loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 71 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مرتضی اسدی بازیکن و کاپیتان اردبیلی و خوش اخلاق تیم تیراختور از بازیکنانی است که در دو فصل اخیر حضور با تداومی در ترکیب تیراختور داشته است و همیشه جزو بازیکنان خوب و موثر تیم بوده و محبوبیت زیادی بین هواداران تیم دارد. برای همین منظور گپ و گفتگوی کوتاهی با این بازیکن با اخلاق تیراختور داشتیم که در ادامه مطلب ماحصل آن را باهم می خوانیم:


با عرض سلام و تبریک سال نو خدمت شما آقای اسدی بفرمایید که تمرینات تیم در خلال تعطیلات لیگ وچند روز گذشته چگونه بود و چه روندی را طی کرده است؟
 
 همانطور که در جریان هستید تیم بعد از چند روز تعطیلی تمرینات خود را آغاز کرد و نظر کادر فنی در این تمرینات بیشتر بر این بود که  بازیکنان از شرایط آرمانی خارج نشود و بدن بازیکنان در شرایط خوبی قرار بگیرد تا افت نکنیم و در شرایط بازی باشیم خصوصا الان که تیم در شرایط حساسی قرار است و بازیهای حساسی پیش رو دارد.
 
از وضعیت حال حاضر تیم بگویید و آیا تیم برای بازی فردا با فجرسپاسی آماده است؟
 
ببینید تیم در حال حاضر تمرینات با نشاطی رو پشت سر گذاشته و خدا را شکر هیچ یک از بازیکنان نیز با مشکل مصدومیت مواجه نیستند و مصمم هستند تا در بازی با فجر به پیروزی برسند البته  مسئولان باشگاه هم به بازیکنان قول مساعد داده اند که از نظر مالی بازیکنان را تامین کنند و با تمام این اوصاف ما در این بازی مصمم هستیم که انشالله با کمک و حمایت هواداران خود که همیشه باعث دلگرمی و افزایش روحیه ما هستند مقابل فجرسپاسی یک نتیجه خوب کسب کنیم تا بتوانیم همچنان جزو مدعیان قهرمانی باشیم و دل هوادارانمان را شاد کنیم.
 
آقای اسدی شما در دو فصلی که در تیراختور حضور دارید از بازیکنانی بودید که در همه بازیهای تیراختور حضور داشتید و از نظر هواداران از بازیکنان موثر و موفق تیم در این مدت بودید نظر خودتان در این مورد چیست؟
 
ببینید من همیشه سعی کرده ام بدون حاشیه به فوتبال بپردازم و در هر پستی که مربیان از من خواسته اند تلاش کرده ام به خوبی انجام وظیفه کنم و دستورات فنی که مربیان به من سپرده اند را به خوبی در زمین پیاده کنم مطمئن باشید اگر اینطور نبود هیچ مربی ای این قدر به من بازی نمی داد و در ترکیب تیم نبودم البته این را هم عنوان کنم که برای من موفقیت تیراختور مهم تر از بازی کردن من است و هر کمکی که از دستم بر آمده سعی کرده ام برای تیراختور انجام دهم چون این تیم و هوادارانش را قلبا دوست دارم و انشالله بتوانیم با کسب سهمیه جام باشگهای آسیا کار کوچکی برای هواداران کرده باشیم و این عنوان هدیه ای باشد برای مردم آذربایجان.
 
سالی که گذشت در کل برای تیراختور و شخص مرتضی اسدی چطور بود؟
 
خب سال خوبی بود با اینکه در ابتدا از مسابقات جام حذفی کنار رفتیم اما به یاری و کمک خدا و حمایت بسیار خوب هواداران توانستیم سال را با کسب رده دوم جدول به پایان برسانیم و به یاد داشته باشید که فاصله ما با تیم اول تنها یک بازی است که آن هم امیدوارم این تیم لغزش داشته باشد و ما نیز اول با دعای خیر مردم و دوم با تلاش بچه ها بتوانیم به این تیم برسیم و این فصل را با قهرمانی به پایان برسانیم تا سال خوب خودمان را تکمیل کنیم.
 
 انتظار شما از هواداران برای حمایت از تیراختور در بازی های آینده به عنوان کاپیتان تیم چیست؟
 
هواداران تیراختور خوشان باهوش هستند و شرایط تیم را هم از لحاظ حساس بودن مابقی بازیها و هم از لحاظ جدولی درک می کنند چون برای کسب قهرمانی و حضور در جام باشگهای آسیا به حمایت بیش از پیش آنها نیاز داریم و هواداران باید بدانند که در لحظاتی که کار تیم گره می خورد چطور باید تیم را تشویق و حمایت کنند چون این تیم مال خود آنهاست و ما هم همه تلاشمان را می کنیم که با انجام بازیهای خوب و قابل قبول به هدفمان برسیم تا شرمنده این هواداران نشویم.
 
با این اوصاف شما چند درصد به قهرمانی تیراختور امیدوارید؟
 
خب در این شرایط واقعا نمی شود گفت که چقدر شانس برای قهرمانی داریم چون همه چیز دست خداست هوانطور که در اول فصل نیز کمتر کسی فکر می کرد که الان تیراختور جز مدعیان قهرمانی باشد امیدوارم خداوند به خاطر دل هواداران تیراختور عنایت کند تا تیم تیراختور در آخر فصل در بالای جدول باشد حالا انشالله ما هم تلاش میکنیم که اول یا دوم بشویم تا سهمیه آسیا را کسب کنیم.
 
با تیراختور تا کی قرارداد دارید و آیا برای فصل بعد برنامه ای برای تمدید آن دارید؟
 
من در پایان فصل قردادم با تیراختور تمام خواهد شد و هنوز تصمیم خاصی برای تمدید قرارداد نگرفته ام و باید ببینم که شرایط چگونه خواهد بود اگر شرایط خوب بود حتما در این تیم خواهم ماند چون برای هواداران این تیم احترام زیادی قائلم.
 
و آرزوی شما در سال جدید؟
 
آرزوی قلبی من اول از همه سلامتی و موفقیت کل مردم ایران است و دوم آسیایی شدن تیم تیراختور در این فصل
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 172
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 227
  • بازدید ماه : 523
  • بازدید سال : 2,558
  • بازدید کلی : 106,084
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی