loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 63 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
هفته بیست و نهم رقابتهای لیگ برتر کشور پس از تعطیلی بیست روزه در سال جدید آغاز خواهد شد و در یکی از مهمترین بازیهای این هفته تیم محبوب تیراختور آذربایجان در استادیوم سهند تبریز میزبان طلایی پوشان فجرسپاسی شیراز خواهد بود.

 می شود گفت تقابل دو تیم نظامی لیگ برتر کشور آن هم در یک روز تعطیل و در یک هوای بهاری که انتظار می رود با حضور گسترده و بیش از یکصدهزار نفری هواداران تیراختور همراه شود, از جهات مختلفی جذاب و دیدنی خواهد بود.

تلاش تیراختور برای رسیدن به صدر جدول و پیشی گرفتن از صدرنشین کنونی از یک سو و از سوی دیگر تلاش شاگردان سرهنگ برای جبران شکست بازی رفت و حفظ جایگاه خود درمیانه جدول, دست به دست هم خواهند داد تا روز جمعه شاهد یک بازی حساس و نفسگیر از سوی هردو تیم محبوب باشیم.

برهمین اساس نگاهی داریم به عملکرد دو تیم تا قبل از این رویاروئی حساس:

تیراختور آذربایجان:

محروم : ندارد

مصدوم: فرزاد آشوبی

جایگاه فعلی در جدول رده بندی: رده دوم با 52 امتیاز

جایگاه تیم در خوشبینانه ترین حالت: صدر جدول

جایگاه تیم در بدبینانه ترین حالت: رده سوم

تعداد بازی خانگی: 13 بازی

برد:7 برد

مساوی: 3

باخت: 3 باخت

گل زده داخل خانه: 26 گل

گل خورده ی داخل خانه: 15 گل

تفاضل: 11+

امتیاز کسب شده در داخل خانه: 24 امتیاز

تیراختور یکی از امیدهای اول قهرمانی در لیگ یازدهم است و برای اینکه به این مهم دست یابد تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا ادامه راه را نیز با موفقیت پشت سر بگذارد.

سرخپوشان محبوب آذربایجان عملکرد مناسبی مخصوصا در دور برگشت لیگ داشته اند و بجز آن شکست تلخ تحمیلی که مقابل استقلال متحمل شدند, در 4 بازی خانگی دیگر خود پیروز میدان بوده اند.

تیراختور در این بازی محروم و مصدومی ندارد و با توجه به اینکه از امتیاز میزبانی هم برخوردار است و پیش بینی هم می شود که این بازی به لحاظ برگزاری در روز جمعه و رایگان بودن تماشای آن, با استقبال پرشور و پرتعداد تیراختوریها مواجه شود, لذا به نظر خیلی راحت می تواند حریف شیرازی خود را شکست دهد و همچنان برای رسیدن به صدر جدول امیدوار باقی بماند.

تیراختور تابحال در رویاروئیهای خود با این تیم شیرازی شکست نخورده و از مجموع سه مسابقه ای که با این تیم انجام داده دو بازی که در لیگ نهم برگزار شد,به تساوی انجامیده و بازی رفت لیگ جاری نیز با برد سرخپوشان آذربایجان به پایان رسید

حال باید دید تیراختور میتواند روند شکست ناپذیری اش را در مقابل این تیم حفظ نماید یا خیر!!؟

فجرسپاسی شیراز:

محروم:

مصدوم:

جایگاه فعلی در جدول رده بندی: رده دوازده با 34 امتیاز

جایگاه تیم در خوشبینانه ترین حالت: رده نهم با سه پله صعود

جایگاه تیم در بدبینانه ترین حالت: رده چهارده با دوپله سقوط

تعداد بازی خارج از خانه: 14 بازی

برد: 2

مساوی: 4 مساوی

باخت: 8 باخت

گل زده خارج از خانه: 9 گل

گل خورده ی خارج از خانه: 21 گل

تفاضل: 12-
امتیاز کسب شده در خارج از خانه: 10 امتیاز

طلایی پوشان شیرازی هر چقدر که در بازیهای خانگی نسبتا خوب ظاهر شده اند در بازیهای خارج از خانه اصلا عملکرد قابل قبولی نداشته اند؛

آمار بازیهای خارج از خانه این تیم در دور برگشت لیگ جاری:

فجرسپاسی در دور برگشت لیگ برتر مجموعآ 5 بازی در بیرون از شیراز انجام داده که ماحصل آن 4 شکست و تنها یک پیروزی بوده است (تیراختور از 5 بازی خانگی خود در دور برگشت 4 پیروزی و یک شکست مصلحتی بدست آورده است).

تنها پیروزی این تیم در دور برگشت که بهترین پیروزی این تیم نیز در کل لیگ یازدهم می باشد مربوط به پیروزی سه بر دو برابر پرسپولیس تهران در آزادی میباشد؛

سنگین ترین شکست این تیم هم مربوط به هفته بیست و هفتم می شود که برابر سایپا در کرج با 5 گل متوقف شد.

آمار فوق نشان از نابسامان بودن وضعیت این تیم شیرازی خصوصا در بازیهای خارج از خانه دارد و شاید هم به همین خاطر است که محمود یاوری برای فرار از زیر بار انتقادات شدید هواداران شیرازی و شکست احتمالی اش در تبریز از هم اکنون دست بکار شده و با مصاحبه های مغرضانه اش سعی در تشویش اذهان عمومی را دارد.

آنچه تاکنون بارها و بارها اتفاق افتاده و همگان نیز شاهدش بوده ایم, نامروتی مسئولین لیگ که در راس آنها کمیته انضباطی و کمیته داوران قرار دارد, با تیراختور و هواداران پرشورش بوده است که نمونه بارزش را هم در بازی با استقلال در تبریز شاهدش بودیم؛ آنچه در آن بازی تلخ در تبریز رخ داد, بریده شدن سر تیراختور آنهم در مقابل چشم بیش از 80 هزار هوادار حاضر در استادیوم و میلیونها هوادار این تیم در سراسر جهان, بود؛حال ایشان چگونه نگرانی خود را تاثیر اشتباهات داوری در نتیجه این بازی آنهم بسود سرخپوشان و بضرر تیم خود ابراز میدارند, خود جای بسی تامل و درنگ دارد.

مسئولین تیمها بهتر است بجای دست به دامن حواشی شدن برای توجیه شکست حتمی خود در تبریز, دنبال روشهای دیگری باشند؛ چون برای حل مسائل و مشکلات پیش رو همیشه یک راه حل مناسبتری هم وجود دارد.

تیم محبوب تیراختور آذربایجان روز جمعه در حضور بی شمار هواداران خود و با قدرت و زیرکی یازده شیرمردش, فجرسپاسی را از پیش رو بر خواهد داشت؛ برای اینکار هیچ نیازی به لطف هیچ ارگان یا سازمانی ندارد.

به امید موفقیت نمایندگان محبوب فوتبال آذربایجان در عرصه رقابتهای لیگ برتر و دسته یک کشور و به امید قهرمانی تیراختور آذربایجان در لیگ یازدهم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 591
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 668
  • بازدید ماه : 964
  • بازدید سال : 2,999
  • بازدید کلی : 106,525
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی