loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
vahid_tractordostlari بازدید : 137 سه شنبه 24 مرداد 1391 نظرات (1)
وی افزود: از همه دوستان تشکر می‌کنم که در چند روز اخیر با من تماس گرفتند و همدردی خود را با مردم زلزله زده آذربایجان‌شرقی اعلام کردند.

وی افزود: تشکر از تک تک بازیکنانی دارم که قلب آنها با مردم آذربایجان‌شرقی بود من ابتدا در راستای برنامه‌هایم برای کمک به مردم آذربایجان شرقی به تمرین سایپا رفتم و جا دارد از تک تک سایپایی‌ها و مدیریت آنها تشکر ویژه داشته باشم. مهم نیست یک ریال یا 100 ریال داده باشند مهم این است که نفس کار کمک به مردم زلزله زده تبریز بود.

باقری ادامه داد: همه با این کارهای خود نشان دادند که کنار عزیزان آذری هستند این کارها من را یاد اتفاقاتی انداخت که قبلا در ورزش ما بیشتر می‌افتاد و الان باز هم فوتبالی‌ها نشان دادند کسانی هستند که یاد مردمانی هستند که در تبریز خانه و زندگی ندارند خدا را شکر که هنوز در فوتبال شاهد جلوه‌های انسانی هستیم.

وی افزود: به تک تک مردم تبریز بابت این اتفاق تلخ تسلیت می‌گویم من در چند روز گذشته با مهدی مهدوی کیا در خصوص اتفاقات اخیر صحبت‌هایی داشتم و مطمئن بودم که پرسپولیسی‌ها به من نه نمی‌گویند. من انشاالله فردا عازم تبریز خواهم شد تا کمک فوتبالی‌های عزیزان را تقدیم آذربایجانی‌ها کنم.

باقری در پاسخ به سؤالی که آیا بهتر نبود که به جای امروز جمعه به تمرین پرسپولیس می‌آمدید که ملی پوشان نیز حضور داشتند، گفت: من به دنبال این نبودم که ملی پوشان در تمرین هستند یا نیستند. مطمئن هستم ملی پوشان هم وقتی به ایران برگردند آمادگی خود را برای کمک به زلزله‌زدگان اعلام خواهند کرد. امروز آمدم اول با بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس دیداری داشته باشم و از نزدیک با آنها صحبت کنم. بعدا هم قصد داشتم تا در یک کار خیرخواهانه شرکت کنم که خدا را شکر همین بازیکنان هم به من نه نگفتند.

وی افزود: از هیچ کسی انتظاری ندارم هر کس به مردم تبریز کمک کند لطف خود را نشان داده‌است.

باقری گفت:جا دارد از طرف خودم و همشهری‌هایم از تمام آنهایی که به مردم آذربایجان‌شرقی کمک کردند تشکر ویژه داشته باشم و بگویم که دستشان درد نکند.

کاپیتان سابق قرمزپوشان در پاسخ به سؤالی که چقدر تا الان به زلزله زدگان کمک شده نیز گفت: مبلغ برای من مهم نیست اصل و نفس کار در حال حاضر مهم است من فردا راهی تبریز خواهم شد و سپس اسامی افرادی را که کمک‌های خود را به مردم زلزله زده انجام دادند اعلام می‌کنم.

فعلا فقط هدفم این بود که در تمرین سه تیم پرسپولیس استقلال و سایپا شرکت کنم.

امروز به تمرین سایپا و پرسپولیس آمدم و فردا نیز قرار بود به تمرین استقلال بروم، اما نشد.

وی افزود: من فردا باید به تبریز بروم و انشاالله با توجه به صحبت‌هایی که داشته‌ام استقلالی‌ها نیز در این موضوع شرکت خواهند کرد. مردم آذربایجان شرقی مرا ببخشند کار دیگری از دستم بر نمی‌آید جا دارد از همین تریبون‌‌ها باز هم به کلیه جامعه این اتفاق تلخ را تسلیت بگویم و امیدوارم که دیگر شاهد این بلاها نباشیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط alireza در تاریخ 1348/10/11 و 21:54 دقیقه ارسال شده است

سلام. سایتتون عالی و به روزه. من مدیر سایت تاریخی هدیش بزرگترین سایت تاریخی در ایران هستم. خوشحال میشم اگه به سایت ما سری بزنی و نظرت رو حتما برامون بنویسی. همچنین در صورت تمایل عضو سایت شوید باور کنید بیشتر از 1 دقیقه وقت نمیگیرد. ضرر که ندارد هیچ بلکه میتوانید از جوایز ویژه هم بهره مند شوید مثل کارت شارژ و .... اگر بنر دارید بگویید تا ما در سایت بگذاریم اگر هم ندارید لینکتان میکنیم و شما هم ما را لینک کنید. لطفا بنر ما را هم در سایتتان قرار دهید اگر خود بنر دارید ما قرار میدهیم و شما هم مال ما را قرار دهید اما اگر بنر ندارید من شما را لینک میکنم شما هم ما را لینک کنید و هم بی زحمت بنر ما ا در سایت خوبتان قرار دهید. کد بنر تو سایت هست. کد بنر تو سایت هم هست. اما من براتون میذارم



کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 404
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 459
  • بازدید ماه : 755
  • بازدید سال : 2,790
  • بازدید کلی : 106,316
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی