loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 61 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي با بيان اينکه مصيبت بزرگ اين فصل اين باشگاه نوسانات ارزي است در خصوص نحوه برنامه ريزي رقابت هاي ليگ برتر گفت: برنامه هاي ليگ به طور غير تعمدي به نفع استقلال است که در اين راستا تاج به ما قول داد شائبه‌هايي را که بوجود آمده حل کند.

محمد حسين جعفري در خصوص آخرين وضعيت باشگاه تراکتورسازي و مسائل مختلف اين تيم گفتگويي را با مهر انجام داد که مشروح آن را در زير از نظر مي گذرانيد:

براي اولين بار در تاريخ فجر را در تبريز شکست داديم
مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در خصوص برد سه بر يک تيمش مقابل فجر سپاسي اظهار داشت: براي اولين بار در تاريخ باشگاه تراکتورسازي تيم ما موفق شد که تيم خوب فجر را در تبريز شکست دهد البته بازيکنان ما در اين بازي از حمايت همه جانبه هواداران نهايت استفاده را بردند و در شرايط حساسي که داريم سه امتيازي را کسب کردند که اهميت زيادي براي ما داشت.

سرپرست فجر شبهاتي که در بازي تيمش با استقلال وجود داشت را رد نکرد
جعفري در خصوص اظهارنظر سرمربي تيم فجر مبني بر اينکه اگر وي از فجري ها به خاطر اظهارنظرش عذرخواهي نکند مسلمان نيست، گفت: من از اظهارنظر ياوري تعجب مي کنم. پس از بازي فجر با استقلال تعدادي از تماشاگران شيرازي اذعان داشتند که پيروزي پرگل استقلال مقابل فجر پشت صحنه هايي داشت ضمن اينکه سرپرست تيم فجر نيز اين موضوع را رد نکرد.

بايد به مسلماني ياوري شک کرد
وي تاکيد کرد: چرا ياوري بدون اينکه دليل، مدرک و شواهدي داشته باشد مرا متهم مي کند و نسبت به من سوءظن دارد که جو را عليه باشگاه فجر کرده و هواداران تراکتورسازي را تحريک کرده ام. در چنين شرايطي به مسلماني ياوري بايد شک کرد.

اگر اتفاقي هم افتاده باشد آن را بزرگ نمايي نمي کنم
مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تاکيد کرد: باشگاه فجرسپاسي به ما وابسته بوده و من خودم از جنس آنها هستم. اگر اتفاقي هم افتاده باشد من هيچ گاه بر روي آن تاکيد نکرده و آن را بزرگ نمايي نمي کنم چون پرداختن به يک گناه و بزرگ نمايي کردن آن از انجام خود آن گناه نيز بدتر است.

اظهار نگراني عليه باشگاه فجر نکرده ام
وي خاطر نشان کرد: من اگر اظهارنگراني کرده ام در مورد باشگاه فجر نبود بلکه در خصوص عملکرد برخي از بازيکنان اين تيم در بازي با استقلال اظهارنگراني کرده ام بنابراين بهتر است ياوري فرافکني نکند.

امضاي قرارداد با اسپانسر جديد در ليگ قهرمانان آسيا
جعفري در خصوص مشکلات مالي اين باشگاه تاکيد کرد: در حال حاضر ما با مشکلات مالي روبرو هستيم البته براي حضور در رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا با اسپانسر جديدي مذاکره کرده و به نتايج خوبي رسيده ايم اما هنوز قطعي نشده است. به احتمال فراوان روز يکشنبه با اين اسپانسر قرارداد امضا خواهيم کرد.

بزرگترين مصيبت فصل جاري باشگاه تراکتورسازي
مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در خصوص مشکلات اين باشگاه در تامين ارز مورد نياز کادر فني و بازيکنان خارجي اين تيم گفت: براي پرداخت به مربيان و بازيکنان خارجي هنوز موفق به دريافت ارز مبادلاتي نشده ايم و بايد ارز مورد نياز خود را از بازار آزاد تامين کنيم. در حال حاضر مشکلات ارزي که با آن دست و پنجه نرم مي کنيم بزرگترين مصيبت باشگاه تراکتورسازي در فصل جاري است.

4 ميليارد تومان کسري بودجه داريم
وي افزود: در حال حاضر حدود 4 ميليارد تومان کسري بودجه داريم که البته همه تلاش خود را مي کنيم تا از طريق منابع مختلف آن را تامين کنيم.

جعفري در خصوص اعلام شماره حساب توسط باشگاه تراکتورسازي براي کمک مالي هواداران به اين باشگاه خاطر نشان کرد: ما 5 سال است که شماره حسابي را براي کمک مالي هواداران به باشگاه در نظر گرفته ايم و اين موضوع فقط مربوط به امسال نيست چون بسياري از هواداران دوست دارند که حتي با مبلغي کوچک به باشگاه کمک مالي کنند.

وي در خصوص درگيري لفظي جواد کاظميان با اوليويرا پس از تعويضش در بازي با فجر سپاسي اظهار داشت: بحث هايي که در خصوص پرتاب گرمکن ورزشي توسط کاظميان پس از تعويضش در بازي با فجر مطرح مي شود به هيچ وجه صحت ندارد بلکه وي به تصميم کادر فني در خصوص تعويض خود اعتراضي کرده بود.

کاظميان عذرخواهي کرد و اوليويرا پذيرفت
وي در همين خصوص افزود: اين بازيکن پس از پايان بازي با فجر اذعان داشت که به طور لحظه اي عصباني شده و بلافاصله از کادر فني و سرپرست تيم عذرخواهي کرد که حتي وي اين کار را در هتل نيز دوباره انجام داد و قبول کرد دچار کار اشتباهي شده است. خوشبختانه اوليويرا و سرپرست تيم نيز عذرخواهي وي را قبول کردند.

سيد صالحي بدون زدن پنالتي هم آقاي گل مي شود
مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در خصوص ناراحتي سيد مهدي سيد صالحي از اينکه کادر فني تيم اجازه زدن ضربات پنالتي را به وي نمي دهد تا اين مهاجم بتواند به هدف خود که کسب آقاي گلي ليگ در پايان فصل است، برسد تاکيد کرد: مطمئن باشيد سيد صالحي بدون پنالتي زدن نيز آقاي گل خواهد شد چون او داراي اعتقادات پاکي است که همين ايمان و اعتقاد او را در رسيدن به هدفش کمک خواهد کرد.

فلاويو بايد به تصميمات کادر فني احترام بگذارد
وي در مورد ناراحتي فلاويو از نيمکت نشيني در برخي از بازيهاي تيم تراکتورسازي به ويژه در بازي با گهر اظهار داشت: فلاويو در تراکتور بهترين روزهاي بازيگري خود را تجربه مي کند . کادر فني بايد تشخيص دهد که چه بازيکني از شرايط روحي و بدني مناسبي براي حضور در زمين مسابقه برخوردار است بنابراين همه بازيکنان از جمله فلاويو بايد به تصميمات کادر فني احترام بگذارند.

مشکل خاصي بين اوليويرا و فروزان وجود ندارد
جعفري در پاسخ به اين پرسش که چرا فروزان حتي در ليست 18 نفره تيم تراکتورسازي قرار نمي گيرد و روز به روز از نيمکت اين تيم دورتر مي شود، گفت: مشکل خاصي بين فروزان و اوليويرا وجود ندارد در حال حاضر عملکرد مهدي ثابتي باعث شده تا سرمربي تيم به وي به عنوان دروازه بان اول تيم اعتماد کند که فکر مي کنم اين موضوع حق مسلم سرمربي باشد.

تغيير جاي ثابتي و فروزان طي يکسال
وي افزود: سال گذشته فروزان با عملکرد خوب خود تبديل به دروازه بان شماره يک تراکتورسازي شده بود و امسال اين اتفاق براي ثابتي افتاده است و معلوم نيست سال آينده اين موقعيت نصيب چه کسي شود بنابراين يک بازيکن حرفه اي بايد همواره سعي کند تا انگيزه هاي خود را براي رشد و پيشرفت زنده نگه دارد.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در خصوص اعتراض مسئولان باشگاه سپاهان مبني بر اينکه چرا برنامه ريزي رقابتهاي ليگ برتر به نحوي است که همواره استقلالي ها از آن سود مي برند، گفت: ما در هفته بيست و پنجم رقابتهاي ليگ برتر طي يک درخواست رسمي از سازمان ليگ خواستيم تا بازيهاي تيم هاي صدر جدولي را به دليل حساسيت هايي که وجود دارد در يک زمان برگزار کنند اما متاسفانه هنوز اين اتفاق نيفتاده است.

برنامه ريزي ليگ به نفع استقلالي ها بود

وي در همين خصوص افزود: در حال حاضر برنامه ريزي برنامه ها به نفع تيم استقلال بوده هر چند مطمئنم مسئولان برنامه ريزي در سازمان ليگ به هيچ وجه تعمدي در اين موضوع نداشته و هيچ منفعتي در اين بين ندارند.

آگاهي استقلالي ها از نتايج سپاهان و تراکتور باعث شد به آب و آتش بزنند

مدير عامل باشگاه تراکتورسازي تاکيد کرد: به عنوان مثال در هفته بيست و هفتم ليگ بازي استقلال با صنعت نفت پس از بازي تيم هاي سپاهان و تراکتورسازي با حريفانشان قرار داشت اطلاع استقلالي ها از برد تيم هاي سپاهان و تراکتورسازي مقابل حريفانشان باعث شده بود تا آنها با اينکه 10 نفره شده بودند براي بردن تيم صنعت نفت آبادان به آب و آتش بزنند چون مي دانستند براي حفظ صدرنشيني تساوي به درد آنها نمي خورد.

تاج قول داد شائبه هايي را که بوجود آمده حل کند
جعفري در همين خصوص تاکيد کرد: من در اين خصوص با تاج صحبت کرده ام که نحوه برنامه ريزي سازمان ليگ شائبه هايي را ايجاد کرده که وي نيز قول داده اين موضوع را حل کند. تاج براي ديدن ديدار تيم هاي تراکتورسازي و الجزيره امارات به تبريز خواهد آمد و ما با حضور وي اين موضوع را پيگيري خواهيم کرد.

در ليگ قهرمانان آسيا از آبروي فوتبال ايران دفاع خواهيم کرد
وي در خصوص ديدار تيم هاي فوتبال تراکتورسازي و الجزيره امارات در چارچوب رقابتهاي گروهي ليگ قهرمانان آسيا گفت: بازي با تيم الجزيره اولين تجربه تيم تراکتورسازي در رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا است ما همه تلاش خود را مي کنيم تا در اين رقابتها از آبروي فوتبال ايران دفاع کنيم.

هواداران تراکتورسازي رکورد ليگ قهرمانان آسيا را خواهند زد
مدير عامل باشگاه تراکتور سازي در اين خصوص تاکيد کرد: چيزي که براي ما از همه بيشتر اهميت دارد حضور هواداران و ميزباني شايسته مردم تبريز و باشگاه تراکتورسازي است. مطمئن باشيد هواداران تراکتورسازي در بازي با الجزيره رکورد حضور تماشاگران در يک بازي ليگ قهرمانان آسيا را خواهند زد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 291
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 346
  • بازدید ماه : 642
  • بازدید سال : 2,677
  • بازدید کلی : 106,203
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی