loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 67 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

هفته سی‌و‌دوم لیگ برتر علاوه بر حساسیت‌های پایان فصل خصوصیات بارز دیگری هم دارد، حضور پرسپولیس در تبریز و تقابل شهرداری تبریز با استقلال تهران که می‌تواند از حساس‌ترین بازی‌های هفته سی‌ودوم محسوب شود.

کورس قهرمانی در هفته سی و دوم به اوج خود رسیده است و آذری‌ها امسال دو نماینده در لیگ برتر دارند یکی تراکتورسازی که برای قهرمانی در کورس با دو تیم سپاهان اصفهان و استقلال تهران است و تیم دیگرشان شهرداری‌ است که برای بقا به امتیاز هر سه بازی باقی مانده نیاز دارد.

هفته سی و دوم علاوه بر حساسیت‌های پایان فصل خصوصیات بارز دیگری هم برای تبریزی‌ها دارد، حضور پرسپولیس بحران‌زده در تبریز که در لیگ اصلاً نتایج خوبی را کسب نکرده است و تقابل شهرداری تبریز با استقلال تهران که می‌تواند از حساس‌ترین بازی‌های هفته سی و دوم محسوب شود.

مشخص است بازی روز پنج‌شنبه پرسپولیس برای این تیم اصلا راحت نخواهد بود و مشخص است با توجه به بردهای اخیر تراکتور استقبال تماشاگران از این بازی بسیار بالا خواهد بود زیرا تبریزی‌ها دوست دارند تیمشان تا هفته پایانی شانه به شانه سپاهان و استقلال برای قهرمانی جدال کند.

در دیگر سو بازی حساس دیگری در تهران و در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد که از اهمیت زیادی برای فوتبال دوستان تبریزی برخوردار است.

شهرداری تبریز می‌تواند با کسب امتیاز از استقلال، این تیم را به کلی از کورس قهرمانی خارج کند و امیدوارتر به دو بازی بعدی فکر کند.

در این بین چند فاکتور به نظر می‌رسد در نتیجه بازی موثر باشد، استقلال خسته است شهرداری پر انرژی ضمن آنکه تیم استقلال تهران با توجه به حضور در لیگ باشگاه‌های آسیا و کسب نتایج ضعیف مشخص است از لحاظ روانی و جسمی خسته است.

از طرفی دیگر شهرداری تبریز در بازی برابر صنعت نفت آبادان نشان داد که بازیکنان این تیم تا دقایق پایانی برای پیروزی تیمشان می‌جنگند و اصلاً دوست ندارند جزو سقوط‌کنندگان باشند.

*همبستگی آذری‌ها برای شکست استقلال در آزادی

حساسیت بازی استقلال برای آذربایجانی‌ها بسیار زیاد است، امتیازات این بازی برای تراکتور خیلی مهم است همچنین شهرداری تبریز نیاز حیاتی به کسب نتیجه در این بازی دارد، به همین دلیل مشخص است که یکبار دیگر ورزشگاه آزادی به تسخیر هواداران تراکتور و شهرداری در خواهند آمد و این بار پرچم‌های قرمز می‌تواند بر پرچم‌های آبی فائق آید.

به نظر می‌رسد هواداران تراکتورسازی استقبال خوبی از این بازی کنند.

*استقلال در حاشیه

در این فصل استقلال یکی از تیم‌های پرحاشیه لیگ بود،حاشیه‌سازی از بیرون و حتی داخل باشگاه موجب می‌شد گاه تنش در این تیم در میان بازیکنان و مربی بالا بگیرد که با مدیریت فتح‌الله‌زاده حل و فصل می‌شد، درگیری بازیکنان بر سر زدن ضربه کاشته که موجب جدا شدن کرار از تیم شد، جدا شدن مجیدی در میانه فصل، شایعه قطع همکاری با مظلومی در پایان فصل و مصاحبه سرمربی علیه مدیرعامل مواردی بود که این تیم را همیشه وارد حاشیه و تنش می‌کرد اما این بار کار به جایی رسیده است که حاشیه‌ها دامن‌گیر مدیرعامل این باشگاه شده است و شایعات در خصوص جدا شدن فتح‌الله‌زاده از این تیم بالا گرفته است.

*تبریزی‌ها هنوز بازی تراکتور استقلال را فراموش نکرده‌اند

بازی برگشت تراکتور استقلال در تبریز با پیروزی دو بر صفر استقلال به پایان رسید اما اشتباه آشکار داور بازی در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

اخراج حاج‌صفی و اعلام پنالتی به نفع استقلال ضربه سنگینی بر پیکره تراکتور بود همچنین صحبت‌های سرمربی استقلال بعد از بازی درد این باخت را برای تراکتوری‌ها چند برابر کرد به همین دلیل آذری‌ها دنبال موقعیتی می‌گشتند تا انتقام آن بازی را از استقلال بگیرند و چه فرصتی بهتر از بازی شهرداری که با انرژی کافی و انگیزه بالا می‌خواهد سه امتیاز بازی را به دست آورد.

شهرداری در ورزشگاه آزادی خوب نتیجه می‌گیرد در نیم فصل اول و بازی برابر پرسپولیس آن هم مقابل هواداران پرشور این تیم، شهرداری توانست با یک بازی خوبی پرسپولیس را شکست دهد.

بازیکنان شهرداری نشان دادند که از جو ورزشگاه آزادی هراسی ندارند و با توجه به حمایت هواداران آذری روحیه‌ای مضاعف بر این تیم تزریق خواهد شد.

شکست تابوی استقلال و پرسپولیس توسط هواداران تراکتور موجب شده است همه تیم‌ها هواداران تبریز و آذربایجان را جدی بگیرند به خصوص استقلال و پرسپولیس دیگر می‌دانند در برابر تیم‌های تبریزی نمی‌توانند نقش میزبان را بازی کنند و آذری‌ها هم اصلاً دوست ندارند این شخصیت و وجه‌ای که به سختی در لیگ به دست آورده‌اند را از دست دهند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 374
  • بازدید سال : 2,409
  • بازدید کلی : 105,935
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی