loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 71 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

محمد حسین جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی طی پیامی به هواداران اعلام نمود:
تراکتور در شرایط حساسی بسر می برد و با 5 بازی آینده تراکتور را در آسیا به لطف الهی خواهیم دید. اما با فشار ها و مشکلات و مشکل آفرینی ها برای مدیرعامل و باشگاه، هرگز هواداران ما را به راه غیر مستقیم نخواهد کشید.
فردا جمعه هواداران ما با شور و اشتیاق و با آرامش همانند سایر بازیهای خانگی قبل به ورزشگاه آمده و با حضور در سکوها و با تشویق و احترام به همه مسئولین،خصوصا مسئولین اجرایی شرایط را به گونه ای رقم بزنند که هرگز حاشیه ای برای باشگاه و تیم ایجاد نشود.
دست به دست هم برای پیمودن این 5 هفته مهم برای رسیدن به تراکتور آسیایی.

با تشکر
جعفری

تراخـــتوردوســتی بازدید : 63 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سرمربی تیم فولاد خوزستان در خصوص بازی فردا گفت : فردا یک بازی سخت و در عین حال بسیار پرسود برای تیم جوان و کم تجربه فولاد مقابل حضور انبوه هواداران پرشور تراکتورسازی خواهد بود . او افزود تیم ما با وجود معدل سنی زیر 22 سال ، فردا برای اثبات شایستگی های خود با ارائه بازی خوب ، منطقی و سالم به مصاف تراکتورسازی خواهیم رفت . ما باید فضاها را برای بازیکنان تراکتور ببندیم و با ایجاد فضاهای مناسب در تیم حریف برای خود موقعیت سازی نماییم تا بتوانیم نتیجه لازم را در بازی فردا کسب نماییم . جلالی در خصوص سیاست کلی باشگاه فولاد گفت : تیمی که مجموعا برای 24 بازیکن از 30 بازیکن خود فقط 1میلیارد و 400 میلیون هزینه می کند مطمئنا برای قهرمانی بسته نمی شود هدف اصلی باشگاه فولاد جوانگرایی و بومی گرایی می باشد . او در خصوص وجود پتانسیل های بالا در فوتبال آذربایجان گفت : آذربایجان با دارا بودن بازیکنانی قدرتی جز یکی از 4 استان بازیکن ساز کشور می باشد که با وجود قدرت بدنی بالا از نظر سطح یادگیری و تاکتیک پذیری نیز در سطح بسیار بالایی قرار دارند .

تراخـــتوردوســتی بازدید : 71 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز روز جمعه گذشته شاهد حضور حماسی 70 هزار نفر عاشق تیم تراکتور بود هرچند مسابقه تراکتور و فجرسپاسی مساوی تمام شد اما این روز برنده ای بزرگ داشت و آن تماشاگران فهیم و با فرهنگ تراکتورسازی بودند که با احترام و ادب به تیم حریف و داوران مسابقه ، ارزشهای اخلاقی ، منش پهلوانی و حرفه ای گری خود را به منصه حضور رساندند و این در حالی بود که در ورزشگاه های دیگر شاهد اتفاقات تلخ بودیم . بازیکنان تراکتورسازی و هواداران نمایندگان فرهتگی مردم تبریز در ورزشگاه هستند که با آگاهی از مسئولیت حرفه ای خود موجب اعتلای فضایل اخلاقی و بهبود رفتارهای فردی و گروهی شده و الگویی برای سایر هواداران هستند .
تیم تراکتور اینک در گردونه حساس رقابتی صدر جدول بوده و چشم انداز دسترسی به سهمیه آسیا روز به روز وضوح بیشتری می یابد . نزدیکی به صدر جدول و فاصله امتیازی مناسب با تیم های چهارم و پنجم نوید کسب سهمیه آسیا را می دهد ، برخورد کمیته انضباطی با تبم ها و هواداران خاطی در چند هفته باقیمانده به پایان لیگ باید موجب هوشیاری هواداران همه تیم ها باشد ، زوم کردن برخی افراد بر روی تراکتورسازی که با هر بهانه ای پای تراکتور را به وسط می کشند ، هوشیاری مضاعف هواداران تراکتورسازی را می طلبد .
Afc مسایل مربوط به ورزشگاه ها بخصوص مسایل تیم هایی که در آستانه آسیایی شدن هستند را رصد می نماید اگر تیمی به رقابت های آسیایی راه یابد اما دارای تماشاگران غیر حرفه ای با رفتاری غیر فوتبالی و حاشیه ساز باشد با مشکلات جدی مواجه خواهد شد .
شایسته است که هواداران کمافی السابق خودشان نظم ورشگاه و سکوها را لحاظ نمایند و در صورت مشاهده رفتارهای بی تجربه و غیر حرفه ای خودشان موضوع را مدیریت کرده و اجازه رفتار غیر اصولی را ندهند .
همدلی و سعی و کوشش بازیکنان در میدان و هواداران در سکوها تیم تراکتور را به آسیا خواهد فرستاد بازیهای باقی مانده منتظر حضور حرفه ای ، شاداب و از جنس فرهنگ و اخلاق هواداران می باشد .

تراخـــتوردوســتی بازدید : 68 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

میهمان فردای تبریز، تیم مجید جلالی است. كسی كه یك بار قلعه‌نویی را به قهرمانی رساند و «خیلی مرد» لقب گرفت؛ اما مدتی بعد از قضای روزگار «یارو» خطاب شد!!

دیدار دوتیم تراکتور سازی وفولاد خوزستان از هفته سی ام رقابت های لیگ برتر روز جمعه 25 فروردین ماه راس ساعت 17 برگزار خواهد شد .

پیش زمینه

در بازگشت دوباره تراکتور به لیگ برتر دو تیم 5 مصاف رودر رو را تجربه کرده اند ، تراکتور سازی با دو پیروزی که هر دو را در تبریز بدست آورده از مجموع 15 امتیاز ممکن 8 امتیاز وفولادی ها با یک پیروزی وکسب دو تساوی 5 امتیاز را مال خود نموده اند ، دیدار رفت دو تیم با نتیجه 2 بر یک به نفع اهوازی ها تمام شد ، تراکتوری ها با 53 امتیازدر رده سوم وفولاد با 40 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارند .

میزبان

تراکتور سازی که هفته گذشته با نمایش ضعیف بد جوری قافیه را به رقبای مدعی قهرمانی واگذار کرد و رویای قهرمانی برای این تیم کم رنگتر شد ولی در روی کاغذ هیچ چیزی تمام شده نیست واتفاقات فوتبالی وشانس واقبال همواره همراه تیم ها هست خواهد بود ، بازی با فولاد با ارائه فوتبالی با نشاط و طراوت لازم به همراه نتیجه دلخواه می تواند علاوه بر حفظ جایگاه این تیم کادر فنی وبازیکنان را هم از فشار روانی حاکم خارج کند ، در روز های که به نظر تراکتور سازی از نظر ساختار دفاعی ( دروازه بان وخط دفاعی ) عملکرد خوبی را به نمایش می گذارد انتظار ها از خط هافبک این تیم بیش از اینهاست وباید با بازی متفکرانه وبدست گرفتن مالکیت میانه میدان هر گونه فعل وانفعال را از حریف سلب وبا تغذیه مناسب خط حمله بتوانند بازی قابل قبولی را به نمایش بگذارند . کسب پیروزی و 3 امتیاز دیدار با فولاد مرحمی خواهد بود بر دل 80 هزار هواداری که در مقابل فجر سپاسی ضعیف ترین بازی تراکتور را در سه سال اخیر شاهد بودند .تراکتور سازی در صورت کسب پیروزی تنها در شرایطی می تواند یک پله صعود را تجربه کند که آبی های پایتخت بازی خود را با برد پشت سر نگذارند .

میهمان

فولاد ها که با خوش شانسی از قرعه برنامه بازی های لیگ برتر در مقابل دو تیم تبریزی در سرمای سخت وطاقت فرسای زمستان به تور تبریزی ها نخوردند. فولاد خوزستان در مقابل حریفی قرار خواهد گرقت که زخم خورده از تساوی هفته گذشته تنها به پیروزی فکرمی کند از طرفی شرایط جدول برای فولادی ها هم طوری رقم خورده که این تیم نمی خواهد از گردونه تیم های بالانشین جدول فاصله بگیرد ، کسب 39 امتیاز از مجموع 10 برد ، 10 باخت و9 تساوی رتبه هفتم را برای فولادی ها رقم زده ، در صورت کسب پیروزی تنها یک پله و درحالت باخت فولادی ها 3 پله نزول را در جدول تجربه خواهند کرد البته این اتفاق در شرایطی است که تیم های پایین تر نتیجه مطلوب را بدست نیاورند، از طرفی مشخص نبودن سهمیه کشورمان برای سال آینده جام باشگاه ها ی آسیا امید وانگیزه تیم های هشتم تا چهارم جدول را کاملا زنده نگه داشته تا در صورت افزایش سهمیه تیم چهارم هم روانه این مسابقات شود.

مجید جلالی که بازی رفت را با برتری به پایان برده دوست دارد در پایان رقابت در داخل میدان ،روی نیمکت را هم برنده باشد، این دیدار علاوه بر انگیزه های خاص دو مربی رقابتی نفسگیر هم از نظر خط فوروارد دو تیم دارد آنجا که آرش افشین در نیم فصل قصد داشت به تیم تبریزی پیوسته وبرای این تیم گلزنی کند وجای یکی از همین بازیکنی که روز جمعه در مقابل هم صف آرای می کنند رابگیرد .

دیدار دو تیم با قضاوت تیم داوری متشکل ازسعید مظفری زاده وبهرام کیانی وآرمان اسعدی می تواند یکی از بازی های حساس هفته قلمداد شود دیداری که علاوه بر تیم های میانه جدول ، مورد توجه سپاهانی ها واستقلالی ها قرار خواهد گرفت .

تراخـــتوردوســتی بازدید : 141 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

بنام خدا با سلام خدمت تمامی‌ علاقمندان فوتبال استان و تبریک فرا رسیدن سال نو در پی‌ مطالب منتشره در برخی از سایت‌ها و نیز از شبکه خبر استانی و نیز برنامه زنده موج فوتبال سیمای استانی توسط مدیر عامل محترم باشگاه تراکتور سازی برای روشن شدن اذهان بینندگان و شنوندگان آن برنامه ها و دفاع از حق خود لازم و واجب می‌داند مورد زیر را به اطلاع برساند:

1:اظهارات ایشان در خصوص عدم اجرای تعهدات شرکت مجری کاملا خلاف واقع و نشان ازعدم اطلاع کافی ایشان از اتفاقات ۹۰/۱۲/۱۸ (روز جلسه) تا ۹۰/۱۲/۲۲(روز بازی‌ تراکتور- سپاهان) دارد .

2:با فرض عدم اجرای تعهدات صورتجلسه فوق الذکر توسط شرکت مجری که موجب میگردد سهم باشگاه از فروش، چندروز دیرتر از حساب هیئت فوتبال به حساب باشگاه واریز شود ،تاکید می کنیم با این فرض خلاف واقع !!

الف :میزان تنبیه شرکت چیست ؟ حذف بلیت الکترونیکی ؟!!

ب :آیا ایشان مرجع تصمیم گیر در این زمینه هستند ؟

ج:آیا ایشان تنها ذینفع بلیت الکترونیکی‌ هستند که حکم ابطال آنرا صادر کنند ؟

د:آیا صحیح است یکطرفه پیش قاضی‌ رفت و حکم گرفت ؟

ه:آیا جرم !! و حکمی با این ویژگی‌ها را باید از سیمای استان در یک برنامه زنده پر بیننده عنوان کرد ؟ و اسم شرکت با فعالیت 21ساله را بیان نمود واعتبار او را یکطرفه زیر سوال برد؟

3: آیا سوق دادن طرفداران صادق تیم برای عدم خرید و شارژ بلیت الکترونیکی و جایگزینی بلیت کاغذی!!! به جای آن که با سرمایه گذاری زیاد خصوصی‌ و حمایت کلیه مسئولین ذیربط استان و به عنوان یکی‌ از اولین‌های ایران در تبریز پیاده شده و بعد از دو سال هنوز مشابه دیگری ندارد و از الزامات فیفا و موثر در رتبه بندی و سهمیه فوتبال ایران است شایسته یک مدیر مدبراست ؟؟

4: مسلما هواداران فهیم و قدرشناس تیم های فوتبال استان که با تحمل برخی مشکلات اولیه سیستم در لیگ گذشته امکان پیاده سازی آنرا فراهم نمودند سیستم بلیط الکترونیکی را بعنوان یکی از مشخصه های فوتبال و نشان بالندگی آن در استان میدانند و دراین راستای همواره مدافع آن و مخالف عقب گرد تکنولوژیکی بوده و خواهند بود.

5: از جناب آقای نواداد ریاست محترم سازمان صدا و سیمای استان تقاضا دارد مطابق قانون ومنطق امکانی فراهم فرمایند تا در برنامه مشابه فرصت دفاع برای این شرکت میسر گردد .

6: این شرکت دفاع از حقوق معنوی ومادی خود به جهت اهانت و به خطر افتادن سرمایه گذاری خود به دنبال این رفتار باشگاه تراکتور سازی را برای خود محفوظ می‌دارد.

باتشکر

شرکت الکا پرداز تبریز

تراخـــتوردوســتی بازدید : 79 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

عصر روز چهارشنبه هواداریاران که بخشی از امورات آماده سازی فروش بلیط الکترونیکی را انجام می دهند با حضور در باشگاه با شور و شوق و اشتیاق نسبت به آماده کردن بلیط های الکترونیکی به عوامل باشگاه کمک نمودند. هواداریاران که تا پاسی از شب در باشگاه مشغول فعالیت بودند می خواهند پایه گذار یک اقدام بزرگ و مردمی و حرفه ای برای باشگاه تراکتورسازی باشند هر چند در پیشرو موانعی وجود دارد تا تراکتور بتواند راسا اقدام به فروش نماید؛به فضل الهی و حمایت همه جانبه هواداران این موانع نیز رفع خواهد شد.
همچنین جعفری مدیرعامل باشگاه نیز در محل فعالیت این عزیزان حضور یافته و از زحمات آنها تشکر و قدردانی نمود.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 80 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
امروز در یک اقدام نادر و تعجب آور عوامل شرکت الکا پرداز که برای تست سیستمهای فروش بلیطهای خودشان به ورزشگاه رفته بودند،تجهیزات شبکه ای فروش بلیط باشگاه تراکتورسازی را با یک سیم چین که 200 نفر ساعت کار را بهمراه داشته است؛در چشم بهم زدنی از بین بردند تا باشگاه نتواند وظایف خود را انجام دهد.
به محض انتقال این خبر به باشگاه شخص مدیرعامل به همراه هیئتی به علت حساسیت موضوع در محل حاضر شده و با عوامل این اقدام روبرو شد.
این افراد در جواب اقدامشان اظهار داشتند: ما به دستور هیئت فوتبال و شخص ... این کار را انجام داده ایم.
این افراد برای رد گم کردن پای رئیس اداره ورزش و جوانان استان را به دروغ وسط کشیدند اما اقدام به موقع مدیر ورزشگاه و پیگیری از مدیرکل ورزش و جوانان استان مشخص شد که این اظهارات دروغ بوده و آقای اسبقیان از این موضوع بی خبر بود و با شندیدن خبر ناراحت شد.
سوال اینست که شرکت الکا پرداز پشتش به کجا گرم است که اینقدر جسورانه و بدون اجازه تجهیزاتی که به یک باشگاه متعلق است و با مجوز نصب شده است به راحتی آب خوردن و بدون ترس از بین می برند؟
حال این سوال پیش می آید که چرا تراکتور نمی تواند خودش بلیط بفروشد در حالی که پرسپولیس چهار هفته است که در حال فروش بلیط کاغذی است و مدیرعامل آن باشگاه از آن به عنوان یک اقدام حرفه ای یاد می کند و چند باشگاه دیگر هم در حال فروش بلیط توسط عوامل خودشان هستند.و اما در تبریز ...

تراخـــتوردوســتی بازدید : 74 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مجتبی ساعی بیر گزارشگر کی گزارش ایشین مختلف کیلاسلاردا حضور تاپماغینان اورگشیب سایت هواداری traxtorchi.ir نظرسنجی سینده هوادارلارین طرفین دن لاب محبوب گزارشگر انتخاب اولوب و البته بو محبوب اولماغی نه بو مجازی دنیادا بلکه کوچه باجا دا دا راحاتلیغینان احساس ائله ماق اولار.

مطلبین ادامه سین ده بیزیم صمیمی دانیشیقیمیزی بو محبوب گزارشگری نن نظریزه یئتیریروخ:

سلام ساعی جنابلاری؛ بیرینجی سیز دن ایستیروخ کی بویوراسیز گزاریش ائله ماغی نه واخت دان علاقه تاپدیز و نه واخت و نجور بو ایشه اوز گتیردیز؟
من گزاریش ایشینه ائله اوشاقلیغدان علاقه واریمی دی و 1387 جی ایلین ده ایشیمی جام جم 2 شبکه سینده باشلادیم و ایندی ده کی شبکه استانی سهند ده سیزین خدمتیزدیم
ایلک (بیرینجی) دفعه کی تیراختورون اویونون گزاریش انله دیز نه واختیدی؟ و بویورون کی او اویونا گورا خاص خاطیره واریزدی؟ البته بونو مسئله نی اگر نظر ده آلساخ کی بیرینجی دفعه اولدونا طبیعی دی کی سیزین خاص هیجان و استیرسیز اولارمیش
من بیرینجی اویون کی تیراختور تیمی نه گورا گزاریش ائله دیم 3 ایل بونان قاباخ جام حذفی اویونلارینین 8 دن بیر فینال مرحله سین دئدی کی تیراختور راه آهن تیمین قاباغیندا اوینییر دی و بو موضوع نی نظرده آلساخ کی من چون قاباخجان آیری اویونلاری دا گزاریش ائله میشدیم چوخ استیرسیم یوخی دی امما بالاخره بو اویون چون تیراختورون اویونی دی بیر منه فرقلی و تفاوتلی بیر گزاریشی دی و من بونی بیلیردیم کی تیراختورون هوادارلاری بو اویونا دقتینن باخیرلار و چوخ نکته لری اؤزلری بیلیرلر گرح دقت لی گزاریشیم اولیدی و مواظیبیدیم کی هوادارلاری راضی ائلییم و فیکر ائلیرم بیرینجی دفعه یه گورا پیس دئیردی
تیراختورون ، Traxtorchi.ir هواداری سایتیندا بیر نظرسنجی توتولوب کی سیز 90٪ دان چوخ رای نن هوادارلارین یانیدا لاب محبوب گزاریش گر سئچیلیب سیز بو سئچیلماغی نمه نیه بوشلی بیلی سیز؟
من نظریمه بیرینجی الله کمک لیغی دی و سورا دا کی هوادارلارین و مردمین لطفی دی کی منیم حالیما شامل اولوب و اوچونجو و ان اونملی سی بو دی کی منیم تیراختورون هوادارلارینین تک به تکی نن بیر خاص قلبی و عاطفی ارتباطیم وار کی احساس ائلیرم اولارینان بیرم و اولارین اوره گلری دویوننده و چیرپینان دا منیم ده اوره گیم دویونور و چیرپینیر و احساس ائلیرم کی کامیل ائلیه بولورم اولاری درک ائلییم و اولار نه واخت سئویننده من ده سئوینیرم و نه واخت ناراحات اولاندا من ده ناراحات اولورام فقط بیر سؤز احتمالا گزاریشگر اولماغیما گورا بو ایش منه ایجازه وئرمیر کی کامیل سئوینماغیمی یا ناراحات اولماغیمی گورسه دم امما و بو اورگدن دی و حتی هئچ کس ده راضی اولماسا ایشیمنن من آذربایجانا خاطیر و تبریز مردمی نا خاطیر کی قوناق سئوندیلر چو سئویرم کی گزاریشیم ده اصول گزاریش گرینی رعایت ائلییم و چون کی تبریز مردمی قوناق سئوندیلر ایستیرم همشه تیراختورون هوادارلاری ،شهریمین و استانیمیزین فرهنگین و قوناق سئومکلیغین گورسه دم و مجبورام حتی اوبیری گزاریشگر لر ده بو موریدی رعایت ائله مه سلر من رعایت ائلییم کی الله ها شوکور استانیمیزین گزارشگرلری رعایت ائلییرلر امما بر فرض مثال بیری رعایت ائله مه سه گزاریشگری اصولون نفی ائله میر و اگر تبریز شهر اولین لر دی ایجازه وئرین من ده بیرینجی نفر اولوم کی گزاریش ده طرف سیز اولماغی رعایت ائله میش اولموشام
ائله بو موریدی ده ایستیردیم سوروشام کی هوادارلارین بعضی لرینین سیزه گورا بو انتقادلاری وار کی سیز بعضی زامانلار چوخ طرف سیز گزاریش ائلیسیز اویونولاری سیزین نظریز یا دلیل لریز بو ایشه گورا نه دی؟
اتفاقا بو سوالیز چوخ یاخجی سوال دی بیلیسیز اگر قرار دی تیم اویونی اوتا گرح یاخجی اوینویا دای لازیم دئیر من گزاریشیمده قیشقیرام و به قول فارسلار به آب و آتش بزنم و ارتباطی یوخ دی گزاریش گرین های کوی سالماسینا امما بونی یادیزدا اولسون کی ائله همان جور کی حریف تیمین گزاریشگری طرف ساخلیاندا تیمی نه اعصابیمیز قاریشیر و او گزاریشگردن و حتی او شهری دن بیر پیس خاطیره یارانیر ذهنیمیزده ؛ همان ایش و همان پیس ذهنیت ایمکانی وار حریفین هوادارلارینا منیم موریدیم ده و تبریز و آذربایجان موریدینده یارانا و من اگر حریف تیمی نه احترام قویماسام و طرفلی گزاریش ائله سم دیه جاخ لار کی فرهنگ آذربایجان و تیراختور تیمی ائله بو دی؟ عامیه دیلنده دییر لر کی ائله بوبئله تیراختور تیراختور دئیسیز ائله بو! مشخص دی دا گزاریش گرینن و بو بئله کی فرهنگ دن دم ویریسیز ائله بو!
پس من راضی دئیرم آذربایجان مردمی و فرهنگی بئله تانینا و حاضیرم کی منن انتقاد اولا امما شهریمین و استانیمین فرهنگین خراب ائله مییم سؤزومون جانی بو کی منیم نظریمه تیراختور هوادارلارین فرهنگین گورسدماق بیر بویوک سرمایه دی بیزه و من همشه چالیشمیشام اؤز گزاریشلریم ده بو فرهنگه مهر تایید وورام و مطمئن اولون من اگر تعصب اوزونن گزاریش ائلییم حتی حق و دوز سؤز ده دانیشسام دیه جاقلار کی ساعی تعصب اوزونن دانیشیر و اینانمیاجاقلار و یادیمزدا اولسون کی حقیقت هردن آجی اولار امما گرک دئیله
سیز هانسی گزاریش گرین ایشین سئویسیز و آیا گزاریش ایشین ده ده خاص نفر دن تبعیت ائلیرسیز؟
منیم گزاریش ایشینده خاص الگوم یوخدی و گزاریشگرلرینده باره سینده دئمه لییم کی گزاریشگرلری اگر میوه نظرده آلساق نئجه کی میوه لرین طعم لری فرقیلی دی مثلا آناناسینان انبه نین طعمین مقایسه ائله ماق اولماز گزاریش گرلر ده فرقیلی دیلر بیر بیرینن و من سئوینیرم کی ایراندا او قدر گزاریش گر وار کی اولارین بعضی سینان سؤزلرینن و سسلرینن لذت آپارام

بو سورولاردان کی سووشاخ بیلیروخ کی سیز ده بوتون آذربایجان مردمی تکین تیراختور تیمی نه گورا خاص تعصبوز وار؛ آشاغا دا کی سورولاری بو سیریا گورا سوروشروخ:
1)هوادارلارین ان گؤزل شعارلاری استادیوم دا سیزین نظریزه هانسی شعار دی؟
باخین اوجور کی بیلیسیز شعارلار متفاوت دی و ایمکانی وار هوادارلار هر اویونا گورا متناسب شعارلار وئره لر و تیراختورون هوادارلارینی اوبیری تیملرین هوادارلارینا گورا بیدانا دا فرقی کی وار بو متناسب شعارلار دی کی هر اویون دا دئیرلر و من هوادارلارین شعارلارین چوخین سئورم اما آذربایجان تیملری فرق ائله مز رهلری چوخ گؤزل شعار دی
2)سیزین نظریزه تیراختورون هوادارلارین 2 ایل بونان قابغینان ایندی نه فرقی لری وار؟
باخین من او مقام دا اؤزومی گورمورم کی تیراختورون هوادارلارین باره سینده نظر وئرم و همشه ده تیراختورون اویونلاریندا با اینکه اورگ سؤزون همشه دئماق اولمور امما من همشه اولارییاخجی ترین بیلیرم و او حد ده دئیرم کی اولاردان اینتقاد ائلییم انتقاد ائله ماق اولارین حقی دی بیز دن
3)داها یاخجی بو جور سوروشوم سوالیمی کی استادیمون ایکی ایل بونان قاباخ جوی یاخجی دی یا حال حاضیر دکی جوی؟

خب اوجور کی بیلیسیز 2 ایل بونان قاباخ تیراختور تزه گلمیشدی لیگ برتره و همشه چوخ گلیردیلر استادیوما امما ایندی بعضی لر دئیرلر کی تیراختورون هوادارلاری آزالیب دی امما من دئیرم کی آزالمییب و تیراختورون هوادارلاری هوشیاردیلار و هر زامان لازیم اولوب ثابت ائلیبلر کی تیراختورون هوادارلاری چوخ دیلار و هر یئرده احساس ائلییب لر کی تیمین اولارا نیازی وار حاضیر اولوبلار اولار کی دئیلر آزالیبدی گرح بیله لر کی هوادارا گرح احترام قویولا وقتی بعضا هوادارلارا احتیرام قائل اولموروق حالا باشگاه طریفنن اولور اولسون مسئولان استادیوم طرفینن اولور اولسون وقتی بیز هوادارلارا یاخجی ایمکانات وئرمیروق انتظاریمیز اولمیا کی هوادارلار آزالمیا هر چند کی تیراختوری ائله سئویلر کی بو مسئله نی تحمل ائلییرلر
4)سیزین نظریزه آیا هوادارلار بیر گون تورکی گزاریشه استانی شبکه دن شاهید اولاجاخ لار یا یوخ؟
چون بو ایش منیم وظایفیمین محدوده سینده دئیر اجازه وئرین بو سوالا جواب وئرمییم
و نظریز بو کلمه لره گورا:
تیراختور: سوسماق(سکوت)
امیر قلعه نوعی: ایرانین لاپ ایفتیخارلی مربی سی دی
فراز کمالوند: جوان امما موفق بیر مربی
شهرداری: مظلوم
عیبی یوخ: فوتبالین ان فرقلی و تفاوتلی شعاری
فردوسی پور: موفق بیر گزارشگر
بهزاد وحدت پناهی: بیر دوست ، بیر همکار
تیراختور هوادارلاری: او کسلر کی فوتبالدا دا عشقی معنا ائله دیلر
ساعی جنابلاری چوخ ساغولون کی بیزیم سورولاریمیزا دوزومونن جواب وئردیز موفق اولاسیز
خواهیش ائلیرم سیز ده موفق اولاسیز
مصاحبه ائلیین:yildrim7hgh
traxtorchi
تراخـــتوردوســتی بازدید : 67 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
حالا همه پای «تراكتور» را وسط می‌كشند. برای انتقاد از كمیته انضباطی به پرونده تراكتور – استقلال استناد می‌كنند و از آن مثال می‌آورند. بی‌آن‌كه «علت» را بگویند معلول را تكرار می‌كنند. كسی اشاره نمی‌كند كه چرا هواداران تراكتور در آن روز خاص از كوره در رفتند و رفتاری نادرست بروز دادند.

امروز خیلی‌ها تلاش می‌كنند تماشاگران پرسپولیس را به دلیل اشتباهات رفیعی داور بازی با داماش تبرئه كنند و بگویند داور با اشتباهاتش آنها را عصبی كرد اما كسی نمی‌گوید تركی در بازی تراكتور – استقلال با تیم سرخ و پرشورها چه كرد. هر چند رفتار غیراخلاقی و نادرست در هر شرایطی نادرست است و غیرقابل دفاع، اما بی‌توجهی به ریشه‌ها و علت‌ها باعث تكرار آن رفتارها در جاهایی دیگر و به شیوه‌هایی دیگر می‌شود. البته آنهایی كه امروز پرونده قدیمی تراكتور را زنده كرده‌اند و قصد دارند این تیم را وارد حاشیه كنند به خوبی می‌دانند چه كاری می‌كنند! حتی بخشش «توسی» هم امروز ابزاری برای حاشیه‌سازی شده تا تراكتور در این مقطع حساس روی آرامش را نبیند. عجیب آن‌كه كمیته انضباطی هم در مقابل این حاشیه‌سازی‌ها سكوت كرده و اجازه هرگونه اظهارنظری را می‌‌دهد؛ آن هم در شرایطی كه جرم تراكتور تنها ارائه یك درخواست بوده و اتفاقات پس از آن هیچ ارتباطی با این باشگاه ندارد. سپاهانی‌ها هم كه مدعی پیگیری قانونی این موضوع هستند بیشتر از آن‌كه اقدامی عملی انجام دهند، از آن حرف می‌زنند و مشخص نیست از تكرار مكرر این حرف‌ها چه سودی می‌برند! البته عجیب‌تر از همه این مسایل این است كه ناگهان دوباره بخشش جاسم كرار كه دیگر باید دومین سالگرد آن را گرفت! به روز می‌شود. همه اینها چه معنایی دارد؟ كاملا اتفاقی است و بی‌غرض و مرض؟

* * *

تراكتوری‌ها روزهای دشواری پیش رو دارند و برخی تلاش می‌كنند این دشواری بشتر و بیشتر شود. هواداران، باشگاه، قلعه‌نوعی و اعضای تیم حواسشان هست؟ آن هم در شرایطی كه آسیا در چند قدمی تراكتور است...

navad

تراخـــتوردوســتی بازدید : 86 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

قلعه نویی هر چند اشاره ای به نحوه بازی بازیکنانش نکرد ولی با سکوت یکبار دیگر تلویحا نارضایتی خود از عملکرد شاگردانش را نشان داد

بعد از ظهر امروز از ساعت 16/30 دقیقه تمرینات تراکتور سازی در مجموعه ورزشی فجر پیگیری شد ، امیر قلعه نویی که معمولا بعد هر بازی قبل شروع تمرین شاگردان خود را جمع و نسبت به بازی انجام گرفته مطالب لازم را یاد آوری می کرد، اینبار به نظر بدلیل نارضایتی از عملکرد شاگردان خود این جلسه را امروز با دو روز تاخیر برگزار و نکات لازم را گوش زد نمود.

بازیکنان بعد انجام حرکات نرمشی و کششی در سه گروه جداگانه کار با توپ را آغاز نمودند ودر ادا مه با مرور برنامه های ترکیبی تمرین را به پایان رساندند ، سردار جعفری مدیر عامل این تیم در اواسط تمرین در محل حاضر وگفتگوی کوتاهی را با امیر قلعه نویی انجام داد .

هواداران حاضر که بیشتر از صدنفر بودند عمده بحث های که داشتند عبارت بود از: محرومیت امیر حسین صادقی در بازی با فولاد ، مصاحبه سردار رویانیان که بحث هواداران تراکتور سازی واتفاقات بازی با استقلال را مطرح کرده بود و داستان بلیت فروشی ومشکلات پیش آمده که این موضوع را هواداران با مدیر عامل باشگاه مطرح وخواستار تعیین تکلیف برای بازی روز جمعه در مقابل فولاد خوزستان شدند .

در پایان تمرین امیر قلعه نویی که ظاهرا بدلیل بیماری مادرش با تاخیر فیلم بازی با فجر سپاسی را بازبینی کرده بود در ارتباط با بازی شاگردانش در مقابل فجرگفت : نیمه اول بازی بیشتر توپ در میانه میدان در جریان بود هر چند یکی دو موقعیت فجری ها روی دروازه ما داشتند ولی نیمه دوم تقریبا توپ میدان دست ما بود وحملاتی هم داشتیم که البته حملات تاثیر گذاری نبود وفجری ها هم تنها یکبار در محوطه جریمه ما حضور پیدا کردند که آنهم بدلیل پاس اشتباه بازیکن خودی بود ، قلعه نویی هر چند اشاره ای به نحوه بازی بازیکنانش نکرد ولی با سکوت یکبار دیگر تلویحا نارضایتی خود از عملکرد شاگردانش را نشان داد، سرمربی تراکتور سازی اظهارامید واری کرد با کسب پیروزی در بازی با فولاد خوزستان اتفاقات بازی با فجر بفراموشی سپرده شود ، همچنین قلعه نویی معتقد است با کسب سهمیه آسیای تراکتور مسئولین فدراسیون فوتبال و باشگاه تراکتور سازی می توانند در موقع حضور نماینده گان AFC از پتانسیل هواداران این تیم بخوبی برای کسب امتیاز بهتر و راه یابی بیشتری از تیم های کشورمان به لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنند .

تراخـــتوردوســتی بازدید : 78 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دیدار تیم های تراکتور سازی و فولاد خوزستان جعمه در ورزشگاه یادگار امام برگزار خواهد شد اما شرایط با نوشتن این متن خواستار توضیح شرایط بلیط فروشی این دیدار شدیم :‌

در این دیدار باشگاه تراکتورسازی بلیط های مخصوصی را برای بازی طراحی کرده است که یکبار مصرف بوده و برای همین بازی خواهند بود که در ورزشگاه به فروش خواهد رسید اما شرکت الکا پرداز که ارائه خدمات کارتهای الکتریکی سابق را بر عهده داشت نیز در این بازی سرویس خواهد داد و با اقدامات انجام شده توسط آقای جعفری و آقای اسبقیان این شرکت به احتمال زیاد تا پایان لیگ به ارائه خدمات ادامه خواهد داد اما از طرفداران خواسته می‌شود در بازی روز جمعه با خرید بلیط های تهیه شده توسط باشگاه ، کمک مالی به باشگاه انجام دهند این مسئله سودهای زیادی برای باشگاه تراکتورسازی دارد چنانچه این بلیط ها کاملاً اختصاصی بوده و تمام منافع آن به باشگاه تراکتورسازی خواهد رسید امیدواریم هواداران با خریدن این بلیط ها کمک شایانی به باشگاه انجام دهند .

idmansport

تراخـــتوردوســتی بازدید : 76 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دوست داشتیم امسال با امیر قلعه نویی سرمربی موفق لیگ قهرمان شویم، دوست داشتیم امسال در کمال آرامش با امیر قلعه نویی بعنوان قهرمان ظهور کنیم، دوست داشتیم با قهرمانی تراکتور دهن فردوسی پور، سایتها و روزنامه های وابسته با سرخآبی ها، دهن کمیته انظباطی، داوران و همه کسانی را که دوست نداشتند موفقیت تراکتور و هواداران اش را ببینند بسته شده ببینیم، حیف که متاسفانه بازیکنان تراکتور در بازی با فجر آنقدر بد بودند و امیدهای ما برای قهرمانی آنقدر کم شد که شاهد بودیم دهان این آن هم باز شده و این هفته شاهد بودیم که عادل فردوسی پور هر تراکتور را آماج حملات خود قرار داد و کسی نبود تا از حق ما دفاع کند، دوست داشتیم بازیکنان تراکتور و کادر فنی این روزهای تراکتور حساسیت ها را درک می کردند و می دانستند که کسب سه امتیاز در مقابل فجر خیلی می توانست ما را به ساحل آرامش برساند و موجب شود تا دهان خیلی ها بسته شود، حیف که نشد که امروز شاهد هستیم این و آن برای تراکتور خط و نشان می کشند و این در حالی است که ما لایق تر از هر کس دیگری برای قهرمان شدن هستیم و خواهیم بود.

متاسفیم که شاهد بودیم روز دوشنبه هر چه از دهانشان آمد برای تراکتور و هوادارانشان گفتند، متاسف هستیم که شاهد بودیم در روزی که باید درباره پرسپولیس و داماش حرف زده می شد و صحنه های زشت هواداران پرسپولیس به نمایش در می آمد فقط از زبان عادل فردوسی پور تراکتور بیرون آمد، متاسفیم که در حالی که در روز جمعه سرخ ترین نقطه دنیا ورزشگاه یادگار امام تبریز بود اما چشم ها بسته شد و کسی در مورد هواداران تراکتور که چه با متانت آمدند و رفتند حرفی به میان نیاورد، روز دوشنبه جای کمالوند را در بین خود خالی دیدیم که هر گاه در برنامه نود نامی از تراکتور برده می شد پشت خط می آمد و از حق و حقوق هواداران تراکتور دفاع می کرد، یادش بخیر آن روزهای که مدیریت تراکتور توان حرف زدن از جانب مردم را داشت و نمی گذاشت مدیر عامل سپاهان و فردوسی پور با هم به هویت تراکتور توهین کنند و این در حالی که مدیر عامل ما و نه سرمربی ما هیچکدام پشت خط نیامدند تا از حق تراکتور در مضحکه بازار روز دوشنبه از حق هواداران ما دفاع کند و اینجا بود که متاسف تر شدیم وقتی دیدیم بازیکنان تراکتور هم دست کمی از مدیر عامل و دیگران ندارند.

اگر روز جمعه آنها کمی با جسارت بیشتر و با غیرت بیشتری بازی می کردند مطمئننا شاهد این موضوع نبودیم که روز دوشنبه مدیرعامل سپاهان و عادل فردوسی پور حملات خود را به سمت هواداران تراکتور معطوف کنند، کاش بازیکنان تراکتور می دانستند عشق نباید یک طرفه بلکه دو طرفه باید باشد و آنها هم باید برای تراکتور چون ما سنگ تمام بگذارند ولی متاسفانه آنها هم در بدترین موقع پشت ما را خالی کردند و اینجاست که مایه تاسف داشت برای ما هواداران تراکتور.

این روزها که خبرهای زیادی برای ماندن و رفتن های خیلی ها مطرح است و نام های مختلفی بر زبان های افتاده است، از بزرگترین آنها که قلعه نویی است تا کوچکترین آنها که ابراهیمی، صادقی و تنی چند از سایر بازیکنان را در پی می گیرد باید بدانیم که در 5 بازی آینده ما باید بعنوان هوادار تراکتور از تراکتور حمایت خواهیم کرد تا پای جان و در این موضوع شکی نیست اما باید به این موضوع توجه داشته باشیم که دیگر نباید دچار احساسات شویم، نباید منطق خود را فدای احساسات خود کنیم و در واقع خود را به پای کسانی ذلیل کنیم که ارزش ندارند تا چون ما بزرگ باشند و بزرگی کنند، تراکتور تیم بزرگی است و شایسته، چرا که هوادارانی چون ما را دارد، پس هر کسی که ارزش و قدر این موضوع را دانست بماند و هر کسی که ارزش و قدر این هواداران و پیراهن تراکتور را نداشت بهتر است که از ما رخت برببندد و برود، قلعه نویی می خواهد برود بگذارید برود، هرکدام از بازیکنان دوست داشته باشند بروند راه باز است و جاده دراز چرا که تراکتور آنقدر ها تیم بزرگی است که لازم نیست تا به کسی اصرار کنیم تا بماند و نرود، می خواهیم بگویم تراکتور شایسته انسان های است که حق شایستگی را بجا بیاورند و کاری نکنند که دشمن ما امروز آنقدر خوشحال باشد که بی محابا بر ما بتازد.

تراکتور جای کسانی باید باشد که برای هواداران اش و پیراهن اش بازیکن جان بدهد نه برای بازیکنی که در حضور 80 هزار هوادار ما را شرمنده عالم می کند و موجب می شود تا دیگران برای ما برنامه بسازند و به تا آنجا جسارت پیدا کنند که هر بار به شکلی از دیوار کوتاه ما بالا بیایند و دسیسه چینی برای ما بکنند. بهتر است این بار نه کسی را وادار به ماندن بکنیم و نه کسی را وادار به رفتن، تراکتور جای مردان بزرگ است نه جای مردان کوچکی که در حضور 80 هزار هوادار کاری کردند که کام دشمنان را شاد کند.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 59 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
شاگردان امیر قلعه نویی كه هفته گذشته و با توقف برابر فجرسپاسی رده دوم جدول را به استقلال واگذار كرده اند، این هفته قصد دارند با كسب یك پیروزی خانگی برابر فولاد و با توقف احتمالی آبی پوشان برابر صبا بار دیگر خود را به رده دوم رسانده و شانس خود را برای كسب عنوان قهرمانی بیشتر كنند.

این روزها بیشتر از هر زمانی تیم محبوب شهرمان نیاز به حمایت دارد، حمایتی که فقط و فقط هواداران متعصب تراکتور می توانند از عهده آن بر بیایند،هر گاه به حاشیه رفتیم شکست خوردیم، اینبار هوشیار باشیم..
این فصل با مشکلات فراوانی روبرو شدیم،انگیزهای ما هواداران را کشتند،ناراحتیم و استرس زیادی را متحمل می شویم اما …

تراکتور در بازی با فولاد حوزستان نیاز به حمایت دارد، حمایت جانانه همچون بازی با داماش گیلان، این روزها حواشی زیادی برای کادرفنی و بازیکنان تیم به وجود آورده اند،در این بازی حساس باید ۳ امتیاز بازی را ازآن خود کنیم تا بتوانیم با یک آرامش نسبی به قهرمانی در لیگ فکر کنیم.این ۳ امتیاز برای ماست اگر ۹۰ دقیقه بدون توجه به حواشی تراکتور را تشویق کنیم.

پس وعده دیدار: روز جمعه ساعت 5 استادیوم یادگار امام

90 دقیقه تشویق برای رسیدن به هدف

tractorfc

تراخـــتوردوســتی بازدید : 68 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: دیدار با تراكتورسازی مدعی قهرمانی كه خوب بازی می‌كند، آن هم برابر تماشاگران پرشمارش برای بازیكنان ما فرصتی است كه خود را نشان دهند.

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره دیدار تیمش برابر تراكتورسازی در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال اظهار كرد: از نظر ما همه بازی‌ها به یك اندازه حساس هستند اما این هفته در برابر تیمی بازی می‌كنیم كه هم مدعی است و هم خوب بازی می‌كند. همچنین باید برابر تماشاگران خوب و بی‌شمار حریف بازی كنیم كه این مسائل جذابیت بازی را برای ما بیشتر می‌كند. این بازی فرصتی است كه بازیكنان جوان ما خود را نشان دهند و ثابت كنند كه در چنین میادین و رودرروی تیم بزرگی مثل تراكتورسازی می‌توانند بازی خوبی انجام دهند.

وی درباره وضعیت حریف تیمش در بازی روز جمعه هم گفت: تراكتورسازی اكنون در وضعیت خیلی خوبی قرار دارد و جایگاه این تیم نیز در جدول بسیار خوب است. این مسئله هم مانند آن چه پیش از این گفتم به جذابیت بازی می‌افزاید.

جلالی درباره حساسیت دیدارهای پنج هفته پایانی لیگ برتر هم اظهار كرد: در این روزهای پایانی فصل عواملی مثل خستگی و فوتبال‌زدگی در بازی‌ها تاثیرگذار نخواهد بود بلكه هر تیمی كه صداقت درونی بیشتری داشته باشد می‌تواند موفق شود. در روزهای آخر لیگ می‌توان صداقت بازیكنان و تیم‌ها را رقم بزنیم. در این روزها برخی تیم‌ها برای قهرمانی و صعود می‌جنگند و برخی برای سقوط نكردن مبارزه می‌كنند كه باعث می‌شود حساسیت بازی‌ها بیشتر شود.

در ادامه جلالی به رخداد پیش آمده در بازی پرسپولیس و داماش اشاره كرد و با بیان اینكه مسئله پیش آمده در آن بازی یك مسئله ریشه‌دار است كه نیاز به بحث‌های كارشناسی بلندمدت توسط جامعه‌شناسان و متخصصان سایر علوم دارد، تصریح كرد: اگر بخواهیم برای حل این مسئله به شاخ و برگ آن بپردازیم تنها یك فضای رسانه‌ای موقت تشكیل می‌شود و در پایان هم با یك سمینار یا همایش همه چیز تمام می‌شود ولی معضل كماكان باقی می‌ماند كما اینكه اكنون هم متاسفانه باقی مانده است. فوتبال ما بابت این قضیه هزینه‌های سنگینی می‌پردازد.

وی ادامه داد: كسانی كه جزو سلامت‌ترین افراد جامعه فوتبال هستند یك به یك كنار می‌كشند و این همان ضرری است كه جامعه فوتبال می‌كند. باید در این باره فكر اساسی كرد. محیط ورزشگاه‌ها آنقدر مقدس هستند كه ورزشكاران پیش از ورود به آن‌ها به زمین بوسه می‌زنند اما امروز متاسفانه ركیك‌ترین دشنام‌ها در آن‌ها شنیده می‌شود كه شاید در بدترین "چاله میدان‌ها" هم شنیده نشود. اگر مسئله را رها كنیم تا هر اتفاقی می‌خواهد بیفتد. صدیق‌ترین نیروها را از دست خواهیم داد. خانه‌نشین شدن نیروهای ارزشمند ضرر هنگفتی است كه فوتبال خواهد پرداخت، پس نباید از كنار این مسئله ساده بگذریم.

جلالی همچنین گفت: آن گونه كه من دیده‌ام، داوران ما در فصل یازدهم در مجموع بهتر از فصل‌های پیش قضاوت كرده‌اند و كمتر از فضای ورزشگاه‌ها تاثیر گرفته‌اند. امروز داوران با شجاعت بیشتری قضاوت می‌كنند كه نشان می‌دهد واقعا سلامت هستند. واقعا حیف است كه امثال رفیعی، مظفری زاده و قهرمانی كه جزو سالم‌ترین‌ها هستند از فوتبال بروند. خانه‌نشین شدن امثال مایلی كهن هم ملال‌آور است و باعث می‌شود همه غصه‌دار شویم.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 94 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

 امروز باشگاه تراکتورسازی میزبان زحمتکشان خیر تبریز بود و هیئت مدیره موسسه خیرین حمایت از مستمندان تبریز در باشگاه حضور یافتند در این نشست خیرخواهانه آقای جلالی در مورد رسالت و کارهای انجام شده توسط موسسه فوق توضیحاتی دادند . تبریز که به شهر اولین ها معروف است بعنوان شهر بدون گدا است که میراث ماندگار نیت های خیر مردم آذربایجان شرقی است .

 تبریز از گذشته های دور تجلیگاه فعالیتهای خیرخواهانه و بشر دوستانه می باشد بطوریکه با استناد به وقف نامه ربع رشیدی می توان اولین بنیاد نیکوکاری ایران بنام ابواب البررا در تبریز در عصر ایلخانان مشاهده کرد . پس از آخرین زلزله مهیب در سال 1193 و پس از انقلاب مشروطه موسسات متعددی بنیانگذاری شدند که یکی از آنها در حال حاضر موسسه فوق می باشد .

 انگیزه اولیه بانیان این موسسه به سال 1340 جهت مقابله با تکدی گری به عنوان یک آسیب اجتماعی بر میگردد که در سال 1349 به همت جمعی از خیرین و بازاریان راه اندازی شد و تاکنون خدمات شایانی برای خانواده ها و نیازمندان انجام داده است. این موسسه از همان ابتدا بر اساس امور عرفی و سنتی جامعه تبریز تشکیل و با نگاهی خیرخواهانه در خدمت به اهداف مقدس بوده است .

 تراکتورسازی برای حمایت از این هیئت مردمی خیرخواه که شهری بدون گدا را بنا نهاده اند اعلام آمادگی نموده و از بستر های در اختیار و مناسبتی میتواند به اهداف مقدس آنها کمک نماید تا انشاالله تبریز بعنوان یک شهر بدون گدا آنهم در سایه فعالیت و ایثار خیرین شهرت جهانی پیدا نماید .

تراخـــتوردوســتی بازدید : 72 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
مربی تیم فولاد خوزستان پیش از رویارویی تیمش برابر تراكتورسازی تبریز، گفت: باوجود حمایت هواداران تبریزی، این تیم شكست‌ناپذیر نیست.

نعیم سعداوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا در خوزستان اظهاركرد: تیم ما در بازی برابر سایپا خوب كار نكرد و فكر می‌كردیم بازیكنان خود را برای این دیدار از هر جهت آماده كرده‌اند.

وی افزود: در آن بازی سطح انگیزشی تیم‌مان پایین بود و تعدادی از بازیكنان ما در حد و اندازه‌های خود ظاهر نشدند ولی جدای از این، شاید گوشه‌ای از كار ما نیز ایرادهایی داشت. البته نباید از انگیزه بالای تیم سایپا غافل شویم زیرا آن‌ها با چهره‌ای متفاوت برابر ما ظاهر شدند.

مربی تیم فولاد خوزستان درباره حمایت برخی از هواداران تیم از سامال سعید گفت: در این خصوص صحبت زیادی ندارم ولی باید بگویم كه هواداران ما مدت زیادی است كه با تمام وجود حمایت‌مان كرده‌اند و به نظر من مشكل اساسی ما نبود این بازیكن عراقی نبوده ولی در هر صورت آن‌ها نیز از ما انتظار داشتند اولین بازی سال جدید را با نتیجه خوبی پشت سر بگذاریم.

وی درخصوص بازی با تراكتورسازی خاطرنشان‌كرد: ‌در تبریز تماشاگران زیادی به ورزشگاه می‌آیند و تیم حریف نیز از مربی و بازیكنان خوبی برخوردار است. البته اگرچه تراكتور هواداران زیادی دارد ولی نمی‌تواند برابر ما به راحتی امتیاز بگیرد چون تیم ما سابقه شكست این تیم را دارد.

سعدوای همچنین درباره وضعیت حضور كادر فنی فولاد در فصل آینده گفت: فعلا صحبت در این باره صحیح نیست. ما پنج بازی سخت در پیش داریم و باید تمام تمركزمان را روی این بازی‌ها بگذاریم، سعی كنیم از هر گونه صحبت‌های حاشیه‌ای دوری كنیم و اجازه‌ نمی‌دهیم حاشیه‌ای وارد تیم شود.

وی افزود: نباید از این غافل شد كه ما تا پایان فصل با فولاد قرارداد داریم و سعی داریم با تمام توان در خدمت این مجموعه باشیم.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های تراكتورسازی تبریز و فولاد خوزستان روز جمعه 25 فروردین ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 75 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
بعد از واگذاری نهایی بلیط فروشی به باشگاه تراکتورسازی در جلسه مشترک بین تربیت بدنی ،هیئت فوتبال و باشگاه در محل اداره ورزش و جوانان استان به ریاست مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان جناب آقای اسبقیان؛ مقرر شد باشگاه تجهیزات لازم برای فروش و کنترل بلیط را تهیه نماید که با تلاش شبانه روزی عوامل باشگاه تمامی تجهیزات فیزیکی،سخت افزاری و نرم­افزاری تهیه شده است و باشگاه کاملا برای فروش بلیط آماده است. نظر شما را به تعدادی از تصاویر تهیه شده از تجهیزات فروش در محل ورزشگاه جلب می نماییم.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 69 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
در هفته ای که تیمهای مدعی جدول بازیهای سختی پیش رو دارند، بهترین فرصت برای تراکتورسازی برای جبران ناکامی هفته گذشته مهیا است.

تراکتورسازی تبریز روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان تیم فولاد خوزستان است.
هر دو تیم هفته بدی را سپری کرده و برای جبران پا به میدان خواهند گذاشت. تراکتورسازی در تبریز مقابل فجرسپاسی شیراز به تساوی بدون گل رضایت داده و فولاد خوزستان نیز در خانه نتیجه را به سایپای البرز واگذار کرد.
فرصت طلایی برای تراکتورسازی
هفته سی ام لیگ برتر برای تراکتورسازی فرصت طلایی برای بازگشت به جدول است. این هفته سپاهان با پرسپولیس بازی میکند و استقلال نیز رودررو صبای قم قرار میگیرد، شکست یا حتی تساوی تیمهای سپاهان و استقلال مقابل رقبای پرقدرتشان این فرصت را به شاگردان امیر قلعه نویی خواهد داد تا با پیروزی بر فولاد خوزستان ضمن باز پسگیری رده دوم جدول، فاصله امتیازی خود را با سپاهان را نیز کاهش دهد.
تراکتورسازی در این بازی امیرحسین صادقی مدافع خود که به روزهای اوجش نزدیک و حتی به اردوی تیم ملی دعوت شده است را به دلیل محرومیت نخواهد داشت.
بازی رفت دو تیم در اهواز با نتیجه دو بر یک به سود تیم فولاد خوزستان به اتمام رسیده است.
در حال حاضر تیم تراکتورسازی با 53 امتیاز تیم سوم جدول بوده و فولاد خوزستان با 39 امتیاز در رده هفتم قرار دارد.
بازی تراکتورسازی تبریز با فولاد خوزستان روز جمعه 25 فروردین ساعت 17 در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار میشود.
شهرداری با نفت تسویه حساب میکند
شهرداری تبریز نیز در هفته سی ام مهمان تیم نفت تهران است. شهرداری که یک امتیاز شیرین از اصفهان مقابل ذوب آهن کسب کرد، از روحیه مناسبی برای بازی با نفت تهران برخوردار بوده و سعی در کسب امتیاز در این بازی را دارد.
شهرداری تبریز همچنین به دنبال گرفتن انتقام بازی دور رفت است. دیداری که در تبریز و تا ثانیههای پایانی به سود شهرداری در جریان بود، اما نفت از غفلت مدافعان و دروازهبان این تیم نهایت استفاده را کرده و گل تساوی را به ثمر رساند.
در حال حاضر تیم نفت تهران با 44 امتیاز تیم پنجم جدول بوده و شهرداری تبریز با 28 امتیاز در مکان هفدهم جای گرفته است.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 68 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
 احسان حاج صفی بازیكن تراكتورسازی تبریز در خصوص بازی ضعیف این تیم مقابل فجر سپاسی شیراز و همچنین شانس آسیایی شدن سرخ‌پوشان تبریزی گفت‌وگویی را با خبرنگاران انجام داده است كه خواندنش خالی از لطف نیست:

*: چرا تراكتور همیشگی را مقابل فجر ندیدیم؟

قبول دارم بازی خیلی ضعیفی مقابل فجر انجام دادیم. مثل گذشته نبودیم و به خوبی وظایف‌مان را انجام ندادیم.

*: از دست دادن این 2 امتیاز، شما را از كورس عقب انداخت.

شرایط سخت‌تری پیدا كردیم. بازی‌های آینده را باید جدی‌تر دنبال كنیم. هم قسم شده‌ایم تا در پنج بازی آینده، نهایت تلاش‌مان را بكنیم تا 15 امتیاز باقیمانده را كسب كنیم. باید تمام سعی خود را به كار گیریم تا بتوانیم در بالای جدول بمانیم. اگر این اتفاق بیافتد باز هم برای صدرنشینی شدن مدعی خواهیم بود.

*: از بازی خودت راضی بودی؟

می‌توانستم بهتر از این هم باشم. فوتبال یك بازی تیمی است. اگر نتیجه بگیری، همه اعضای تیم مقصرند. هر وقت هم ببریم، تمام اعضای تیم در آن سهیم هستند.

*: گویا قلعه‌نوعی‌ هم حسابی شاكی بود؟

انتظار برد مقابل فجر را داشتیم. طبیعی است وقتی نتیجه دلخواه را نمی‌گیری، سرمربی تیم كه باید پاسخگوی نتایج باشد، دلخور شود.

*: چرا تراكتور مقابل انبوه تماشاگران خود نتیجه نمی‌گیرد؟

این طور نیست. فقط در بازی با فجر این اتفاق افتاده و نتوانستیم انتظارات آنها را برآورده كنیم. وقتی آنها به استادیوم می‌آیند و با شور و شوق، تیم را تشویق می‌كنند، انگیزه‌مان چندین برابر می‌شود. خیلی از سختی‌ها را به خاطر این هوادار تحمل می‌كنیم. تمام اعضای باشگاه فقط به فكر خوشحال كردن هواداران هستند.

*: تراكتور به آسیا راه پیدا می‌كند؟

هدف‌مان همین است. اگر بتوانیم در چند بازی آینده، انتظارات را برآورده كنیم به آسیا می‌رسیم. حیف است این خیل عظیم هوادار آسیا را نبیند.

*: دوباره هم به تیم‌ملی دعوت شدی.

ممنون آقای كی‌روش هستم كه باز هم به من اعتماد كردند. سعی داشتم در طول این مدت، بازی‌های قابل‌قبولی را ارائه دهم تا بتوانم همچنان پیراهن تیم‌ملی را حفظ كنم.

*: اما خیلی وقت است فیكس تیم‌ملی نیستی؟

در چند بازی، مصدوم بودم و نتوانستم به طور كامل در اردوها حاضر شوم. در اردوهای بعدی تیم‌ملی، تلاشم را می‌‌كنم تا به این مهم دست پیدا كنم اما اگر جزو یازده نفر نبودم برای تیم‌ملی كشورم آرزوی موفقیت می‌كنم.

تراخـــتوردوســتی بازدید : 86 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

هنوز هواداران تیراختور خاطره ی تلخ و رقت باری که با قهرمان بازی (!!!) متهورانه ی (!!!) محسن ترکی که اخیرآ از طرف سایت «بلیچر رپورت» نیز بعنوان بدترین داور تاریخ فوتبال جهان انتخاب شد بوقوع پیوست را از یاد نبرده اند. تلخی این حادثه و غلظت رسوایی بوقوع پیوسته تا آن حد بود که برای همیشه بعنوان لکه ی ننگی بر پیشانی فوتبال ایران باقی خواهد ماند اما گویا در این مملکت چشمان برخیها سیاه تر و خونشان رنگین تر است.

 سپاهانیها که ظاهراً در این خیال غوطه می خورند که کاپ قهرمانی لیگ برتر کشور به نام آنان سند زده شده است پس از شکست در تبریز زمین و زمان را بهم دوخته و با داد و هوار که اسم آن را بغیر از «کولی بازی» چیز دیگری نمی توان نهاد تلاش دارند که آب را گل آلودتر نموده و صید دلخواه خود را از آن بگیرند و در این آشفته بازار چیزی که به فراموشی سپرده میشود این است که شاید در طول تاریخ فوتبال ایران مسابقه ای را نتوان یافت که به اندازه ی بازی با استقلال در حق تیراختور و هواداران دهها میلیونیش آنگونه ظلم آشکار شده باشد و اگر قرار بر تکرار مسابقه ای باشد مستحق تر ار آن هیچ مسابقه ای را نمی توان یافت.

 اینکه پس از سپری شدن 9-8 هفته از بازی صبا-تیراختور که مطابق معمول در آن بازی نیز ضربه ای کاری از طرف داوری همیشه مسئله دار فوتبال ایران به تیراختور وارد شد چرا باید پرونده ی در خاک غوطه خورنده و مختومه ی یک مسابقه دوباره از نو بازخوانی شود که محرومیت یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان تیراختور درست در آستانه ی بازی حساسش با سپاهان از درون آن بیرون کشیده شود خود بحث دیگریست. چنین به نظر می آید که پس از خروج برخی عوامل «سپاهان دوست» از فدراسیون فوتبال و قطع لابی اصفهانیها تیر در تاریکی رها شده به نفع آنها به سنگ خورده و اکنون پس از شکست مقابل تیراختور که با گلزنی همین بازیکن ملقب شده از طرف کمیته ی انظباطی به «رودریگو لوپز (!!!)» به تحقق پیوست اصفهانیها بی ظرفیتی شان در مقابل شکست را با براه انداختن الم شنگه ی رسانه ای می خواهند به رخ سایرین بکشند! البته شاید زیاد هم بد نباشد که شکایت اصفهانیها به فیفا به نتیجه برسد تا مدیرعامل و سایر متولیان دست و پا چلفتی تیراختور نیز یاد بگیرند که چگونه باید از حق تیم و هوادارانی که با حضور خود در یخبندان و سرمای چندین درجه ی زیر صفر تبریز در مسابقه با استقلال فوتبال ایران را در مقابل اراده ی پولادین خود شرمسار نمودند دفاع نمود.

 چنین به نظر می آید که از اینهمه داد و بیداد چیزی دست اصفهانیها را نگیرد فقط تنها ثمره ی آن این می تواند باشد که مسئولان در خواب فرو رفته و میهمان نواز (!!!) تیراختور بیشتر به طینت پاک (!!!) خواهر خوانده ی پارسالی خود که با هندوانه گذاشتن زیر بغل مدیرعامل و سایر مسئولان این باشگاه با تقدیم 3 گل به تیراختور تبریز را به مقصد اصفهان ترک نمودند و پس از آن نیز کلی از این دوستان خاله خرسه ی خود تعریف و تمجید نمودند تا هرگز از این خواب غفلت بیدار نشوند و این بزرگداشت (!!!) تیراختور و هوادارانش تا جایی ادامه پیدا نمود که محسن بنگر، بازیکن این تیم زبان به تحسین (!!!) تیراختورچیان گشوده و بلد نبودن آنان برای تشویق تیم خود را به رخ بدخواهان (!!!) تیراختور کشید پی ببرند.

 به هر روی این «کولی بازی» اگر هیچ فایده ای هم نداشته باشد حداقل این حسن را دارد که برخی افراد که فرق «توپ» را با «پوپ» نمی دانند چشمان خود را بیشتر باز نموده و در مکتب آنانی که مار خورده و اژدها شده اند مدیریت یک باشگاه را بطور «عملی» یاد بگیرند و برای پاسداری از آبروی نداشته ی فوتبال ایران با ادعاهای عوامفریبانه ای مانند اینکه «اگر به «فیفا» شکایت نماییم سهمیه ی ایران در لیگ قهرمانان آسیا کاهش یافته و در نتیجه تیراختور نمی تواند در آسیا حضور یابد!» خود را مضحکه ی عام و خاص ننمایند.

Tiraxturfans.com

تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

تعداد صفحات : 43

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 517
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 572
  • بازدید ماه : 868
  • بازدید سال : 2,903
  • بازدید کلی : 106,429
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی