loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 81 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

آخرین باری که با فتح الله زاده صحبت کردید و او را دیدید ، کی بوده؟
آخرین بار فتح الله زاده را در مراسم امام حسین (ع) دیدم. یک بار هم که یک آقایی علیه من مصاحبه کرده بود، فتح الله زاده زنگ زد و خواهش کرد که جوابی ندهم فقط همین. تازه من شرمنده اش شدم که نتوانستم عید به او زنگ بزنم و عید را تبریک بگویم. من زنگ نزدم تا این طور شائبه ها پیش نیاید ولی مثل این که دوستان هر چه می خواهند می نویسند. اعتقاد دارم با کسانی که کار کردم باید اعیاد را تبریک گفت و تلفنی هم بهتر است. نمی دانم حالا با این شایعات چه چیزی گیرشان می آید. من الان 3 سال است که یک کلمه در مورد استقلال حرفی نزدم.

عده ای هم این شایعه را راه انداخته اند که نزدیکان شما می خواهند استقلال را به حاشیه بکشانند.
یک چیزی می خواهم بگویم. مردم از ما جلوترند و هراتفاقی می افتد به راحتی می دانند چه خبر است. استقلال زمانی که پول نداشت برای قلعه نویی بود. زمانی که دسته سوم بود، برای من بود. زمانی که سیزدهم و نهم بود برای قلعه نویی بود. وقتی استقلال دسته سوم رفت، چرا از 10 کیلومتری باشگاه کسی را نمی شد؟ قضاوت را برعهده مردم می گذارم. الان تمرکزم فقط و فقط روی تراکتور است. من خیلی علاقه دارم در تراکتور بمانم. کارم تازه سال دیگر شروع می شود. آذربایجان شهر و مردم بامعرفتی دارد. فوندانسیونی که من برای تراکتور امسال ریخته ام، فصل آینده جواب می دهد. امام هادی (ع) می فرماید: میزان سنجش در دنیا با اموال و در آخرت با اعمال است. اینها آخرت ندارند و اصلا قسمت دوم را قبول ندارند.

مگر با مهدی رحمتی مشکلی داشتید یا دارید که علیه شما صحبت کرد؟
لطف کنید سوال بعدی را بپرسید.

بازی های بعدی تراکتور را چطور می بینید؟
باید فیلم این بازی را آنالیز کنیم و ببینیم چه اتفاقی افتاد که نتوانستیم خوب باشیم. باید خودم آرامش بیشتری پیدا کنم و سر فرصت بعد از 48 ساعت ببینم چه چیزی رخ داده. فجر در تهران و شیراز نتایج خوبی گرفته. تیمی با برنامه و تاکتیکی است. ما 30، 40 درصد خودمان هم نبودیم. باید در این 5 بازی 15 امتیاز را بگیریم. لیاقت تیم ما خیلی زیاد است و باید برای این مردم بیشتر تلاش کنیم. نمی دانم چرا بچه ها نتوانستند شرایط حساس را درک کنند و به راحتی 2 امتیاز را دادیم.

با باشگاه تراکتور برای تمدید قرارداد صحبت کردید؟
راستش را بخواهید اول باید ببینم ما را می خواهند یا نه. من برای تمدید قرارداد 2 شرط دارم. اول این که بازیکنانم فعلی را که می خواهم حفظ کنند و دوم این که بازیکنان مد نظرم را بگیرند. این تازه به نفع تیم است. من چیز شخصی نخواستم. عین این 2 شرط را هم برای سپاهان گذاشتم. در حالی که می توانستیم راحت با سپاهان قهرمان آسیا شویم، نگذاشتند. الان شما حساب کنید تراکتور آسیایی شود نباید تیم را تقویت کنیم؟ حتی تیمی که سقوط نمی کند و در لیگ می ماند باید تقویت شود و برای بهتر شدن تلاش کند. ما اگر آسیایی شویم هم توقع مردم بالا می رود و هم نگاه قلعه نویی عوض می شود. طبیعی است که باید تیم را قوی تر ببندیم.

مثل این که از وقتی شنیدید جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتور با یکی دو مربی دیگر مذاکره کرده ناراحت شدید؟
خدا را گواه می گیرم و به مکه ای که رفتم قسم می خورم ، اصلا ناراحت نشدم. تازه من نمی دانم و نشنیدم مذاکره کرده یا نه. از همین جا اعلام می کنم جعفری می تواند با هرمربی که دوست دارد صحبت کند. در همه جای دنیا این مرسوم است. مگر در جام جهانی نبود که مک لارن و اریکسون کنار هم نشستند و کار کردند. جعفری شاید دارد آینده نگری می کند. شاید اهداف بزرگتری دارد که نمی تواند با قلعه نویی به آن هدفش برسد. به جان محمدم یک درصد ناراحت نمی شوم اگر او با مربی دیگری مذاکره کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 520
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 575
  • بازدید ماه : 871
  • بازدید سال : 2,906
  • بازدید کلی : 106,432
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی