباره شایعاتی مبنی بر اینکه امیر قلعه نویی برای فصل آینده قصد دارد به استقلال بازگردد، به فارس گفت: این مسائل را شنیده ام اما با امیر قلعه نویی در این باره صحبتی نکرده ام. ما دوست داریم او در تراکتورسازی بماند و خودش هم در جلسه هم اندیشی با هواداران قول داد بماند و حتی گفت چشمداشت مالی هم ندارد. ما در چند روز آینده با قلعه نویی درباره فصل بعدی صحبت می کنیم.
تراخـــتوردوســتی بازدید : 87 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
مجموعه مستند "فوتبال تبریز"، که روایت تصویری جدیدی از تیم های فوتبال شهر تبریز را برای طرفداران این تیم های ایرانی در جمهوری آذربایجان بازگو می کند، درجدول پخش سیمای آذری شبکه سحر قرارگرفت.

به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، با پایان یافتن مراحل تولید و تدوین مستند"فوتبال تبریز"، از اوایل فروردین ماه سال 91، بینندگان سیمای آذری شبکه جهانی سحر شاهد پخش این مستند خواهند بود.

ظهیر با بیان اینکه شهر تبریز به عنوان قطب فوتبال شمال غرب ایران مطرح است، عنوان کرد: در این مستند چهار تیم تراکتور سازی تبریز، شهرداری تبریز، ماشین سازی تبریز و فوتبال نابینایان و گسترش فولاد تبریز هرکدام در یک برنامه مجزا معرفی شدند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه بازی ها و جایگاه تیم های فوتبال شهر تبریز، مورد توجه علاقمندان فوتبال در جمهوری آذربایجان بوده و حتی به عنوان نمونه بخشی از تماشاگران بازی های مهم تیم های تبریز را شهروندان نخجوانی این کشور تشکیل می دهند، در این مجموعه، باشگاه های شاخص فوتبال منطقه معرفی شده و به گوشه هایی از بازی های حساس، گفت و گو با بازیگران و سرمربی، مصاحبه با تماشاگران و هواداران و نیز همراهی دوربین با بازیکنان در باشگاه و خارج از فضای فوتبال، پرداخته شده است.

تهیه کننده "فوتبال تبریز" گفت: تصویر برداری این مجموعه از جمعه هجدهم شهریور 1390 و همزمان با بازی دو تیم استقلال و تراکتورسازی تبریز در استادیوم آزادی تهران کلید خورد و تا اواخر آذرماه سال جاری، از هر بازی مهم و حساس تیم های تبریزی در هر شهر ایران که برگزار شد، تصویر برداری شده است.
ظهیر افزود: امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی، میودراگ یسیچ سرمربی شهرداری تبریز، رسول خطیبی سرمربی تیم ماشین سازی تبریز و انگین فیرات سرمربی گسترش فولاد از شخصیت های فوتبال بودند که طی تولید مجموعه "فوتبال تبریز" با آنها به گفت و گو پرداختیم. وی ادامه داد: دراین برنامه مستند همچنین با مدیران عامل این باشگاه ها، تعدادی از فوتبالیست های مطرح و لیدرهای تیم ها نیز در حاشیه و متن بازی های شاخص آنها در مدت تصویربرداری همراه شده و صحبت های ایشان را در مستند گنجاندیم.
مستند "فوتبال تبریز" به تهیه کنندگی معصومه ظهیر در 4 قسمت 30 دقیقه ای از ساعت 19 الی 19:30 ( به وقت تهران)، برای پخش از سیمای آذری روی کانال یک این شبکه بین المللی خواهد رفت.
عوامل تهیه این برنامه عبارتند از: کارگردان و تدوینگر: فاطمه سلحشور، مجری و گزارشگر: محمدرضا رضایی، تصویربردارن: علی آب پاک، سعید محمد پناه، دستیاران تصویر: داود عبدا... زاده و حامد اصغرزاده، دستیاران تولید: افروز ظهیر و بهمن جهدی و نویسنده: سعید ستارزاده.
تهیه مجموعه مستند فوتبال تبریز در ایام تصویربرداری این برنامه که باحضور گروه برنامه ساز شبکه سحر در استادیوم های ورزشی و مسابقات فوتبال تبم های تبریزی صورت گرفت، مورد توجه رسانه ها قرار گرفته و از معصومه ظهیر به عنوان مستندساز زن حوزه فوتبال یاد می شد.
تراخـــتوردوســتی بازدید : 80 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

در دیدار تدارکاتی یوم جاری بین تیم های تراکتورسازی و گسترش فولاد که با نتیجه مساوی صفر صفر به پایان رسید تراکتورسازی در دو نیمه با یازده بازیکن متفاوت وارد زمین شد و به گفته ی کادر فنی توانست به نتایج دلخواه از این دیدار برسد. گزارش تصویری این دیدار را در ادامه ی مطلب مشاهده می فرمایید.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 80 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
 

سرخپوشان از تیر ماه در زمین اختصاصی باشگاه به تمرینات خود ادامه خواهند داد.

زمین چمن طبیعی باشگاه كه مدتها از بین رفته و قابل استفاده نبود در اوایل سال 1390 با كلنگ زنی جعفری مدیر عامل باشگاه تراكتورسازی،پروژه زیرسازی و كاشت این زمین چمن آغاز گشت و پس از طی مدت لازم پروژه،امروز جعفری مدیر عامل باشگاه بهمراه پیمانكار و ناظر پروژه از این زمین اختصاصی بازدید كردند و به گفته پیمانكار و ناظر این پروژه ،زمین چمن از تیرماه آماده بهره برداری خواهد بود و سرخپوشان می توانند تمرینات خود را از سال جدید در زمین اختصاصی باشگاه آغاز نمایند ، جعفری در این بازدید اظهار داشت: همه تلاش ما براینست كه بتوانیم تمام امكانات لازم را برای تیم تراكتورسازی فراهم بكنیم ، تا این باشگاه ، تبدیل به یك باشگاه حرفه ای با معیارهای ای اف سی گردد .
تراخـــتوردوســتی بازدید : 63 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
در شش بازی باقی مانده از لیگ برتر، تراکتورسازی در چهاربازی میزبان خواهد بود.

به گزارش اهراب نیوز، تیم تراکتورسازی تبریز که در فاصله شش هفته مانده به پایان رقابت های لیگ برتر، هم امتیاز با استقلال تهران و به علت تفاضل گل بیشتر، در رده دوم جدول قرار دارد، یکی از بخت های مسلم قهرمانی این دوره رقابت ها و برای نخستین بار صعود به لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود.

تراکتورسازی در چهاربازی از شش بازی باقی مانده، میزبان است و با توجه به این که اکثر بازی های خانگی هم روز جمعه برگزار خواهد شد، امید می رود با حضور گرم تماشاگران، تیم با پیروزی، راه قهرمانی را برای خود هموار کند.

لازم به یادآوری است که بازی حساس تیم ها سپاهان و استقلال فرصتی خوب برای تراکتورسازی جهت صعود به صدر جدول است.

برنامه بازی ها در شش هفته آتی به این شرح است:

جمعه ۱۸/۱/۹۱ تراکتورسازی – فجر سپاسی- ساعت ۱۷ ورزشگاه یادگار امام(ره)
جمعه ۲۵/۱/۹۱ تراکتورسازی – فولاد خوزستان- ساعت ۱۷ ورزشگاه یادگار امام(ره)
شنبه ۲/۲/۹۱ راه آهن – تراکتورسازی- ساعت ۱۷ ورزشگاه تختی تهران
پنجشنبه ۷/۲/۹۱ تراکتورسازی – پرسپولیس – ساعت ۱۷ ورزشگاه یادگار امام(ره)
یکشنبه ۱۷/۲/۹۱ مس سرچشمه – تراکتورسازی- ساعت ۱۷ ورزشگاه باهنر کرمان
جمعه ۲۲/۲/۹۱ تراکتورسازی – ملوان- ساعت ۱۷ ورزشگاه یادگار امام(ره)
تراخـــتوردوســتی بازدید : 68 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دیدار دو تیم در مجموعه ورزشی فجر برگزار خواهد شد البته انجام بازی قطعی به نظر می رسد ولی احتمال تغییر محل برگزاری وجود دارد

 
تراکتور سازی بعد انجام تمرینات منظم صبح وعصر طی روز های اخیر روز چهارشنبه را با یک جلسه تمرین هوازی در صبح به پایان رساند تا کادر فنی این تیم بتواند بعد از ظهر بازی دو تیم استقلال وملوان انزلی را به راحتی تماشا کند ، بازیکنان این تیم همگی در تمرینات حضور داشتند بجز امیر حسین صادقی که همچنان بدلیل مصدومیت در استراحت به سر می برد ، تراکتور سازان برای روز جمعه یک جلسه تمرین را برنامه ریزی کرده اند تا روز شنبه در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم فولاد گستر همشهری بروند . دیدار دو تیم در مجموعه ورزشی فجر برگزار خواهد شد البته انجام بازی قطعی به نظر می رسد ولی احتمال تغییر محل برگزاری وجود دارد . فولاد گستر در 3 هفته به پایان جام آزادگان در گروه الف با کسب 28 امتیاز از مجموع 23 بازی با سومین مربی خود در طول فصل ، با هادی برگی زر با 6 امتیاز اختلاف از جمع تیم های فانوس بدست فاصله گرفته است .
تراخـــتوردوســتی بازدید : 94 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

از زمانی که سازمان لیگ دستور داده که بلیت فروشی طبق آئین نامه ای اف سی باید به باشگاه ها واگذار شود , حرف حدیث های بسیاری در این باره وجود داشته است.

از همان ابتدا هیئت های فوتبال واگذاری بلیت فروشی را قبول نکردند و باشگاه ها نیز نتوانستند از این مزیت به نفع خود استفاده کنند .

تراکتور هم در این مسئله با هیئت فوتبال درگیر بود. اما بعد از کش و قوس های بسیار تراکتور سازی توانست بلیت فروشی را از آن خود کند.

اما واگذاری بلیت فروشی به تراکتور سازی هم دردی را دوا نکرد. تراکتور هیچ برنامه ی از پیش تعیین شده ای برای بلیت فروشی ندارد و این امر باعث شد که در همان ابتدا بازی با فجر رایگان اعلام شود تا برنامه هایی برای بلیت فروشی برای بازی های بعدی اتخاذ کنند . البته این طور که به نظر میرسد تراکتور سازی از بلیت های کاغذی تا انتهای این فصل استفاده خواهد کرد , اما این روش برای فصل بعد برقرار نخواهد بود و تراکتور از بلیت های الکترونیکی خودش استفاده خواهد کرد.

در این میان شهرداری نیز از این امر مستثنی نیست. شهرداری نیز باید بلیت فروشی را خود بر عهده گیرد اما شهرداری از ابتدا رغبتی برای استفاده از بلیت فروشی به نفع خود , نشان نداده است.

شهرداری نیز بازی بعد خود را رایگان اعلام کرده. البته کاش شهرداری بازی های خود را اعلام رایگان اعلام کند تا مردم بتوانند به ورزشگاه بیایند و هامی تیم شهرداری برای ماندن در لیگ برتر باشند.

باشگاه تراکتور سازی نیز باید به این ۶ بازی توجه داشته باشد , بازی بعدی که رایگان اعلام شده است ; اما برای بازی های بعدی , امیدواریم مردم با قیمت بلیت های قبلی وارد ورزشگاه نشوند.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 70 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

اتحاد هواداران سپاهان و تیراختور در خیلی جاها چشم دشمنان را کور کرده است. نمونه بارز بازی تراکتور سپاهان سال قبل با حضور ۱۲۰ هزار نفر بود.

هرچه بهانه خواستند بیاورند , بازی سپاهان سمبل فرهنگ تیراختور بود . حال این مسئله وارد یک مرحله جدیدی شده است و آن هم حرمت شکنی مسئولان سپاهان است که نتیجه ای جز تشوفیش اذهان عمومی را ندارد.

مسئله از آن جا شروع میشود که رودریگو توزی بازیکن تراکتور سازی که بعد از بازی صبا قم اخراج شده بود , بعد از ۵۰ روز برای بازی سپاهان محروم میشود.

خوب این تصمیم کمیته انضباطی از همان اول نا معقول

بود و سپاهانی ها باید تعویق و یا ابطال این حکم را در نظر میگرفتند.

همچنین اگر سپاهان واقعا چنین تیمی هست که با وجود رودریگو ببازد باید در باشگاه سپاهان را تخته کرد.

جای تعجب هم دارد که مسولان سپاهان در حال شکایت به فیفا هستند . خوب این مسئولان لطفا آیین نامه کمیته انضباطی را کامل مطالعه کنند. طبق آیین نامه کمیته انضباطی ماده ۱۵ بند ۱-۱ کمیته انظباطی میتواند درباره محرومیت بازیکن تجدید نظر کند.

حال باید ببینیم هدف سپاهانی های از این مراسم مسخره تفرقه افکن چیست؟

اختای تبریزلی

تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

تعداد صفحات : 43

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 289
  • باردید دیروز : 591
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 935
  • بازدید ماه : 1,231
  • بازدید سال : 3,266
  • بازدید کلی : 106,792
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی