loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 80 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
تمرینات تیم تراکتورسازی که از روز ششم فروردین برگزار شده است امروز سومین جلسه تمرینی از ساعت 16 برگزار شد که در ساعت 18:00 به دلیل طوفان شدید تبریز تمرینات دقایقی زودتر از زمان در نظر گرفته شده به پایان رسید، گزارش مشروح تمرین را در ادامه ی مطلب مشاهده می فرمایید.

1- بازیکنان از ساعت 16 یکی پس از دیگری در تمرینات تیم حاضر شدند که محمد ابراهیمی آخرین نفر از بازیکنان بود که بر سر تمرین حاضر شد
2- قبل از شروع رسمی تمرینات بازیکنان به صورت تفریحی با یدکدیگر تمرین با توپ داشتند که فرزاد حاتمی و حاج صفی نسبت به سایر بازیکنان از جدیت بیشتری در این تمرینات حاضر شدند.
3- راس ساعت 16:30 تمرینات به صورت رسمی با سخنرانی امیر قلعه نوعی برای بازیکنان آغاز شد
4- فللاویو لوپز که در تمرینات دیروز دچار مصدومیت شده بود امروز به صورت انفرادی به همراه فردین عابدینی به مدت یک ساعت دور میدان دویده و تمرینات بدون توپ را زیر نظر بدنساز تیم بیاض پور ممی داشتند
5-بازیکنان در سه گروه تقسیم شده و زیر نظر دستیار امیر قلعه نوعی " باغ آبادی " تمرین پاسهای تک ضرب در فواصل کوتاه و نزدیک به هم را داشتند که دو بازیکن به عنوان بازیکن حریف در نظر گرفته شدند که ایشان سعی در تصاحب توپ را داشتند، بهترین رکورد بازیکنان اصلی تیم 34 پاس تک ضرب بدون اصابت توپ به پای بازیکنان حریف بود.
6- پس از 20 دقیقه تمرین پاس های تک ضرب با سوت ستار همدانی بازیکنان در تمرین پاس های بلند و تک ضرب و به سمت دروازه حریف و سعی در دور زدن دفاع حریف و بردن توپ به گوشه های میدان شرکت کردند که سانتر های احسان حاج صفی و ضربات آخر فرزاد حاتمی بیش تر از سایر بازیکنان به چشم می آمد.
امیر قلعه نوعی در این تمرینات از بازیکنان می خواست سرعت بیشتری به بازی داده و سرعت و دقت پاسهایشان را افزایش دهند، او از عکس العمل دروازه بانش در این مرحله از تمرینات تشکر کرد.
7-پس از اتمام این سری از تمرینات، بازیکنان در گروه های 3 نفره تقسیم شده و آنها می بایست توپ را در 3 ضرب توسط این بازیکنان از میانه میدان به پشت 18 قدم رسانده و با یک چرخش سریع توپ را وارد دروازه نمایند.
نکته ی جالب این تمرین استفاده از بازیکنان با پاهای غیر تخصصیشان بود، قلعه نوعی با این روش سعی در بهبود ضربات بازیکنان در لحظاتی است که در دیدارهای حساس لیگ برتر توپ روی پای غیر تخصصی بازیکنان خوابیده است و برخی از بازیکنان قادر به استفاده از چنین موقعیتهایی نیستند.
پس از مدتی بازیکنان در مکانهایی چیده شدند، تا با پای تخصصی از موقعیت ها استفاده نمایند، ضربات نهایی رودریگو توزی مورد تشویق امیر قلعه نوعی قرار می گرفت، لازم به توضیح است که دراین تمرینات تقریبا تمامی شوتهای رودریگو با قدرت و در داخل چهارچوب قرار گرفته بود. قلعه نوعی از چندین مهار توپ توسط محسن فروزان تشکر کرده و او را تشویق کرد.
8- در بخش دیگری از تمرینات بازیکنان با اجرای کارهای تاکتیکی توپ را از دفاع به حمله رسانده و سعی در گشودن دروازه را داشتند که محسن فروزان، مهدی ثابتی و عقیل اعتمادی هریک با عکس العمل هایشان در بیشتر مواقع حملات بازیکنان را نا کام می گذاشتند، دروازه بانان با کری خوانی خطاب به بازیکنان گفتند " برای رضای خدا هم کشده حداقل یکبار گل بزنید " که در این حین احسان حاج صفی با یک ضربه ی چیپ بسیار زیبا دروازه عقیل اعتمادی را باز کرد که با فریاد شادی بازیکنان همراه شد، دروازه بانان در این لحظات سکوت را ترجیح می دادند.
محسن فروزان که بیشتر از سایر دروازه بانان مشغول کری بود عملکرد قابل قبولتری هم نسبت به سایر دروازه بانان داشت، البته نباید از عکس العمل های زیبای عقیل اعتمادی به راحتی عبور کرد.
9- تمرین فرار از آفساید مدافعین حریف بخش دیگر تمرینات بود که امیر قلعه نوعی از عملکرد بازیکنان در این بخش رضایت نداشته و خودش دست به کار شد، او به صورت عملی نوع فرار از آفساید و استفاده از ضربه نهایی را به بازیکنان نشان داد که بعد از آن بازیکنان به شکل بهتری عمل کردند.
10- حدود 100 هوادار از نزدیک در تمرینات تیم در زمین چمن فجر تبریز حضور داشتند که بارش شدید باران و طوفانی که در ساعت 18:00 شدت یافت تمرینات تیم را متوقف و هواداران را از سر تمرینات فراری داد
به امید قهرمانی تراکتورسازی آذربایجان
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 591
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 665
  • بازدید ماه : 961
  • بازدید سال : 2,996
  • بازدید کلی : 106,522
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی