loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
رضـــــــا بازدید : 38 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (0)

 سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: امروز فکر کردم تیمم در لندن بازی می کند چون فقط هواداران انگلیسی تیمشان را از اول تا آخر بازی تشویق می کنند و من هواداران تراکتور تشکر می کنم و آنها بدانند همیشه در قلب من جای دارند.

 

 تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی پس از شکست سه بر یک تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: سپاهان از شروع بازی پرس کرده بود و از ضدحمله های خود استفاده می کرد که به خوبی موفق شد.

اولیویرا گفت: ما باید قبول کنیم که سپاهان با برنامه تر از ما بازی کرد ولی دیگر باید این بازی را فراموش کنیم و به فکر بازیهای بعدی باشیم

وی افزود: هنوز چیزی برای ما تمام نشده است و من بعد از بازی به بازیکنانم گفتم که این بازی را فراموش کرده و این چند روز را در کنار خانواده های خود فراموش کنند.

تونی در ادامه گفت: ما تلاش خواهیم کرد که روی تیم و بازیکنان کار بکنیم و از لحاظ روحی و فکری آنها را بالا بکشیم.

سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: در پایان حرفی دارم برای هواداران که امروز فکر کردم تیمم در لندن بازی می کند چون فقط هواداران انگلیسی تیمشان را از اول تا آخر تشویق می کنند و من هواداران تراکتور تشکر می کنم و آنها بدانند همیشه در قلب من جای دارند.

وی افزود: من در هر کجای جهان که باشم هرگز آنها را فراموش نخواهم کرد و بابت بازی ضعیف بازیکنانم در امروز از آنها عذرخواهی می کنم.

اولیویرا اظهر داشت: امروز بازیکنانم به قدری ضعیف بازی کردند که اگر 7 تعویض داشتم هفت نفر را عوض می کردم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 298
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 353
  • بازدید ماه : 649
  • بازدید سال : 2,684
  • بازدید کلی : 106,210
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی