loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 85 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
تردید ها به ما خیانت می كنند،ما را از كوشش بر حذر می دارند و از پیروزی هایی كه به احتمال زیاد نصیبمان خواهد شد محروم می سازند.
ویلیام شكسپیر

سوابق نشان داده است همیشه در نخستین بازی پس از هر وقفه دچار مشكل بوده ایم..نمی توانیم اجازه دهیم تا مسائل قابل تجزیه، بنام خرافات روحیه تیمی را دچار افت كند.بدون شك در فاصله ی چند روز مانده به بازیها نخستین خروجی برخی سایت ها با عناوین"گربه سیاه در انتظار تراكتور" و یا ارائه آمار بازیهای نخست تراكتور در طی این چند فصل ، مزین خواهد شد!

ما با آمار بازی نمی كنیم نتیجه تلاشمان را خواهیم گرفت!
هر سه بازی نخست 3 لیگ اخیر را واگذار كرده ایم!
سال اول به صبای قم در قم
سال دوم ،پیروزی تهران در تهران
سال سوم،صبای قم در تبریز

آنچه كه به یاد داریم نخستین بازی را به صبای قم میزبان واگذار كردیم.تیمی متشكل از بازیكنان با تجربه كه حتی سابقه ی حضور در لیگ آسیا را نیز یدك می كشیدند.بدون شك باخت خفیف برای تیمی كه 8 سال از سطح اول مسابقات كشور به دور بود نمی توانست نتیجه فاجعه آمیز محسوب شود.

در همان سال نخست، كفه ترازوی سوت قضاوت چنان به زیان ما نواخته شد كه گوش عدالت كر شد! سهم ما از اشتباهات داوری چیزی در حدود 19 امتیاز بود.17 امتیاز به ضرر ما و 2 امتیاز به نفع ما(تراكتور-ابومسلم). دنباله رو این تصمیمات مصادف با آغاز اعتراضات ناپیوسته هواداران تراكتور به اوضاع داوری بود.

نخستین بازی فصل دوم پس از 8 سال،در برابر تیم پیروزی تهران بود.جو این بازی بر علیه هوادار و تیم تراكتور چنان وخیم بود كه می توان گفت حتی بازیكنان تماماً غیر بومی تراكتور نیز از این اوضاع شوكه شده بودند، این شوك منجر به مرگ تیم در نیم ساعت پایانی گشت. با این حال،تراكتور در آن بازی با نتیجه خفیف بازی را واگذار كرد.
در ادامه ی پس لرزه های این زلزله ی وحشتناك كه بن انسانیت را لرزاند،ناباورانه این تیم میهمان بود كه از چند بازی خانگی بعدی محروم از تماشاگر می گشت.روندی كه برای هوادار تراكتور به یك سریال تكراری تبدیل می شد و تقریباً همه به این مسائل عادت كرده می شدند.

ادامه ی چنین تصمیماتی به لیگ سوم نیز كشانده شد. و تیم تراكتور بازی نخست را در ورزشگاه خالی از هوادار در یك روز پر اشتباه به صبای قمی واگذار كرد كه فصل قبل بدترین تراژدی را در ورزشگاه یادگار امام(ره) بر علیه هوادار رقم زد.
بدین ترتیب پرونده ی بازی افتتاحیه فصل سوم نیز همانند فصل نخست بسته شد.

اگر عادلانه تجزیه تحلیل كنیم؛مهمترین عامل باخت فصل اول بی تجربگی تیم ، میزبانی و پر تجربگی بازیكنان تیم حریف بود.در فصل دوم باخت تراكتور در سكوها شكل گرفت.و در فصل سوم بازی در زمین بدون هوادار،تیمی كه پس از چند سال تغییرات عمده ای در سیستم و نفرات احساس می كرد.تیمی كه حتی كادر فنی خود را نیز تغییر دیده می دید.

اگر از بازی های نخست فصول صرف نظر كنیم در فصل گذشته پس از هر وقفه كوتاه یا بلند مدت،تیم دچار مشكل گشت،مشكل بدنی،و هماهنگی كه تماماً بازی های پس از وقفه ها با باخت یا تساوی همراه شد.مطمئناً پاسخ این مشكلات به عهده ی كادر فنی اسبق می باشد.اگرچه حدس آن چندان هم سخت نیست.

فارغ از این ها عوام گونه،برخی از تیم ها برای ما طالع نحس بوده اند،تیم هایی نظیر سایپا،صبای قم،فجر،مس سرچشمه!،اگرچه تمامی این موارد نیاز به گفتگوهای كارشناسانه دارد نه اشاعه شایعه! چیزی كه اولی، اینجا كمتر اتفاق می افتد و دومی نیازی به زحمت ندارد،اگرچه با روحیات ما سازگارتر است!

قتل گربه سیاه در دره سرخ
بحث فصل چهارم و بازی افتتاحیه در میان است.شاید مرور اتفاقات گذشته كمی مأیوس كننده به نظر می رسد.اما به یاد داشته باشیم.نتیجه را ایمان و تلاش ما رقم می زند و نه خرافات و چند خط دعای نابكار!
از نظر فنی ،تیم ما هماهنگ ترین تیم فصل است،پس از نظر هماهنگی خدا بخواهد بدون مشكل خواهیم بود.لااقل هماهنگ تر از حریف!
از نظر زمان و روز بازی نیز اوضاع بر وفق مراد ماست.
نخستین بازی و میزبان و با حضور هوادار!
پلیدی همواره از سپیدی در هراس است،در مقدسات دینی ،سپید مظهر ایمان و پاكی ست.ضعف ، ناامیدی چون خوش بینی كاذب پلیدی وجود هر انسان است.
بیایید سرنوشت را به تقدیر و خرافات مسپاریم،تقدیر را خود رقم خواهیم زد.
یادداشت از Sarp

tractorfc.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 591
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 721
  • بازدید ماه : 1,017
  • بازدید سال : 3,052
  • بازدید کلی : 106,578
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی