loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 91 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

تراکتور سازی 21 امتیاز را پیش رو دارد 4 بازی خانگی ، 2 بازی خانگی مجازی ( دو بازی در تهران )و یک بازی در مقابل مس سرچشمه

تراکتور سازی با کسب پیروزی در مقابل سپاهان اصفهان یکی از مدعیان اصلی جام یازدهم یکبار دیگر خود را به یک قدمی صدر جدول رساند ، بازی دو تیم از هفته بیست هفتم در شرایطی برگزار شد که این دیدار برای قلعه نویی و شاگردانش از حساسیت واسترس خاصی همراه بود ، پیشینه نتایج 5 بازی گذشته دو تیم که نشان دهنده شکست ناپذیری اصفهانی ها بود و از 15 امتیاز ممکن 13 امتیاز را درو کرده بودند ،. این همان نکته ای بود که امیر قلعه نویی شب قبل بازی استراتژی تیمش را در وهله اول گل نخوردن ، بعد استفاده از موقعیت ها برای کسب 3 امتیاز عنوان نمود ، برد سپاهان در بهترین شرایط این تیم که 7 پیروزی پی درپی را تجربه کرده بود بدست آمد ، این پیروزی را می توان برای تراکتور سازان پل پیروزیی قلمداد کرد که برای رسیدن به اهداف بزرگ فتح شد .

تراکتور سازی برای رسیدن به قله افتخار تاریخی خود، هفت خوان را باید پشت سر بگذارد ، نگاه اجمالی به هفت خوان پیش رو .

خوان اول * سازی سایپای کرج – تراکتور

دیدار با سایپا ملاقاتی با گربه سیاه سالهای اخیر این تیم است ، تنها تیمی که توانست در نیم فصل اول لیگ نهم تراکتور را درتبریز با شکست روبرو کند، نارنجی پوشان در ادامه مصاف های رودررو در لیگ دهم ویازدهم تا اینجای کار باختی را در مقابل تراکتور سازی نداشته ودر مجموع 5 بازی با کسب 9 امتیاز برتری خود را در مقابل 3 امتیاز تراکتور سازی نشان داده است ، نبرد ششم مطمئنا حال وهوای دیگری خواهد داشت وسرخپوشان تبریزی بهتر می دانند که 3 امتیاز این دیدار برای حفظ جایگاه دومی و بستن پرونده سال 90 با این رتبه چه ارزش واهمیتی را داراست .

خوان دوم * تراکتور سازی – فجر سپاسی شیراز

آغاز سال 91 و اولین ماه فصل بهار دل انگیز برای تراکتور سازان چگونه رقم خواهد خورد ؟ بازی با فجر شیراز از شهر شعر وآواز را باید به فال نیک گرفت ، چرا که کسب پیروزی می تواند نوید همان مثل سالی که نکوست .... برای این تیم را داشته باشد ، شاید به ظاهر تراکتور سازی برای ایندیدار بازی سختی را پیش رو نداشته باشد و لی نباید شرایط بازی با تیم های در خطر سقوط را ساده ا نگاشت ، قلعه نویی برای دو هفته میزبانی با فجر وفولاد خوزستان نقشه های زیادی را در سر دارد و 6 امتیاز این دوبازی را قطع به یقین می خواهد به حساب خود واریز کند ، دیدار دو تیم 18فروردین برگزار خواهد شد .

خوان سوم * تراکتور سازی – فولاد خوزستان

تراکتور سازی برای دومین بازی خانگی خود در سال جدید مقابل شاگردان مجید جلالی صف آرایی خواهد کرد ، فولاد خوزستان تیمی با حال وهوای متفاوت که گاها چند هفته ای را خوب نتیجه گیری می کند وهمه نگاه ها را بخود معطوف می کند و زنگ ها را بعنوان یک مدعی به صدا در می اورد ولی یکباره در دو سه بازی هم نتیجه گیری نمی کند ، تراکتور سازی با پشت سر گذاشتن زمستان سرد تبریز هر چند حریف خود را از یک امتیاز منفی دور می بینند ( عدم حضورفولاددر زمستان سخت تبریز ) ولی در مقابل با رویش چمن بهاری در ورزشگاه یادگار برای ارائه یک فوتبال تاکتیکی زمین مسابقه را هموار خواهند دید تا قلعه نویی بعد از مدت ها آرزوی چمن ورزشگاه آزادی را بفراموشی سپارد ، دومین 3 امتیاز خانگی بعد فجر شیراز بدون اما واگر بایدبعه حساب تیمی که بعنوان مدعی قهرمانی ظاهر شده به حسابش واریز شود .

خوان چهارم * راه آهن تهران – تراکتور سازی

دیداری که روز شنبه دوم اردیبهشت ماه 91 ساعت 17 در استادیوم تختی تهران برگزار خواهد شد ، تراکتور سازی هر چند در خارج از تبریز به میدان می رود ولی حضور پر شور تماشاگران این تیم که شاید پر انرژی تر از ورزشگاه یادگار هم ظاهر می شوند بنوعی بازی با سایپا وراه آهن هم برای این تیم بمنزله بازی خانگی محسوب می شود ، تراکتور سازان در کارنامه خود در طی سه دوره اخیر لیگ در مقابل این تیم باختی را تجربه نکرده اند ، راه آهن با علی دایی انگیزه زیادی برای مصاف با امیر قلعه نویی وشاگردان وی دارد ، تراکتور سازی قدر 3 امتیاز این بازی را شاید از همه بیشتر بداند چرا که هفته 31 نشاندهنده اینست که سه گام بیشتر تا پایان لیگ نمانده وفرصت را نباید از دست داد و به اما واگر های هفته های آخر دل بست .

خوان پنجم * تراکتور سازی – پرسپولیس تهران

مصاف سرخ های پایتخت و دروازه اروپا شاید از جهتی نسبت به سال های گذشته از حساسیت خاصی برخوردار نباشد ، ولی نباید اینرا از یاد برد که همواره دیدار دو تیم با استقبال خوب تماشاگران از جذابیت برخوردار بوده و با توجه به انجام بازی در روز پایانی هفته ، پنجشنبه 7 اردیبهشت ماه می تواند روز خوب فوتبالی برای مشتاقان این رشته رقم بخورد ، تراکتور سازی بر خلاف سال های دور ، دست در آتش تیم های بزرگی دارد که در بازگشت دوباره به لیگ همیشه در مقابل تیم های پایتخت سعی کرده سربلند از میدان بیرون اید، کسب پیروزی در تهران در مقابل پرسپولیس تابوی شکست ناپذیری سرخ های پایتخت هم شکسته شد .

خوان ششم * مس سرچشمه – تراکتور سازی

مس سرچشمه در شرایطی پذیرای تراکتور سازی خواهد بودکه شاید این بازی برای تیم میزبان حالت تشریفاتی داشته باشد ، این اتفاق برای تراکتور سازی می تواند چراغ سبزی باشد تا برای 3 امتیاز این دیدار خارج از خانه نگرانی خاصی نداشته باشند ، تراکتور سازی در بازی رفت با یک فوتبال یکطرفه 80 دقیقه نتواست تیم 10 نفره مس را شکست دهد ، اما هفته ماقبل آخر ویک گام مانده به پایان ماراتن لیگ یازدهم نمی تواند همان شرایط دور رفت را برای تراکتور سازی داشته باشد واهمیت وضرورت 3امتیاز آن از نان شب واجب تر است و با احتمالی شاید هفته ماقبل آخر تکلیف لیگ یازدهم را رقم بزند.

خوان هفتم * تراکتور سازی – ملوان انزلی

ایستگاه آخر ! آیا تراکتور سازی قبل از هفته پایانی سرنوشت جام را در دستان خود خواهد دید ؟ آیا بازی با ملوان انزلی برای تراکتور سازی همراه با جشن قهرمانی خواهد بود ؟ اما واگر های که شاید در این روز سرنوشت تراکتور سازی را در لیگ یازدهم تعیین کند ، شاید هم فشردگی امتیازات سه تیم بالای جدول طوری رقم بخورد که اتفاقات چند سال گذشته را دوباره زنده کند وتکلیف تیم های مدعی در 90 دقیقه پایانی مشخص شود وهمه نگاه ها متوجه سه دیداری شود که از یک سو سپاهان در آسانترین بازی در مقابل مس سرچشمه در اصفهان قرار خواهد گرفت واستقلال در تهران میزبان نفت تهرانی خواهد بود که شاید انگیزه های برای این دیدار داشته باشد ، به نظر دو هفته پایانی سرنوشت ساز ترین روز های لیگ یازدهم خواهد بود .

پایان کار : تراکتور سازی 21 امتیاز را پیش رو دارد 4 بازی خانگی ، 2 بازی خانگی مجازی ( دو بازی در تهران )و یک بازی در مقابل مس سرچشمه ، به نظر شرایط برای تراکتور سازی مهیا است تا با برنامه ریزی وهدف گذاری برای هفت خوان قهرمانی این تیم بتواند با کسب قهرمانی یک افتخار تاریخی را به ثبت برساند .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 591
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 710
  • بازدید ماه : 1,006
  • بازدید سال : 3,041
  • بازدید کلی : 106,567
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی