loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
مــــهــــدی بازدید : 46 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)

محمد ابراهیمی یکی از بازیکنان محبوب تراکتورسازی است که در اواخر سال گذشته به خاطر مصاحبه ای که از وی منتشر شد از تیم کنار گذاشته شد. وی آن مصاحبه را ساختگی می داند و از دوری تیم خود ناراحت است و امیدوار است با بخشش مدیریت باشگاه مواجه شود و به تیم بازگردد. در این راستا ایوب جعفری مدیر کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی پادرمیانی کرد و طی جلسه ای سوء تفاهمات موجود را تا حدودی برطرف کرد. در حاشیه این جلسه محمد ابراهیمی گفتگویی با نصرنیوز داشت که در ادامه می خوانید:

قضیه مصاحبه منتشر شده ای که منجر به اخراجتان از تیم شد، چه بود؟

من تمام صحبت هایی که از قول من در این مصاحبه مطرح شد را تکذیب می کنم و هیچ وقت چنین حرفهایی را نزدم و پیگیری خواهیم کرد تا ببینیم چرا برخی افراد با چنین حرفهایی می خواهند برای تراکتور حاشیه سازی کنند و با این حال امیدوارم این اتفاقات پایان یابد و مدیریت باشگاه نیز از خود بزرگی نشان دهد و با دانستن واقعیات این سوء تفاهم برطرف شود تا من به تیم بازگردم و بتوانم برای تیم محبوب خودم کمکی بکنم.

یک ماه از تراکتور دور بودی. دوری از تراکتور برایت سخت نبود؟

واقعا دوری یک ماهه از تراکتور برایم خیلی سخت بود. دلم برای تراکتور و هوادارانش تنگ شده بود و واقعا ناراحتم که چنین اتفاقاتی رخ داده است. در طول این مدت تمریناتم را اختصاصی دنبال می کردم تا بتوانم با آمادگی کامل برگردم و دوست دارم این اتفاقات پایان یابد و این کابوس شوم به آخر برسد.

پس سردار جعفری از این مصاحبه ناراحت شده بود؟

خوب این یک مصاحبه بود که به مدیریت مربوط می شد و باید جعفری رسیدگی می کرد و الان مشخص شد که من این صحبت ها را مطرح نکرده ام و امیدوارم با آشکار شدن واقعیات به تمرینات تیمم برگردم.

مثل اینکه ایوب جعفری برای پایان دادن این سوء تفاهمات پیش قدم شده بود. قضیه چه بود؟

ایوب جعفری آدم با شخصیتی است و کمک زیادی به تراکتور کرده است و همیشه حواشی را کنترل کرده است و در راس مثلث باشگاه، بازیکن و هوادار است و امیدوارم همیشه در کنار تیم باشد. این اتفاق نیز با پیش قدمی وی رخ داد و مشخص شد که این اتفاقات در درون خانواده تراکتور حل شدنی است و حاشیه سازان رسوا خواهند شد.

نتیجه جلسه به کجا انجامید؟

ما امروز صحبت هایی را کردیم و قرار شد در یکی دو روز آینده نیز با خود سردار جعفری هم صحبت کنیم و امیدوارم خیلی زود این مسائل برطرف شود و من به تمرینات برگردم. جعفری مدیرعامل تیم است و موفقیت او موفقیت تیم خواهد بود و امیدوارم با درایتی که از خود نشان می دهند شاهد پیشرفت تراکتور باشیم.

محبوبیت خوبی در بین هواداران داری، چه حرفی با هوادارانی داری که پیگیر این اتفاقات بودند؟

من همیشه گفقتم هرچه دارم از مردم آذربایجان دارم و همه بازیکنان هرچه دارند از آنها دارند و ناراحتم که موجب نگرانی آنها شده ام و قول می دهم اگر به تیم برگردم دل آنها را شاد کنم و رضایتشان را به دست بیاورم.

به بازی با الشباب می رسی؟

من تمرینات خودم را انجام دادم و کاملا آماده هستم و اگر باشگاه بخواهد مانند یک سرباز در اختیار آنها خواهم بود و به وظایف خودم که کمک به تیم است انجام خواهم داد.

...............................

گفتگو از امیر توپچی پور

...............................

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 123
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 178
  • بازدید ماه : 474
  • بازدید سال : 2,509
  • بازدید کلی : 106,035
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی