loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
مــــهــــدی بازدید : 36 جمعه 25 اسفند 1391 نظرات (0)
"قاسم دهنوی" دربازه بازی تراکتورسازی مقابل الجیش اظهار داشت: می‌توانستیم برنده این بازی باشیم اما روی اشتباهات خودمان گل خوردیم. همین که در نخستین بازی تاریخ تراکتورسازی در خارج از خانه مغلوب نشدیم قابل تقدیر است.
 
وی افزود: امیدواریم در بازی برگشت الجیش را در تبریز شکست دهیم. قبل از این بازی سرما خورده بودم اما به دلیل آنکه دوست داشتم مقابل الجیش بازی کنم به اولیویرا چیزی نگفتم و در 70 دقیقه‌ای که در زمین بودم تلاشم را انجام دادم اما به دلیل بیماری آمادگی کامل را نداشتم.
 
بازیکن تراکتورسازی درباره شایعه غش کردنش بعد از این بازی گفت: این موضوع واقعیت ندارد. همانطور که گفتم پیش از بازی سرما خورده بودم و برای آنکه حالم بهتر شود در پایان بازی مقداری آب پرتقال خوردم. بعد از آن اتوبوس ما به دلیل آنکه زمان پروازمان نزدیک بود، با سرعت شروع به حرکت کرد و آنقدر راننده اتوبوس بد رانندگی کرد و ویراژ داد که حالت تهوع پیدا کردم و چند ثانیه متوجه نشدم در  اطرافم چه رخ می‌دهد. 
 
دهنوی گفت: به من گفتند که سوژه رسانه‌ها شد‌ه‌ام و آنها بحث افت بدنی من را مطرح کردند در حالی که به هیچ عنوان بحث افت بدنی نبود و من به دلیل بیماری دچار مشکل شدم. حتی روز پنجشنبه هم زیر سرم بودم و اکنون نیز شرایط مساعدی ندارم. نمی‌دانم چرا تا این اندازه برای من حاشیه درست می‌شود. قبل از بازی با استقلال هم برای من حاشیه دیگری درست کردند و از قول من گفته شد که اگر در ترکیب تیم قرار نگیرم همراه با تراکتورسازی به قطر نمی‌روم. 
 
دهنوی در این باره که جواد کاظمیان از این صحبت‌های او ناراحت شده گفت: چنین چیزی نیست و منظور جواد کاظمیان هم من نبودم چرا که پست من با او فرق می‌کند. من هافبک راست هستم و جواد مهاجم و هافبک راست و چپ است.  اولیویرا اگر می‌خواست، می‌توانست از جواد کاظمیان در ترکیب ابتدایی بازی با استقلال هم استفاده کند. 
 
بازیکن تراکتورسازی تصریح کرد: در دیدار مقابل نفت تهران و در دقیقه 55 جواد کاظمیان به دلیل آنکه بازیکن همیشگی نبود و به غیر از گلی که زد چندان خوب کار نکرد تعویض شد و من به میدان رفتم. بعد از آن روزنامه‌ها بحث غیرواقعی نرفتن من همراه با تیم به قطر و یا ناراحتی از حضور جواد کاظمیان در ترکیب را مطرح کردند. خود کاظمیان هم می‌داند که این حرف‌ها واقعیت ندارد و ما با هم دوست هستیم. 
 
دهنوی درباره بازی این هفته مقابل سپاهان گفت: به دلیل اخطاری که در بازی مقابل استقلال گرفتم سه کارته شدم و نمی‌توانم مقابل سپاهان بازی کنم در حالی که من در آن بازی هیچ کاری انجام نداده بودم که کارت زرد بگیرم. باشگاه اعتراض کرده تا شاید کارت زردم تعلیق شود اما اگر با این درخواست موافقت شود هم با این شرایط جسمانی بعید می‌دانم بتوانم بازی کنم.
 
بازیکن تراکتورسازی تصریح کرد: نمی‌دانم چرا قبل از بازی مقابل استقلال و پرسپولیس این حاشیه‌ها را برای ما درست می‌کنند. من یک بازیکن ساده و معمولی هستم و در فوتبال ایران عددی به حساب نمی‌آیم که تا این اندازه برای من حاشیه درست می‌کنند.
 
دهنوی درباره اینکه به عنوان بهترین بازی دیدار تراکتورسازی و الجیش انتخاب شده به تسنیم گفت: من تلاش خود را انجام دادم اما خودم به هیچ عنون از عملکردم راضی نیستم. شاید 60 تا 70 درصد توان واقعی‌ام را نشان دادام اما من که می‌خواهم در تیم ملی باشم باید عملکردی بسیار بهتر از این داشته باشم.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 518
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 573
  • بازدید ماه : 869
  • بازدید سال : 2,904
  • بازدید کلی : 106,430
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی