loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 64 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
هفته‌ بیست و نهم لیگ برتر فوتبال جمعه 18 فروردین ماه 91 با انجام سه دیدار در تبریز، تهران و اهواز آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هفته‌ بیست و نهم لیگ برتر فوتبال جمعه 18 فروردین و از ساعت 17 با دیدار تیم‌های تراكتورسازی و فجرسپاسی در تبریز آغاز می‌شود كه در این بازی شاگردان امیر قلعه نویی امیدوارند با پیروزی برابر حریف شیرازی خود امتیازهای خود را با سپاهان صدرنشین برابر كنند و منتظر نتیجه‌ دیدار تیم‌های ملوان و سپاهان در روز 19 فروردین باشند.

در سوی دیگر شاگردان محمود یاوری در فجرسپاسی كه پس از حضور این مربی نتایجی نسبتا قابل قبول كسب كرده‌اند، تنها به فكر كسب امتیاز از میدان تبریز هستند. فجرسپاسی كه پیش از این در تهران موفق شده از سد تیم‌های استقلال و پرسپولیس بگذرد، برای پیروزی برابر تراكتورسازی نیز انگیزه بسیار زیادی دارد.

دیدار دو تیم در حالی برگزار می‌شود كه در روزهای گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی قلعه نویی از تراكتورسازی در پایان فصل یازدهم و پیوستنش به استقلال تهران به گوش می‌رسد و هر چند این شایعات توسط وی و مدیران باشگاه‌های تراكتورسازی تكذیب شده‌اند. هم اكنون تراكتورسازی با 52 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و فجرسپاسی با 34 امتیاز و 10 پله پایین تر در رده دوازدهم جای گرفته است. دیدار دو تیم ساعت 17 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.

دیگر دیدار روز جمعه در تهران و بین تیم‌های راه‌آهن و مس كرمان برگزار می‌شود. علی دایی كه بیشتر تعطیلات نوروز را به دلیل سانحه رانندگی‌اش در جاده كاشان در بیمارستان سپری كرده است، تیمش را در حالی به مصاف مس كرمان می‌فرستد كه معتقد است تمرینات تیمش به قدر كافی بوده است.

در سوی دیگر مس كرمان كه طبق روال نه چندان خوشایند لیگ ایران با تغییر سرمربی‌اش روبرو شده است و ابراهیم قاسم پور را به جای میروسلاو بلاژویچ روی نیمكت خود می‌بیند، به قصد كسب سه امتیاز و پیروزی بر رقیب تهرانی پا به ورزشگاه اكباتان خواهد گذاشت.

راه‌آهن هم اكنون 29 امتیازی است و در رده پانزدهم جدول قرار دارد و مس كرمان با 32 امتیاز چهاردهم است. دیدار این دو تیم ساعت 17 در ورزشگاه اكباتان تهران برگزار می‌شود.

فولاد و سایپا برگزار كننده سومین دیدار روز جمعه در چارچوب هفته‌ بیست و نهم لیگ برتر فوتبال خواهند بود. اهوازی‌ها كه فصل یازدهم را با تركیبی از بازیكنان جوان و بومی آغاز كرده‌اند و در طول این فصل به نتایج قابل قبولی رسیده اند، این بار در برابر تیمی قرار می‌گیرند كه مانند بسیاری دیگر از تیم‌های لیگ برتری مشمول قهر و غضب مدیران باشگاه قرار گرفته و با تغییر سرمربی روبرو شده‌ است.

مجید جلالی و تیمش بسیار امیدوارند كه با وجود بازیكنان بسیار جوان خود در پایان فصل یازدهم به نتیجه‌ای در خور توجه دست پیدا كنند. این تیم علاوه بر كسب نتایج خوب چشم امید زیادی به كسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده دارد.

مجتبی تقوی پس از حضور در تیم سایپا و تكیه زدن بر جای مجید صالح نتایج خوبی كسب كرده است و این بار امید زیادی دارد كه بتواند با تیمش به یك پیروزی شیرین برابر فولاد دست پیدا كند. هم اكنون فولاد با 39 امتیاز هفتم است و سایپا با 34 امتیاز در رده دهم جدول جای گرفته است. دیدار دو تیم ساعت 17 در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود.

** برنامه كامل دیدارهای هفته‌ بیست و نهم لیگ برتر فوتبال:

جمعه 18 فروردین

* تراكتورسازی ـ فجرسپاسی، ساعت 17، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز.

* راه‌آهن ـ مس كرمان، ساعت 17 ، ورزشگاه اكباتان تهران.

* فولاد ـ سایپا، ساعت 17 ، ورزشگاه تختی اهواز.

شنبه 19 فروردین

* ملوان ـ سپاهان، ساعت 17، ورزشگاه تختی انزلی.

* شاهین ـ نفت تهران، ساعت 17، ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر.

* صبا ـ نفت آبادان، ساعت 17 ، ورزشگاه یادگار امام (ره) قم.

یكشنبه 20 فروردین

* ذوب آهن ـ شهرداری تبریز، ساعت 15:30 ، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان.

* مس سرچشمه ـ استقلال، ساعت 16:30، ورزشگاه شهید باهنر كرمان.

* پرسپولیس ـ داماش، ساعت 19 ، ورزشگاه آزادی تهران

برچسب ها جمعه 18 فروردین 91 ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 406
  • باردید دیروز : 591
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,052
  • بازدید ماه : 1,348
  • بازدید سال : 3,383
  • بازدید کلی : 106,909
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی