loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
مــــهــــدی بازدید : 34 جمعه 25 اسفند 1391 نظرات (0)
"محمدحسین جعفری" در گفت‌وگو با تسنیم ، درباره بازی تراکتورسازی و الجیش اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و هر دو تیم اجازه دادند برنامه‌های تاکتیکی در زمین اجرا شود. ما توانستیم یک امتیاز ارزشمند را در خانه حریف خود به دست بیاوریم آن هم در شرایطی که از این تیم عقب افتادیم، به همین دلیل اعتقاد دارم نتیجه 3 بر 3 عادلانه بود.
 
وی افزود: خوشبختانه با این نتیجه در صدر گروه قرار گرفتیم. بسیاری در زمان قرعه‌کشی می‌گفتند تراکتورسازی در گروه آسانی قرار گرفته اما هر چه از مسابقات می‌گذرد مشخص می‌شود چه حریفان قدرتمندی داریم. تیم‌هایی چون الجیش و الجزیره که ما توانستیم از آنها امتیاز بگیریم به هیچ عنوان ضعیف‌تر از تیمی چون الغرافه که مقابل سپاهان پیروز شد، نبودند. 
 
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: اکنون دیگر مشخص شده که نظرها درباره آسان بودن گروه تراکتورسازی اشتباه بود. تیم ما با وجود آنکه نخستین بار در آسیا حاضر شده بسیار با تجربه و با تدبیر بازی می‌کند.
 
جعفری در این باره که تیمش بعد از بازی فشرده مقابل استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت تصریح کرد: فشار روی بازیکنان ما زیاد بود. تراکتورسازی تیم کم‌مهره‌ای است اما خدا را شکر با وجود بضاعتی که داشتیم بازیکنان توانایی جسمانی فوق‌العاده‌ای از خود نشان دادند. 
 
وی درباره سخت‌گیری داور ژاپنی در بازی تراکتورسازی مقابل الجیش گفت: در هر دو بازی گذشته خود مقابل الجزیره و الجیش این سختگیری را احساس کردیم اما برای آنکه بتوانیم در آسیا موفق شویم نباید چندان روی اینگونه مسائل تمرکز کنیم. 
 
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره پرداخت مالی صورت گرفته قبل از بازی با تیم قطری گفت: پول کمی به بازیکنان دادیم و به هیچ عنوان با این پول بحران ما از بین نمی‌رود. مبلغی که ابراهیمی مدیر گروه تراکتورسازی و موسسه کوثر به عنوان حامی مالی در اختیارمان قرار دادند به عنوان پول توجیبی بود که شرمنده بازیکنان نشویم. مشکلات مالی ما ادامه دارد و مطالبات بازیکنان به تعویق افتاده که امیدواریم بتوانیم در شب عید بخشی از آن را پرداخت کنیم. 
 
جعفری درباره اعتراضش به اعلام زمان جدید مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: تفسیرهای مختلفی در این زمینه وجود داشت اما من با تاج صحبت کردم و او قسم جلاله خورد که جز زمان فعلی اعلام شده هیچ فرصت دیگری برای برگزاری مسابقات لیگ برتر نبوده است. ما نیز به ائمه اطهار ارادت داریم و به همین دلیل دیگر این بحث را ادامه نمی‌دهم. 
 
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره بازی آینده این تیم مقابل سپاهان گفت: اگر می‌خواهیم در کورس قهرمانی بمانیم باید سپاهان را شکست دهیم. اگر در این بازی امتیازی از دست بدهیم کارمان بسیار دشوار خواهد شد. بنابراین با تمام قوا مقابل سپاهان بازی می‌کنیم. 
 
جعفری درباره اظهارات مسئولان باشگاه استقلال که اعتراض مدیران باشگاه تراکتورسازی را در تصمیم کمیته انضباطی برای محرومیت استقلال از حضور تماشاگران موثر دانسته بودند به تسنیم گفت: علاقه‌ای ندارم به این مباحث پاسخ دهم، فقط این را می‌گویم که تراکتورسازی با بودجه 10 میلیاردی بسیار خوب نتیجه گرفته و در لیگ برتر و آسیا موفق ظاهر شده است. پتانسیل تراکتورسازی حتی بیش از اینها است. من تنها می‌گویم قانون برای استقلال و پرسپولیس و بقیه تیم‌ها یکسان است و اگر آنها در شهرستان‌ها از حق بیشتری برای داشتن تماشاگر برخوردار هستند تراکتورسازی هم می‌تواند از این قانون استفاده کند. 
 
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی اضافه کرد: پتانسیل تیم تراکتورسازی را بسیار بالا می‌دانم. اگر در بازی‌های آینده به خصوص دیدارهای خانگی مقابل سپاهان، فولاد و پرسپولیس پیروز شویم می‌توانیم همچنان به قهرمانی امیدوار باشیم و قطعا در آسیا هم توانایی صعود به مرحله بعد را خواهیم داشت.
 
جعفری درباره اخبار منتشر شده پیرامون مذاکره با بازیکنان برخی تیم‌ها گفت: نمی‌دانم با بازیکنان تیم ما صحبتی شده یا نشده، اما من هم شنیدم که در این شرایط عده‌ای مشغول برخی کارها هستند. شاید ایجنت‌ها و حتی برخی مدیران برای گرفتن بازیکنان از هم اکنون تماس با آنها را آغاز کرده‌اند. نمی‌دانم چرا در لیگی که کمبود بازیکن داریم عده‌ای اصرار دارند 50 تیم حضور داشته باشند. من با لیگ 16 تیمی موافق هستم. 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 203
  • باردید دیروز : 591
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 849
  • بازدید ماه : 1,145
  • بازدید سال : 3,180
  • بازدید کلی : 106,706
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی