loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 132 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

راستش را بخواهید من همیشه در تمرینات به صورت انفرادی تمرین کاشته زدن می کنم و باور کنید که کاشته ام شانسی نبود.در بازی قبلی هم چنین ضربه ای زدم که در محوطه جریمه با ضربه سر فرزاد حاتمی تبدیل به گل شد.من خوشحالم که گل 3 امتیازی زدم و این گل را تقدیم به همه مردم آذربایجان می کنم که در همه شهرها از تیم ما حمایت می کنند.»

حاج صفی در پاسخ به این سوال که در بین بازیکنان خارجی الگوی تو برای کاشته زدن چه کسی است تاکید می کند:«راستش من بازیکن خاصی را الگو قرار ندادم ولی کاشته های دیوید بکام را دوست داشتم.او واقعا بهترین کاشته زن دنیا تاریخ است و بهتر از او نداشتیم.

البته رونالدینیو و کریس رونالدو هم خوب کاشته می زنند ولی به بکام نمی رسند.» حاج صفی در این بازی هم به عنوان دفاع چپ بازی کرد که خودش در این مورد می گوید:«در یکی دو بازی در پست مهاجم چپ و راست بازی کردم ولی دوست دارم در پست تخصصی ام یعنی دفاع چپ بازی کنم که خدا را شکر در دو بازی اخیر این اتفاق افتاد و در پست اصلی ام بازی کردم.بازی کردن در پست دفاع چپ به نفع خودم است.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 468
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 523
  • بازدید ماه : 819
  • بازدید سال : 2,854
  • بازدید کلی : 106,380
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی