loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 50 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

عاشقان و علاقمندان تراکتورسازی بی نیاز از تبلیغ و تعریف هستند چون شور و شوق آنها زبانزد خاص و عام و آرزوی هر مربی می باشد ، علاقمندان تراکتور منحصر به تبریز و یا کشور عزیزمان نبوده و فراتر از مرز ها نیز هواداران پرشوری داردکه مسابقات و نتایج آن را رصد می نمایند . 
 هستند باشگاه هایی در کشور هایی که رویای داشتن تماشاگر و هوادار را دارند لذا با تبلیغات و ترفند های مختلف و با قرعه کشی ماشین سعی می نمایند تماشاگرانی به ورزشگاه ها جذب نمایند . اما با لطف خداوند و همت علاقمندان ، تراکتورسازی از این مسایل فارغ بوده و مفتخر به داشتن هواداران فهیم با اخلاق و نمونه میلیونی می باشد که در هر مسابقه شاهد مشتی از این خروار می باشیم . اینک تراکتورسازی پا به رقابت های آسیایی گذاشته و هواداران آن بیشتر از قبل به دنیا معرفی خواهند شد . این عرصه بهترین فرصت برای شناساندن فرهنگ و اصالت آذربایجان به دنیا می باشد که هم تیم و هم هواداران می بایست سفیر فضیلت های آذربایجان ایران اسلامی باشند . 
آنچه اهمیت بازی های آسیایی را بالا می برد نظارت کامل و اجرای دقیق قوانین فوتبال توسط AFC است که علاوه بر مسایل فوتبال در مستطیل سبز ناظر به نظم و انضباط تماشاگران در سکو ها می باشد یعنی اعمال بازیکنان ، کادر فنی و بخصوص تماشاگران باشگاه های راه یافته به مسابقات آسیایی توسط AFC رصد می شوند .
احترام به قوانین فوتبال ، احترام به تصمیمات تیم داوری ، احترام به تیم و تماشاگران حریف ، پرهیز از هرگونه تشنج در میدان و سکوها ، پرتاپ نکردن هرگونه اشیاء به داخل میدان توسط هواداران ، پرهیز از شعار های غیر ورزشی و هر شعاری مغایر با روح و قانون فوتبال از سرفصل های توجه AFC می باشد که تیم ها را با محرومیت و ضرر و زیان غیر قابل جبران مواجه خواهد کرد .
فیفا و AFC معتقد هستند هدف فوتبال شور و نشاط و شادابی و رقابت سالم با قوانین حرفه ای می باشد که با فضای خواسته های سیاسی و سایر مسایل جدا بوده و در یک جمله فضای ظاهری فوتبال از سیاست جداست .
هواداران فهیم و حرفه ای تراکتورسازی نیک می دانند که فضای مسابقات داخلی با مسابقات آسیایی متفاوت است و گذشت و مدارا در آن راه نداشته و با قوانین جدی ، محکم و مجریان قاطع بین المللی مواجه هستیم .
شایسته است که به منظور آمادگی برای مسابقات آسیایی از هم اکنون اقدام بکنیم ، قوانین را جدی بگیریم و منتظر شروع بازی های آسیایی نباشیم .
گاها مشاهده می شود که برخی افراد نا آگاه منافع تیم های خودشان را نادیده گرفته و اقدام به پرتاب اشیاء به داخل میدان نموده و خطاب به تماشاگران و بازیکنان تیم حریف و یا در اعتراض به تصمیمات داوری الفاظ و شعارهای غیر اخلاقی و غیر ورزشی بکار می برند که مغایر با روح جوانمردی ورزش بوده و این اقدامات احساسی جرایم و محرومیت هایی را متوجه تیم ها می کند .
متاسفانه این موضوع هرچند اندک و در حد ناچیز به صورت موردی در بعضی از بازیهای تراکتور آنهم در بازی های خارج از خانه مشاهده شده است که بر خلاف مصالح و منافع تیم و منویات باشگاه می باشد اینها خیرخواه و هوادار تیم نیستند و ما آنها را هوادار نمی شناسیم ، هوادار کسی است به تیم کمک کند نه اینکه لطمه وارد نماید
انتظار می رود که هواداران فهیم و حرفه ای تراکتورسازی خودشان مواظب اوضاع سکوها باشند و در صورت مشاهده حتی یک حرکت احساسی و غیر ورزشی از موضوع جلوگیری نمایند . هواداران تراکتور فقط به کثرت معروف نیستند بلکه به ادب، احترام ، نو آوری ، شور و نشاط و حرفه ای بودن بیشتر معروف هستند که شعار عیبی یوخ جلوه این حرفه ای بودن می باشد .
قوانین فوتبال جدی،محکم ، خشک و بی رحم و برای همه تیم های دنیا یکسان می باشد ، این ما هستیم که باید منافع تیم تراکتورسازی را لحاظ کرده و در صورت مواجه شدن با تمارض بازیکن تیم حریف ، وقت کشی ، اشتباهات داوری که جزو بازی هست بر احساسات خود غلبه و آرامش را حفظ نماییم و اعتراضات را در قالب مفاهیم مناسب فوتبالی ادا کنیم .
آنچه در مسابقات بین المللی فوتبال برای مردم مهم تر از نتیجه است نمایش فرهنگ ، اصالت و اخلاق مداری و ارائه ارزشهای مردم می باشد .امروز فوتبال بعنوان صنعتی مهم تاثیر فراوانی بر اقتصاد کشور ها و شهر ها دارد فوتبال با ارائه تصویر فرهنگ یک استان می تواند در جذب سرمایه گذار ، توریسم و .... چهره فرهنگی آن منطقه را به تصویر بکشد . حال وظیفه ماست : شهر تبریز که قدمت چندین هزار ساله داشته و مهد علم و تمدن ، فرهنگ ، رجال و مشاهیر بوده و شهر اولین می باشد را به نحو احسن به دنیا معرفی نماییم و مسابقات فوتبال به خصوص از نوع آسیایی بهترین عرصه و فرصت می باشد . حال این گوی و میدان در یک جمله : تیم در داخل زمین و هواداران در سکو ها میبایست سفیر فضیلت های مردم آذربایجان باشند .
 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 421
  • باردید دیروز : 591
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,067
  • بازدید ماه : 1,363
  • بازدید سال : 3,398
  • بازدید کلی : 106,924
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی