loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 72 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با اشاره به این مسئله که تمام تلاشش را برای حفظ قلعه نویی و بستن تیمی قوی برای حضور در آسیا انجام می دهد، گفت: مهمترین اتفاق بازی با راه آهن قطعی شدن حضور تراکتور سازی در آسیا بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با اشاره به بازی زیبا و پر از شور و نشاط تیم تراکتورسازی عصر روز یکشنبه برابر راه آهن از خود ارائه داد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بزرگترین اتفاق این بازی قطعی شدن حضور تراکتورسازی در آسیا بود و همه از این اتفاق خوشحالیم و این موضوع مهم را به هواداران تراکتورسازی تبریک می گوییم.

وی با اشاره به اینکه راه‌آهن برخلاف دیدارهای گذشته برابر تراکتورسازی روز پرفروغی را نداشت افزود: حداقل 10 موقعیت گل 90 درصدی را در این بازی از دست دادیم ولی خوشبختانه در دقایق آخر به گل پیروزی بخش رسیدیم تا هم مدعی قهرمانی باشیم و هم حضورمان در آسیا را قطعی کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با اشاره به حضور پرشور هواداران و شور و نشاطی که این موضوع در بازی روز گذشته ایجاد کرده بود در خصوص برنامه تراکتورسازی برای حضور موفق در لیگ قهرمانان سال آینده آسیا ادامه داد: این پتانسیل در تبریز وجود دارد که بتوانیم در این مسابقات هم از نظر فنی و از نظر حضور هواداران از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم. ما در این راستا توانایی های تیم خود را بالا خواهیم برد. البته نه تیم امسالمان ضعیف بود و نه تیم سال آینده مان ضعیف خواهد بود بلکه تیم قدرتمند را خواهیم بست تا از دو پوئن تیم قدرتمند و هواداران پرشور فوتبالی در آسیا برای دفاع از آبروی فوتبال ایران استفاده کنیم.

جعفری صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: ما امسال دو کار مهم داریم؛ ابتدا بستن تیم خوب و سپس تجهیز ورزشگاه یادگار امام تبریز که موضوع دوم با توجه به اینکه این ورزشگاه در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان است امیدواریم آنها با ما همکاری کنند و تیم قدرتمندی را برای آسیا ببندیم و در این ورزشگاه میزبان خوبی برای تیم های آسیایی شویم.

وی با اشاره به اینکه تیمی خواهد بست که در ایران و آسیا حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد، در مورد مشکلات مالی باشگاه تراکتورسازی که ممکن است سال آینده هم برای بستن تیم قوی مشکلاتی را برایشان ایجاد کند، اظهار داشت: سال قبل 30 درصد سهام را واگذار کردیم و امسال هم قرار است بخش دیگر را واگذار کنیم که اگر چنین اتفاقی رخ دهد دیگر مشکل مالی نخواهیم داشت. متقاضی هایی هم داریم که به زودی با آنها به توافق خواهیم رسید.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مورد اینکه نگران کاهش سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا نیست، اظهار داشت: بعید می دانم چنین اتفاقی بیفتد و به نظرم نه تنها سهمیه کم بلکه اضافه خواهد شد زیرا آنچه AFC از ما خواسته بود انجام دادیم و از درخواست های آنان جلوتریم نه عقب تر ضمن اینکه AFC هم تمام شرایط فوتبال در آسیا و جهان را بررسی می کند و فکر می کنم امکانات ما در این شرایط قابل دفاع باشد و 4 سهمیه را به دست آوریم.

جعفری در مورد پلاکارت نصب شده در ورزشگاه تختی که روز شمار بازگشت امیرقلعه نویی به استقلال بود، اظهار داشت: هواداران می توانند نظرات خود را بگویند آنها یک روز مظلومی را می خواهند یک روز قلعه نویی و یک روز مربی خارجی. اما ما هم دوست داریم قلعه نویی را حفظ کنیم زیرا از عملکردش راضی هستیم و باید اذعان داشت این مربی خوب کار کرد که تراکتور آسیایی شد.

وی اضافه کرد: تلاشمان را می‌کنیم که قلعه‌نویی بماند و با قدرت کارش را ادامه دهد اما اینکه خودش نخواهد در تبریز بماند دست من نیست. ما دوست داریم او بماند. تمام امکانات مورد نیازش را فراهم خواهیم کرد و امیدواریم خودش هم تصمیمش ماندن در تبریز باشد.

وی در خصوص صحبت های منتشر شده از قولش در رسانه ها که اگر قلعه نویی برود مشکلی برای پیدا کردن جانشینش نداریم، اظهار داشت: صحبت های من در یکی از سایت ها تحریف شده و حرف هایم را به حاشیه بردند من گفتم اگر قلعه نویی بخواهد برود نمی توانیم او را به زور نگه داریم. البته تراکتورسازی دوست دارد قلعه نویی بماند و بعید می دانم این اتفاق بیفتد که او از تیم جدا شود.

جعفری در پایان با بیان اینکه تیمش در هفته جاری برای پیروزی مقابل پرسپولیس و ماندن در بین مدعیان قهرمانی به میدان می رود، گفت: دنیزلی برای ترکیه است و ما آذری زبان هستیم و ربطی به هم نداریم اما او مربی بسیار بزرگی است و قلعه نویی هم یک مربی بزرگ ایرانی است و از هیچ نظر تیم ما کم و کسری مقابل آنها ندارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 271
  • باردید دیروز : 591
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 917
  • بازدید ماه : 1,213
  • بازدید سال : 3,248
  • بازدید کلی : 106,774
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی