loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
مــــهــــدی بازدید : 43 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (1)

دروازه بانان

1.ایوانیلدو رودریگوئز دوس سانتوس (ایوان)

این دروازه بان بازیکن شماره 90 الجیش است و با 20 سال سن با اینکه بازیکن برزیلی است، ملیت قطری را برای خود انتخاب کرده است.

وی در 2 اکتبر سال 2011 به تیم الجیش پیوست و قبل ازآن در تیم الشمال بازی می کرد . ایوان به دلیل سن پایینی که دارد یکی از بهترین دروازه بانان به شمار می رود و آینده درخشانی در انتظار اوست.

از 19 بازی الجیش در لیگ ستارگان قطر 14 بازی را به عنوان دروازه بان ثابت در دروازه قرار گرفت و در مجموع این فصل 1260 دقیقه در زمین بوده است. این دروازه بان سابقه حضور در بازیهای آسیایی و میادین بین المللی را ندارد و در این 14 بازی 15 گل دریافت کرده است.

وی در بازی الجیش و الریان در حالی که می خواست از داخل محوطه جریمه بازی را شروع کند توپ را به کرنر فرستاد و ویدئو این اتفاق  در سراسر اینترنت تحت عنوان بدترین ضربه دروازه تاریخ پخش شد.

2.احمد سوفیان احمد ال آبونورا --- دروازه بان اول فعلی

این دروازه بان که ملیت قطری دارد دروازه بان اول این تیم است و با 22 سال سن در 5 دیدار این تیم در لیگ ستارگان حضور یافته است و در این 5 مسابق دو گل دریافت کرده است.

این دروازه بان در اولین دیدار آسیایی الجیش به عنوان دروازه بان ثابت به میدان رفت و در دیدار با الشباب دو گل دریافت کرد.

وی سابقا در تیم الوکره بازی کرده که در انجا نیز دروازه بان ذخیره تیم بوده و همچنین سابقه دعوت به تیم ملی را داشته که البته در هیچکدام موفق نشده به میدان برود و تنها در 3 مسابقه از سری مسابقات مقدماتی 2014 برزیل جزء فهرست 18 نفره بوده و روی نیمکت قرار داشته است. از سال 2013 در اکثر مسابقات در درون دروازه قرار داشته و در بازی با الشباب نیز به دروازه بان برزیلی ترجیح داده شد. 

مدافعین :

3.اندرسون ویرا مارتین

بازیکن شماره 4 الجش با ملیت برزیلی با 25 سال سن مدافع این تیم بوده و بازیکن راست پا این تیم است.

مدافعی با استایل منحصر به فرد که فوتبال خود را از سن 6 سالگی در باشگاه دسپورت دیگو در برزیل شروع کرد و در سن 11 سالگی به تیم واسکودوگاما برزیل پیوست در ابتدا او به عنوان بازیکن میانی ایفای نقش می کرد در سال 1999 در حالی که تیمش در تورنمت جوانان حضور داشت مربی او تصمیم گرفت تا از او به عنوان مدافع استفاده کند تا از امتیاز قد بلند او در مقابل مهاجمین سائوپائولو استفاده کند.

اندرسون در تیمهای ملی زیر 18 و زیر 20 سال برزیل بازی کرده است. ولی تا کنون به تیم ملی بزرگسالان دعوت نشده است.

زمانی که در تیم واسوکودوگاما بازی می کرد موفق شد در سال 2011 به عنوان دومین بهترین دفاع انتخاب شود.

وی در فصل 2011-2012 به تیم الجیش پیوست و خیلی زود توانست سطح متفاوت فوتبال خود را به نمایش گذاشته و به عنوان یکی از برترین مدافعین حال حاضر لیگ قطر مطرح شود به خصوص که او توانست در این فصل 5 گل نیز به ثمر برساند. در حال حاضر او به عنوان یکی از کاندیداهای دعوت به تیم ملی برزیل مطرح شده است.

در فصل حاضر او در تمام بازیهای الجیش در لیگ ستارگان و همچنین دیدار با الشباب در زمین حاضر بوده که در تمام مسابقات به عنوان یار ثابت بوده تنها در یک مسابقه عنوان یار جانشین وارد زمین شده است. در مجموح در لیگ ستارگان 1700 دقیقه برای این تیم بازی کرده است. وی همچنین 1 گل نیز در این فصل به ثمر رسانده و در 19 مسابقه تنها 3 کارت زرد دریافت کرده است.

4.مصعب محمود محمود الحسن

بازیکن شماره 25 الجزیره با 29 سال سن و 166 سانتی متر قد متولد سودان بوده و ملیت قطری دارد.

بازیکنی با سبک اروپایی که یکی از ستارگان تیم الجیش در فصل 2012-2013 خواهد بود. در فصل گذشته وی در تیم های الریان (6 ماه ) و الخور بازی می کرد که نمایش چشمگیری داشت و در اکثر مسابقات تیم الریان توسط دیگو در ترکیب اصلی قرار می گرفت.

یکی از خصوصیات بازی او توانایی او در بازی کردن در هر دو سمت یعنی راست و چپ خط دفاعی است .

وی در این فصل در 17 مسابقه از 19 مسابقه الجیش در زمین حاضر بوده که تنها یک بار تعویض شده است. در طول فصل دو بار با کارت زرد و یک بار با کارت قرمز جریمه شده است. در مجموع 1502 دقیقه در این فصل لیگ ستارگان در زمین بوده و گلی هم به ثمر نرسانده . در مقابل الشباب نیز 90 دقیقه به میدان رفت.

5.مارکون آمارال جونیور (مارکون)

این بازیکن با شماره 5 در ترکیب الجیش قرار می گیرد و بازیکن اهل برزیل بوده که ملیت قطری را برای خود انتخاب کرده است. این بازیکن 34 ساله مدافع محکم تیم الجیش است که تجربه زیاد بین المللی همراه با تیم ملی قطر دارد که سالهاست برای این تیم بازی می کند. فوتبال خود را در تیم سالوادور شروع کرد و در باشگاههای مختلف برزیلی حضور داشته و در بین تیم قطری نیز در تیمهای الشمال و الغرافه سابقه بازی دارد.

وی در این فصل در 12 بازی از 19 بازی به طور ثابت بازی کرده و در 2 بازی تعویض شده و 1066 دقیقه برای این تیم در لیگ ستارگان به میدان رفته – دو گل نیز به ثمر رسانده – در مقابل الشباب نیز 90 دقیقه بازی کرد.

6.علی سند النعیمی

وی با شماره پیراهن 21 در ترکیب این تیم قطری حضور دارد و مدافع چپ تیم الجیش است که در بسیاری از تیمهای قطری حضور داشته از جمله السد ، الخور – العربی و الشال فصل 2012-2013 به الجیش اضافه شد تا جناح چپ این تیم را تقویت کند.

در 10 مسابقه از 19 مسابقه در ترکیب تیم بوده و در دیدار با الشباب روی نیمکت تیم حضور داشت. و تنها 1 کارت زرد دریافت کرده است.

7.نیف داوود الخطر

بازیکن شماره 77 با 32 سال سن یکی از بازیکنان قدیمی تیم است که در صعود تیم به لیگ ستارگان نقش موثری داشته و در برهه ای کاپیتان این تیم بوده است.

در فصل جاری در 7 مسابقه حضور داشته که 1 بار تعویض شده و یک بار هم به عنوان جانشین وارد بازی شده و در یک بازی نیز با کارت قرمز اخراج شده و در سایر مسابقات حتی روی نیمکت نیز نبوده است. همچنین فصل گذشته بیشتر برای این تیم بازی می کرد و 2 گل نیز به ثمر رسانده بود. در مقابل الشباب نیز حضور داشت.

8.فواظ داوود الخطر

بازیکن شماره 6 با ملیت قطری 31 سال سن دارد. بازیکنی با تجربه که در رده های سنی مختلف تیم ملی قطر و تیم المپیک حضور داشته و سالهاست که در لیگ قطر مشغول است. بعد از تیمهای لخویا و ام سلال به این تیم پیوست.

در دو پست مدافع میانی و چپ بازی میکند و در فصل جاری در 7 مسابقه حضور داشته که 1 بار تعویض شده و 3 یک بار اخراج شده است . در مقابل الشباب نیز نیمکت نشین بود.

9.سعد ستام الشماری

بازیکن شماره  8 با 32 سال سن بازیکنی با سابقه ملی فراوان است که همراه تیم الغرافه در رده های سنی مختلف سنی بوده  و عنوان های زیادی کسب کرده است.

مدافع راست تیم که به جنگندگی در زمین و استفاده از توپهای کناری شهرت دارد. در سال 2004  در تیم ملی حضور داشت که در جام خلیج در مقابل عمان یک گل نیز به ثمر رساند . همچنین در المپیک 2006 مدال طلا را کسب کرد.

در فصل جاری در 6 مسابقه حضور داشته 2 بار تعویض شده و 1 بار به عنوان یار جانشین به زمین آمده و یک کارت زرد دریافت کرده است . در مقابل الشباب در فهرست 18 نفره تیم حضور نداشت.

بازیکنان میانی :

10.ونگر رنان ریبریو

بازیکن شماره 20 با ملیت برزیلی متولد صربستان است. وی بازیهای درخشانی را در لیگ قطر از خود به نمایش گذاشته و از تیم الاهلی به این تیم منتقل شده است. وی به تیم الاهلی کمک شایانی کرد تا بتواند در لیگ قطر بماند با 3 گلی که در باز این تیم مقابل الشمال به ثمر رساند. در فصل گذشته به عنوان دومین گلزن تیم الجیش با 15 گل مطرح شد.

در فصل جاری در 18 مسابقه از 19 حضور داشته که 10 بار تعویض شده و 2 بار به عنوان یار جانشین وارد زمین شده در این 18 مسابقه 6 گل نیز به ثمر رسانده و 3 کارت زرد دریافت کرده و در مجموع 1393 دقیقه برای تیم بازی کرده است. در مقابل الشباب نیز به عنوان جانشین وارد زمین شد و 62 دقیقه در مسابقه حضور داشت.

11.کریم کوجیلا یانیس زیانی

کاپیتان الجیش که شماره 10 را بر تن می کند ملیت الجزایری دارد و متولد فرانسه است.

قابل توجه ترین بازیکن لیگ قطر که با درخشش فوق العاده خود نامزد بهترین بازیکن لیگ شد. در فصل گذشته 5 گل برای این تیم به ثمر رساند. و در سالهای 2006و 2004و2005و 2007 به عنوان بهترین بازیکن الجزایر انتخاب شد و توپ طلا دریافت کرد.

وی رکوردهای زیادی در فوتبال دارد که مهمترین آنها حضور در جام جهانی 2010 آفریقا به همراه تیم ملی کشورش بود و در لیگ فرانسه و در تیمهای لاریان و مارسی بازی کرده ودر سال 2007 به قهرمانی لیگ فرانسه رسیده است.

در تیم ولفسبورگ آلمان نیز با قراردادی 7 میلیون یورویی بازی کرده به عنوان بازیکن عربی که 2 سال در تیم مارسی فرانسه توپ زده بود. همچنین سابقه بازی در تیم کایزرلاترن نیز در کارنامه او دیده میشود.

کریم همچنین در تیم منتخب جام ملتهای آفریقا 2004 انتخاب شد و همجنین به عنوان بهترین بازیکن مارسی نیز انتخاب شد. و در پایان اینکه او به عنوان بهترین بازیکن لیگ فرانسه در سال 2006 انتخاب شد.

37 بازی ملی و 4 گل ملی نیز دارد . در مقابل الشباب نیز 90 دقیقه در میدان بود.

در فصل جاری وی در 16 بازی از 19 بازی حضور داشته و یک گل به ثمر رسانده  و یک بار نیز اخراج شده.

12.محمد عبدالله متنانی

بازیکن شماره 14 با ملیت تونسی 21 سال سن دارد. هافبک میانی تیم که رابطی بین خطر دفاعی و خط حمله این تیم است . برخی سبک بازی اورا به خاطر جنگندگی زیاد و عدم نومیدی او در طول مسابقه با گنارو گتوزو ایتالیایی مقایسه می کنند.

در فصل جاری در 14 مسابقه حضور داشت که چهار بار تعویض شده است. 1 گل نیز به ثمر رسانده و 5 کارت زرد دریافت کرده . در مقابل الشباب نیز 90 دقیقه در زمین حضور داشت.

13.خالد عبدلرئوف الزراقی

بایکن شماره 23 الجیش 23 سال سن دارد و فوتبال را با تیم السد شروع کرد و در فصل گذشته به عنوان یار قرضی به تیم الخور پیوست و با بازیهای خوب خود در این تیم در فصل 2012-2013 به الجیش ملحق شد.

در فصل جاری در 13 مسابقه حضور داشت . 6 بار تعویض شد و 4 بار به عنوان جانشین وارد زمین شد. گلی به ثمر نرسانده و 2 کارت زرد دریافت کرده است. در مقابل الشباب نیز روی نیمکت تیم حضور داشت.

14. احمد حدید تاوینی ---------- مصدوم

بازیکن  شماره  11 با ملیت عمانی دچار مصدومیت شده است و در مقابل تراکتور حاضر نخواهد بود.

وی فوتبال خود را در سال 2003 از تیم الطالع عمان آغاز کرد و در سال 2005 به تیم الشمال پیوست . در سال 2008 به تیم الاتحاد عربستان پیوست. علت این انتقال پیشنهاد مربی وقت الاتحاد کالدون بود که سه سال مربی گری تیم ملی عمان را به عهده داشت.

از سال 2003 تا کنون عضو تیم ملی عمان بوده و عنوان خلیجی 19 را که در فوتبال عمان وجود دارد به خود اختصاص داد. همراه با تیم ملی عمان در جام ملتهای آسیا 2004 و 2007 حضور داشت همچنین اکنون همراه با این تیم در مسابقات مقدماتی جام جهانی حضور دارد.

در فصل 2011-2012 او به تیم الجیش پیوست . او حضور موفقی در فصل گذشته داشته است و یک از عوامل صعود این تیم به مسابقات آسیایی بود.

او همچنین سال گذشته با اخلاق ترین ورزشکار انتخاب شد. وی سابقه حضور در بازی های آسیایی به همراه تیم الاتحاد را داشته و در مجموع 17 بازی آسیایی دارد که یک گل نیز در این بازیهای به ثمر رسانده است.

در فصل جاری در 9 مسابقه حضور داشته که 2 بار تعویض شد و 4 بار بعدا به بازی امد و یک کارت زرد نیز دریافت کرده است.

15.عبدالله مصطفی صیف

بازیکن شماره 13 با ملیت قطری 25 سال سن دارد

یکی از هافبک های میانی تیم که در سال جاری از تیم الاهلی به این تیم انتقال یافته و در فصل جاری در 7 مسابقه حضور داشته است که 2 بار تعویض شد و 4 بار به عنوان جانشین وارد زمین شد. 2 کارت زرد دریافت کرد و در مقابل الشباب در فهرست 18 نفره حضور نداشت.

16.سئول کی گو

بازیکن 26 ساله کره ای که شماره 17 را بر تن دارد. این هافبک تهاجمی کره ای در 25 ژانویه سال 2013 با یک قرارداد 2.5 ساله به تیم الجیش پیوست . وی در سال گذشته در تیم اوسان کره (قهرمان لیگ قهرمانان آسیا در سال گذشته ) بازی کرده است . او همچنین در تیمهای گوانجیو و پوهانگ نیز بازی کرده است. 

او جانشین احمد حدید شد که پس از یک و نیم سال بازی برای الجیش دچار مصدومیت شده بود و از زمان حضورش تقریبا در تمامی مسابقات به عنوان یار ثابت بازی کرده است.(5 بازی ) . در مقابل الشباب نیز 88 دقیقه به میدان رفت.

17.زیاب حسن الینابی�

Dheyab Hassan Alinabi

بازیکن شماره 2 به دلیل درخشش خود در تیم السد و رسیدن به قهرمانی کاپ آسیا برای ا.لین بار در سال 2011 به تیم الجیش دعوت شد و در تیم های ملی جوانان بازی می کند.

در فصل جاری در 3 بازی حضور داشته که دو بار به عنوان یار جانشین به زمین آمده و یک بار نیز تعویض شده. در مقابل الشباب در فهرست 18 نفره حضور نداشت ولی همراه تیم السد یک بازی در چارچوب این رقابت ها انجام داده است.

مهاجمان :

18.آدریانو فریرا مارتینز

بازیکن شماره 9 با ملیت برزیلی 31 سال سن دارد.

آدریانو در باشگاههای برزیلی همچنین در برخی باشگاههای اروپایی از جمله مالاگا بازی کرده است . او همچنین سابقه بازی در لیگ ژاپن را نیز دارد.

آدریانو در فصل گذشته با 18 گل زده عنوان آقای گلی لیگ ستارگان قطر را به خود اختصاص داد . همچنین در فصل جاری نیز بهترین گلزن الجیش با 7 گل زده به شمار می رود .

وی با تیم گامبا اوساکای ژاپن در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور داشته که سه گل در ان دوره برای تیم خود به ثمر رساند. 

او در تمام 19 بازی حضور داشته که یک بار تعویض و یک بار به عنوا نجانشین به بازی امده . 7 گل به ثمر رسانده که 4 گل از انها از روی نقطه پنالتی بوده .

19.عبدالله الیاس باکور آدم

بازیکن شماره 15 در فصل گذشته 8 گل به ثمر رساند و در جام امیر به بهترین گلزن تیم بود. در فصل جاری در تمام 19 مسابقه حضور داشته که 11 بار تعویض شده و 4 بار به عنوان جانشین به زمین امد. وی در این فصل 2 گل نیز به ثمر رسانده است. در دیدار با الشباب نیز 28 دقیقه در زمین حضور داشت.

20.محمد السید عبدالمطلب ( محمد جیدو)

یار شماره 18 با ملیت قطری 26 سال سن دارد.

مهاجم ملی پوش قطری که از تیم ام سلال به این تیم آورده شد. سابقه حضور در بازی های آسیایی و بازیهای ملی در کارنامه او دیده می شود. در این فصل 16 بازی برای الجیش انجام داده که در 15 بازی به عنوان جانشین وارد زمین شده و 346 دقیقه در مجموع داخل زمین بوده و گلی به ثمر نرسانده است. در بازی الشباب در فهرست 18 نفره حضور ندشت.

21.مجید محمد حسن

بازیکن شماره 12 با ملیت قطری بازیکن ملی پوش ( بازیکن ذخیره تیم ملی ) تیم الجیش در 10 مسابقه حضور داشته که 6 بازی انها به عنوان جانشین وارد زمین شده و 385 دقیقه در زمین بوده که گلی نیز به ثمر نرسانده است.

22.ماهر یوسف باکر

یار شماره 16 با ملیت قطری 25 سال سن دارد و در 7 بازی این فصل حضور داشته که 3 بار به عنوان جانشین بوده و 2 بار نیز تعویض شده در مجموع 392 دقیقه بازی کرده که 2 گل به ثمر رسانده .

سرمربی : رضوان لوچسکو

ملیت : رومانیایی

وی متولد 17 فوریه 1969 است و در دوران بازیگری خود یک دروازه بوده و 16 سال به عنوان دروازه بان در تیم های مطرح رومانی مشغول فعالیت بود. مشهورترین انها رپید بوخارست بود که سه سال در آن تیم حضور داشت و به همراه این تیم در سال 2003 لیگ رومانی به مقام قهرمانی رسید.

پس از بازنشستگی از فوتبال وارد عرصه مربیگری شد و همانند پدر نامدار خود مارسیا لوچسکو(قهرمان جام یوفا 2009 با شاختار)  این کار را از تیم های پایه شروع کرد. در سال 2004 کار مربیگری را از تیم براسو شروع کرد و در سال 2004 به تیم رپید بوخارست نقل مکان کرد و تا سال 2012 در تیمهای رومانیایی مربیگری کرد.

تیم مربی گری او متشکل از 6 نفر است که همه به استثنای یوسف النوبی از کشور رومانی هستند.

منبع: نصر نیوز

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی از تهران در تاریخ 1391/12/22 و 18:40 دقیقه ارسال شده است

خیلی ممنون از سایت خوبتون که روز به روز هم بهتر میشه. ایشاالله هم شما و هم تراکتور قهرمان همیشه موفق باشید


کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 171
  • بازدید ماه : 467
  • بازدید سال : 2,502
  • بازدید کلی : 106,028
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی