loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 29 جمعه 25 اسفند 1391 نظرات (0)
مهدی کریمیان بعد از تساوی 3-3 با الجیش قطر ؛ از بازی سپاهان صحبت می کند . مسابقه ای حیاتی برای هردو تیم که در انتظار لغزش استقلالند .
بازی چطور بود؟
والله چی بگم ...اگر بگویم که خیلی خسته ایم که این مسئله لوث شده است . ما هر ۳-۴روز یکبار بازی می کنیم ؛ما ۱۲تا بازیکن هستیم که مدام داریم بازی می کنیم و این موضوع به سلامت ها هم آسیب می رساند . در بازی با الجیش هم ۲-۱جلو بودیم و ۳-۲عقب افتادیم و فکر کنم فقط غیرت بچه ها و کمک خدا بود که توانستیم بازی را برابر کنیم و همین ۱امتیاز فکر کنم در آینده خیلی به ما کمک کند و همین که دست خالی برنگشتیم جای شکر دارد.
اما راحت گل می خوردید؟
فاز هجومی تیم خیلی خوب شده است  اما در فاز دفاع فقط ۴نفر هستند که دفاع می کنند ولی باید همه تیم  از جلو دفاع کنیم ..
ماجرای گرفتن میکروفن و صحبتهایت با شبکه های خارجی چه بود؟
البته انگلیسی خیلی راحت تر هستم اما عربی هم صحبت می کنم. چند باری هم که آنجا رفته ام با گزارشگرانشان عربی حرف زدم و آنها از این موضوع استقبال می کردند. بعضی وقتها هم ادای گزارشگرانشان را در می اوردم که وقتی خودشان گل میزنند ۱۰۰بار فریاد میزنند گل گل اما وقتی ما تیمهای ایرانی گل می زنیم ۱بار میگویند گل.  در کل سربه سرشان گذاشتم و مصاحبه هایی هم کردیم . .
بازی با سپاهان ؟
ما محکوم به بردن هستیم ما مدت زیادی بود که در جایگاه دوم بودیم و بعضاَ هم برای مدت خیلی کوتاهی به صدر هم میرفتیم اما الان همان جایگاه دومی را نیز از دست داده ایم .این بازی برای ما خیلی مهم است و در حضور تماشاگرانمان با حمایت آنها فکر کنم بتوانیم بازی را ببریم . این ۳امتیاز برای ما از نان شب واجب تر است. ما باید ببریم و به جایگاه دوم بیاییم و منتظر لغزش استقلال باشیم.
روبری تیم سابقت چه احساسی داری؟
من همیشه در تیمهایی که بازی کرده ام با آنها زندگی کرده ام من مثل یک کاسب نبوده ام که بروم یک پولی بگیرم و بعد هم بروم یک جای دیگر. واقعا به سپاهان احترام میگذارم اما الان بازیکن تراکتور هستم و نسبت به این تیم وهوادارانش عرق دارم و تمام تلاش خود را میکنم.
حرف خاصی نداری؟
مردم از حمایت کنند مثل همیشه و ما هم تمام تلاش خود را میکنیم که با بردن تیم خوب سپاهان یک عیدی خوب به آنها بدهیم.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 591
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 727
  • بازدید ماه : 1,023
  • بازدید سال : 3,058
  • بازدید کلی : 106,584
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی