loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 72 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سال سخت و فشرده ای برای سردار جعفری و تیم بود چون مدیر عامل دست تنها همه کار ها را انجام دادا.

مصطفی اکرامی مدافع تیم تراکتورسازی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه در خصوص بازی با پرسپولیس گفت: بازی بسیار خوب دیدنی پشت سر گذاشتیم،بازی دو نیمه متفاوت داشت که نیمه اول ما بد بازی کردیم و پرسپولیس خیلی خوب ظاهر شد همچنین دعای خیر مردم باعث شد که پنالتی گل نشود.

وی در ادامه افزود: نیمه دوم نیز دو تغییر در سیستم انجام دادیم و با تعویض های خوبی که سر مربی تیم انجام داد توانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم و موجب پیروزی پر گل مقابل تیم بزرگی شویم و باعث خوشحالی ، افتخار و غرور می باشد که با نتیجه خوبی این تیم را شکست دادیم و با این پیروزی توانستیم مدعی بمانیم.

اکرامی در ادامه در خصوص استقبال هواداران و جو ورزشگاه نیز اظهار داشت: مثل همیشه فوق العاده بودند و در چهار سالی که من در تبریز و تراکتور بودم سنگ تمام گذاشتند و من از تک تک آنها تشکر می کنم و امیدوارم در کرمان نیز تیم را تنها نگذارند.

مدافع تراکتورسازی در مورد نیمکت نشینی نیز ناراحتی خود را ابراز کرد و توضیح داد: به هیچ عنوان راضی نستم. خیلی خیلی ناراحت هستم که نیمکت نشین شده ام چون شرایط من از سال پیش نیز بهتر می باشد و من در تمرینات خوب ظاهر می شوم و تمام تلاشم را می کنم مربی های من یاد داده اند که به نظر کادر فنی اعتراضی نداشته باشم و موفقیت تراکتور برای من مهمترین چیز می باشد.

وی در خصوص شرایط باشگاه تصریح کرد: شرایط باشگاه را از دو بعد نگاه می کنیم ، بعد اول از لحاظ مالی و امکانات سال سخت و فشرده ای برای سردار جعفری و تیم بود چون مدیر عامل دست تنها می باشد و مسئولین همکاری لازم را با وی ندارند یک سری منابعی که قرار بود کمک مالی کنند تعهدات خود را عمل نکرده اند بازیکنان لیاقت زیادی دارند چون ما تمام تلاشمان را می کنیم و با تمام قوا در مسابقات حاضر می شویم.

اکرامی در ادامه صحبت های خود افزود: بعد دوم سردار جعفری می باشد که خدمت بزرگی به تراکتو و آقای قلعه نوعی کرد چرا که در جذب بازیکن فعال بودند و هیچ تیمی ۱۱ بازیکن در یک فصل به مجموعه خود اضافه نکرده است و حتی دقت کنید اکثر بازیکنان بازیکن ملی می باشند.تیم هم اکنون در رده دوم جدول قرار دارد و این نشانگر نقطه قدرت مدیریت باشگاه می باشد هرچند که در مواقعی با مشکل مواجه شده ایم ولی مدیر عامل و کادر فنی تمام تلاش خود را کرده اند و من در مصاحبه های قبلی خود در خصوص مدیریت باشگاه حرفی نزده ام ولی اینبار تشکر می کنم و امیدوارم در ادامه با موفقیت و قدرت بیشتری ادامه بدهند.

وی در خصوص فصل بعد نیز گفت: من در نیم فصل پیشنهاد های زیادی داشتم و دلیل قبول نکردن این پیشنهاد ها یکی علاقه ای که از ته قلب به مردم تبریز دارم می باشد و دیگری این که آقای قلعه نوعی اجازه نداد و گفت که در ادامه به بودنت احتیاج داریم و من تا ۲۲ اردیبهشت هیچ مذاکره ای انجام نمی دهم و اولویت اصلی من تراکتور سازی می باشد و به شرایط سال بعد نیز بستگی دارد چون بازیکن نیز حق انتخاب دارد که آیا با مربی می تواند کار کند یا نه ولی در صورت رفتن به تیم دیگر به عنوان یکی از هواداران این تیم می باشم.

tractor1970

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 568
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 623
  • بازدید ماه : 919
  • بازدید سال : 2,954
  • بازدید کلی : 106,480
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی