loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 125 چهارشنبه 18 مرداد 1391 نظرات (0)
"تونی الیویرا" بعد از پیروزی تیمش برابر راه آهن در نشست خبری حاضر شد و تصریح کرد: هر دو تیم در این مسابقه جنگیدند و سعی داشتند بازی خوبی ارائه کنند ولی ما با پیروزی در این دیدار نشان دادیم که نسبت به گذشته تفاوت‌های بسیاری پیدا کرده‌ و روند رو به رشدی داشته‌ایم

وی در خصوص اینکه بحث برکناری‌اش در هفته‌های نخست لیگ حرفه‌ای است، تاکید کرد: هفته پیش هم این سئوال را از من پرسیدند، در حالی که مسئول روابط عمومی تیم کنار من حضور داشت و در ارتباط مستقیم با جعفری مدیرعامل باشگاه چنین صحبت‌هایی را رد کرد. من با خودم به اینجا (ایران) حرفه‌ای‌گری و شخصیت بازی کردن را آورده‌ام نه اینکه با چتر به اینجا آمده باشم! من در 34 سال گذشته بازیکن، مربی و حتی مدیر باشگاه بنفیکا بودم و تا روز آخری که در تراکتورسازی حضور داشته باشم با جعفری و سایر مدیران باشگاه ارتباط خوبی خواهم داشت. شما که این سئوال را مطرح می‌کنید همسن و سال پسرم هستید. این حرف‌ها مثل انداختن پوست موز زیرپاهای من است اما مطمئن باشید من با این چیزها زمین نمی‌خورم.



تونی با بیان اینکه اگر امروز هم می‌باختم این حرف‌ها را می‌گفتم، خاطرنشان کرد: هدفم این است که بهترین کارایی را در تیم داشته باشم. در حال حاضر ما دو برد و یک باخت داریم ولی اگر یک باخت دیگر بیاوریم شما مرا با موشک به هوا می‌فرستید!


وی ادامه داد: زندگی تمام مربیان فوتبال به نتیجه یک تیم بستگی دارد؛ من هم امیدوارم شرایط طوری باشد که تا آخر لیگ در تراکتورسازی بمانم. تونی در خصوص تعطیلی لیگ به خاطر اردوی تیم ملی گفت: زمانی که من سرمربی تراکتورسازی شدم این تصمیمات گرفته شده بود. به هر حال شما می‌دانید که تیم ملی ایران در ماه‌های آینده دو بازی مهم دارد که می‌تواند نقش مهمی در صعود تیم کشورتان به جام جهانی داشته باشد.


سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تاکید کرد: سعی می‌کنیم از فرصت‌هایی که داریم برای پیشرفت و جبران اشتباهات‌مان استفاده کنیم. ممکن است یک روز جلو برویم یا عقب بیفتیم ولی مطمئن باشید که روند رو به رشدی را در پیش خواهیم گرفت.


وی در پایان با بیان اینکه تیم را خصوصا خط هافبک را باید دوباره بسازد، در مورد حمایت هواداران تراکتورسازی گفت: آنها هیچ وقت ما را تنها نمی‌گذارند. اگر یک روز در جایی بازی کنیم که حریف 100 هزار نفر تماشاگر داشته باشد و هواداران ما 10 هزار نفر باشند، باز هم تماشاگران ما کاری می‌کنند که قدرت ما بیشتر از حریف به چشم بیاید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 370
  • بازدید سال : 2,405
  • بازدید کلی : 105,931
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی