loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 29 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)

هفته‌ بیست و نهم لیگ برتر فوتبال جمعه هجدهم و یکشنبه بیستم اسفند ماه برگزار می‌شود، اما مهم‌ترین بازی این هفته‌ جدال تیم‌های اول و دوم جدول یعنی استقلال و تراکتورسازی است. 

جدال تیم‌های استقلال و تراکتورسازی که به ترتیب در رتبه های اول و دوم لیگ برتر قرار دارند، گل سر سبد دیدارهای هفته‌ بیست و نهم لیگ برتر فوتبال است.

استقلال در حالی این هفته‌ در خانه به مصاف تراکتورسازی می‌رود که شرایطش بیش از هر زمان دیگری مطلوب است و با ۵۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. امتیاز دیگر استقلال در این بازی حضور امیر قلعه‌نویی بر روی نیمکت این تیم است. سرمربی فعلی استقلال سال گذشته به همراه تراکتورسازی نتایج بسیار خوبی گرفت و پس از سپاهان به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

در سوی دیگر میدان تراکتورسازی تنها برای کسب پیروزی به تهران می‌آید. نماینده قدرتمند تبریز اکنون تنها یک امتیاز از استقلال صدرنشین کمتر دارد و در صورت پیروزی برابر این تیم می‌تواند صدر جدول را به تنهایی در اختیار بگیرد. این تیم سال گذشته به همراه قلعه‌نویی در تهران موفق شد استقلال را شکست دهد و حالا در حالی به مصاف این تیم تهرانی می‌رود که مربی فصل پیشش روی نیمکت حریف نشسته است.

از دیگر نکات جالب توجه بازی این هفته‌ استقلال و تراکتورسازی می‌توان به حضور فرزاد حاتمی در ترکیب استقلال اشاره کرد. حاتمی پیش از این در تراکتورسازی بازی می‌کرد و در تعطیلات نیم فصل امسال به استقلال پیوست و توانست گل‌های خوبی هم برای تیمش به ثمر برساند. یقینا تقابل حاتمی و قلعه‌نویی با تراکتورسازی اتفاقات جالب توجهی را در این بازی رقم خواهد زد.

یکی از حاشیه‌های همیشگی دیدار استقلال و تراکتورسازی مساله تماشاگران دو تیم است. در فوتبال دنیا به عنوان یک قاعده پذیرفته شده که تیم‌های میزبان حق دارند تنها ۱۰ درصد از سکوهای ورزشگاه خانگی خود را در اختیار هواداران حریف قرار دهند. با این حال هر بار که این دو تیم با یکدیگر بازی می‌کنند بحث درباره این که هر تیم چقدر از سکوهای ورزشگاه را در اختیار می‌گیرند داغ می‌شود.

در آخرین اظهارنظر مدیرعامل تراکتورسازی تبریز اعلام کرده است که استقلالی‌ها باید نیمی از ورزشگاه آزادی را در اختیار هواداران این تیم قرار دهند! این اظهار نظر البته از سوی همتای استقلالی جعفری پاسخ داده شد؛ فتح‌الله‌زاده تاکید کرده است که تنها ۱۰ درصد از سکوهای ورزشگاه آزادی را به هواداران تراکتورسازی اختصاص خواهد داد.

دیدار استقلال و تراکتورسازی جمعه ۱۸ اسفند و از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

در دیگر دیدار مهم جمعه سپاهان، تیم سوم جدول رده‌بندی به مصاف صبای قم می‌رود. سپاهانی‌ها در این بازی علاوه بر این که تمرکزشان بر روی پیروزی برابر حریف است چشم امیدی هم به دیدار استقلال و تراکتورسازی دارد.

سپاهان این شانس را دارد که پیش از بازی استقلال و تراکتورسازی به میدان برود و با کسب پیروزی احتمالی موقتا صدر جدول را از آن خود کند و امیدوار باشد که جدال استقلال و تراکتورسازی برنده ای نداشته باشد. هر چند در هر حال صدرنشینی احتمالی سپاهان، با پایان یافتن دیدار استقلال و تراکتورسازی پایان می‌پذیرد، چرا که سپاهان اکنون سه امتیاز از استقلال و دو امتیاز از تراکتورسازی کمتر دارد.

در سایر دیدارهای جمعه مس رده هفتمی به مصاف پیکانی می‌رود که یکی از کاندیداهای قطعی سقوط به لیگ آزادگان است. مس با پیروزی برابر حریف نه چندان قدرتمندش می‌تواند بار دیگر جای پرسپولیس را در رده ششم بگیرد و امیدوار باشد که پرسپولیس برابر راه‌آهن امتیاز از دست دهد.

در این روز همچنین داماش بحران زده با یکی دیگر از کاندیدهای سقوط به دسته پایین‌تر یعنی نفت آبادان بازی می‌کند. پیروزی در این بازی برای هر دو تیم حیاتی است.

** برنامه دیدارهای هفته‌ بیست و نهم لیگ برتر فوتبال:

جمعه ۱۸ اسفند

* سپاهان – صبا ، ساعت ۱۶، ورزشگاه فولادشهر اصفهان

* مس – پیکان، ساعت ۱۶، ورزشگاه شهید باهنر کرمان

* داماش -‌ نفت آبادان، ساعت ۱۶، ورزشگاه سردار جنگل رشت

* سایپا – ملوان، ساعت ۱۶، ورزشگاه انقلاب کرج

* استقلال – تراکتورسازی، ساعت ۱۷:۳۰، ورزشگاه آزادی تهران

یکشنبه ۲۰ اسفند

* فولاد – گهر، ساعت ۱۶، ورزشگاه تختی اهواز

* نفت تهران – فجرسپاسی ، ساعت ۱۶، ورزشگاه دستگردی تهران

* آلومینیوم – ذوب آهن، ساعت ۱۶، ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس

* راه‌آهن – پرسپولیس، ساعت ۱۷:۳۰، ورزشگاه آزادی تهران

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 140
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 195
  • بازدید ماه : 491
  • بازدید سال : 2,526
  • بازدید کلی : 106,052
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی