loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 78 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

تراكتورسازی: محسن فروزان- احسان حاج‌صفی- امیرحسین صادقی- مرتضی اسدی- میلاد فخرالدینی (46- سیدمحسن حسینی)- مهدی كیانی- توزی رودریگو- قاسم حدادی‌فر (46- فلاویو لوپز)- سیاوش اكبرپور (73- علی علیزاده)- محمد ابراهیمی- فرزاد حاتمی

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

فجرسپاسی: وحید شیخ‌ویسی- علیرضا دلیلی- خالد شفیعی- سعید قزلگچی- محمد آفند- مهدی رجب‌زاده- ایوب كلانتری (86- سیدحسین كریمی)- رضا حقیقی- هادی ایمانی (69- مهرداد كریمیان)- یونس شاكری- محمدرضا حسینی (90- امید خلیلی)

سرمربی: محمود یاوری

شرح بازی:

دو تیم تراكتورسازی و فجرسپاسی برای انجام بیست‌ونهمین بازی خود در لیگ یازدهم در حالی مقابل هم صف‌آرایی می‌كنند كه اهداف و انگیزه‌های متفاوتی دارند. تراكتورسازی به همراه سپاهان و استقلال درگیر كورس قهرمانی است و فجر در نیمه پایین جدول برای فرار از سقوط تلاش می‌كند.

پیش‌بینی می‌شد با توجه به نیاز مبرم تراكتورسازی به 3 امتیاز این بازی و حمایت همه‌جانبه تماشاگران پرتعداد این تیم، بازی با حملات همه‌جانبه میزبان آغاز شود اما در عمل این شیرازی‌ها بودند كه اولین صحنه جدی مسابقه را در دقیقه دوم خلق كردند. حملات تیم میهمان در ادامه این نیمه هم جریان داشت و آن‌ها نه تنها كمتر از میزبان نبودند بلكه حتی بیشتر از تراكتورسازان خلق موقعیت می‌كردند.

نهایتا نیمه اول با نتیجه بدون گل به پایان رسید و دو تعویض همزمان قلعه‌نویی در ابتدای نیمه دوم نشان داد او به هیچ وجه از عملكرد شاگردانش در نیمه اول رضایت نداشته است. سرمربی تراكتورسازان در ابتدای نیمه دوم فلاویو لوپز و محسن حسینی را به ترتیب جایگزین حدادی‌فر و فخرالدینی كرد تا جان تازه‌ای به تیمش بدهد اما حملات میزبان در سرتاسر نیمه دوم هم هیچ سودی در بر نداشت و نهایتا بازی با همان نتیجه بدون گل به پایان رسید.

قلعه‌نویی با سابقه 4 عنوان قهرمانی در لیگ برتر به خوبی به ارزش امتیازات در هفته‌های پایانی واقف است اما با این حال تیم او امروز از 3 امتیاز گرانبهای بازی خانگی تنها یك امتیاز را در تبریز نگه داشت و سپاهان و استقلال را خوشحال كرد.

دقایق حساس:

2 : تعلل مدافعان تراكتور باعث شد یونس شاكری به سمت موقعیت تك به تك حركت كند كه صادقی او را با خطا متوقف كرد. ضربه كاشته را محسن فروزان به خوبی مهار كرد.

19 : ارسال حاج‌صفی از راست موقعیتی عالی را برای صادقی فراهم كرد اما ضربه مدافع پیش‌تاخته تراكتور از یك‌قدمی دروازه به اوت رفت.

36 : پاس عرضی محمدرضا حسینی و ایجاد موقعیتی خطرناك برای یونس شكوری كه با جایگیری خوب فروزان این توپ هم بی‌اثر ماند.

40 : اوت دستی خالد شفیعی در یك قدمی دروازه تراكتور نصیب مهدی رجب‌زاده شد و ضربه بغل پای او را فروزان به راحتی مهار كرد.

60 : فرزاد حاتمی روی ارسال بلند اسدی دروازه فجرسپاسی را باز كرد اما داور با تشخیص خطای هند این بازیكن گل را به درستی مردود اعلام كرد. حاتمی روی این صحنه یك كارت زرد هم گرفت.

67 : ارسال فلاویو لوپز و خروج موفق شیخ‌ویسی كه توپ را نصیب دروازه‌بان فجرسپاسی كرد.

78 : ارسال بلند مرتضی اسدی و ضربه سر فرزاد حاتمی با فاصله‌ای اندك به خارج از دروازه رفت.

83 : پاس عالی فلاویو برای فرزاد حاتمی موقعیت بسیار خوبی را نصیب این مهاجم كرد. اما حاتمی با ضربه‌ای بی‌دقت توپ را به وحید شیخ‌ویسی تحویل داد.

بهترین بازیكن:

بازی بدون گل دو تیم ستاره آن‌چنانی نداشت اما در میان بازیكنان میهمان از یونس شاكری می‌توان به عنوان چهره‌ای موفق و تاثیرگذار نام برد.

اتفاق ویژه:

حضور جمعیتی در حدود 80 هزار نفر و توقف تراكتورسازی در حضور این تعداد هوادار را باید اتفاق ویژه این بازی قلمداد كرد. ضمن این‌كه شهاب عباسی كارگردان مجموعه طنز «خنده‌بازار» هم از تماشاگران این بازی بود كه به دلیل همهمه ایجادشده در جایگاه ویژه، بازی را از جایگاه خبرنگاران تماشا می‌كرد! او بارها در طول بازی مورد تشویق تماشاگران حاضر در ورزشگاه قرار گرفت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 258
  • باردید دیروز : 591
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 904
  • بازدید ماه : 1,200
  • بازدید سال : 3,235
  • بازدید کلی : 106,761
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی