loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 35 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)

این روزها بر سر حضور هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی حرف و حدیث های زیادی به وجود آمده است.

 در شرایطی که مسئولین باشگاه استقلال پایشان را در یک کفش کرده اند تا در بازی روز جمعه مقابل تراکتورسازی فقط ده درصد سکوهای ورزشگاه در اختیار تراکتوری ها قرار بگیرد، بازیکنان تراکتورسازی درباره این مضوع اظهارنظرات جالی دارند. آنها پاسخ این سوال را که «آیا ورزشگاه آزادی یادگار امام(ره) تبریز می شود؟» را اینگونه می دهند:

*دهنوی: نمی دانم چند هزار نفر به ورزشگاه می آیند اما فکر کنم هواداران تراکتورسازی در روز جمعه بیشتر از استقلالی ها باشند اما حیف که نمی گذارند وارد ورزشگاه شوند!
 
* ابراهیمی: من احساس می کنم 60 هزار نفر از هواداران ما به آزادی بیایند و امیدوارم بگذارند وارد ورزشگاه شوند. من یک سوال هم از مسئولین دارم؛ مگر استقلال و پرسپولیس که به شهرستان ها می روند، هم هوادارانشان فقط در ده درصد ورزشگاه می نشینند؟ یا در دربی پایتخت مگر میزبان و میهمان رعایت می شود؟ این مساله عادلانه نیست و باید اجازه دهند هواداران ما به ورزشگاه بیایند.
 
* کیانی: من شک ندارم 150 هزار هوادار تراکتورسازی روز جمعه به ورزشگاه آزادی می رود اما همه آنها اجازه ورود پیدا نمی کنند.
 
* اسدی: اگر به هواداران ما جا بدهند، سکوهای بالای استادیوم هم با هواداران تراکتور می شود، پشت ورزشگاه هم پر می شود و میدان آزادی تهران هم پر از هواداران تراکتورسازی می شود!
 
* ثابتی: من مطمئنم هواداران تراکتور از استقلالی ها بیشتر خواهند بود.
 
*حسینی: هیچ چیزی نمی تواند جلوی شور و شعف هواداران تراکتورسازی را بگیرد. به نظر من بیشتر از 100 هزار نفر به استادیوم می روند.

* فروزان: فکر می کنم 99 هزار نفر برای تماشای بازی به استادیوم بیایند اما قطعا نمی گذارند همه آنها وارد زمین بازی شوند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 159
  • بازدید ماه : 455
  • بازدید سال : 2,490
  • بازدید کلی : 106,016
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی