loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 81 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی می گوید که درباره مسئله حذف جام حذفی در فصل آینده توجیه نیست و معتقد است که انجام این کار نیازمند برگزاری جلسه هم اندیشی مسوولان فدراسیون فوتبال و مدیران باشگاه‌ها است.
 
محمدحسین جعفری ، درباره احتمال حذف جام حذفی فوتبال در فصل آینده گفت: این مسئله به بررسی دقیق و کارشناسی نیاز دارد که باید با حضور اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال و مدیران باشگاه‌ها انجام شود. برای انجام چنین کاری باید حساب سود و زیان باشگاه‌ها به صورت دقیق محاسبه شود. هنوز زوایای تصمیم هیات رییسه فدراسیون مبنی بر حذف جام حذفی برای من روشن نشده است و من نسبت به این کار توجیه نیستم.

وی ادامه داد:‌ شاید اگر جلسه‌ای با نمایندگان باشگاه‌ها برگزار شود آن‌ها با توضیحاتشان ما را توجیه کنند چون به هر حال بهانه این کار تیم ملی است که همه ما نسبت به آن تعصب داریم اما تیم ملی از باشگاه‌ها تشکیل می‌شود پس باید نظر آن‌ها پرسیده شود. ما هم که چهار بازیکن ملی‌پوش داریم برایمان مهم است که چه تصمیم‌هایی گرفته می‌شود.

جعفری در ادامه گفت: متاسفانه امروز یک خلا بزرگ در فوتبالمان داریم که آن‌ هم نبود هم اندیشی است. ایرادی که سالیان است در فوتبال ما وجود دارد این است که بین سران فوتبال و دست اندرکاران آن هم اندیشی صورت نمی‌گیرد. تمام مشکلات این روزهای فوتبال ما مانند بحث‌های سقف قرارداد که مطرح می‌شود هم به دلیل همین نبودن هم اندیشی است.

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی در ادامه درباره وضعیت تیمش هم گفت:‌خوشبختانه از وقتی تونی اولیویرا به تبریز آمده کارها بسیار خوب پیش می‌رود و در هشت روزی که این مربی در تبریز کار کرده است مورد استقبال زیاد مردم قرار گرفته است. در حال حاضر، هم مجموعه تیم از کار او راضی است و هم ما از برنامه‌ها و انگیزه بالای او رضایت داریم. به نظر می‌رسد که او با خصوصیات و کارکردش می‌تواند خواسته‌ها تراکتورسازی را تامین کند.

وی ادامه داد: مردم تبریز استقبال بسیار گرمی از اولیویرا داشته‌اند به گونه‌ای که برخلاف فصل پیش که کمتر از صد نفر در تمرین‌های تیم حاضر می‌شدند حدود 500 تا 800 تماشاگر بر سر تمرین‌ها حاضر می شوند و تیم را تشویق می‌کنند. در جشن صعود به آسیا هم مردم زیادی آمده بودند و قصد داشتند با تونی عکس یادگاری بیندازند. این مربی در مدت کم حضورش در تبریز ارتباط خوبی با مردم ایجاد کرده است.

جعفری درباره عملکرد باشگاهش در فصل نقل وانتقالات هم گفت: بازیکنانی از ما جدا شدند که جایشان را پر کردیم و برخی افراد را هم برای تقویت تیم جذب کردیم. در مجموع تمام بازیکنانی که گرفته‌ایم بر حسب نیاز تیم بوده اند و هر چه لازم بوده است برای تیم انجام داده‌ایم. از بین بازیکنان اصلی ما، علی علیزاده، سیاوش اکبرپور، امیرحسین صادقی و آل نعمه جدا شدند و سرلک و حدادی‌فر هم به تیم‌هایشان بازگشتند. اکنون هم ادعا نمی‌کنیم که در یارگیری صد درصد موفق بوده‌ایم و بهترین عملکرد را داشته‌ایم اما هر چه لازم بوده انجام شده است.

وی درباره مسئله پیوستن قاسم دهنوی به تراکتورسازی و گلایه باشگاه استقلال از این مسئله گفت: من خیلی درگیر این مسئله نبودم ولی ما مدت‌ها قبل با دهنوی صحبت کرده بودیم این بازیکن پیش از آمدن به تراکتورسازی با استقلالی‌ها به توافق‌های اولیه رسیده بود ولی پس از آن‌که کارش با آن‌ها به نتیجه نرسید به تیم ما آمد پس از آن هم گویا استقلالی‌ها پیگیر ماجرا شدند اما به هر حال جذب بازیکن‌ها تابع روش و اصول خاصی است که ما براساس آن‌ها عمل کردیم.

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا در قرارداد بازیکنانش سقف قراردادها رعایت شده یا خیر؟ گفت: سقف قرارداد مبنای همه قراردادهای ما است اما آنچه ما در داخل باشگاه با بازیکنانمان توافق می‌کنیم چیز دیگری است. اگر بازیکنی خواسته‌های ما را عملی کند مطمئنا به عنوان پاداش و این گونه مسائل بیشتر از سقف به او می‌دهیم!

وی در ادامه پیش بینی خودش را از جایگاه تیمش در فصل آینده این گونه عنوان کرد: هنوز هیچ تیمی از خود رونمایی نکرده است اما تلاش ما این است که جزو مدعیان قهرمانی بمانیم. در صحبت هایمان با تونی هم گفته‌ایم که مردم تبریز انتظار دارند تیم همچنان مدعی باشد. ضمن این که قصد داریم امسال کاری کنیم که تراکتورسازی محلی برای بروز استعداد جوانان بومی ما شود.

جعفری در پایان گفت: تیم ما از روز یازدهم تیر ماه به مدت 11 روز به ترکیه سفر می‌کند و در آنجا حداقل دو بازی انجام می‌دهد که البته ما تلاش می‌کنیم یک بازی دیگر هم به آن اضافه کنیم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 207
  • باردید دیروز : 591
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 853
  • بازدید ماه : 1,149
  • بازدید سال : 3,184
  • بازدید کلی : 106,710
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی