loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 30 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)
مدافع تیم تراکتورسازی گفت:امیدوارم به خاطر شادی دل هوادارنمان در این فصل قهرمان لیگ برتر شویم.

محسن حسینی درباره بازی تراکتورسازی مقابل الجزیره اظهار داشت:دست بچه ها درد نکند که سنگ تمام گذاشتند.بازی خوبی بود و خدا را شکر با نتیجه خوبی در اولین مسابقه به برد رسیدیم.من از منزل بازی را تماشا کردم و  خیلی استرس داشتم.فکر می کنم یکی از بهترین روزهای فوتبالی کشور رقم خورد.

وی ادامه داد:فکر می کنم این هودار ما را دیگر در جهان می شناسند.آنها بی نظیرند.حیف که دیر به آسیا رفتیم وگرنه الان طرفداران تراکتور در کنار هوداران فوتبال آمریکای جنوبی شناخته می شدند.با همان تعصب و به نظر من حتی بالاتر.در این چند روز تصاویر مربوط به بازی سه شنبه،در کل فضای مجازی پخش شده است و من به سهم خودم به این مساله افتخار می کنم.

مدافع تراکتوردرباره دلیل غیبتش در فهرست 18 نفره تیم در بازی مقابل الجزیره عنوان کرد:اگر شما متوجه شدید چرا من در این بازی در 18 نفره هم نبودم،به من اطلاع بدهید.فکر کنم اگر به من فحش می دادند،بهتر بود تا اینکه در اولین بازی آسیایی مرا از لیست بیرون بگذارند.

وی ادامه داد:من با تیم ملی ارتش این مملکت به مسابقاتی رفته بود.وقتی برگشتم گفتند که شما در لیست بازی الجزیره نیستید.شوکه شدم.دو روز هم با تیم تمرین کرده بودم.از تونی پرسیدم چرا من در این مسابقه نباید در لیست باشم.گفت شما نبودی.شاید به تونی گفته باشند من رفته بودم پارک ارم و مینی سیتی.در حالیکه من در بازی های ملی حضور داشتم.به خدا سیزده بدر نرفته بودم.

مدافع تراکتورسازی تاکید کرد:من فصل پیش برای تراکتورسازی 7 گل زدم،هیچ منتی بر سر طرفداران خوب تراکتورسازی ندارم.وظیفه ام بوده است اما می خواهم بدانم آیا انصاف بود که در بازی آسیایی تراکتور نباشم؟

حسینی افزود:من به همراه اکرامی،کیانی،ابراهیمی و چند نفر دیگر،بازیکنان قدیمی تراکتور هستیم.همین حالا هم اعتراضی ندارم.مشکلی نیست و اگر تا پایان فصل هم بیرون بنشینم اعتراضی ندارم اما دوست داشتم در این بازی مهم آسیایی در کنار تیم باشم.

وی گفت:با اینکه از شرایطم ناراحتم اما باید بگویم امسال تیم خوب و منسجمی داریم.تونی هم مربی خوبی است.او حرفه ای است و نمی خواهد کسی را از خودش آزرده خاطر کند.امیدوارم به خاطر شادی دل هوادارانمان در این فصل قهرمان لیگ برتر شویم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 437
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 492
  • بازدید ماه : 788
  • بازدید سال : 2,823
  • بازدید کلی : 106,349
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی