loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 33 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

جواد كاظميان اين بار با پيراهن تراكتورسازي به الجزيره گل زد تا به قول خودش گربه‌سياه اين تيم اماراتي باشد. كاظميان اين بار به تعويضش اعتراض ندارد چرا كه معتقد است مربي حتي مي‌‌تواند او را دقيقه 5 تعويض كند.

90: بازي را چطور ارزيابي مي‌‌كني؟
بازي خيلي خوبي بود در هر دو نيمه از الجزيره سرتر بوديم و اگر كمي بيشتر دقت مي‌‌كرديم مي‌‌توانستيم با گل‌هاي بيشتري آنها را شكست دهيم.


90: از الجزيره خيلي تعريف شده بود ولي آنها حرفي براي گفتن نداشتند فكر مي‌‌كني چرا آنها در تبريز هيچ‌كاره بودند؟
ببينيد من در داربي جلوي 100 هزار تماشاگر و نيز بازي‌هاي ملي پرتماشاگر بازي كرده‌ام ولي جوي كه امروز در تبريز ديدم اصلا قابل مقايسه با آن بازي‌ها نبود. جو ورزشگاه بسيار عالي بود. من تا به حال چنين جوي نديده بودم. براي همين فكر مي‌‌كنم بازيكنان الجزيره كوپ كرده بودند. البته ما هم آنها را خوب آناليز كرده بوديم و اجازه نفس كشيدن به آنها نداديم.


90:‌دوباره به الجزيره گل زدي؟
خدا را شكر مي‌‌كنم كه شرمنده هواداران نشدم. من ثابت كردم كه گربه‌سياه الجزيره هستم. اميدوارم بتوانم باز هم براي تراكتور گلزني كنم.


90: بعد از گل شادي متفاوتي نسبت به قبل انجام دادي؟
بالاخره گل زدن در حضور هواداران پرشور تراكتور و جو ورزشگاه باعث شد كه اين بار شادي‌ام متفاوت باشد. چند لحظه رقص آذري انجام دادم يك جورايي جو من را گرفت!


90: تلويزيون هم داشت نشان مي‌‌داد كه خيلي سريع آن را سانسور كرد؟
نمي‌‌دانم چه بگويم شايد صلاح ديدند كه شادي را نشان ندهند. نمي‌‌دانستم رقص آذري‌ام را پخش نكرده‌اند.


90: تراكتور صعود مي‌‌كند؟
شما مطمئن باشيد تراكتور به عنوان تيم اول صعود مي‌‌كند. تيم ما شخصيت قهرماني دارد. در حال حاضر تيم خيلي آماده است.


90: موقع تعويض اين‌بار خوشحالي كردي؟
نمي‌‌دانم چه بگويم من زير ذره‌بين هستم. خوشحالي كنم يك حرف مي‌‌زنند، ناراحت باشم يك حرف مي‌‌زنند. آن بار هم گفتم من اشتباه كردم و از همه عذرخواهي كردم مربي حق دارد حتي دقيقه 5 هم بازيكن را عوض كند. امروز رفتارم حرفه‌اي بود و چون همه در ورزشگاه خوشحال بودند من هم خوشحال بودم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 227
  • باردید دیروز : 591
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 873
  • بازدید ماه : 1,169
  • بازدید سال : 3,204
  • بازدید کلی : 106,730
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی