loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 75 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
سردار جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز صبح امروز با حضور در برنامه ورزش و مردم شبکه یک سیما به سوالات مجری این برنامه بهرام شفیع پاسخ داد.

در ابتدا بهرام شفیع از سردار جعفری مدیر عامل باشگاه تراکتور سازی ماجرای انتقال زمان بازی تراکتور - راه آهن از شنبه به روز یکشنبه را پرسید که جعفری در پاسخ گفت: با توجه به نزدیکی لیگ به هفته های پایانی و حساسیت بیش از حد بازیها خصوصآ در صدر جدول, ما درخواست انتقال بازی تراکتور به یکشنبه و برگزاری همزمان آن با بازی تیمهای استقلال و سپاهان را به سازمان لیگ دادیم و آنها نیز به این درخواست ما پاسخ مثبت دادند.

بهرحال برگزاری همزمان بازیهای این سه تیم در این شرایط بهترین کار ممکن است و اعتراضات و برخی سوء تفاهمات را به حداقل کاهش خواهد داد.

جعفری در پاسخ به این سوال که اگر راه آهن هم این درخواست را میداد آیا بهروان موافقت میکرد گفت: اگر راه آهن هم در همین شرایطی که اکنون تراکتور درآن قرار گرفته است را داشت, قطعا موافقت میشد و ماهم اعتراضی نمیکردیم.

و سپس جعفری در پاسخ به این پرسش شفیع در مورد علت تعویض استادیوم محل برگزاری بازی و اینکه اگر محل بازیهای خانگی تراکتور را نیز از یادگار به تختی انتقال میدادند, شما اعتراض میکردید یا نه؟ گفت: تراکتور یکی از پرهوادارترین تیمهای کشور است که همه جای کشور هوادار دارد؛ سازمان لیگ بدلایل امنیتی و با درخواست پلیس تهران محل بازی را تغییر داده است. وی تاکید کرد :مطمئنا اگر بازی در همان استادیوم اکباتان هم برگزار میشد باز تعداد تراکتوریها خیلی بیشتر از طرفداران راه آهن میشد.

سردار جعفری در ادامه در پاسخ به سوالات شفیع مبنی بر مقایسه اتفاقات تلخ و تاسف بار آزادی تهران و اهانتهای هواداران پرسپولیس به محمود رفیعی داور دیدار پرسپولیس - داماش گیلان و همچنین توهینهای آنها به هواداران داماش, با آنچه در بازی تراکتور - استقلال رخ داد بیان کرد: تراکتور اگر استقلال را شکست میداد به صدر جدول صعود میکرد.
وی ادامه داد :شرایط آن بازی به هیچ عنوان قابل قیاس با بازی پرسپولیس - داماش نیست چرا که در آن بازی همه فوتبال دوستان دیدند که ترکی چه بر سر تراکتور آورد؛ تیم ما هنوز هم که هنوز است تبعات آن اشتباهات را پس میدهد و همچنان از صدر جدول با سه امتیاز عقب هستیم که اگر آن اتفاقات نمی افتاد و ترکی قضاوت خوبی میکرد, شاید الان ما صدرنشین بودیم.

جعفری در پاسخ به این سوال که چرا تعداد سربازان تراکتور انقدر زیاد هستند, پاسخ داد: همه ی این حرفها تبعات ناشی از فضاسازی کاذب رسانه هاست؛ تراکتورسازی فقط حاج صفی و حدادیفر را بعنوان بازیکن سرباز جذب کرده است.

مدیر عامل باشگاه ترکتور سازی در تشریح وضع مالی باشگاه و پرداخت قرارداد بازیکنان گفت: متاسفانه همه باشگاهها در این فصل با مشکلات مالی مواجه بودند و این مشکلات تنها شامل تراکتور نمیشد اما خوشبختانه حدودآ ۶۰ % از تعهدات مالی مان را انجام داده ایم و تلاش میکنیم که این مشکلات را به حداقل برسانیم.


جعفری در مورد امیر قلعه نویی و شایعات که در مورد شرایط قلعه نویی برای ماندن در تراکتور گذاشته گفت : قلعه نویی اصلا شرط مالی برای ما عنوان نکرده است؛ ایشان تنها دوشرط برای ماندن در تراکتور عنوان کرده اند و آنها هم همان شروطی هستند که در مصاحبه با خبرگزاریها نیز بارها عنوان نموده است.
جعفری در مورد بلیت فروشی و مسائلی که پیرامون این موضوع هست و همچنین اتفاقاتی که اخیر رخ داده است عنوان کرد: از محل درآمد حاصل از بلیت فروشی میتوانستیم بخشی از مشکلات مالی مان را حل کنیم. اما متاسفانه علیرغم هزینه هایی که در مورد تجهیزات مربوط به بلیت فروشی انجام دادیم در بازی با فولاد که قرار بود مسئولیت بلیت فروشی برعهده خودمان باشد, این کار بازهم عملی نشد.

جعفری گفت: فردا مدارک و اسناد مربوط به همین مسئله را به فدراسیون خواهم برد تا در جلسه ای که با آقای کفاشیان در همین مورد دارم, عنوان کنم. ما رسیدگی به این مسئله را به عهده خود فدراسیون و شخص آقای کفاشیان واگذار نموده ایم و انتظار داریم که ایشان حق باشگاه را بگیرند و بلیت فروشی از بازی پرسپولیس بر عهده خود باشد.

جعفری در مورد شرایط تراکتور برای قهرمانی عنوان کرد: وضعیت سپاهان و استقلال بهتر از ما است اما تمام تلاشمان را میکنیم که انشاالله به این عنوان دست یابیم. ما به قهرمانی همچنان امیدواریم.

در آخر بهرام شفیع در مورد ماندن قلعه نویی در تراکتور و اینکه اگر ایشان در این فصل نتایج ضعیفی با تراکتور میگرفت بازهم ایشان را نگه میداشتید از او پرسید .
جعفری در پاسخ بیان کرد : اگر قلعه نویی در این فصل نتایج ضعیفی میگرفت بازهم او را نگه میداشتیم چرا که هم ایشان یک مربی بزرگی هستند و هم اینکه ما به آینده نگری و برنامه ریزی طولانی مدت اعتقاد داریم. من مطمئنم اگر حضور آقای قلعه نویی در تراکتور استمرار پیدا کند, در سالهای آتی شاهد اوج گیری این تیم و موفقیتهای بیشتری میشویم.

جعفری در پایان در مورد ابقای قلعه نویی در تراکتور خاطر نشان کرد: در روزهای آتی جلسات دیگری نیز با ایشان برگزار خواهیم کرد.
فعلا در مورد ماندن یا رفتن ایشان نمیتوان با قاطعیت سخن گفت اما ما تمام تلاشمان را بکار خواهیم بست که ایشان را برای سال بعد هم در تراکتور نگه داریم. باید زمان بگذرد تا همه چیز معلوم شود.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 591
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 716
  • بازدید ماه : 1,012
  • بازدید سال : 3,047
  • بازدید کلی : 106,573
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی