loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 75 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
ستار همدانی مربی آذربایجانی تیم تراکتورسازی تبریز که به همراه امیر قلعه نوعی به تیم تراکتورسازی پیوست جزو مربیان کار آمد و با دانش تیم است که با داشتن مدرک A آسیا قطعا تاثیر بسزایی را در روند رو به رشد تیم نسبت به سال گذشته داشته است، گفتگوی خبرنگار سایت هواداران تراکتورسازی تبریز traxtorchi.ir را با این مربی در ادامه ی مطلب می خوانید..


*: ارزیابی شما از بازی روز گذشته تیم تراکتورسازی چیست؟
همانطوری که قبل از بازی نیز پیش بینی می کردیم روز گذشته بازی سختی را پشت سر گذاشتیم، تیم راه آهن با توجه به اینکه علی دایی را در سکان هدایتش می بیند تیمی تهاجمی و سرعتی است که می تواند برای هر تیمی خطر ساز باشد، ضمن اینکه تیم راه آهن از جمله تیمهایی است که همیشه برای تیمهای بزرگ مشکل ساز بوده و به این راحتی ها امتیاز از دست نمی دهد.با این وجود با حمایت هوادارانمان ما روز خوبی را پشت سر گذاشتیم و در صورتی که قدری بیشتر نسبت به موقعیت های بدست آمده توجه می کردیم می توانستیم به مراتب با گلهای بیشتری این دیدار را پشت سر می گذاشتیم.

*:  در چند صحنه امیر قلعه نوعی به شدت به فرزاد حاتمی و محمد ابراهیمی اعتراض کرد و اینگونه به نظر می رسد مهاجمین تیم آنطور که باید جوابگوی انتظارات کادر فنی نبودند؟

البته باید عنوان کنم تاکتیک تیمی ما به صورتی است که مهاجمین ما در بسیاری از مواقع تغذیه کننده ی خطوط هافبک ما می باشند و تنها به عنوان فوروارد و گلزن مطرح نیستند اما قبول دارم که مهاجمین در امر گلزنی عملکرد قابل دفاعی را ندارند و آنها باید توجه کنند که در تیم بزرگی همچون تراکتور استفاده از تک موقعیت ها حیاتی می باشد و امیدواریم با تمرینات لازم مهاجمین با تمرکز بیشتر در دیدارهای باقی مانده حضور یابند.

*: دیدار آینده تیم در مقابل پرسپولیس را چگونه ارزیابی می کنید؟

واقعیت امر ما به هیچ عنوان گول 4 گل خورده ی تیم پرسپولیس در مقابل سایپا را نخواهیم خورد و شما هم مطمئن باشید پرسپولیسی که در مقابل تیم تراکتورسازی ظاهر خواهد شد بسیار متفاوت تر از پرسپولیسی خواهد بود که در اکثر بازی ها حاضر می شوند، متاسفانه و یا خوشبختانه همه ی تیم هایی که در مقابل تیم تراکتورسازی حاضر می شوند با یک انگیزه دو چندان هم به علت حضور هواداران و هم به علت حضور امیر قلعه نوعی در راس کادر فنی وارد میدان می شوند که این کار را مقداری برای تیم تراکتورسازی سخت خواهد کرد، اما ما هم برنامه ی خاص خودمان را برای این بازی خواهیم داشت و به امید خدا با کسب حداکثر امتیاز این دیدار را هم به پایان خواهیم رساند.

*: روز پنجشنبه با توجه به احتمال پرشدن سکوها آیا هواداران باید استرس این را داشته باشند که با پر شدن استادیوم مجددا تیم آن بازی همیشگی اش را نخواهد داشت؟اساسا آیا قبول دارید که برخی ها می گویند " کسب پیروزی برای تیم در تبریز مقابل دیدگان 90 هزار نفر تلسم شده است؟ "
ببینید این حرف شما که عنوان می کنید حضور هواداران زیاد باعث می شود بازیکنان نتوانند بازی همیشگیشان را انجام دهند بنده قبول ندارم چرا که همه ی بازیکنان ما تجربه بازی در مقابل این تماشاگران را دارند و بی تجربه ترین آنها هم حداقل 3 سال در چنین میادینی به میدان رفته است بنابراین نمی توانم حرف شما را قبول کنم اما در این بین علت مهمی که از دیده ها دور می ماند چمن ورزشگاه یادگار امام است، اگر دیروز توجه کرده باشید بازیکنان بسیار عالی کارهای تاکتیکی تیم را در زمین پیاده کردند، چرا که ورزشگاه تختی چمن مخمل گونی داشت، توپ بسیار عالی در آن به گردش در می آمد و بازیکنان براحتی وظایفشان را انجام می دادند، آیا تا به حال از خود پرسیده اید چرا تیم ما در تهران بازیهای خوبی انجام می دهد؟ خوب طبیعی است اگر چمن مسابقه مناسب باشد بازیکنان نیز براحتی می توانند تاکتیک های خواسته شده را اجرا کنند، به هرحال امیدواریم روز پنجشنبه با ارائه یک بازی خوب و با حمایت هوادارانمان بتوانیم طلسمی که عنوان کردید را بشکنیم.

*:  متاسفانه طی سه سال گذشته با حضور هریک از تیمهای پیروزی و استقلال در تبریز حاشیه هایی را یا درحین و یا بعد از مسابقه داشته ایم که عمده دلیل آنها نیز تحریک هواداران از سوی بازیکنان و یا مربیان تیم حریف و احتمالا اشتباهات داوری بوده است، در این مورد چه نظری دارید؟
ما باید دقت بیشتری را در این مورد با توجه به هفته های حساس و پایانی لیگ داشته باشیم، به نظر من با نادیده گرفتن تیم حریف و تشویق همه جانبه تیم خودمان می توانیم بسیاری از حواشی را بکاهیم، چرا که این را با تمام وجود عنوان می کنم که هواداران تراکتورسازی در فرهنگ و وفاداری در رتبه ی اول قرار دارند و واقعا حیف است که بخواهیم این نوستالوژی ایجاد شده را تخریب کرده و بخاطر مسائل سطحی و گذرا نام خود و فرهنگمان را زیر سوال ببریم. از هواداران خواهش می کنم تنها به تشویق تیم خودمان فکر کنند.
traxtorchi
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 310
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 365
  • بازدید ماه : 661
  • بازدید سال : 2,696
  • بازدید کلی : 106,222
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی