loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 29 شنبه 26 اسفند 1391 نظرات (1)
سید مهدی سید صالحی كه هم اكنون در رده دوم برترین گلزنان لیگ دوازدهم قرار دارد اصلا به تصاحب عنوان آقای گلی و خارج كردن این عنوان از دست جلال رافخایی ندارد چرا كه قهرمانی و موفقیت تراكتور سازی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برای او اهمیت بیشتری دارد. در حالی كه رقابت برای تصاحب عنوان قهرمانی هفته به هفته بیشتر می شود سیدصالحی شانس تراكتور سازی برای قهرمانی را با استقلال برابر می داند. او در گفت و گو با جام جم از شرایط كنونی تیمش و احتمال قهرمانی در این فصل از رقابتهای لیگ برتر و البته لیگ قهرمانان آسیا می گوید:

- تراكتور سازی برای قهرمانی در این فصل چقدر شانس دارد؟
• شاید بسیاری فكر كنند كه استقلال نسبت به هر تیم دیگری برای قهرمانی بیشتر شانس دارد اما باید بگویم كه 3 تیم بالای جدول از شانس برابری برای قهرمانی برخوردار هستند. ما ، سپاهان و استقلال مدعیان اصلی هستیم ، فولاد هم خیلی غیر قابل پیش بینی است و بعید نیست كه در هفته های پایانی دست به كارهای بزرگی بزند.

- فكر می كنید در هفته های پایانی كدام تیم برای قهرمانی كار سخت تری خواهد داشت؟
• ما یك بازی خیلی سخت با سپاهان داریم اما استقلال هم بازی های سختی پیش روی خود می بیند. نمی توان گفت كه كار كدام تیم راحت تر است چون اصلا راحتی برای تیم های مدعی این فصل معنا ندارد. چیزی كه ممكن است یك مدعی را از سایر مدعیان متمایز كند هوشیاری و فرصت طلبی برای نهایت استفاده از فرصت های به وجود آمده است.

- به نظرتان تراكتور سازی می تواند همان تیمی باشد كه از بقیه هوشیارتر و فرصت طلب تر است؟
• بله ، ما سعی خودمان را می كنیم. منتظر قضا و  قدر و حادثه نیستیم . باید با تمركز و دقت كارمان را انجام بدهیم تا چیزی را كه برایش ماه ها زحمت كشیدیم به این راحتی از دستمان نرود.

- در حال حاضر پنج گل با نفر اول گلزنان برتر لیگ برتر فاصله دارید، فكر می كنید بتوانید این فاصله را جبران كنید و خودتان آقای گل شوید؟
• من بر روی كسب عنوان آقای گلی تمركز كرده ام. تمركز بر روی این هدف هم من  و هم تراكتور را از هدف مهم تر و اصلی تر كه قهرمانی است دور می كند. در برابر قهرمان شدن تراكتور سازی، آقای گلی اصلا اهمیتی ندارد و نمی خواهم تیم را فدای جاه طلبی خودم بكنم. البته من از گل زدن لذت می برم اما اولویت من قهرمانی تراكتور سازی است.

- فصل گذشته در سپاهان نارضایتی های فراوانی داشتید، الان از شرایط كنونی تان در تراكتور سازی راضی هستید؟
• بله ، بسیار راضی هستم. تراكتور سازی یكی از بهترین انتخاب های فوتبالی ام بود. ای كاش از ابتدا هم در انتخاب تیم هایم اینگونه درست عمل می كردم. دیگر به روزهایی كه در سپاهان داشتم فكر نمی كنم و فقط آینده تراكتور سازی را مد نظر خودم قرار داده ام . باید این را هم بگویم كه هر چند از حضور در تراكتور سازی بسیار راضی هستم اما سختی هایی كه اینجا تحمل می كنم را پیش از این تجربه نكرده بودم.

- چه سختی هایی ؟
• من به همراه سایر بازیكنان تحت فشار قرار داریم. تراكتور هواداران بی شماری دارد و این هواداران كمترین لیاقتشان در لیگ برتر است. ما در دو جام برای قهرمانی می جنگیم ، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا. توقع ها هم از من بالا رفته چون گلزن اول تیم هستم. همه می خواهند كه من در هر بازی و در هر میدانی گلزنی كنم كه این توقع كاملا بجاست. این شرایط برای من خیلی سخت است اما باید از پس آن بربیایم. با اینكه روزهای خیلی سختی را پشت سر می گذارم اما خیلی خوشحالم ، خوشحال از این بابت كه هم خوب بازی می  كنم و هم با تراكتور خوب نتیجه می گیرم.

- هواداران بی شمار تراكتور سازی چقدر در موفقیت های این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نقش دارند؟
• بسیار زیاد. تراكتور سازی بدون آنها به هیچ جا نمی رسد. هوادارانی كه تراكتور دارد در هیچ جای دیگری از ایران وجود ندارد. استقلال و پرسپولیس هم به اندازه تراكتور سازی طرفدار ندارند. این یك ادعا نیست ، یك واقعیت است. این هواداران هرگز ما را تنها نمی گذارند و در بازی هایی كه نتیجه را می بازیم توهین نمی كنند. تراكتور حتی اگر قهرمان آسیا هم بشود باز هم نمی تواند زحمات این هوادارانی را  كه در هر شرایطی از ما حمایت می كنند جبران كند.

- تراكتور سازی در آسیا واقعا می تواند مدعی قهرمانی باشد؟
• ما همین الان هم مدعی قهرمانی هستیم. در دو بازی اول عملكرد بسیار خوبی در مقابل الجزیره و  الجیش داشتیم. تراكتور تجربه آسیایی ندارد اما می تواند پدیده بزرگ این رقابتها باشد. تراكتور در دو بازی اول خود خیلی خوب ظاهر شد اما در ادامه كار ما بسیار سخت تر می شود. هر چه جلوتر برویم با موقعیت های  جدیدتری روبه رو می شویم. لیگ آسیا با لیگ برتر تفاوت های زیادی دارد و به همین دلیل است كه موقعیت های جدید در انتظار ماست. با همه این سختی ها قهرمانی در آسیا امكان پذیر است .

- در این موقعیت های جدید بهرین كاری كه می توانید انجام بدهید چیست؟
• قبلا گفتم در هفته های پایانی لیگ برتر هر تیمی هوشیارتر باشد می تواند موفق باشد ، این مساله در مورد لیگ قهرمانان آسیا هم صدق می كند. ما با شرایط برخی تیم های كاملا ناآشنا هستیم بنابراین باید خیلی مراقب و هوشیار باشیم.

- تراكتور آسیایی چقدر با تراكتور لیگ برتر تفاوت دارد؟
• در هر دو میدان به یك اندازه قدرت داریم اما در آسیا باید به معنای واقعی از جان مایه بگذاریم چون آنجا كارمان خیلی سخت تر است. تراكتور تیم بسیار شایسته ای است و می تواند در آسیا هم تیم بسیار موفقی باشد.

- در تراكتور سازی قرار است فقط یك گلزن باشید؟
• خیر ، همانطور كه گفتم موفقیت تیم را فدای خودم نمی كنم. همه از من گل می خواهند اما من به وظایف دیگر خودم هم رسیدگی می  كنم. گاهی اوقات باید كامل از جلد یك مهاجم بیرون بیایم و به كارهای دفاعی بپردازم. یك زمان هم باید در نقش یك هافبك باشم. هرگز از خودم سلب مسئولیت نمی كنم و هر جا كه لازم باشد بازی می كنم.

- حالا كه تا این اندازه از شرایط فعلی تان در تراكتور سازی راضی هستید به حضورتان در این تیم آن هم تا پایان دوران فوتبالتان فكر می كنید؟
• این سوالی است كه اصلا نمی توانم به آن پاسخی بدهم چون آدم از فردای خودش خبر ندارد. من  از حضور در تراكتور سازی بسیار راضی هستم و آرزو دارم با این تیم قهرمان لیگ شوم . دلم می خواهد مدت ها برای این تیم بازی كنم اما در فوتبال ایران تغییر و تحول زیاد است و شاید به همین دلیل من نتوانم برای همیشه در این تیم بمانم. تراكتور تیم محبوب من است و تا زمانی كه برای این تیم بازی می كنم با تمام وجود برایش به میدان می روم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 170
  • باردید دیروز : 591
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 816
  • بازدید ماه : 1,112
  • بازدید سال : 3,147
  • بازدید کلی : 106,673
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی