loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
vahid_tractordostlari بازدید : 150 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (0)
مهدی کیانی، هافبک دفاعی تراکتورسازی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گل در مورد این موضوع می‌گوید: «من داشتم خودم را برای رفتن به تمرین آماده می‌کردم که به یک باره زلزله گرفت. واقعاً این اتفاق ترسناک بود و در نهایت قرار شد تمرین روز شنبه تعطیل شود. بسیاری از مردم بعد از این زلزله ترسیدند به خانه‌هایشان بروند و خیلی‌ها تا صبح در خیابان بودند. من هم از ترس زلزله تا صبح نخوابیدم و در خیابان بودم ولی امیدوارم این خطر رفع شده باشد. واقعاً ناراحت‌کننده است که چند نفر هم کشته و زخمی شده‌اند.»

از کیانی در ادامه در خصوص دعوت‌نشدن به تیم ملی سئوال می‌کنیم‌. او که انتظار داشت در فهرست کی‌روش قرار داشته باشد در این خصوص می‌گوید: «من در این چند هفته خیلی تلاش کردم و انتظار داشتم که دعوت شوم ولی متأسفانه این اتفاق نیفتاد. بعضی از بازیکنان در تیم‌های خودشان نیمکت‌نشین هستند ولی خیلی راحت دعوت می‌شوند. به نظر من حق بعضی از بازیکنان لیگ برتری خورده شده و من اصلاً در مورد خودم حرف نمی‌زنم ولی فکر می‌کنم کی‌روش از بازی من خوشش نمی‌آید.»

کیانی در قسمتی از حرف‌هایش خاطر نشان می‌کند: «کی‌روش بازی ما با راه‌آهن را از نزدیک دید و من در آن بازی خیلی خوب بازی کردم و حتی اولیویرا هم از عملکردم راضی بود. امیدوارم آقای کی‌روش بازی‌های تیم‌های شهرستانی هم با دقت ببیند تا حق کسی ضایع نشود.»
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 308
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 363
  • بازدید ماه : 659
  • بازدید سال : 2,694
  • بازدید کلی : 106,220
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی