loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
مــــهــــدی بازدید : 34 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)
بازی چطور بود؟
در مجموع بازی بدی نبود. آنها در 25دقیقه ابتدایی بهتر بودند اما ما بازی را در 20دقیقه آخر نیمه اول برابر کردیم و در نیمه دوم کاملاَ بازی دست ما بود. میتوانم بگویم در روزی که ستاره تیم استقلال رحمتی بود ما بازی را باختیم.
علت درگیری تو با آرش چه بود؟
در یک صحنه توپ بین من و آرش بود. من پریدم و توپ افتاد لب خط. دهنوی هم در آن صحنه پشتش به من بود که یکهو دیدم آرش دوید به سمت دهنوی و با مشت دو تا کوبید به پشت قاسم. من هم رفتم لب خط چون نزدیک به صحنه بودم گفتم چه کار میکنی. با صورت به او نزدیک شدم و با حالت خشم به او گفتم این چه کاری است میکنی که دیدم با کله به صورت من کوبید!
آسیب هم دیدی؟
نه. اتفاقی نیفتاد اما حرکت آرش خشن بود و کارت قرمز داشت. من چون گفتم شاید داور نبیند خودم را انداختم زمین!
پس خودت را عمدی زمین زدی؟
بله. اگر نمیزدم شاید کارت قرمز نمیداد. چون داور دور از صحنه بود اگر چه حرکت آرش کارت قرمزش حتمی بود اما من زرنگی کردم و خواستم به تیمم کمک کنم. وگرنه نه حرف بدی به هم زدیم نه چیز دیگر. آن لحظه هم برهانی عصبانی بود وگرنه این کارها از آرش بعید است.
تماشاگران هم که مرتب فحش میدادند!
نه فقط من، بلکه هر کس دیگری این کارها را محکوم میکند. ما بازیکنان تمام تلاشمان این استکه برای خانواده خودمان نان حلال ببریم. حالا وقتی ببینیم همین فوتبال باعث میشود به کسانی که ما برای آنها عرق میریزیم فحش بدهند دیگر چه امیدی به این فوتبال است؟ مسئولین ما کجا هستند؟ اگر این فحاشیها را میبینند چرا محرومیتهای سنگین نمیکنند؟چرا این غائلهها را تمام نمیکنند؟ تا کی ما بازیکنان و حتی داوران باید به ناحق توهین و فحش بشنویم؟ مگر ما چه گناهی کردیم؟
همین اتفاقات باعث واکنش کاظمیان شد؟
باور کنید در بازی با استقلال نه تنها کاظمیان بلکه هر کس دیگری هم که بود عکسالعمل نشان میداد. البته من حرکت او را ندیدم اما صحبتهایی شنیدم.
هنوز شانس قهرمانی دارید؟
اگر منطقی نگاه کنیم در این چند سال تیمهای قهرمان با امتیاز 66 یا 67 قهرمان شدهاند. ما اگر هر 5 بازی خود را ببریم 70 امتیازی میشویم و حتی اگر یک بازی را هم مساوی کنیم 68 امتیازی میشویم. پس به قهرمانی امیدواریم. مطمئن هستم که اتفاقات زیادی میافتد تا هفته پایانی. ما هم ممکن است قهرمان بشویم و هم ممکن است تا مکان چهارم پایین برویم.شاید هم استقلال چهارم بشود. هنوز هیچ چیز معلوم نیست. البته با بضاعت کمی که ما روی نیمکت داریم همین که بین سه تیم هستیم کار بزرگی کردهایم.شما به نیمکت استقلال نگاه کنید که جواد نکونام به عنوان بازیکن جایگزین وارد میشود یا تیم سپاهان که به نویدکیا بهترین بازیکنش با خیال راحت در این شرایط حساس لیگ استراحت میدهد. پارسال زمان آقای قلعهنوعی ما بازیکنهای زیادی گرفتیم و حتی در نیمفصل چند بازیکن سرباز هم گرفتیم اما امسال حتی در نیمفصل بازیکن هم از دست دادیم. امسال شرایط ما خیلی سخت شده اما تیم استقلال بهترین تیم ادوار استقلال است.
زمان قلعه نوعی کمتر بازی میکردی؟
بله پارسال ۱۷، ۱۸ بازی بیشتر نکردم.بعضی بازیکنان به سیستم قلعهنوعی نمیخورند. مثلا همین فرزاد حاتمی اگر تراکتور میماند ضعیفتر میشد که قویتر نمیشداما در استقلال به تیم ملی هم دعوت میشود.
تو چطور؟ به تیم ملی فکر میکنی؟
من یک بازی مقابل پیکان انجام دادم در قزوین که در آن بازی گویا کیروش از من خوشش آمده بود. اما زمان قلعهنوعی به علت کم بازی کردن از چشم افتادم. امسال هم بازی با داماش دور رفت از باشگاه زنگ زدند مدارکت را فدراسیون میخواهد برسان که برایشان ایمیل کنیم. البته بعدش خبری نشد اما من تلاشم را میکنم که به تیم ملی برسم. من جزو دفاع چپهای کلاسیک ایران هستم.
و حرف آخر؟
از هوادارانمان ممنونم که همیشه در کنار ما هستند. فقط میتوانم از آنها نهایت تشکر را بکنم و دست همه آنها را میبوسماما فوتبال برد و باخت دارد. به استقلالیها بگویید فراموش نکنند که اگر ما در تهران 0-1 باختیم در عوض آنها را در تبریز 0-2 بردیم.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 301
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 356
  • بازدید ماه : 652
  • بازدید سال : 2,687
  • بازدید کلی : 106,213
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی