loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 71 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
باشگاه تراکتورسازی روز سه شنبه میهمان خبرنگاران ورزش استان بود . علاوه بر خبرنگاران فوق عوامل برنامه تلویزیونی موج فوتبال ، واحد اطلاعات و اخبار صداوسیما و نماینده برنامه تلویزیونی 90 نیز در این نشست حضور داشتند . جعفری بعد از تعارفات معمول و خوش آمد گویی ، به سوالات خبرنگاران در زمینه های مختلف پاسخ گفت : جعفری ابتدا از حامیان تراکتورسازی که کمک حال این باشگاه بوده اند تشکر کرد ، استاندار محترم ، مسئولین ورزشی استان و سایر مسئولین و بخصوص موسسه جوانان خیر مورد تقدیر قرار گرفتند . جعفری در مقایسه وضعیت مالی امسال و سال گذشته گفت : ما امسال نیز مثل سال گذشته دارای مشکل مالی بوده و هستیم بطوریکه در سال گذشته در آخرین روز حساب ها را تسویه کردیم و مبلغ کمی فقط به کادر فنی بدهی داشتیم که بعدا تسویه گردید . در حال حاضر نسبت به مدت مشابه سال گذشته مقداری عقب هستیم و کمتر پرداخت کرده ایم ما امسال از استان نتوانستیم کمک مالی دریافت نماییم و مبلغ بسیار ناچیزی عاید باشگاه شد . اما وقتی موسسه جوانان خیر قدم پیش گذاشت و سی درصد سهام باشگاه را خریداری نمود مقداری از مشکلات حل گردید اما هنوزهم مشکل داریم و اینک منتظر رسیدن سه میلیارد تومان هستیم که یک میلیارد آن باقیمانده تعهدات جوانان خیر و دو میلیارد هم از موسسه مالی مهر خواهد بود که تا حدودی خیالمان راحت خواهد شد . و در پاسخ به سوال مربوط به سرمربی سال بعد تراکتور که خواهد بود گفت: من صبح روزی بازی با فولاد با آقای قلعه نویی صحبت کردم نظر من نگه داشتن قلعه نویی در تیم است آقای قلعه نویی نیز گفتند اولویت اول من تراکتور است اما شرایطی را مطرح کرد که بنظر من شرایط قابل قبولی است . مثلا تیم بازسازی شود ، بنظر خود من افق دید ما باید قهرمانی آسیا باشد ، ما در این فصل بیشترین تعداد بازیکن را آوردیم حتی بازیکنانی حمایتی آوردیم که سرمربی دغدغه نیمکت نیز نداشته باشد و دستش پر باشد .
احساس من این است که امسال یارگیری تیم و تامین بازیکن مهمتر از گذشته است چون رقابت در تیم پایتخت در بازیکن گیری بر سایر تیم ها سایه خواهد افکند .
وی در مورد بلیط فروشی و حل مشکلات آن گفت: بلیط فروشی توسط باشگاهها یکی از فاکتورهای موردنظر AFC می باشد و این کار باید صورت بگیرد ، بدین منظور فدراسیون فوتبال نیز در اجرای درخواست قوانبن AFC اقداماتی را انجام داده و در مورد بلیط فروشی باشگاه تراکتورسازی نامه رسمی به استان ارسال کرده است ، اما در استان به مشکلاتی برخورد کرده که می بایست هرچه زودتر حل شود .
باشگاه بالای ده میلیارد تومان هزینه می کند و یکی از راه های تامین این هزینه ها بلیط فروشی است امسال ما حداقل یک میلیارد تومان درآمدحاصل از بلیط فروشی را در نظر گرفته بودیم اما این برنامه متاسفانه شاید 20 درصد آن به ما برسد و دلیل این است که بلیط فروشی باشگاه دست خود باشگاه نیست .
ما در این زمینه کارهای فنی لازم را انجام داده و اقدامات بلیط فروشی را ساماندهی کرده و آماده هستیم بدین منظور با هماهنگی مسئولین یادگار امام ره کانکس های بلیط فروشی را مستقر کرده ، کانکس مخصوص امانتداری آماده کرده و سیستم های لازم فروش و کنترل بلیط را انجام داده ایم اما متاسفانه شرکتی که در حال حاضر فروش بلیط را عهده دار هست و از تحویل آن به باشگاه امتناع می نماید به طور غیر قانونی سیم های سیستم های ما را قطع کرده اند در این موقع تصویر سیم های بریده شده به خبرنگاران نشان داده شد .
جعفری اضافه کرد در این رابطه کارهای حقوقی را انجام داده و پیگیر حقوق باشگاه هستیم.
بعد از خاتمه پرسش و پاسخ خبرنگاران از زمین چمن طبیعی و تاسیسات بدنسازی و استخر و بخصوص از امکانت الکترونیکی صدور کارت هواداری و کارت فروش بازیها دیدن کرده و خبرنگارانی که عکس همراه داشتند کارت هوادار افتخاری دریافت کردند .
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 228
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 283
  • بازدید ماه : 579
  • بازدید سال : 2,614
  • بازدید کلی : 106,140
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی