loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 81 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
طبق روال هفته های قبل و قولی كه به كاربران سایت و هواداران عزیز داده بودیم باید مصاحبه ای را با بهترین بازیكن هفته تیراختور انجام می دادیم و برای همین دیروز سری به تمرینات تیراختور زدیم تا با محسن فروزان دروازه بان جوان تیم كه در بازی با سپاهان در چندین مورد دروازه تیم را بسته نگه داشت گفتگوی كوتاهی داشت باشیم كه ماحصل این گفتگو را در ادامه مطلب می خوانیم:

سلام آقای فروزان شما از طرف كاربران سایتTraxtorchi.ir به عنوان بهترین بازیكن میدان در بازی با سپاهان انتخاب شده اید در این مورد چه نظری دارید؟

من بسیار خوشحالم كه برای دومین بار از طرف هواداران و كاربران سایت Traxtorchi.irبه عنوان بهترین بازیكن میدان انتخاب شدم و این نظر لطف هواداران را نسبت به بنده می رساند و این موضوع وظیفه مرا در قبال تیم و هواداران سنگین تر از قبل می كند

نظرتان در مورد بازی با سپاهان چیست آیا فكر می كردید این تیم را در تبریز شكست دهید؟

خب همانطور كه می دانید سپاهان تیم بسیار یك دست و خوبی است و باالطبع این بازی هم سختی های خاص خودش را داشت ولی همگی ما مصمم بودیم این بازی را ببریم تا همچنان در كورس قهرمانی باقی بمانیم و من خوشحالم كه در این بازی دروازه تیم را بسته نگه داشتم

آقای فروزان برخی ها معتقدند كه مسن فروزان در خروج ها چندان خوب عمل نمی كند و در بسیاری از مواقع خروجهای نا موفقی دارد

(حرفم را در این لحظه قطع می كند و با غرور خاصی می گوید) نه من اصلا این موضوع را قبول ندارم و اصلی ترین شاخصه من خروجهای من است و همه به خاطر خروج هایم مرا می شناسند!

ولی قبول كنید كه تمام دروازه بانان ایران در خروج هایشان مشكل دارند و شما نیز با توجه به جوانی و تجربه كم تان از این موضوع مستثنی نیستید.

(اخمهایش را در هم كرده و پاسخ می دهد) به هر حال من این را قبول ندارم و می گویم كه خروج هایم بی نقص است

آیا انتظار داشتید كه در این بازی مهم هواداران استقبال كمی از این بازی بكنند؟


خب راستش من از هواداران تیم گله مندم كه در این بازی فینال گونه حضور كم رنگی داشتند و انتظار داشتیم كه هواداران ورزشگاه را پر كنند.

اما آقای فروزان همانطور كه میدانید در روز بازی برف شدید شروع به باریدن كرد و دمای هوا تا حد زیادی كاهش یافت حتی برخی سایتها نیز خبر از به تعویق افتادن بازی دادند و البته طبق شنیده ها برخی از هواداران شهرستانی نیز به دلیل احتمال بسته بودن راه ها از آمدن به ورزشگاه منصرف شدند!

خب قبول دارم در چنین شرایطی آمدن به ورزشگاه برای هواداران خیلی سخت است و شما هم قبول كنید برای این بازی مهم به كمك همه هواداران نیاز داشتیم و هواداران می توانستند مثل بازی با استقلال به استادیوم بیایند ولی به هر حال ما همیشه از همه هواداران ممنون هستیم كه تیم را همیشه حمایت كرده اند و از همه هوادارانی كه در بازی با سپاهان در ورزشگاه حضور داشتند تشكر می كنم

از بازی با سپاهان كه بگذریم نظرتون در مورد دروازه بان تازه تیم آقای عقیل اعتمادی چیست ؟

من فقط در مورد خودم حرف می زنم و با بازیكنان دیگر كاری ندارم امیدوارم در كارشون موفق باشند.

این هفته باید در كرج مقابل سایپای این شهر بازی كنید چه نظری در مورد این بازی دارید؟

تیم سایپای كرج در هفته های گذشته و خصوصا هفته قبل نشان داد كه تیم خیلی خوبی است و در امر گلزنی موفق است و مهامان خطرناكی دارد اما با تمام این اوصاف ما هم تراكتور هستیم و برای برد به میدان خواهیم رفت و همه تلاشمان را برای كسب سه امتیاز این بازی و دادن عیدی به هواداران به كار خواهیم بست

چه قدر به قهرمانی تیم در این فصل امیدوارید؟

خب با توجه به شرایط حاضر فاصله كمی با صدر جدول داریم و در اكثر بازیهای باقی مانده نیز میزبان هستیم و اگر بتوانیم از این شرایط به نحو احسنت استفاده كنیم میتوانیم به قهرمانی امیدوارم باشیم ما در این راه تمام تلاش خودمان را انجام خواهیم داد

و حرف پایانی ؟


امیدوارم در سال جدید دوباره به تیم ملی دعوت بشوم و با تراكتور نیز به قهرمانی و یا حداقل به رقابتهای آسیایی برسم و برای هواداران هم آرزوی سالی پربار و بسیار خوب دارم و باز هم از همه آنها بخاطر حمایتی كه از تیم می كنند تشكر می كنم امیدوارم در سال جدبید شاهد حضور بیش از پیش آنها در ورزشگاه باشیم
تراخـــتوردوســتی بازدید : 98 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

کاپیتان تیم فوتبال سایپای البرز از هوداران این تیم خواست تا در برابر تراکتورسازی تبریز، نارنجی‌پوشان کرجی را حمایت کنند.

ابراهیم صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از عوامل اصلی موفقیت تراکتورسازی طی سال‌های اخیر و فصل جاری که در رده دوم قرار دارند، حضور پرشور هواداران تبریزی است.

وی تصریح کرد: این حمایت موجب شده است که تراکتورسازی در تمام بازی‌ها برای حریفان خود خطرساز بوده و تیم‌های قدرتمند لیگ مانند سپاهان، استقلال و پرسپولیس در مقابل تبریزی‌ها همواره مشکل دارند.

* برای تراکتورسازی برنامه داریم

هافبک با تجربه نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ‌ برتر با اشاره به پیروزی پر گل تیمش مقابل فجر سپاسی شیراز افزود: ما در برابر نماینده شیراز با تمام توان به میدان رفته و با کمترین غفلت و تعلل بازی کردیم.

صادقی افزود: برای بازی با تیم دوم جدول رده‌بندی نیز برنامه داریم و اجازه نمی‌دهیم تراکتورسازی نبض بازی را در دست بگیرد.

وی تحقق این مهم را نیازمند حضور گسترده هواداران سایپا در استان البرز در ورزشگاه دانست و گفت: اگر فوتبال‌دوستان کرجی در ورزشگاه حاضر شوند، می‌توانیم تراکتورسازی را هم با شکست بدرقه کنیم.

* نقاط ضعف و قوت تراکتورسازی را می‌شناسیم

کاپیتان تیم فوتبال سایپای البرز اظهار داشت: روز گذشته با بازبینی فیلم دیدارهای اخیر تراکتورسازی، با تاکتیک‌ها و نقاط قوت و ضعف این تیم به خوبی آشنا شدیم.

صادقی گفت: در صورتی که بتوانیم خط هافبک نماینده تبریز را کنترل کنیم، پیروزی برابر شاگردان امیر قلعه‌نویی دور از دسترس نخواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد: به طور قطع روز شنبه بازی متفاوتی از سایپا به نمایش گذاشته می‌شود و می‌توانیم از این دیدار امتیاز کسب کنیم.

دیدار تیم‌های سایپای البرز و تراکتورسازی تبریز روز شنبه هفته آینده به میزبانی نماینده استان البرز برگزار خواهد شد.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 98 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مرتضی اسدی کاپیتان تیم تراکتور سازی , دیروز در تمرین تیم از وضعیت تیم و بازیکنان گفت.

ایدمان اسپورت : آقای اسدی وضعیت کنونی تیم در چه حالی است؟

اسدی : شکر خدا وضعیت تیم نسبت به گذشته بهتر شده , با بازی قبلی تیم مقابل سپاهان و هچنین اردوی تیم , میتوان گفت که وضعیت تیم آرمانیه و آماده بازی بعدی هستیم.

ایدمان اسپورت : به نظرتان بعد از بازی با سپاهان , غرور کاذبی در تیم نیست ؟

اسدی : غرور نه , الان فقط به مسائل تاکتیکی فکر میکنیم و خود را برای بازی با سایپا آماده می کنیم

ایدمان اسپورت : اگر صحبتی با هوادارن دارید بفرمایید.

اسدی : من اولا از هوادارن تشکر میکنم که ما را در بازی با سپاهان تنها نگذاشتند , واقعا جمعیت خوبی آمده بود و ما اصلا فکر نمیکردیم در این هوای سرد , اینهمه تماشگر به ورزشگاه بیاید . در آخر هم عید نوروز را به همه آذربایجانی ها و مخصوصا هواداران تراکتور تبریک میگویم.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 97 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سایت بلیچر رپورت در گزارشی عنوان بدترین قضاوت تاریخ فوتبال جهان را به محسن ترکی اختصاص داد.

وب سایت خبری بلیچر رپورت روز گذشته در گزارشی به بررسی بدترین قضاوت های تاریخ فوتبال جهان پرداخته است و نکته جالب اینکه در میان 18 قضاوت بدنام تاریخ فوتبال جهان، رتبه نخست به محسن ترکی رسید!
در حالی که هنوز هواداران پرسپولیس هنرنمایی این داور را در جریان دربی های پایتخت ایران فراموش نکرده اند، قضاوت ترکی در بازی چین و عمان در چهارچوب بازی های مقدماتی المپیک 2012 لندن عنوان بدترین قضاوت تاریخ فوتبال جهان را بدست آورد!

دو تیم در شرایطی در مسقط به مصاف هم رفتند که در بازی رفت عمان با یک گل چین را شکست داده بود. اما چین در بازی برگشت با گل دقیقه 69 خود این نتیجه را جبران کرد و روند بازی به گونه ای بود که به نظر می رسید چینی ها بتوانند در مقدماتی المپیک 2012 لندن به مبارزه خود ادامه بدهند.


اما اخراج بحث برانگیز و عجیب بازیکن چین در دقیقه 72 همه چیز را تغییر داد تا بازی در وقت قانونی با همین نتیجه به پایان برسد و در وقت های اضافی عمان با شکست چین موجبات حذف این تیم را فراهم کند. اتفاقی که با واکنش شدید میروسلاو بلاژویچ سرمربی وقت تیم ملی امید چین همراه بود.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 100 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مرتضی اسدی کاپیتان تیم تراکتورسازی در مورد بازی با سایپا گفت : هربازی شرایط خاص خودش خود را دارد و بازی با سپاهان تمام شده و الان همه بچه ها تمرکزشان روی تیم سایپاست که انشاالله بتوانیم یک نتیجه خوب در کرج بدست آوریم و خودمان را به صدر جدول نزدیک کنیم وی در ادامه افزود به لطف خدا و حمایت هوادارنمان که در تمام شرایط تیم خودشان را تنها نگذاشته اند انشاالله با کسب 3 امتیاز به تبریز برگشته و در آخر فصل با کسب حداقل سهمیه آسیایی گوشه ای از زحمات هواداران فهیم تیممان را جبران نماییم .

تراخـــتوردوســتی بازدید : 109 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

به گفته دکتر مولایی پزشک تیم هیچ بازیکن مصدومی نداریم و فقط سیاوش اکبرپور و مهدی ثابتی دچار سرماخوردگی شده بودند که سیاوش اکبرپور بهبودی خود را بدست آورده ولی مهدی ثابتی نیاز به استراحت دارد .

تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

تعداد صفحات : 43

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 187
  • بازدید ماه : 146
  • بازدید سال : 2,181
  • بازدید کلی : 105,707
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی