loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 91 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

مس که پس از دو شکست پیاپی آمده بود که حداقل با تساوی تبریز را به مقصد کرمان ترک نماید و با در دستور کار قرار دادن بازی پربرخورد و پرفشار تلاش بر مسدود نمودن راه دستیابی تیراختور به پیروزی را داشت از دستیابی به این هدف خود ناکام ماند تا گامهایش برای ادامه ی لیگ لرزان تر شود. در نبمه ی اول، بازی دو تیم سرعت و هیجان کافی را به همراه نداشت و موقعیت چندانی نیز روی دروازه ها خلق نگردید که تساوی 0-0 را عادلانه ترین نتیجه ی آن می توان در نظر گرفت.

تیراختور نیمه ی دوم را با سبک و سیاق متفاوت تری نسبت به نیمه ی اول آغاز نمود و اگرچه مس با بازی درگیرانه، تخریبی و دست زدن به وقت کشی تلاش داشت که راههای نفوذ تیراختور به دروازه اش را ببندد اما هر قدر که مسابقه به انتهای خود نزدیک می گشت حملات تیراختور نیز بیشتر و مؤثرتر می گشت. از اواسط نیمه ی دوم بازی رو به جنجال گذاشته و کم کم با درگیری بازیکنان دو تیم تشنج حاکم بر آن ببشتر شد که چند کارت زرد داور نیز سبب برگشتن آرامش به بازی نشد. از دقیقه ی 75 با ورود محمد ابراهیمی بجای علیرضا جلیلی حملات تیراختور منظم تر شده و سرخهای آذربایچان در چند صحنه خطرناک ظاهر شدند. در دقیقه ی 84 ضربه ی آزاد ارسالی احسان حاج صفی با ضربه ی سر زیبای فرزاد حاتمی بر تور دروازه ی مس بوسه زد تا استادیوم در اوج شور و هیجان غوطه ور شود اما درست یک دقیقه پس از گل، اخراج قاسم دهنوی با کارت قرمز داور که دقایقی پیش از آن بدلیل درگیری با بازیکنان حریف کارت زرد گرفته بود سبب افزوده شدن بر التهاب مسابقه شد و در شرایطی که هواداران هنوز غرق در شادی گل پیروزی بخش تیراختور بودند در دقیقه 89 روی یک ضربه ی آزاد ارسالی و در شلوغی محوطه ی جریمه و غافلگیری مدافعان تیراختور، مس توانست گل تساوی را توسط مصطفی شجاعی به ثمر رسانده تا استادیوم در سکوت فرو رود. با پایان 90 دقیقه ی معمول مسابقه، سعید مظفری زاده بدلیل بازی ضد فوتبال و وقت کشی بازیکنان مس 5 دقیقه وقت اضافه اعلام نمود و تیراختور که نمی خواست بازی برده را با تساوی عوض نموده باشد بر شدت حملات خود افزوده و در لحظات انتهایی وقتهای تلف شده با خطای پنالتی اعلام شده بر روی محمد ابراهیمی و گل فلاویو لوپز که از آن می توان بعنوان گل طلایی نیز نام برد به سختی توانست حریف سمج خود را تسلیم نماید تا "تونی اولی ویه رای" پرتغالی با دشت نمودن اولین پیروزی خود نفسی به راحتی کشیده باشد.

گرچه پیروزی تیراختور بر مس اشک شوق را بر چشمان هزاران نفر از هواداران حاضر در استادیوم و میلیونها بیننده ی تلویزیونی آورد اما از ضعفهای تیم که مانع از بازی روان آن شده و پیروزی بر حریف را دشوار نمود نمی توان چشم پوشی نمود. خط هافبک تیراختور باز هم مثل دو بازی قبلی انسجام، صلابت و هارمونی لازم را نداشته و به همین خاطر سازمانیافتگی لازم در جملات تیراختور به چشم نمی خورد که علت آن را می توان در وهله ی اول در نبود برخی بازیکنان خلاق در خط هافبک و در مرحله ی بعدی در عدم هماهنگی تاکتیکی بازیکنان این خط جستجو نمود. با آنکه بازیکنان مس با بازی تخریبی و دست زدن به اعمال و رفتار ضد فوتبال تلاش می نمودند که با تحریک بازیکنان تیراختور مسابقه را از حالت عادی خود خارج نمایند علی ایحال به نظر می آمد که بازیکنان تیراختور نیز از آرامش و طمأنینه ی لازم بدور می باشند که این موضوع می تواند بدلیل تحت فشار بودنشان بخاطر عدم پیروزی در دو بازی قبلی باشد. کادر فنی تیم می بایست با آماده نمودن روحی-روانی بازیکنان برای مقابله ی مطلوب با پیش آمدن شرایط تنش زا از خارج شدن کنترل بازی از دست تیم مماتعت بعمل آورده و البته از هواداران نیز که همواره حامل و به نمایش گذارنده ی فرهنگ ناب آذربایجانی خود می باشند انتظار می رود که به رغم فشاری که تحمل می نمایند با سعه ی صدر بیشتری بازی را دنبال نموده و با احترام به تیم داوری و پرهیز از برخی شعارهای لمپن آلودی که جلوه ای ضد فرهنگی داشته و شایسته ی سرزمین متمدن و تاریخساز آذربایجان نمی باشد زمینه را برای حضور هر چه توانمندتر تیم محبوب خود در ادامه ی مسابقات فراهم نمایند.

پورتال هواداران تیراختور آذربایجان ضمن تبریک این پیروزی شیرین به فرد فرد ملت قهرمان آذربایجان، تداوم پیروزیهای بارسلونای آذربایجان در مسابقات پیش رو را آرزو می نماید.

http://tiraxturfans.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 115
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 170
  • بازدید ماه : 466
  • بازدید سال : 2,501
  • بازدید کلی : 106,027
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی