loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
رضـــــــا بازدید : 35 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)

تقابل قلعه نوعی با تبریزی ها و حساسیت های خاص آن

امیر قلعه نوعی سرمربی سابق تراکتور و سرمربی حال و حاضر استقلال در حالی باید جمعه در مقابل تیم سابق خود حضور یابد که در بازی رفت وی در تبریز حاضر نشد و عدم حضور او شاعبه های زیادی به وجود آورد که برخی دلیل عدم حضور وی را ترس قلعه نوعی از تقابل با تبریزی ها دانستند و خود قلعه نوعی نیز دلیل این موضوع را بیماری دانست.

اما آنچه کاملا مشخص است اینبار وی باید خواه یا ناخواه در مقابل تراکتور و هوادارانش در آزادی قرار بگیرد و باید دید حساسیت های خاص این موضوع چه حواشی و اتفاقاتی در پی خواهد داشت و آیا هواداران تراکتور حاضر می شوند همانندد سایر مربیان و بازیکنان سابق خود امیر پاشا سابق یا ژنرال امروز را هم تشویق کنند یا خیر؟

هواداران دو تیم و کری خوانی های همیشگی

تراکتور و استقلال دو تیم پرهوادار فوتبال کشور هستند و هواداران این دو تیم همیشه کری خوانی های خاص خود را دارند. در اینکه روز جمعه ورزشگاه آزادی جای خالی نخواهد داشت شکی نیست ولی سوالی که در ذهن ها ایجاد می شود این است که جمعه آزادی سرخ رنگ تر می شود یا آبی تر؟

در حال حاضر هواداران تراکتور در حال آماده شدن برای حضور در ورزشگاه آزادی هستند و از تبریز، استان ها و شهرهای اطراف و حتی از خود پایتخت هواداران بسیاری برای تماشای این دیدار به ورزشگاه خواهند آمد. در سوی دیگر تیم میزبان نیز هواداران خاص خودش را دارد و آبی های پایتخت اجازه نخواهند داد تا فشار سکوهای ورزشگاه به نفع تراکتور باشد و به خاطر کری خوانی های بین هواداران دو تیم هم که شده روز جمعه راهی ورزشگاه خواهند شد.

 

تراکتوری های سابق در مقابل تراکتور

این دیدار از این جانب هم خائز اهمیت است که همبازیهای سابق باید در مقابل یکدیگر قرار گیرند. کادر فنی استقلال تا برخی بازیمنان این تیم فصل گذشته در تراکتور توپ می زدند و انگیزه زیادی برای رویارویی با این تیم خواهند داشت.

بوستانی و عالمی و همدانی مربی، مولایی فیزیوتراپ، امیرحسین صادقی و سیاوش اکبرپور و فرزاد حاتمی و توزی رودریگو آنتونیو بازیکن تماما کسانی بودند که با کوچ قلعه نویی به استقلال به همراه او به این تیم آمدند. البته توزی به دلیل مشکلاتی که داشت در اوایل فصل از استقلال جدا شد و فرزاد حاتمی هم از نیم فصل به این تیم پیوسته است.

در سوی دیگر بازیکنان با انگیزه اس هستند که می توانند در این دیدار حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند. مهدی کیانی و مصطفی اکرامی دو بازیکنی بودند که مورد غضب امیر قلعه نوعی قرار گرفتند و در طول فصل مشکلات زیادی با این مربی داشتند و در این بازی برای اثبات توانایی های خود کارهای زیادی انجام خواهند داد. همچنین سید مهدی سید صالحی نیز سابقه حضور در استقلال را دارد و می تواند در این دیدار یکی از مهره های اصلی اولیویرا به شمار آید.

خط حمله خطرناک تراکتور در مقابل خط دفاعی کم اشتباه استقلال

تیم میزبان تاکنون از ۲۸ دیدار خود در ۱۶ دیدار پیروز از زمین مسابقه خارج شده، ۸ بار به تساوی رسیده است و ۴ بار نیز طعم تلخ شکست را تجربه کرده است. بهترین پیروزی استقلال در خانه مربطوط به پیروزی دو بر صفر مقابل پیکان می شود و بدترین شکست آنها نیز باخت سه بر دو مقابل فولاد است. در سوی دیگر تیم میهمان نیز ۱۵ برد، ۱۰ تساوی و ۳ شکست را در کارنامه خود دارد. تراکتور بهترین پیروزی خارج از خانه خود را مقابل سپاهان کسب کرده است که توانسته چهار بر یک از سد این تیم عبور کند و بدترین شکست خارج از خانه این تیم نیز باخت سه بر یک مقابل دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب آهن است.

استقلال تا هفته بیست و هشتم ۳۵ بار دروازه رقبای خود را باز کرده است که میانگین ۱٫۲۵ گل زده در هر بازی برای این تیم ثبت شده است. همچنین ۱۴ بار دروازه این تیم توسط حریفان گشوده شده است که میانگین ۰٫۵ گل خورده در هر بازی نشانگر عملکرد خوب خط دفاعی این تیم است. استقلال در ۱۸ دیدار توانسته است دروازه خود را بسته نگه دارد. آرش برهانی با ۱۰ گل برترین گلزن آبی پوشان است و پس از او فرزاد حاتمی با ۵ گل و سیاوش اکبرپور و فرهاد مجیدی با ۳ گل قرار دارند.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 145
  • بازدید ماه : 441
  • بازدید سال : 2,476
  • بازدید کلی : 106,002
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی