loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 73 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مربی تیم فوتبال فجر‌سپاسی گفت: مقابل تراکتورسازی برای برد به میدان آمده بودیم.

داریوش صبوری که به جای محمود یاوری در نشست خبری بعد از تساوی بدون گل مقابل تراکتورسازی حاضر شده بود، عنوان کرد: آقای یاوری به دلیل پروازی که داشت نتوانست در نشست خبری حاضر شود و از خبرنگاران عذرخواهی کرد.

وی در ارتباط با بازی گفت: به بچه ها گفته بودیم با وجود تماشاگر زیاد کار سختی داریم اما برای پیروزی آمده بودیم و حتی چند موقعیت تک به تک هم داشتیم. از بچه ها به خاطر دوندگی که کردند تشکر می کنم و به خاطر تلاششان به آنها تبریک می گویم.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 76 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت که اولویت قلعه‌نویی ادامه حضور در این تیم است.

غلامرضا باغ آبادی به جای امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از دیدار با فجر که با تساوی بدون گل خاتمه یافت حاضر شد و در این باره که تراکتورسازی بی انگیزه بود، گفت: با بخشی از صحبت های شما موافقم اما همان طور که روز گذشته هم سرمربی فجر گفته بود این تیم برای کسب یک امتیاز به تبریز آمده بود و به همین دلیل بازی بسته ای انجام داد و ما هم شرمنده هواداران شدیم.

وی در پاسخ به این سؤال که به نظر تعطیلات خوش گذشته است، عنوان کرد: این طور نیست. تیم ما از همه زودتر تمرینات خود را آغاز کرد و صبح و عصر تمرین می کردیم. سفتی زمین نگذاشت کارمان را درست انجام دهیم. تیمی که انتحاری بازی می کند و لایه های دفاعی دارد کار را سخت می کند.

باغ‌آبادی تصریح کرد: حتی تاکتیک خود را هم تغییر دادیم اما چاره ساز نشد. قبول دارم فوتبال شادابی انجام ندادیم اما بازیکنان تیم کم کاری نکردند و در تیم حاشیه ای نیست.

وی در باره شایعاتی در خصوص جدایی قلعه نویی از تراکتورسازی گفت: همان طور که خود وی گفته اولویتش برای فصل بعدی تراکتورسازی است.

مربی تراکتورسازی در خصوص اینکه حضور پر تعداد تماشاگران در روند این تیم تاثیر می گذارد، گفت: این طور نیست. تراکتورسازی هر چه دارد از تماشاگرانش است.

 

تراخـــتوردوســتی بازدید : 78 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

لیگ برتر ایران- جام خلیج‌فارس

دوره یازدهم- هفته بیست‌ونهم

تراكتورسازی تبریز- فجرسپاسی شیراز (نتیجه بازی رفت: 2-1 به سود تراكتور)

جمعه 18 فروردین 1391- ساعت 17:00

ورزشگاه یادگار امام تبریز

تماشاگر: بیش از 70 هزار نفر

داور: علیرضا فغانی

كمك‌ها: مصطفی فراهانی- مهدی الوندی

اخطار: احسان حاج‌صفی (26- تراكتورسازی)- فرزاد حاتمی (61- تراكتورسازی)- وحید شیخ‌ویسی(78- فجرسپاسی)

تراخـــتوردوســتی بازدید : 69 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

90: مرتضی اسدی كاپیتان باهوش و متعصب تراكتورسازی تبریز وضعیت خود و سایر هم تیمی‌هایش را در آستانه بازی با فجر شهید سپاسی شیراز، خوب توصیف می‌كند. وی در گفتگو با خبرنگار 90 ضمن بیان مطلب فوق، درخصوص شایعات اخیر پیرامون چند دستگی در این تیم و همچنین رفتنش از تراكتور در پایان فصل رقابت‌های لیگ‌برتر صحبت‌هایی را بر زبان جاری ساخت كه خواندنش خالی از لطف نیست:

90: تعطیلات نوروزی خوش گذشت؟

چند روز بیشتر استراحت نكردیم. مجبور بودیم از پنجم فروردین دوباره تمریناتمان را آغاز كنیم تا آماده بازی با فجر شویم. البته همین چند روز استراحت هم به دردمان خورد! چرا كه در اواخر سال گذشته فشردگی بازی‌ها و تمرینات خیلی زیاد شده بود و هر لحظه، احتمال مصدومیت بود.

90: بازی با فجر را چطور می‌بینی؟

آن‌ها تیمی یكدست هستند. مربی باتجربه‌ای مثل آقای یاوری دارند. همه تیم‌هایی كه تحت هدایت ایشان بوده، نظم تاكتیكی خاصی دارد كه فجر نیز این ویژگی را داراست. بازیكنان جوان و باانگیزه‌ای دارند و با بردی كه هفته گذشته مقابل شاهین بوشهر كسب كردند، روحیه بالایی برای دیدار فردا دارند.

به هر حال ما میزبان هستیم و باتوجه به اینكه اطمینان دارم طرفداران همچون گذشته، تنهایمان نخواهند گذاشت، محكوم به پیروزی هستیم.

90: شرایط تیم برای انجام این بازی، مناسب است؟

همه بازیكنان شرایط خیلی خوبی دارند. به نظرم كادر فنی و در راس آن‌ها آقای قلعه‌نوعی‌ كار سختی برای انتخاب تركیب اصلی دارد. چون همه آماده‌ایم و تشنه بازی كردن!

90: اما شایعه شده در جمع بازیكنان، دودستگی ایجاد شده است...

برای چی؟

90: گویا بعد از شایعه رفتن به همراه آقای قلعه‌نوعی‌ به استقلال، چنین بحثی مطرح شده است.

به عنوان كاپیتان تراكتور، چنین چیزی را از طریق روزنامه شما، كاملا تكذیب می‌كنم. چنین چیزی اصلا صحت ندارد. آقای قلعه‌نوعی‌، چند روز پیش به خودمان گفتند كه این حرف‌ها فقط در حد شایعه است. اتفاقا اگر سر تمریناتمان بیایید متوجه رفاقت و رابطه صمیمی بین اكثر بازیكنان می‌شوید. با این همه مشكلات كه داریم همین بحث رفاقت، مانع از ورود حاشیه‌ها می‌شود. غیر از این‌ها مگر می‌توان در تیمی، باندبازی كرد كه نامش تراكتور است. حنای دشمنان ما دیگر رنگی ندارد. هر وقت در كورس قهرمانی قرار گرفته‌ایم این بحث‌ها را به میان می‌كشند تا تمركز تیم را برهم زنند.

90: شانس آسیایی شدن تراكتور را چقدر می‌دانی؟

6 بازی خیلی سخت داریم. هیچ كدام آسان نیستند. باید همه 18 امتیاز را جمع‌آوری كنیم. فكر می‌كنم به احتمال خیلی زیاد می‌توانیم آسیایی شویم. امیدوارم این اتفاق رخ دهد تا بتوانیم دل هوادارانمان را شاد كنیم.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 84 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

جالب است بدانید كه منظور قلعه‌نویی كسی نیست جز حمید عسگری خواننده پاپ ایرانی كه طرفداران نسبتا زیادی در ایران دارد. عسگری در ماه‌های اخیر چندبار علیه قلعه‌نویی مصاحبه كرده

امیر قلعه‌نویی همیشه سوژه جالبی برای رسانه‌ها است و حالا در یك هفته اخیر بحث بازگشت او به استقلال حرف و حدیث‌های زیادی را به وجود آورده و دوباره ژنرال را سوژه كرده است.

به گزارش سایت گل قلعه‌نویی كه معمولا همیشه مقابل شایعاتی كه در موردش ایجاد می‌شود به شدت گارد می‌گیرد اخیرا مذاكره با استقلال را رد كرده و معتقد است كه این شایعات را افرادی به وجود آورده‌اند كه می‌خواهند به او ضربه بزنند. قلعه‌نویی دوباره در كنفرانس مطبوعاتی كه قبل از بازی با فجر در تبریز برگزار شد اعلام كرد كه 4 نفر علیه او حاشیه درست می‌كنند كه یكی از آنها خواننده است.

جالب است بدانید كه منظور قلعه‌نویی كسی نیست جز حمید عسگری خواننده پاپ ایرانی كه طرفداران نسبتا زیادی در ایران دارد. عسگری در ماه‌های اخیر چندبار علیه قلعه‌نویی مصاحبه كرده و حتی گفته بود كه این مربی از راه‌های سالم نتیجه نمی‌گیرد. درضمن عسگری یكی از طرفداران متعصب ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال بود و در مصاحبه‌های خود همیشه از او تعریف كرده است. عسگری تا به امروز چندبار علیه ژنرال مصاحبه كرده كه این باعث ناراحتی قلعه‌نویی شده است.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 69 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: بعد از لیگ در مورد فصل بعد تصمیم می‌گیرم اما کار من در تبریز از سال آینده شروع می‌شود.

بخشی از مطالبات بازیکنان تراکتورسازی روز گذشته در آستانه بازی امروز این تیم مقابل فجرسپاسی پرداخت شد.

پرداخت این مطالبات باعث شد امیر قلعه نویی سرمربی این تیم در نشست روز گذشته خود اشاره ای به این موضوع کند و بگوید: از سردار جعفری، سردار پورجمشیدیان، آقای قاسمی مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری جوانان خیر بابت تلاش های شبانه روزی مسئولین تیم جهت تزریق پول و پرداخت شدن قسمتی از مطالبات بازیکنان تشکر می کنم. با پرداخت هایی که شد کمی از نظر روحی وضعیت تیم بهبود پیدا کرد.

وی در ادامه در مورد شایعات اخیر مبنی بر مذاکره با تیم های دیگر برای فصل آینده گفت: با هیچ تیمی مذاکره نکرده و تمام ذکر و فکرم روی 6 بازی باقیمانده است و بعد از اتمام لیگ در مورد تیم فصل آینده تصمیم خواهم گرفت ولی این مسئله را هم می گویم که کار من در تبریز از سال آینده شروع خواهد شد.

وی افزود: خیلی ها دوست دارند در تبریز و در تیم تراکتورسازی بازی کنند و اگر ما بتوانیم به اهداف خود در 6 بازی آینده برسیم قطعا برای جذب بازیکنان برای فصل بعد مشکلی نخواهیم داشت.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 65 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سرمربی تیم تراکتورسازی در کنفرانس مطبوعاتی گفت: من برای انتخاب تیم بعدی ام در تعطیلات فکر خواهم کرد و برای ماندن در تراکتور دو شرط دارم که بازیکنان فعلی را حفظ کنند و یارهای جدیدی را به تیم اضافه کنند. 

تیم بزرگ آدم بزرگ هم می خواهد و من می دانم که هیچ جایی بزرگتر از تبریز نیست.به گزارش نصر نیوز، میر قلعه نوعی سرمربی تیم تراکتورسازی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با فجرسپاسی شیراز درجمع خبرنگاران اظهار داشت: من خوشحالم که سال گذشته را با پیروزی به پایان رساندیم و خدا را شاکریم که توانستیم سه امتیاز بازی قبلی را بگیریم و با روحیه کافی به تعطیلات برویم.

سرمربی تراکتورسازان تصریح کرد: فجر دو شاخصه مهم دارد که یکی از آنها بازیکنان جوان و دیگری مربی کار بلد این تیم است. فجر در مقابل ما بازی بسته ای انجام خواهد داد و ما باید روی کارهای سرعتی کار کنیم تا در دفاع آنها نفوذ کنیم. پس از مدتها هواداران به استادیوم می آیند و امیدوارم با تمام قوا بازی کنیم و در این بازی به خواسته هایمان برسیم.
 
امیر قلعه نوعی در خصوص دست های پشت پرده گفت: ما 6 بازی پیش رو داریم و تمام فکر و ذکرمان روی این بازیها است. 4 نفر هستند که فقط هدفشان امیر قلعه نوعی است و در داخل زمین حریف ما نشده اند و می خواهند خارج از زمین با ما جدال کنند و جلوی این حواشی را باید رسانه ها بگیرند
سرمربی تراکتورسازی در ادامه عنوان داشت: من برای انتخاب تیم بعدی ام در تعطیلات فکر خواهم کرد و برای ماندن در تراکتور دو شرط دارم که بازیکنان فعلی را حفظ کنند و یارهای جدیدی را به تیم اضافه کنند. تیم بزرگ آدم بزرگ هم می خواهد و من می دانم که هیچ جایی بزرگتر از تبریز نیست. من در گذشته چنین مسائلی دیده ام و من نگران تیم تراکتور هستم و تمام فکر و ذکرم بازی به بازی است و الان تمام تمرکزم را روی بازی با فجر گذاشته ام.
وی در خصوص مشکلات مالی اظهار داشت:باشگاه های ما باید قانونمند باشند و در حال حاضر ما بلاتکلیف هستیم و خیلی جاها می بینیم که دولت کمک می کند و اگر می بینیم سپاهان پیشرفت کرده به خاطر حمایت فولاد مبارکه است و به همین دلیل باید تراکتور هم حامی مالی داشته باشد و شرکت هایی نظیر مس سونگون حمایت کنند.
قلعه نوعی همچنین تصریح کرد: من تازه متوجه شدم که تراکتور با بازیکنانش یک ساله قرارداد بسته است. تیمهای من اکثرا 4 یا 5 ساله قرارداد می بندند. همچنین من قول قهرمانی نمی دهم تا فشاری روی تیم وارد نشود و مسئولین نیز باید همچون گذشته از تراکتور حمایت کنند. 
تراخـــتوردوســتی بازدید : 61 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران چهار بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز را به تیم ملی دعوت کرد.

از سوی کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران 18 بازیکن برای حضور در یک اردوی چهار روزه از 26 تا 29 فروردین ماه جاری و دیدار دوستانه با تیم ملی امارات در دوبی دعوت شدند.

در اسامی بازیکنان دعوت شده نام چهار بازیکن تیم تراکتورسازی و یک بازیکن تبریز به چشم می‌خورد.

محسن فروزان، امیرحسین صادقی،  احسان حاج‌صفی و  قاسم حدادی‌فر چهار بازیکن دعوت شده تیم تراکتورسازی به اردوی تیم ملی ایران هستند.

همچنین نام پیام صادقیان بازیکن تبریزی تیم ذوب آهن اصفهان نیز جزو بازیکنان دعوت شده به تیم ملی ایران به چشم می‌خورد.

به گفته مدیر رسانه‌ای تیم ملی ایران به دلیل درگیر بودن تیم‌های استقلال، پیروزی و سپاهان در رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا، از این سه تیم هیچ بازیکنی به این اردو دعوت نشده است.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 67 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

امیر قلعه نویی با حضور در کنفرانس خبری قبل بازی ، بازی فردا را بسیار حساس و سرنوشت ساز توصیف نمود
سرمربی تراکتورسازان ضمن تشکر از سردار جعفری ، سردار پورجمشیدیان ، آقای قاسمی مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری جوانان خیر از تلاش های شبانه روزی مسئولین تیم جهت تزریق پول و پرداخت شدن قسمتی از مطالبات بازیکنان ، نهایت تشکر را نمود

قلعه نویی در خصوص وضعیت بازیکنان برای بازی فردا گفت با پرداخت هایی که شد کمی از نظر روحی وضعیت تیم بهبود یافت و با تمرین های منظمی که داشتیم از هر لحاظ آماده دیدار فردا هستیم او شرایط بازی فردا را با توجه به مناسب شدن آب و هوای تبریز و احتمال حضور پرشمار هواداران ، بسیار مهم و حساس عنوان نمود او گفت فردا بدون محروم و مصدوم برای کسب 3 امتیاز به زمین مسابقه می رویم او در خصوص شایعات اخیر نیز گفت با هیچ تیمی مذاکره نکرده و تمام ذکر و فکرم روی 6 بازی باقیمانده می باشد و بعد از اتمام لیگ در مورد تیم فصل آینده تصمیم خواهم گرفت ولی این مسئله را هم می گویم که کار من در تبریز از سال آینده شروع خواهد شد او همچنین افزود با توجه به موقعیت تبریز و تیم تراکتورسازی خیلی ها دوست دارند در تبریز و در تیم تراکتورسازی بازی کنند و اگر ما بتوانیم به اهداف خود در 6 بازی آینده برسیم قطعا برای جذب بازیکنان برای فصل بعد مشکلی نخواهیم داشت . و در آخر می گویم خدا کمکمان کند تا شرمنده هواداران و مردم آذربایجان نشویم . 
 

تراخـــتوردوســتی بازدید : 68 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سرمربی تیم فجر سپاسی با حساس خواندن بازی فردا ، کار بازیکنانش را در بازی فردا بسیار سخت توصیف نمود او که در کنفرانس مطبوعاتی قبل بازی با استقبال خوب اصحاب رسانه مواجه شده بود تراکتور را جز معدود تیم هایی دانست که از حمایت خوب رسانه های محلی برخوردار می باشد . 
یاوری که سابقه مربیگری در تیم تراکتورسازی را دارا می باشد دوران حضورش در فوتبال تبریز را بسیار خوب توصیف نمود و گفت جز افتخار من است که روزی در خدمت مردم تبریز بوده ام او در خصوص محرومین بازی فردا گفت : فقط مهدی نظری را با خاطر مصدومیت در اختیار نداریم او در خصوص تیم تراکتور افزود تراکتور هم اکنون شامل 3 تیم می باشد که یک تیم داخل زمین یک تیم روی نیمکت و تیم دیگر نیز روی سکوهای استادیوم حضور دارد و این کار را برای هر تیمی سخت خواهد نمود او در خصوص مدعیان قهرمانی نیز گفت به نظر من تراکتور و سپاهان هر دو شانس قهرمانی را دارند ما فردا اول برای نباختن به بازی می آییم و چون به بازی هجومی علاقه دارم با 4 دفاع و 2 فوروارد کار خواهیم کرد و مطمئنا بازی زیبایی از هر دو تیم شاهد خواهیم بود . 
 

تراخـــتوردوســتی بازدید : 70 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

 سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه برنامه تیم تراکتورسازی بازی به بازی است، گفت: ویژگی بارز تیم فجرسپاسی مربی این تیم و دوندگی و جوانی بازیکنانش است.

 

امیر قلعه‌نویی امشب در  کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش با فجرسپاسی شیراز در بین خبرنگاران اظهار کرد: برنامه ما در لیگ برتر بازی به بازی است و امیدوارم  بتوانیم با ارائه  بازی خوبی مقابل فجر سپاسی شیراز به آنچه مد نظرمان است، دست یابیم.

وی افزود: تیم فجر سپاسی از دو ویژگی بارز برخوردار است که یکی محمود یاوری مربی این تیم است و دیگری دوندگی و جوانی بازیکنانش است.

سرمربی سابق تیم ملی ایران افزود: مسلما فجر سپاسی شیراز  با بازی بسته سعی در کسب امتیاز از  تراکتورسازی خواهد کرد، اما ما نیز درصدد هستیم با دادن سرعت به بازی و ارائه برنامه‌های تاکتیکی سد  دفاعی حریف را شکسته و به  سه امتیاز بازی چنگ اندازیم.

قلعه نویی از حضور تمام بازیکنانش در این بازی خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه برای بازی با  فجر سپاسی شیراز بازیکن مصدوم و محرومی نداشته و با توجه با اعلام رایگان بودن بازی تراکتورسازی با فجرسپاسی و همچنین  شرایط آب و هوایی مطلوب و برگزاری  بازی در روز  تعطیل، انتظار  استقبال پرشور طرفداران این تیم را داریم.

*برد بر  سایپا نتیجه ارزشمندی بود

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز به برد  تیمش مقابل سایپا در آخرین بازی سال 90 اشاره و خاطرنشان کرد: برد بر تیم سایپا در کرج از چند لحاظ برای ما اهمیت داشت، اول  بازگشت تراکتورسازی به جمع تیم‌های بالا جدول بوده و دوم با روحیه  خوب تمریناتمان را در سال جدید آغاز کردیم.

تیم تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال کشور روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان تیم فجرسپاسی شیراز است.

بازی رفت دو تیم در شیراز با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان امیر قلعه نویی به اتمام رسیده بود.

 

تراخـــتوردوســتی بازدید : 72 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مرتضی اسدی بازیکن و کاپیتان اردبیلی و خوش اخلاق تیم تیراختور از بازیکنانی است که در دو فصل اخیر حضور با تداومی در ترکیب تیراختور داشته است و همیشه جزو بازیکنان خوب و موثر تیم بوده و محبوبیت زیادی بین هواداران تیم دارد. برای همین منظور گپ و گفتگوی کوتاهی با این بازیکن با اخلاق تیراختور داشتیم که در ادامه مطلب ماحصل آن را باهم می خوانیم:


با عرض سلام و تبریک سال نو خدمت شما آقای اسدی بفرمایید که تمرینات تیم در خلال تعطیلات لیگ وچند روز گذشته چگونه بود و چه روندی را طی کرده است؟
 
 همانطور که در جریان هستید تیم بعد از چند روز تعطیلی تمرینات خود را آغاز کرد و نظر کادر فنی در این تمرینات بیشتر بر این بود که  بازیکنان از شرایط آرمانی خارج نشود و بدن بازیکنان در شرایط خوبی قرار بگیرد تا افت نکنیم و در شرایط بازی باشیم خصوصا الان که تیم در شرایط حساسی قرار است و بازیهای حساسی پیش رو دارد.
 
از وضعیت حال حاضر تیم بگویید و آیا تیم برای بازی فردا با فجرسپاسی آماده است؟
 
ببینید تیم در حال حاضر تمرینات با نشاطی رو پشت سر گذاشته و خدا را شکر هیچ یک از بازیکنان نیز با مشکل مصدومیت مواجه نیستند و مصمم هستند تا در بازی با فجر به پیروزی برسند البته  مسئولان باشگاه هم به بازیکنان قول مساعد داده اند که از نظر مالی بازیکنان را تامین کنند و با تمام این اوصاف ما در این بازی مصمم هستیم که انشالله با کمک و حمایت هواداران خود که همیشه باعث دلگرمی و افزایش روحیه ما هستند مقابل فجرسپاسی یک نتیجه خوب کسب کنیم تا بتوانیم همچنان جزو مدعیان قهرمانی باشیم و دل هوادارانمان را شاد کنیم.
 
آقای اسدی شما در دو فصلی که در تیراختور حضور دارید از بازیکنانی بودید که در همه بازیهای تیراختور حضور داشتید و از نظر هواداران از بازیکنان موثر و موفق تیم در این مدت بودید نظر خودتان در این مورد چیست؟
 
ببینید من همیشه سعی کرده ام بدون حاشیه به فوتبال بپردازم و در هر پستی که مربیان از من خواسته اند تلاش کرده ام به خوبی انجام وظیفه کنم و دستورات فنی که مربیان به من سپرده اند را به خوبی در زمین پیاده کنم مطمئن باشید اگر اینطور نبود هیچ مربی ای این قدر به من بازی نمی داد و در ترکیب تیم نبودم البته این را هم عنوان کنم که برای من موفقیت تیراختور مهم تر از بازی کردن من است و هر کمکی که از دستم بر آمده سعی کرده ام برای تیراختور انجام دهم چون این تیم و هوادارانش را قلبا دوست دارم و انشالله بتوانیم با کسب سهمیه جام باشگهای آسیا کار کوچکی برای هواداران کرده باشیم و این عنوان هدیه ای باشد برای مردم آذربایجان.
 
سالی که گذشت در کل برای تیراختور و شخص مرتضی اسدی چطور بود؟
 
خب سال خوبی بود با اینکه در ابتدا از مسابقات جام حذفی کنار رفتیم اما به یاری و کمک خدا و حمایت بسیار خوب هواداران توانستیم سال را با کسب رده دوم جدول به پایان برسانیم و به یاد داشته باشید که فاصله ما با تیم اول تنها یک بازی است که آن هم امیدوارم این تیم لغزش داشته باشد و ما نیز اول با دعای خیر مردم و دوم با تلاش بچه ها بتوانیم به این تیم برسیم و این فصل را با قهرمانی به پایان برسانیم تا سال خوب خودمان را تکمیل کنیم.
 
 انتظار شما از هواداران برای حمایت از تیراختور در بازی های آینده به عنوان کاپیتان تیم چیست؟
 
هواداران تیراختور خوشان باهوش هستند و شرایط تیم را هم از لحاظ حساس بودن مابقی بازیها و هم از لحاظ جدولی درک می کنند چون برای کسب قهرمانی و حضور در جام باشگهای آسیا به حمایت بیش از پیش آنها نیاز داریم و هواداران باید بدانند که در لحظاتی که کار تیم گره می خورد چطور باید تیم را تشویق و حمایت کنند چون این تیم مال خود آنهاست و ما هم همه تلاشمان را می کنیم که با انجام بازیهای خوب و قابل قبول به هدفمان برسیم تا شرمنده این هواداران نشویم.
 
با این اوصاف شما چند درصد به قهرمانی تیراختور امیدوارید؟
 
خب در این شرایط واقعا نمی شود گفت که چقدر شانس برای قهرمانی داریم چون همه چیز دست خداست هوانطور که در اول فصل نیز کمتر کسی فکر می کرد که الان تیراختور جز مدعیان قهرمانی باشد امیدوارم خداوند به خاطر دل هواداران تیراختور عنایت کند تا تیم تیراختور در آخر فصل در بالای جدول باشد حالا انشالله ما هم تلاش میکنیم که اول یا دوم بشویم تا سهمیه آسیا را کسب کنیم.
 
با تیراختور تا کی قرارداد دارید و آیا برای فصل بعد برنامه ای برای تمدید آن دارید؟
 
من در پایان فصل قردادم با تیراختور تمام خواهد شد و هنوز تصمیم خاصی برای تمدید قرارداد نگرفته ام و باید ببینم که شرایط چگونه خواهد بود اگر شرایط خوب بود حتما در این تیم خواهم ماند چون برای هواداران این تیم احترام زیادی قائلم.
 
و آرزوی شما در سال جدید؟
 
آرزوی قلبی من اول از همه سلامتی و موفقیت کل مردم ایران است و دوم آسیایی شدن تیم تیراختور در این فصل
تراخـــتوردوســتی بازدید : 85 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز گفت: عده ای با دامن زدن به شایعات، قصد دارند تیم را از هدف اصلی خود دور و در تیم چند دستگی ایجاد كنند.

امیر قلعه نویی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با رد شایعه جدایی اش از تراكتورسازی در پایان فصل و پیوستن به یك تیم دیگر افزود: اولویت اول من تیم تراكتور است، اما عده ای زمانیكه فهمیدند نمی توانند در میدان حریف تیم ما شوند در خارج از آن و با دامن زدن به موضوعات مختلف، قصد برهم زدن آرامش تیم را دارند.

وی گفت: تمام فكرم را به شش بازی باقیمانده متمركز كرده ام و امیدوارم با گرفتن نتایج خوب و قرار گرفتن در بهترین رتبه، انتظارات مردم را برآورده كنم.

قلعه نویی اظهاركرد: مسلما انتظارات مردم در فصل بعدی از تراكتورسازی بیشتر خواهد شد و باید با ایجاد شرایطی این انتظارات را برآورده كنیم و اگر بستر مناسب برای حضور مقتدرانه تیم در فصل آتی فراهم شود اولویت اولم تراكتورسازی خواهد بود.

وی در خصوص مشكلات مالی تیم گفت: قرار است پیش از بازی با فجر سپاسی مبلغی به حساب بازیكنان واریز شود و امیدوارم مسوولین استان حمایت های كافی از تیم را تا رسیدن به هدف نهایی انجام دهند.

دیدار تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز و فجر سپاسی شیراز در هفته بیست و نهم لیگ برتر، ساعت 17 فردا در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 84 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دو سال پیش، بازی با مقاومت فجر سپاسی، همین تیمی که زرد می پوشد، همین تیمی که از شیراز می آید، دو سال پیش همین روزها بود که میهمانمان باز فجر بود، همه آمده بودیم، همه آمده بودیم، برای ما نتیجه زیاد مهم نبود، برای ما رقم زدن حماسه مهم بود، برای ما همدلی برای تراکتور و آذربایجان مهم بود، از پیر و جوان، بچه ها هم آمده بودند، این همت مردم بود که روز قبل از مسابقه همه را به استادیوم کشانیده بود، این مردم بودند که تا خواستند میلیونی آمدند اما جا نبود و این در حالی بود که بیش از 120 هزار نفر کیپ تا کیپ در کنار هم برای تراکتور هورا کشیدند و فریاد زدند، به جرات می توان گفت این حماسه به نام تراکتور و هواداران اش رقم خورد و در ایران و حتی آسیا می شود اذعان کرد که هنوز رکورددار هوادار هستیم.

فردا هم چنین روزی بود، در هوای بهاری جای برای ماندن در خانه نیست، همه خواهیم آمد تا در موسوم بهاری در کنار تراکتور قدم اول از شش قدم را محکم تر و بهتر برداریم، فردا روزی است که مثل دوسال قبل می شود حماسه آفرید، پس همه بیاید ، بیاید در کنار هم تیم باشیم به نام تراکتور و آذربایجان، فردا هوادار تراکتور در خانه نخواهد نشست، فردا روز رقم زدن حماسه ای دیگر است و این حماسه برای تراکتور رقم خواهد خورد و یک قدم به قهرمانی نزدیک تر خواهیم بود، پس فردا در استادیوم سهند همه و همه بیاید برای یک نام تراکتور. یاشاسین تراکتور، یاشاسین آذربایجان

تراخـــتوردوســتی بازدید : 69 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

تیم تراکتورسازی در آستانه شروع مجدد بازیها بعد از سال نو شارژ مالی شد. محمد حسین جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت:
بعد از مدتی که دچار کمبود منابع مالی شده بودیم خوشبختانه با تلاش توانستیم بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت نماییم. امیدوارم این شارژ مالی باعث موفقیت تیم تراکتورسازی در دیدارهای آتی شود.
در این تلاشها سهم موثری در پیگیری این منابع توسط فرمانده سپاه عاشورا سردار پورجمشیدیان ایفا گردید و من از ایشان تشکر می کنم.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 78 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

تراکتورسازان در اولین دیدار سال جدید به مصاف فجرسپاسی می‌روند و می‌خواهند با برد در این دیدار خانگی هر چند با تاخیر دو هفته‌ای عیدی خوبی به هواداران تبریزی بدهند

فردا (جمعه) یکی از اضلاع مثلث قهرمانی در هفته بیست‌ونهم به میدان می‌رود و این در حالی است که دو رقیب دیگر به واسطه حضور در لیگ قهرمانان آسیا با تاخیرهای یکی دو روزه به مصاف رقبا می‌روند.

برای آسیا تراکتورت را زین كن

تراکتورسازان در حالی در اولین دیدار سال جدید به مصاف فجرسپاسی می‌روند که می‌خواهند با برد در این دیدار خانگی هر چند با تاخیر دو هفته‌ای عیدی خوبی به هواداران تبریزی بدهند. آن‌ها در تعطیلات عید تمرینات منظمی را زیر نظر قلعه‌نوعی انجام داده‌اند و از آمادگی خوبی برخوردار هستند. تراکتورسازی این شانس را دارد که دو رقیب دیگر آن‌ها در این هفته بیرون از خانه به مصاف حریفان می‌روند. سپاهان در انزلی بازی چندان راحتی با ملوان نخواهد داشت. هر چند استقلال در کرمان به مصاف مس سرچشمه سقوط‌کرده خواهد رفت. اما نام استقلال کافی است تا هر تیمی از انگیزه کافی جلوی آن‌ها برخوردار باشد. لغزش احتمالی هر کدام از این دو تیم در کنار برد احتمالی تراکتورسازان می‌تواند یک گام دیگر آن‌ها را به آسیا نزدیک‌تر سازد.

فجرسپاسی؛ غیر قابل پیش‌بینی همچون باران بهاری

برد روحیه‌بخش فجری‌ها در مقابل شاهین بوشهر انگیزه شیرازی‌ها را برای رویارویی با تراکتورسازی دوچندان کرده. محمود یاوری فصل پر فراز و نشیبی را با فجرسپاسی پشت سر گذاشته، تا جایی که در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را شکست می‌دهد اما از سایپا 5 گل می‌خورد. شاید در این دیدار هم یکی از آن نتایج عجیب رقم بخورد. متوقف کردن تراکتور در تبریز یا متحمل شدن شکست سنگین می‌تواند باز هم تیم سرهنگ را غیرقابل پیش‌بینی معرفی کند.

جدول؛ از صدرنشینی تا سقوط

تراکتور همچنان با فاصله سه امتیازی با سپاهانِ صدرنشین در مکان دوم قرار دارد. برد احتمالی تراکتورسازان هر چند آن‌ها را موقتا با سپاهان هم‌امتیاز می‌کند اما آن‌ها در صورتی که بتوانند با اختلاف 6 گل بر فجرسپاسی فائق آیند می‌توانند موقتا صدر جدول را از سپاهان بگیرند. هر چند این نتیجه دور از ذهن است. مگر اینکه یکی از همان نتایج عجیب فجری‌ها رقم بخورد. تراکتور اگر در این بازی امتیاز از دست بدهد باید جایش را به استقلال واگذار كند که به نظر می‌رسد با دست پر از کرمان برخواهد گشت.

در سوی دیگر فجرسپاسی با برد هفته گذشته در مقابل شاهین 34 امتیازی شده و در جایگاه دوازدهم حاشیه امنیت مناسبی دارد. داماش و مس دو تیمی هستند که این هفته این پتانسیل را دارند که جای فجر را بگیرند و این تیم را به مکان‌های پایین‌تر بفرستند.

داور؛ اخلاقتو خوب کن

علیرضا فغانی که به جرات بهترین داور این فصل رقابت‌های لیگ برتر است قضاوت این بازی حساس را بر عهده دارد. کمیته داوران سعی کرده بعد از جنجال‌های تبریز از داوران باتجربه خود برای دیدارهای تراکتور به‌خصوص در دیدارهای خانگی استفاده کند.

فغانی که امسال در دو آزمون قضاوت داربی و فینال جام حذفی سربلند بیرون آمد در روزهای پایانی لیگ پرکارتر از همیشه به نظر می‌رسد و به وزنه‌ای قابل اتکا برای حسین عسگری در کمیته داوران تبدیل شده است. او اگر یاد بگیرد در زمین کمتر با بازیکنان کل‌کل کند و زود از کوره در نرود می‌تواند در سال‌های آینده در جام جهانی هم حضور داشته باشد.

سوژه؛ در شهر خبرهایی هست

بازگشت دوباره امیر قلعه‌نوعی به اسقلال این روزها واکنش‌های متفاوتی را برانگیخته. هر چند این خبر از سوی قلعه‌نوعی و رفقایش تکذیب شد اما همگان از علاقه فتح‌الله‌زاده به بازگشت قلعه‌نوعی آگاه‌اند. قلعه‌نوعی البته زرنگ‌تر از این حرف‌هاست که با علنی کردن این مذاکرات موجب ناراحتی هواداران تراکتور شود. او گفته که فعلا تنها به تراکتور فکر می‌کند و می‌خواهد این تیم را آسیایی کند.

آمار؛ حمله به تساوی

این دو تیم تا کنون در لیگ برتر 5 بار به مصاف هم رفته‌اند که یک پیروزی برای تراکتوری‌ها و چهار تساوی حاصل کار این دو تیم بوده است. تنها برد تراکتورسازی در دور رفت همین فصل در شیراز رقم خورد که آن‌ها با یک گل فجرسپاسی را شکست دادند.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 69 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

تراکتوری ها امیدوارند سپاهانی ها امتیاز از دست داده تا آنها با کسب پیروزی مقابل فجر امتیازات خود را با این تیم کاهش دهند

دیدار دو تیم تراکتور سازی وفجر سپاسی شیراز راس ساعت 17 روز جمعه 18 فروردین ماه 91 با قضاوت علیرضا  فغانی در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد ،

دیدار با فجرسپاسی یاد آور یک روز تاریخی در فوتبال کشورمان است ،  در این روز بیش از 120 هزار تماشاگر به بهانه به مسلخ کشیده شدن کبو تری آمده بودند که بدست ما انسانها به رنگ قرمز درآمده بود تا در آسمان ورزشگاهی به پرواز درآید اما در بند انسان نمایی تاوان آخرین پرواز را داد تا بیش از 5 هزار کبوتر دیگر در 600 کیلومتر آنطرف تر از قفس ها آزاد شوند .

میزبان : تراکتور سازی در شرا یطی پا بمیدان دیدار با فجر می گذارد که پیشر در مصاف های رو در رو باختی را مقابل این تیم نداشته ودر آخرین مصاف در دور رفت هم توانستند 2بر 1 از سد میزبان خود بگذرند ، شاگردان قلعه نویی بخوبی به ارزش 3 امتیاز این بازی واقف هستند و برای یکی دیگر از بازی های فینال گونه خود لحظه شماری می کنند چراکه بعد مدت ها بازی در روز جمعه آنهم در هوایی بهاری می تواند علاقمندان زیادی را به ورزشگاه بکشاند .

 امیر قلعه نویی مطمئنا از با تجربه ترین شاگردان خود برای این روز بهره خواهد برد وچیزی را به قضا وقدر نخواهد سپرد چراکه بهتر می داند کمترین لغزش می تواند سرنوشت تیمش را با اما اگر روبرو کند ، هفته بیست نهم یکی از هفته های است که تراکتور سازان امیدواری زیادی به نتایج آن دارند ،زیرا سپاهان صدر نشین در انزلی در یکی از بازی های سخت خود مقابل ملوان این شهر قرار خواهد گرفت این بازی یکی از خوان های است که تراکتوری ها امیدوارند سپاهانی ها امتیاز از دست داده تا آنها با کسب پیروزی مقابل فجر امتیازات خود را با این تیم کاهش دهند .

تراکتورسازی بدون محروم ومصدوم برای بازی با فجر با 52 امتیاز که ماحصل 15 برد ،7 مساوی ،6 باخت است در مقابل شاگردان مربی سابق سالهای دور خود محمود یاوری قرار خواهد گرفت  .

میهمان : فجر سپاسی شیراز که در رده دوازدهم جدول جا خوش کرده دغدغه سقوط را به انصورت ندارد و با 34 امتیاز ی که تا اینجایی کار بدست آورده با آرامش وتمرکز بیشتری بازی های خود را ادامه می دهد ، فجری ها با توجه به آمار جدول از جمله تیم های هستند که بیشتر برای برد وباخت پا بمیدان گذاشته اند ، آنها بسان تیم های صدر جدولی فقط 7 مساوی را در کارنامه خود ثبت کرده اند تا با 9 برد ،12 باخت در قواره تیم های که برای فوتبال بسته پا به میدان می گذارند نباشند ،  

سرهنگ که تجربه حضور در فصل های گذشته را در ورزشگاه یادگار امام تبریز دارد اینبار با تراکتوری متفاوت رودرو می شود که علاوه بر بلا نشینی جدول وسودای قهرمانی ژنرالی نیز به عنوان فرمانده بالا سر خود دارد ، به نظر بر خلاف دیدار های گذشته شاگردان محمود یاوری احتیاط را سر لوحه کار خود قرار خواهند داد و برنامه ریزی سرهنگ مطئنا مبتنی بر حفظ دروازه خودی خواهد بود تا در ضد حملات با استفاده از دو بازیکن تیز هوش وبا تجربه خود کلانتری ورجب زاده بتواند نیم نگاهی هم به دروازه تیم میزبان داشته باشند ، جدال دو تیم با حضور پر تعداد تماشاگران می تواند یکی از بازی های جذاب ودیدنی هفته باشد .    

تراخـــتوردوســتی بازدید : 73 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دو تیم تراکتورسازی تبریز و فجرسپاسی شیراز فردا در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف یکدیگر خواهند رفت که این دیدار می تواند برای تراکتورسازان خاطره حضور نزدیک به 120 هزار هوادار در فصل قبل مقابل فجرسپاسی را زنده کند 

هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال پس از بیست روز تعطیلی از روز جمعه همین هفته پیگیری خواهد شد و از ساعت 17 دو تیم تراکتورسازی تبریز و فجرسپاسی شیراز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر خواهند رفت که قضاوت این دیدار بر عهده علی رضا فغانی خواهد بود.
این دیدار در حالی برگزار می شود که در گذشته بازی این دو تیم در تبریز با حضور نزدیک به 120 هزار هوادار سرخپوش در ورزشگاه همراه بود که رکورد جالب توجهی در تاریخ فوتبال ایران ثبت کردند و بازی فردا نیز می تواند نوید یک خاطره خوب برای آنها داشته باشد که باید دید آیا خاطره 120 هزار نفری سرخپوشان تکرار خواهد شد یا خیر.
 

تراکتورسازان که جزو سه تیم مدعی قهرمانی هستند و خود را برای قهرمانی در لیگ برتر آماده می کنند به شدت به 3 امتیاز این دیدار نیاز دارند و اینبار به مصاف تیمی خواهند رفت که جزو تیمهای پایین جدولی است و تلاش خواهد کرد برای عدم سقوط به رتبه های پایینتر با کسب امتیاز تبریز را ترک کند.

همچنین امیر قلعه نوعی سرمربی تراکتورسازان این روزها زیاد با حواشی درگیر است و بحث پیوستن وی به استقلال تا حدودی در مجموعه باشگاه تراکتورسازی تاثیر گذار بوده است ولی قلعه نوعی یک مربی کاربلد و حرفه ای است و باید دید چه تدابیری برای کنترل حواشی و عدم نفوذ آنها به تیم خواهد اندیشید.

سرخپوشان می توانند با پیروزی در این دیدار شمار امتیازات خود را با سپاهان برابر کنند و به دلیل تفاضل گل کمتر همچنان در رده دوم جدول باقی بمانند و امیدوار باشند که ملوان بتواند سپاهان را در انزلی متوقف کند تا همچنان رقابت برای قهرمانی ادامه داشته باشد.

در سوی دیگر محمود یاوری که خوب می داند این دیدار با حضور پرشور هواداران تراکتورسازی همراه خواهد بود در اظهار نظرهای خود گفته است که امیدوار است داور تحت تاثیر جو بازی قرار نگیرد و نتیجه بازی در زمین مسابقه مشخص شود. شاگردان جوان این مربی مسن از انگیزه زیادی در این دیدار برخوردار هستند و قصد دارند پس از پیروزی مقابل سرخابی های پایتخت بتوانند بزرگترین تیم شمالغرب کشور را نیز شکست دهند.

جدال دور رفت دو تیم در شیراز با نتیجه دو بر یک به سود تراکتورسازان پایان یافته است و دیدارهای فصل گذشته آنها نیز با تساوی همراه بوده است.

لازم به ذکر است تماشای این دیدار برای علاقه مندان به فوتبال رایگان اعلام شده است که با توجه به این موضوع می توان منتظر یک حماسه آفرینی دیگر از سوی هواداران تراکتورسازی بود.
 

در حال حاضر تراکتورسازی با 52 امتیاز و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد و فجرسپاسی نیز پس از تیمهای سایپا و ملوان 34 امتیازی با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر در رتبه دوازدهم جای گرفته است.

یاداشت: امیر توپچی پور 

تراخـــتوردوســتی بازدید : 70 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر جمعه در شرایطی با برگزاری سه دیدار آغاز می شود كه تراكتورسازی تبریز در غیاب مدعیان حاضر در لیگ قهرمانان خود را به هم امتیازی سپاهان در صدر جدول این رقابت ها برساند.

به گزارش ایلنا، در روز اول این هفته از رقابت ها عصر جمعه تراكتور سازی تبریز با دنیایی از انگیزه و در غیاب سپاهان و استقلال به مصاف فجر شهید سپاسی شیراز می رود و در صورت كسب امتیازات كامل این دیدار می تواند خود را به هم امتیازی سپاهان در صدر جدول برساند.

در دیگر دیدار این روز نیز راه آهن شهر ری با علی دایی در یك جدال بسیار حساس و جنگ تمام عیار به رقابت با مس كرمان می پردازد. دیداری كه برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است و تیم بردنده می تواند تا حدودی خود را از جمع قعرنشینان فاصله دهد.

و بالاخره در آخرین دیدار این روزهم فولاد خوزستان میزبان سایپای البرز است. دیداری كه امتیازات آن می تواند هر یك از دو تیم را در جدول رده بندی با شرایط بهتری همراه كند.

- برنامه دیدارهای هفته بیست و نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:
جمعه - 18/1/1391
* تراکتورسازی تبریز - فجرسپاسی شیراز، ساعت 17، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
* راه آهن شهرری - مس کرمان، ساعت 17، ورزشگاه اکباتان تهران
* فولادخوزستان - سایپای البرز، ساعت 17، ورزشگاه تختی اهواز

شنبه - 19/1/1391
* شاهین بوشهر - نفت تهران، ساعت 17، ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر
* صبای قم - نفت آبادان، ساعت 17، ورزشگاه یادگار امام (ره) قم

یکشنبه - 20/1/1391
* ذوب آهن اصفهان - شهرداری تبریز، ساعت 15:30، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
* مس سرچشمه - استقلال، ساعت 16:30، ورزشگاه شهید باهنر کرمان
* ملوان بندرانزلی - سپاهان اصفهان، ساعت 17، ورزشگاه تختی بندرانزلی
* پرسپولیس - داماش گیلان، ساعت 19، ورزشگاه آزادی تهران
تراخـــتوردوســتی بازدید : 99 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

بازیکن تیم فجر شهید سپاسی در خصوص دیدار مقابل تراکتور سازی تبریز اظهار داشت: بازی سختی مقابل تراکتور باید انجام دهیم و از قبل نمی توان برنده ی دیدار را پیش بینی کرد.

مهدی رجب زاده در گفتگو باخبرنگاران گفت: سال جدید را با پیروزی شیرینی که مقابل شاهین بوشهر بدست آوردیم آغاز کردیم بردی که از لحاظ روحی و روانی تاثیر مثبتی بر روحیه بازیکنان تیم داشته است.
وی ادامه داد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و آماده ی انجام یک بازی تماشاگر پسند مقابل تراکتور سازی می باشیم و امیدواریم که بتوانیم بازی همیشگی خودمان را ارائه دهیم تا انتقام باخت بازی رفت را از تبریزی گرفته و دست پر به شیراز باز گردیم.

تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

تعداد صفحات : 43

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 591
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 654
  • بازدید ماه : 950
  • بازدید سال : 2,985
  • بازدید کلی : 106,511
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی